Feyenoord speelt voor de tweede keer op rij Champions League, heeft een recordverkoop gerealiseerd, heeft waarde op het veld staan, Te Kloese hoeft zich niet hetzelfde te gedragen voormalige directeuren, en het ziet dat Ajax momenteel weinig kan. Ik kan zat redenen bedenken waarom Feyenoord 15 miljoen kan/wil betalen. Feyenoord heeft er nog nooit zo goed voor gestaan als nu, dus wat ze tot vorig jaar hebben uitgegeven is gewoon niet meer zo relevant. Het is duidelijk dat Feyenoord onder Te Kloese stappen wil zetten.
Er goed voor staan en zelfs beter dan ooit betekent nog niet dat Feyenoord daadwerkelijk zulke bedragen al neertelt. Het lijkt erop dat de club zijn selectie nog niet op kwaliteit kan brengen zonder huurlingen en het maximale bedrag voor een transfer lijkt me niet hoger dan €10m. ‘Lijkt:’ ik ben inderdaad een beetje aan het Mike Verweijen hier, want ken de details niet. Maar zet Feyenoord commercieel zoveel bij dat ze dit niveau uitgaven kunnen doen? De afgelopen twee seizoenen schreven wij alleen al aan transferinkomsten €150m bij gaven in dezelfde periode nog nietsvermoedend helft van dat bedrag uit. Het lijkt me niet dat Te Kloese naar hartelust met geld kan smijten zonder wat vlees op de ribben te kweken om te voorkomen dat De Vrienden van Feyenoord nog een keer gebeld moeten worden in de toekomst.
Verder vraag ik me af of Van den Berg zelf liever naar Feyenoord gaat. Niet alleen omdat Stewart al vanaf het begin helder is over PSV’s intenties met hem, maar ook omdat Bosz’ plaatje een stuk stabieler is dan het prille Priske-experiment, waar hij vooralsnog drie volwaardige concurrenten treft.
Wij vullen zelf ook jaarlijks de selectie aan met huurspelers, al dan niet met optie tot koop.
Dest, Tillman, ABK, Brandweer, Hoever to name a few
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Er goed voor staan en zelfs beter dan ooit betekent nog niet dat Feyenoord daadwerkelijk zulke bedragen al neertelt. Het lijkt erop dat de club zijn selectie nog niet op kwaliteit kan brengen zonder huurlingen en het maximale bedrag voor een transfer lijkt me niet hoger dan €10m. ‘Lijkt:’ ik ben inderdaad een beetje aan het Mike Verweijen hier, want ken de details niet. Maar zet Feyenoord commercieel zoveel bij dat ze dit niveau uitgaven kunnen doen? De afgelopen twee seizoenen schreven wij alleen al aan transferinkomsten €150m bij gaven in dezelfde periode nog nietsvermoedend helft van dat bedrag uit. Het lijkt me niet dat Te Kloese naar hartelust met geld kan smijten zonder wat vlees op de ribben te kweken om te voorkomen dat De Vrienden van Feyenoord nog een keer gebeld moeten worden in de toekomst.
Verder vraag ik me af of Van den Berg zelf liever naar Feyenoord gaat. Niet alleen omdat Stewart al vanaf het begin helder is over PSV’s intenties met hem, maar ook omdat Bosz’ plaatje een stuk stabieler is dan het prille Priske-experiment, waar hij vooralsnog drie volwaardige concurrenten treft.
Wij vullen zelf ook jaarlijks de selectie aan met huurspelers, al dan niet met optie tot koop.
Dest, Tillman, ABK, Brandweer, Hoever to name a few
Wat die Patrick zegt klopt natuurlijk wel. Ze hebben voor meer verkocht dan wij deze zomer en wij hebben al aardig ingekocht. Ik denk niet dat wij op dit moment zoveel meer geld te besteden hebben als feyenoord.
Een of twee goede talentvolle spelers met een reële optie tot koop zie ik nog steeds wel graag komen.
Bijvoorbeeld op rechtsbuiten of in de verdediging.
Deze manier heeft ons geen windeieren gebracht.
Een jaar de tijd om een speler te beoordelen.
Vervolgens met een aankoop optie kunnen ze ook al meteen eventuele uitgaven incalculeren voor het komende jaar
Wie heeft er nu baat bij het bericht dat Feyenoord van de berg wilt?
Feyenoord niet -> meer concurrentie prijs omhoog
PSV niet -> meer concurrentie prijs omhoog
Liverpool -> prijs omhoog + clubs tot snelle beslissing en hoger bod dwingen.
Oh wacht.. is er iemand vanuit Liverpool die evt een korte link kan hebben met Feyenoord fan krabbendam…
Tis allemaal zo doorzichtig soms
These users thanked the author Ivicii for the post:
Hahaha, wat een kinderachtige Calimero reacties hier op de interesse van Feyenoord.
Feyenoord doet het gewoon prima, staat er beter voor dan in jaren, en is ook mbt transfers gewoon onze grootste concurrent in NL.
Dat kun je vervelend vinden, of teleurgesteld over zijn, of jaloers op zijn, maar het is wel gewoon zo.
We hebben notabene zelf na heel veel heel matige jaren één goed seizoen gedraaid, laten we wel gewoon met beide voetjes op de grond blijven.
Je moet nu gewoon hopen dat PSV al met Sepp heeft gesproken en dat hij naar PSV wil komen. Dan maakt de rest niet zo veel uit en moet Earnie er met Liverpool uit komen
DeBruyne wrote: ↑08 Aug 2024, 23:00
Je moet nu gewoon hopen dat PSV al met Sepp heeft gesproken en dat hij naar PSV wil komen. Dan maakt de rest niet zo veel uit en moet Earnie er met Liverpool uit komen
PSV heeft allang met Sepp gesproken. Anders was het geen optie meer.
Denk jij dat ze morgen pas een gesprek hebben?
Nee joh. Ik bedoel dat Sepp het gevoel al moet hebben per se naar ons te willen komen
Als Seppie Feyenoord ook maar enigszins overweegt blijft ie maar lekker weg. Een vereniging gebouwd rondom stuitend debiele proleten is geen serieuze concurrent.
Ik ben vooral benieuwd wie er achter Sepp op het lijstje staat van Earnie. Ik sluit niet uit dat wij ergens de komende dagen in verband gebracht gaan worden met Joël Veltman als ik zie welke namen er de afgelopen week de revue gepasseerd hebben.