Sepp van den Berg
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Veltman? Dat is wel echt een speler waarvoor die ene kerel zijn seizoenkaart had moeten inleveren. Wat een vuile Ajacied is dat, Andy van der Meijden level transfer zou dat zijn. Ik krijg al kotsneigingen als ik eraan denk.
-
- Legende
-
- Bankzitter
-
- Internationale topspeler
Dit was wel te voorspellen toch. PSV is niet rond en Feyenoord gaat nog op zoek naar een CV. Je vist sowieso in een vergelijkbare vijver en die dikke Slot zal heus wel een tipje richting Feyenoord hebben gegeven.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- vak kk 1988
-
- Vaste waarde in elftal
Precies en je kunt het Feyenoord moeilijk kwalijk nemen dat ze graag een zeer talentvolle Nederlandse verdediger willen. Als PSV Sepp wil lijkt het te betekenen dat ze de poeplap moeten trekken.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Feyenoord wil hem niet en doet dit enkel om PSV te verzwakken.
Alsof Feyenoord hem wil betalen terwijl een PSV al weken geïnteresseerd is, dat drijft vanuit ons hún prijs ook onnodig op.
Als PSV zijnde zou ik wat mediaberichten de wereld in sturen dat je in een aantal andere CV's geïnteresseerd bent.
Alsof Feyenoord hem wil betalen terwijl een PSV al weken geïnteresseerd is, dat drijft vanuit ons hún prijs ook onnodig op.
Als PSV zijnde zou ik wat mediaberichten de wereld in sturen dat je in een aantal andere CV's geïnteresseerd bent.
Ex unitate vires
-
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
Fanatic-U-s wrote: ↑09 Aug 2024, 08:08 Feyenoord wil hem niet en doet dit enkel om PSV te verzwakken.
Of gewoon een bod doen op Geertruida van 15 miljoen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik waag toch echt te betwijfelen of het zo nog werkt. Als Earnie al 6 weken aan het wachten is dan weet ie echt wel wat de prijs is en die zal niet ineens hoger zijn als er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Zijn prijs is al min of meer bepaald zou ik zeggen. Het enige is dat je wellicht minder snel op een akkoord kan hopen voor een bedrag flink onder de vraagprijs.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa lang
- Hatseflats
- Vedette
Nee, natuurlijk zijn er geen andere opties. Het is Sepp of helemaal niks.Eindhoven1913 wrote: ↑09 Aug 2024, 08:12 Wat wil sepp zelf. PSV is al erg lang met hem bezig en misschien wel te lang.
Hopelijk heeft PSV wel een nr 2 en 3 op de lijst. Tot nu toe horen we daar niets over.
Even rustig afwachten maar.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- SKERLA • Ardbeg
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Legende
Dit artikel leest alsof het slechte nieuws al een beetje wordt uitgelegd.
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- milansandro
- ShovingNE2
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
En nu begint de tijd te dringen:
Grote vraag is wanneer Earnest Stewart eventueel gaat schakelen naar een nieuwe optie, voor het geval er echt geen schot komt in de Van den Berg-case. De technisch directeur van PSV heeft al gezegd dat hij dat alleen maar doet als er geen enkel perspectief op een transfer is. Op dit moment kan het voor PSV nog steeds goed uitpakken, maar de tijd begint wel te dringen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dat valt toch wel mee? Hij zegt alleen dat we haast moeten maken. En dat is logisch met zoveel kapers op de kust. Sepp is een grote vis, die hengel je niet makkelijk binnen.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Ardbeg
-
- Nationale topspeler
De hele trend van het artikel is hoe moeilijk het gaat worden met de vele kapers op de kust, dat hij een home grown spelers is en daarom erg in trek, dat Liverpool 20 miljoen vraagt en hier niet van wil afwijken nu en dan eindigen met "de tijd begint te dringen" terwijl de transfermarkt nog meer dan 20 dagen open is. Hij is echt wat aan het inmasseren hoor, lijkt mij dus dat als er volgende week nog geen schot komt in de zaak dat Earnie naar optie 2 gaat.Vanthaman18 wrote: ↑09 Aug 2024, 08:43Dat valt toch wel mee? Hij zegt alleen dat we haast moeten maken. En dat is logisch met zoveel kapers op de kust. Sepp is een grote vis, die hengel je niet makkelijk binnen.
Last edited by Teletubby on 09 Aug 2024, 08:59, edited 1 time in total.
-
- Bankzitter
Het probleem is gewoon dat er volgende week kwaliteit bij moet !!!! Het duurt gewoon allemaal te lang. Er is hier al jaren geen kwaliteit in de laatste linie
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar niemand (behalve Smell Rock) zal gedacht hebben dat dit een makkelijke transfer zou worden toch? Als het Earnie lukt om hem binnen te halen, dan verdient dat echt complimenten. Kwaliteit van het elftal gaat daarmee flink omhoog en je haalt zoals gezegd een grote jongen binnen.Teletubby wrote: ↑09 Aug 2024, 08:50De hele trend van het artikel is hoe moeilijk het gaat worden met de vele kapers op de kust, dat hij een home grown spelers is en daarom erg in trek en dan eindigen met "de tijd begint te dringen" terwijl de transfermarkt nog meer dan 20 dagen open is. Hij is echt wat aan het inmasseren hoor, lijkt mij dus dat als er volgende week nog geen schot komt in de zaak dat Earnie naar optie 2 gaat.Vanthaman18 wrote: ↑09 Aug 2024, 08:43
Dat valt toch wel mee? Hij zegt alleen dat we haast moeten maken. En dat is logisch met zoveel kapers op de kust. Sepp is een grote vis, die hengel je niet makkelijk binnen.
-
- Vaste waarde in elftal
En dat is ook gewoon prima. Ik heb Van den Berg nooit zien spelen, maar geloof direct de analyses dat het een groot talent is. Tegelijkertijd is het geen heilige. Als Sepp niet komt, komt er vast een andere goede speler. Het moeilijke is dat we pas achteraf zullen kunnen concluderen of de gekozen handelswijze vanuit PSV de juiste is. Verspeel je geen punten en heb je straks één of twee grote vissen voor de achterhoede binnen: chapeau. Verspeel je de punten wel dan hadden we eerder moeten handelen. Al is dat uiteraard ook geen garantie op nul puntenverlies.Teletubby wrote: ↑09 Aug 2024, 08:50De hele trend van het artikel is hoe moeilijk het gaat worden met de vele kapers op de kust, dat hij een home grown spelers is en daarom erg in trek en dan eindigen met "de tijd begint te dringen" terwijl de transfermarkt nog meer dan 20 dagen open is. Hij is echt wat aan het inmasseren hoor, lijkt mij dus dat als er volgende week nog geen schot komt in de zaak dat Earnie naar optie 2 gaat.Vanthaman18 wrote: ↑09 Aug 2024, 08:43
Ik denk dat we ondanks aanwijsbare factoren best kritisch mogen zijn op het feit dat we morgen met een gemankeerde achterhoede aan het seizoen beginnen, anderzijds waren de kritieken vorig jaar ook niet van de lucht en speelden we defensief ons allerbeste seizoen in 20 jaar.
Toevoeging: en volgens mij masseert Rik helemaal niets in. Het is een journalist die oppikt dat er een topic leeft onder supporters en duidt dat topic. Niets meer, niets minder.
Last edited by PeeJ on 09 Aug 2024, 09:06, edited 1 time in total.
- These users thanked the author PeeJ for the post:
- Vanthaman18