Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Toch wel mooi dat Feyenoord nu ook denkt kans te maken. Ik kan niet wachten op krabby die zuur in een podcast loopt te zeuren over PSV dat meer geld heeft dan Feyenoord en Sepp gewoon voor het geld gaat als hij uiteindelijk gewoon voor ons kiest. Ik zie die kop al voor me, heerlijk.
Teletubby
Nationale topspeler

Chucky wrote: 08 Aug 2024, 23:26 Ik ben vooral benieuwd wie er achter Sepp op het lijstje staat van Earnie. Ik sluit niet uit dat wij ergens de komende dagen in verband gebracht gaan worden met Joël Veltman als ik zie welke namen er de afgelopen week de revue gepasseerd hebben.
Veltman? Dat is wel echt een speler waarvoor die ene kerel zijn seizoenkaart had moeten inleveren. Wat een vuile Ajacied is dat, Andy van der Meijden level transfer zou dat zijn. Ik krijg al kotsneigingen als ik eraan denk.
These users thanked the author Teletubby for the post:
Bromalho
Garnaal
Basisspeler

Het wordt ondertussen Sepptember..
Josef Dettelbacher
Legende

Garnaal wrote: 08 Aug 2024, 23:32 Het wordt ondertussen Sepptember..
Jij bent wel heel sepptisch. Straks beland je nog in een seppressie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
vak kk 1988
Bankzitter

Grote probleem is gewoon dat wij de prijs willen drukken. Maar Feyenoord gaat waarschijnlijk geertruida en hancho verkopen. Dus daarom gaan ze hem nu al polsen
Ittot
Internationale topspeler

Dit was wel te voorspellen toch. PSV is niet rond en Feyenoord gaat nog op zoek naar een CV. Je vist sowieso in een vergelijkbare vijver en die dikke Slot zal heus wel een tipje richting Feyenoord hebben gegeven.
These users thanked the author Ittot for the post:
vak kk 1988
PeeJ
Vaste waarde in elftal

Ittot wrote: 09 Aug 2024, 00:09 Dit was wel te voorspellen toch. PSV is niet rond en Feyenoord gaat nog op zoek naar een CV. Je vist sowieso in een vergelijkbare vijver en die dikke Slot zal heus wel een tipje richting Feyenoord hebben gegeven.
Precies en je kunt het Feyenoord moeilijk kwalijk nemen dat ze graag een zeer talentvolle Nederlandse verdediger willen. Als PSV Sepp wil lijkt het te betekenen dat ze de poeplap moeten trekken.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Feyenoord wil hem niet en doet dit enkel om PSV te verzwakken.
Alsof Feyenoord hem wil betalen terwijl een PSV al weken geïnteresseerd is, dat drijft vanuit ons hún prijs ook onnodig op.

Als PSV zijnde zou ik wat mediaberichten de wereld in sturen dat je in een aantal andere CV's geïnteresseerd bent.
Ex unitate vires
Robson de Souza
Vedette

Liverpool wil Bakayoko ook graag naar het schijnt. Dat kunnen ze nu laten merken.
Paulus1913
Regelmatige invaller

Fanatic-U-s wrote: 09 Aug 2024, 08:08 Feyenoord wil hem niet en doet dit enkel om PSV te verzwakken.
Alsof Feyenoord hem wil betalen terwijl een PSV al weken geïnteresseerd is, dat drijft vanuit ons hún prijs ook onnodig op.

Als PSV zijnde zou ik wat mediaberichten de wereld in sturen dat je in een aantal andere CV's geïnteresseerd bent.

Of gewoon een bod doen op Geertruida van 15 miljoen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik waag toch echt te betwijfelen of het zo nog werkt. Als Earnie al 6 weken aan het wachten is dan weet ie echt wel wat de prijs is en die zal niet ineens hoger zijn als er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Zijn prijs is al min of meer bepaald zou ik zeggen. Het enige is dat je wellicht minder snel op een akkoord kan hopen voor een bedrag flink onder de vraagprijs.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Dan zegt Liverpool zie je wel dat je geld hebt.
En Feyenoord tweet een afbeelding van "No".
Ex unitate vires
Eindhoven1913
Jeugdspeler
Favoriete speler: Noa lang

Wat wil sepp zelf. PSV is al erg lang met hem bezig en misschien wel te lang.

Hopelijk heeft PSV wel een nr 2 en 3 op de lijst. Tot nu toe horen we daar niets over.

Even rustig afwachten maar.
Hatseflats
Vedette

Eindhoven1913 wrote: 09 Aug 2024, 08:12 Wat wil sepp zelf. PSV is al erg lang met hem bezig en misschien wel te lang.

Hopelijk heeft PSV wel een nr 2 en 3 op de lijst. Tot nu toe horen we daar niets over.

Even rustig afwachten maar.
Nee, natuurlijk zijn er geen andere opties. Het is Sepp of helemaal niks.
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
SKERLAArdbeg
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

TomPSV
Legende

Dit artikel leest alsof het slechte nieuws al een beetje wordt uitgelegd.
These users thanked the author TomPSV for the post:
milansandro
ShovingNE2
Site Admin

Zoals ik al zei: het was niet mogelijk vorige week of daarvoor.
Tot vorige week wilden de Britten helemaal geen zaken doen, omdat Van den Berg mee moest naar de zogeheten ‘Preseason Tour’ in de Verenigde Staten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

En nu begint de tijd te dringen:
Grote vraag is wanneer Earnest Stewart eventueel gaat schakelen naar een nieuwe optie, voor het geval er echt geen schot komt in de Van den Berg-case. De technisch directeur van PSV heeft al gezegd dat hij dat alleen maar doet als er geen enkel perspectief op een transfer is. Op dit moment kan het voor PSV nog steeds goed uitpakken, maar de tijd begint wel te dringen.
Teletubby
Nationale topspeler

TomPSV wrote: 09 Aug 2024, 08:31 Dit artikel leest alsof het slechte nieuws al een beetje wordt uitgelegd.
Rik is het al een beetje aan het inmasseren inderdaad. Doekhi optie 2?
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Teletubby wrote: 09 Aug 2024, 08:40
TomPSV wrote: 09 Aug 2024, 08:31 Dit artikel leest alsof het slechte nieuws al een beetje wordt uitgelegd.
Dat valt toch wel mee? Hij zegt alleen dat we haast moeten maken. En dat is logisch met zoveel kapers op de kust. Sepp is een grote vis, die hengel je niet makkelijk binnen.
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
Ardbeg
Teletubby
Nationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 09 Aug 2024, 08:43
Teletubby wrote: 09 Aug 2024, 08:40

Dat valt toch wel mee? Hij zegt alleen dat we haast moeten maken. En dat is logisch met zoveel kapers op de kust. Sepp is een grote vis, die hengel je niet makkelijk binnen.
De hele trend van het artikel is hoe moeilijk het gaat worden met de vele kapers op de kust, dat hij een home grown spelers is en daarom erg in trek, dat Liverpool 20 miljoen vraagt en hier niet van wil afwijken nu en dan eindigen met "de tijd begint te dringen" terwijl de transfermarkt nog meer dan 20 dagen open is. Hij is echt wat aan het inmasseren hoor, lijkt mij dus dat als er volgende week nog geen schot komt in de zaak dat Earnie naar optie 2 gaat.
Last edited by Teletubby on 09 Aug 2024, 08:59, edited 1 time in total.
These users thanked the author Teletubby for the post:
TomPSV
vak kk 1988
Bankzitter

Het probleem is gewoon dat er volgende week kwaliteit bij moet !!!! Het duurt gewoon allemaal te lang. Er is hier al jaren geen kwaliteit in de laatste linie
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Teletubby wrote: 09 Aug 2024, 08:50

De hele trend van het artikel is hoe moeilijk het gaat worden met de vele kapers op de kust, dat hij een home grown spelers is en daarom erg in trek en dan eindigen met "de tijd begint te dringen" terwijl de transfermarkt nog meer dan 20 dagen open is. Hij is echt wat aan het inmasseren hoor, lijkt mij dus dat als er volgende week nog geen schot komt in de zaak dat Earnie naar optie 2 gaat.
Maar niemand (behalve Smell Rock) zal gedacht hebben dat dit een makkelijke transfer zou worden toch? Als het Earnie lukt om hem binnen te halen, dan verdient dat echt complimenten. Kwaliteit van het elftal gaat daarmee flink omhoog en je haalt zoals gezegd een grote jongen binnen.
Ittot
Internationale topspeler

Het grote voorbereiden is begonnen lijkt het. Rik brengt nieuws hee subtiel.

Ben benieuwd hoe komende dagen gaan. Hopelijk komt er schot in de zaak. En anders het 1913 forum tactiek, deadline en doorschakelen!
PeeJ
Vaste waarde in elftal

Teletubby wrote: 09 Aug 2024, 08:50

De hele trend van het artikel is hoe moeilijk het gaat worden met de vele kapers op de kust, dat hij een home grown spelers is en daarom erg in trek en dan eindigen met "de tijd begint te dringen" terwijl de transfermarkt nog meer dan 20 dagen open is. Hij is echt wat aan het inmasseren hoor, lijkt mij dus dat als er volgende week nog geen schot komt in de zaak dat Earnie naar optie 2 gaat.
En dat is ook gewoon prima. Ik heb Van den Berg nooit zien spelen, maar geloof direct de analyses dat het een groot talent is. Tegelijkertijd is het geen heilige. Als Sepp niet komt, komt er vast een andere goede speler. Het moeilijke is dat we pas achteraf zullen kunnen concluderen of de gekozen handelswijze vanuit PSV de juiste is. Verspeel je geen punten en heb je straks één of twee grote vissen voor de achterhoede binnen: chapeau. Verspeel je de punten wel dan hadden we eerder moeten handelen. Al is dat uiteraard ook geen garantie op nul puntenverlies.

Ik denk dat we ondanks aanwijsbare factoren best kritisch mogen zijn op het feit dat we morgen met een gemankeerde achterhoede aan het seizoen beginnen, anderzijds waren de kritieken vorig jaar ook niet van de lucht en speelden we defensief ons allerbeste seizoen in 20 jaar.

Toevoeging: en volgens mij masseert Rik helemaal niets in. Het is een journalist die oppikt dat er een topic leeft onder supporters en duidt dat topic. Niets meer, niets minder.
Last edited by PeeJ on 09 Aug 2024, 09:06, edited 1 time in total.
These users thanked the author PeeJ for the post:
Vanthaman18
Locked