Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Stratumseind12
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Simons

Lijkt al zo goed als rond te zijn met hsv. Opzich best een mooie stap voor hem. Hsv ook een grote club natuurlijk. En ze deelden bij ajax zeker te grote contracten uit maar vraag mij af of medic daar ook bij hoort.
Op weg naar nr 26
Vedette

Panathinaikos is niet veel maar daar winnen is gewoon prima resultaat
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

Op weg naar nr 26 wrote: 08 Aug 2024, 21:54 Panathinaikos is niet veel maar daar winnen is gewoon prima resultaat
Yep, helaas!
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Gewoon kut dit.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    ziege maar ook zagge
    TomPSV
    Legende

Wel een beetje hetzelfde beeld als in Frankrijk bij hun coach tot nu toe. Weinig goals, weinig tegengoals.
    René1978
    Nationale topspeler

xG van 0,5. Spectaculair, dat Fariolibal.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Wat een vreemde foto dit, aan de ene kant schiet hij de Grieken neer, en in z'n andere hand zit hij aan z'n kont te krabben

Ykhim
    Lid scoutingsteam

René1978 wrote: 08 Aug 2024, 21:59 xG van 0,5. Spectaculair, dat Fariolibal.
    Echt hoor. Feyenoord en Ajax kun je gerust aanspreken met Theatergroep Het Dolfijntje en 't Jankende Huilstruikje. 2002-voetbal dit, van beide kanten. 36 overtredingen. De ene speler kan geen bal aannemen, de ander is kleurenblind en Henderson schiet ze structureel richting Rhodos. Wat een aanfluiting. Ben blij dat ik dit op het kleine schermpje had staan, maar blijf achter met de vraag waar Panathinaikos tijdens een gemiddelde week op traint. Die zijn individueel beter dan Vojvodina, maar voetballen alsof ze ieder een krat bier achter de kiezen hebben. Niet verwonderlijk met zo'n waardeloze trainer, maar toch. En Ajax is Ajax, die hebben inmiddels alle voornemens om voetbal te spelen uit het raam getyft. Lekker verdedigen en alles naar voren schieten en hopen dat iemand een keer een bal goed raakt. Gaan op die manier ook echt wel 3e in de competitie worden, misschien zelfs wel tweede als ze het geluk aan de kont hebben hangen.

Feyenoord-Ajax over een paar weken wordt echt een terreuraanslag op de ogen vrees ik. De uitclub kan niet en de thuisclub gaat vast weer 37 minuten speeltijd besteden aan het opsnuiven van grassprieten.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
    Sensation11 TinusJoofcornJur1913PersepolisBram
    VeresRivne
    Vedette

Nou resultaat telt in dit soort potjes en hoewel de Grieken niet best waren ben ik gematigd tevreden gezien waar Ajax vandaan komt, als je thuis niet de boot in gaat dan kun je echt een goede stap zetten in Europa.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Josef Dettelbacher
    Legende

Tjompie wrote: 08 Aug 2024, 22:02 Wat een vreemde foto dit, aan de ene kant schiet hij de Grieken neer, en in z'n andere hand zit hij aan z'n kont te krabben

EK tarrelschieten
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Grasmat wrote: 08 Aug 2024, 21:57Gewoon kut dit.
    Da's het grote nadeel van dat dieptepunt van vorig seizoen: sindsdien kan het alleen maar beter gaan.

Ik ga daar in elk geval zo min mogelijk aandacht aan schenken :grin:
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Madueke
    Legende

Gezellige celebration van Berghuis.

Doet dat op 1 september ook ff.
    Cas
    Meervoudig international

ziege maar ook zagge wrote: 08 Aug 2024, 22:34
    Grasmat wrote: 08 Aug 2024, 21:57Gewoon kut dit.
    Da's het grote nadeel van dat dieptepunt van vorig seizoen: sindsdien kan het alleen maar beter gaan.

Ik ga daar in elk geval zo min mogelijk aandacht aan schenken :grin:
    Zo is het dadelijk alleen nog maar mooier als ze er in eigen ArenA afgaan volgende week, en zelfs conference league mislopen….. hoogmoed komt voor de val
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Ik heb niks gezien, dus ik heb maar één vraag: Wie is de nieuwe Rijkaard / Cruyff / F. De Boer / Nordin Wooter op basis van deze avond?
    Hatseflats
    Vedette

Franciscus wrote: 08 Aug 2024, 22:50 Ik heb niks gezien, dus ik heb maar één vraag: Wie is de nieuwe Rijkaard / Cruyff / F. De Boer / Nordin Wooter op basis van deze avond?
    Baas blijkbaar
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Franciscus
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Hatseflats wrote: 08 Aug 2024, 23:04
    Franciscus wrote: 08 Aug 2024, 22:50 Ik heb niks gezien, dus ik heb maar één vraag: Wie is de nieuwe Rijkaard / Cruyff / F. De Boer / Nordin Wooter op basis van deze avond?
    Baas blijkbaar
    De nieuwe Baas!?
  • These users thanked the author Franciscus for the post:
    Brael
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Je hebt altijd baas boven baas
    mr.top
    Internationale topspeler

TomPSV wrote: 08 Aug 2024, 21:57 Wel een beetje hetzelfde beeld als in Frankrijk bij hun coach tot nu toe. Weinig goals, weinig tegengoals.
    Ze hadden duidelijk last van de omstandigheden. Voetballen in 37° is gewoon zwaar en het ontbreekt ze aan de nodige verfijning. Maar ze spelen wel aanvallend.

Ik vrees dat de trutjes uit Diemen Zuid er gewoon gaan staan dit seizoen .
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

mr.top wrote: 09 Aug 2024, 09:04
    TomPSV wrote: 08 Aug 2024, 21:57 Wel een beetje hetzelfde beeld als in Frankrijk bij hun coach tot nu toe. Weinig goals, weinig tegengoals.
    Ze hadden duidelijk last van de omstandigheden. Voetballen in 37° is gewoon zwaar en het ontbreekt ze aan de nodige verfijning. Maar ze spelen wel aanvallend.

T was max 30 graden daar.
    Brael
    Vedette

Ze hebben tot nu toe tegen de nummer 4 van Servië (land nummer 20 op de UEFA ranking) gespeeld, en tegen de nummer 4 van Griekenland (14e op die ranking).
    Dat ze die wedstrijden moeizaam winnen, is gezien het vorige seizoen wel een verbetering, maar dat het moeizaam gaat, is nog steeds een aanfluiting.
  • These users thanked the author Brael for the post (total 2):
    StandbeeldPersepolis
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Er slordig in de passing en ook in de duels afgetroefd.
    Henderson is een gespeelde leider. Die iedereen tijdens de wedstrijd influisterd tijdrekken.
    Fitz Jim en Baas hebben nog wel iets van bewijsdrang en willen graag voetballen, netals Godts.
    De rest sjokt maar over het veld waarbij Rensch en Taylor nog steeds erg matig zijn. Hato wordt ook steeds slordiger en er slopen foutjes in, natuurlijk nog een jonge jongen.

Als Berghuis het op zijn heupen heeft dan gebeurd er nog steeds wat. Brobbey en Bergwijn presteren het om nog steeds niet fit genoeg te zijn

Als ze geen rauwdouwer als Weghorst erbij krijgen die iedereen mee op sleeptouw neemt in het druk zetten, dan zie ik ze niet echt floreren dit seizoen
    Een Italiaan van in de dertig huren zonder optie tot koop voor een jaar, dat zal niet de juiste sleutel zijn hoewel wel een hele dure sleutel.
    mr.top
    Internationale topspeler

D.Millpants wrote: 09 Aug 2024, 09:11

T was max 30 graden daar.
    Ik meende gehoord te hebben dat het 37° was daar. Maar ik heb het net even nagezocht en je hebt gelijk.
    ruuddevil
    Legende

Zo leuk als afgelopen seizoen wordt het helaas niet meer. Maar we gaan nog genoeg plezier beleven.
    mr.top
    Internationale topspeler

Brael wrote: 09 Aug 2024, 09:12

Ze hebben tot nu toe tegen de nummer 4 van Servië (land nummer 20 op de UEFA ranking) gespeeld, en tegen de nummer 4 van Griekenland (14e op die ranking).
    Dat ze die wedstrijden moeizaam winnen, is gezien het vorige seizoen wel een verbetering, maar dat het moeizaam gaat, is nog steeds een aanfluiting.
    De stand van de competitie zegt niet zoveel. PSV vloog er op een slecht moment ook uit tegen Osjiek. En vorig jaar pakte een Griekse club de beker in de conference league.

Ik denk dat ze het gisteren in de Uitwedstrijd redelijk goed gedaan hebben. Het zal mij benieuwen hoe ze gaan spelen in de return in Amsterdam. Ik denk dat je dan al een aardig beeld gaat krijgen van hun kracht dit seizoen .
    De Realist
    Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 09 Aug 2024, 09:26 Zo leuk als afgelopen seizoen wordt het helaas niet meer. Maar we gaan nog genoeg plezier beleven.
    Ik denk dat dit wel een redelijk goede samenvatting is van komend seizoen. Met als eindresultaat nog steeds een mooie 5e plaats, maar wellicht zonder plaats 18 in te hebben genomen
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Post Reply