Dat is een gewaagde uitspraak, dus mogelijk moeten we naar een andere optie gaan kijken?
Daar zit wel wat in, hoop dat Ernie dat ook zo ziet.
Dat is een gewaagde uitspraak, dus mogelijk moeten we naar een andere optie gaan kijken?
Zonder meer is Van den Berg dat. Maar PSV lijkt ook zo 'verliefd' dat er geen andere optie meer mogelijk lijkt. Ik vraag me dan ook af of de hier veel gehoorde en geprezen Martin Vítik van Sparta Praag dan echt zoveel minder is of dat PSV gewoon - ook vanwege het feit dat hij Nederlander is - Van den Berg wil en al heeft besloten daar ook meer voor te willen betalen.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 09:32 Van den Berg is gewoon een uitstekende speler voor PSV. Dat de complete Duitse subtop geïnteresseerd is in die jongen geeft al aan op wat voor niveau clubs het in hem zien zitten. Hij is nog maar 22 jaar en er is nog veel ruimte voor groei. Misschien is het niet de volgende Jaap Stam, maar voor PSV zal het een uitstekende speler zijn. Net als dat Noa Lang niet de nieuwe Memphis is, maar het wel een uitstekende speler is voor PSV. Sepp zou op verdedigend vlak echt heel veel toevoegen aan dit PSV. Het kan een perfecte combinatie zijn met Boscagli. Sepp meedogenloos in de duels, Boscagli uitmuntend aan de bal.
Ik denk dat Van den Berg simpelweg het juiste profiel heeft waar PSV naar opzoek is. Iemand die verdedigend dus ijzersterk is, een Nederlands talent, heeft het laten zien in de Bundesliga, kan zich via PSV in Oranje spelen. Dit is een speler die normaliter niet haalbaar lijkt, maar waarbij we het voordeel hebben dat hij Nederlands is en wellicht openstaat voor een Nederlandse topclub. Je moet zo'n jongen wel de indruk geven dat je vol voor hem gaat en dat hij absoluut optie A is, anders dan komt hij niet. Liverpool zal namelijk voor ons moeten zakken in de vraagprijs en dat kan mogelijk alleen als er volledige wederzijdse liefde is tussen PSV en Sepp.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2024, 11:03Zonder meer is Van den Berg dat. Maar PSV lijkt ook zo 'verliefd' dat er geen andere optie meer mogelijk lijkt. Ik vraag me dan ook af of de hier veel gehoorde en geprezen Martin Vítik van Sparta Praag dan echt zoveel minder is of dat PSV gewoon - ook vanwege het feit dat hij Nederlander is - Van den Berg wil en al heeft besloten daar ook meer voor te willen betalen.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 09:32 Van den Berg is gewoon een uitstekende speler voor PSV. Dat de complete Duitse subtop geïnteresseerd is in die jongen geeft al aan op wat voor niveau clubs het in hem zien zitten. Hij is nog maar 22 jaar en er is nog veel ruimte voor groei. Misschien is het niet de volgende Jaap Stam, maar voor PSV zal het een uitstekende speler zijn. Net als dat Noa Lang niet de nieuwe Memphis is, maar het wel een uitstekende speler is voor PSV. Sepp zou op verdedigend vlak echt heel veel toevoegen aan dit PSV. Het kan een perfecte combinatie zijn met Boscagli. Sepp meedogenloos in de duels, Boscagli uitmuntend aan de bal.
Want kijk je sec naar de cijfers, dan lijken Van den Berg (22) en Vítik (21) elkaar. Met 1.93 is de Tsjech slechts een centimetertje groter, beide kunnen links en rechts in het centrum spelen waar Vitik zo'n 120 competitiewedstrijden aan ervaring opdeed in de Tsjechische Liga, verdeelde Van den Berg een vergelijkbaar totaal over het Championship, De Bundesliga en de Eredivisie. Hun contract loopt in beide gevallen af op 30 juni 2026 en TM dicht ze met €12M dezelfde marktwaarde toe.
Nu heb ik beide nauwelijks zien spelen en kan ik niet inschatten of Van den Berg meer een 'Boszball-speler' is dan Vítik, maar mocht dat verwaarloosbaar zijn dan doe je jezelf toch een groot plezier als je die slooptsjech bij Sparta Praag oppikt, waar ze weten dat PSV sportief en financieel een aardige positieverbetering is en waar ze €12m + bonussen waarschijnlijk dankbaar innen. In plaats van dat je tot eind augustus zwetend zit te wachten op Liverpool, dat het liefst in de slotminuten van het transferluik Van den Berg van de hand doet aan de hoogste (en meest wanhopige) bieder. En waar je minimaal €15m aan kwijt bent en waarschijnlijk ook nog met allerlei terugkoopclausules en doorverkooppercentages van doen krijgt.
Mooie nuance, zo is het maar net!Massimo wrote: ↑09 Aug 2024, 11:17 Yep. Ik zie Van den Berg graag komen en denk dat hij heel goed op dit moment bij PSV zou passen, maar het is ook weer niet 'the next big thing' en er zullen ongetwijfeld meerdere spelers met dat profiel rondlopen alleen zijn ze dan geen Nederlander. Naast Vitik zijn hier ook wel eens Lacroix (eenjarig contract) en Nagalo genoemd als optie voor RCV.
Vorig jaar zette PSV hoog in na het vertrek van Simons met De Ketelaere. Die was wat te hoog gegrepen, maar Tillman werd uiteindelijk het alternatief. Dat heeft mij wel vertrouwen gegeven dat het uiteindelijk wel goedkomt met die centrale verdediger, ook als Van den Berg uiteindelijk onhaalbaar blijkt te zijn.
Dat Feyenoord geïnteresseerd is in spelers die duurder zijn dan 10 miljoen is toch best schokkend? Dat kunnen ze helemaal niet betalen.Op weg naar nr 26 wrote: ↑09 Aug 2024, 11:36 wow, shock move zelfs
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... 91e7&ei=48
Is dat zo? Afgelopen jaar goed geboerd in de CL, Wieffer verkocht voor goud geld, denk dat de interesse voor vdBerg voorkomt uit het feit dat Geertruida en Hancko op de nominatie staan om te vertrekken en dat ook richting de 50 miljoen gaat opleveren. Ik denk dat Feyenoord om eerlijk te zijn best wel wat budget heeft voor transfers. Of ze dat allemaal in één of twee spelers moeten stoppen, vind ik twijfelachtig. Denk dat Feyenoord zich op wel meer plekken moet versterken, zeker met het huidige systeem.Teletubby wrote: ↑09 Aug 2024, 11:38Dat Feyenoord geïnteresseerd is in spelers die duurder zijn dan 10 miljoen is toch best schokkend? Dat kunnen ze helemaal niet betalen.Op weg naar nr 26 wrote: ↑09 Aug 2024, 11:36 wow, shock move zelfs
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... 91e7&ei=48
Dat is regelrechte onzin. Ze kunnen dat gewoon betalen. Of het handig is, is een tweede. Zeker gezien de afschrijvingen. Maar ze hebben al een stuk meer geld binnengekregen dan wij, helaas. Maargoed, qua salaris hebben wij altijd nog meer te bieden.
Feyenoord die in een zomer even hun inkomend transferrecord verdubbeld, dat is natuurlijk niet mogelijk. Ze hebben goed geboerd maar opeens van 8 miljoen max aan een speler uitgeven naar minimaal 15 richting de 20 miljoen dat is natuurlijk niet te doen.DonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 11:42Dat is regelrechte onzin. Ze kunnen dat gewoon betalen. Of het handig is, is een tweede. Zeker gezien de afschrijvingen. Maar ze hebben al een stuk meer geld binnengekregen dan wij, helaas. Maargoed, qua salaris hebben wij altijd nog meer te bieden.
Dit vat het allemaal heel goed samen. En als Earnie al heel veel heeft geinvesteerd in de verstandhouding met Sepp en zijn entourage is dit de enige kans om binnen te hengelen. En dat is niet voor niets want met zijn Nederlandse nationaliteit worden veel onzekerheden weggenomen. Kijk hoe Sutalo bij Ajax rond loopt bv of hoe lang het vaak duurt voordat Zuid Amerikanen of Afrikanen zich helemaal thuis voelen. Bij Sepp heb je het gevoel dat als je hem op woensdag binnen hebt dat je hem zaterdag met een gerust hart kunt opstellen. Plug and play en daarnaast een uitstekende investering als hij hier 2 goede jaren speelt.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 11:19 Ik denk dat Van den Berg simpelweg het juiste profiel heeft waar PSV naar opzoek is. Iemand die verdedigend dus ijzersterk is, een Nederlands talent, heeft het laten zien in de Bundesliga, kan zich via PSV in Oranje spelen. Dit is een speler die normaliter niet haalbaar lijkt, maar waarbij we het voordeel hebben dat hij Nederlands is en wellicht openstaat voor een Nederlandse topclub. Je moet zo'n jongen wel de indruk geven dat je vol voor hem gaat en dat hij absoluut optie A is, anders dan komt hij niet. Liverpool zal namelijk voor ons moeten zakken in de vraagprijs en dat kan mogelijk alleen als er volledige wederzijdse liefde is tussen PSV en Sepp.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon vertrouwen heb in Earnie. Hij weet vast wel wanneer het juiste moment is om door te schakelen. PSV zal (bij wijze van spreken) dagelijks contact hebben met het management van Sepp om de status te blijven volgen.
Haha ja wie weet. Ik gok overigens dat Priske hem wel kent.De Realist wrote: ↑09 Aug 2024, 12:06 @Lorenzo von Matterhorn PSV heeft nog niet echt interesse in Vitik getoond, althans niet in de media. Feyenoord weet dus nog niet eens dat die jongen bestaat
Jouw wiskunde kennis komt overeen met de kwaliteit van je postsArdbeg wrote: ↑09 Aug 2024, 09:44Niet alleen dat. Ook gewoon vergelijken met de markt van 1996. 26 jaar geleden.BarryBanaan wrote: ↑09 Aug 2024, 09:40
Serieus? moet ook nog het verschil tussen speler van WIllem2 en Liverpool erbij gehaald worden?
Ah, foutje, excuses. Ik zal de volgende keer iets meer klagen over het feit dat PSV geen geld heeft. Dan zijn we beste vrienden
Na jouw wiskunde blunder, neem ik jou al helemaal niet meer serieus met de financien
Dat maakt hem toch niet minder interessant of wel?
Balen zeg