Met Gosens en Dest op de back posities moeten we deze zomer even Maldini en Cannavaro afstoffen en in het centrum zetten want deze spelers zijn allebei meer te vinden op de helft van de tegenstander dan op de eigen helft. Lijkt mij niet dat we ooit met die twee op de back posities gaan spelen
Transferwindow 2024/25
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Ik ben ook wel benieuwd waarom we nog geen geruchten horen over een vervanger van Teze. In principe zal PSV er wel uitkomen met Monaco maar alleen als er een vervanger komt. Lijkt mij dat die vervanger waar ze nu mee bezig zijn dan wel uit het buitenland gaat komen.
Van Eijwijk in ieder geval niet dus.
Van Eijwijk in ieder geval niet dus.
-
- Vedette
Er lekt niets uit, behalve als PSV er zelf baat bij heeft. We gaan spoedig verrast worden!Teletubby wrote: ↑09 Aug 2024, 12:52 Ik ben ook wel benieuwd waarom we nog geen geruchten horen over een vervanger van Teze. In principe zal PSV er wel uitkomen met Monaco maar alleen als er een vervanger komt. Lijkt mij dat die vervanger waar ze nu mee bezig zijn dan wel uit het buitenland gaat komen.
-
- Legende
Dest vind ik verdedigend ook uitstekend. Gosens ken ik niet goed, maar lijkt vooral in defensies met 5 verdedigers uitgeblonken te hebben? Dan hoef je een stuk minder te verdedigen en is beide opstellen wellicht wel wat te aanvallend, ja.Teletubby wrote: ↑09 Aug 2024, 12:49Met Gosens en Dest op de back posities moeten we deze zomer even Maldini en Cannavaro afstoffen en in het centrum zetten want deze spelers zijn allebei meer te vinden op de helft van de tegenstander dan op de eigen helft. Lijkt mij niet dat we ooit met die twee op de back posities gaan spelen
- Ardbeg
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Dat gaat nooit gebeuren nee. Maar Bosz kan bijv. wel de opstelling spiegelen. Dat je een type Teze op linksback krijgt met Dest als vooruitgeschoven verdediger. Dit heeft echter veel invloed op de rest van je elftal. Lang heeft juist baat bij een type Dest en Baka staat graag aan het krijt, dus een type Teze is dan weer handiger.
Afwachten, maar men kan nu juist bepaalde contouren anders laten invullen door deze transfers, dat maakt het nog extra interessant.
-
- Legende
Union is met verschillende linksbacks bezig. Als Torino en andere clubs die minimaal 10 miljoen niet willen betalen, dan kunnen ze ook kiezen voor een verhuur zonder koopoptie en dan kan Gosens zich via PSV in de kijker spelen voor een transfer volgend jaar.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als ze hem alleen willen verkopen ipv verhuren dan zullen ze ook wel geen 10 miljoen hoeven te hebben zou ik zeggen. Je wil van een speler af, niet tijdelijk maar omdat het blijkbaar niet bevalt om wat voor reden dan ook, dan kun je ook niet de hoofdprijs vragen voor een 30 jarige. Ik denk dat PSV hem never nooit gaat kopen, ook niet voor 7 a 9 miljoen ofzo. Dus ik verwacht dat het een kaart in de kaartenbak is om in de laatste week nog eens te trekken als er geen alternatief is en Union hem wel wil verhuren.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dest heeft wel de héle linkerkant van het veld nodig hè? Anders komt ie na een sprint pas buiten het stadion tot stilstandDonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 12:57Dat gaat nooit gebeuren nee. Maar Bosz kan bijv. wel de opstelling spiegelen. Dat je een type Teze op linksback krijgt met Dest als vooruitgeschoven verdediger. Dit heeft echter veel invloed op de rest van je elftal. Lang heeft juist baat bij een type Dest en Baka staat graag aan het krijt, dus een type Teze is dan weer handiger.
Afwachten, maar men kan nu juist bepaalde contouren anders laten invullen door deze transfers, dat maakt het nog extra interessant.
-
- Meervoudig international
Ik vind het ergens wel vreemd dat er bij verkopende partijen niks uitlekt. Ja Gosens nu. Maar voor de rest is het vrij gebruikelijk dat er via een verkopende partij/zaakwaarnemer iets in de media verschijnt als PSV zich meldt bij een speler. Dat het bij PSV potdicht zit weten we ondertussen. Maar er zijn meerdere partijen bij een transfer.Robson de Souza wrote: ↑09 Aug 2024, 12:53Er lekt niets uit, behalve als PSV er zelf baat bij heeft. We gaan spoedig verrast worden!
-
- Legende
Geen zorgen, de ShovingNE2 gaat Earnie assisteren en heeft 3 September al met rood omcirkeld om er werk van te maken.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Voor €10m haal je een toptalent uit Zuid-Amerika op die positie, waar een karrenvracht aan ervaring lang niet zoveel meerwaarde heeft dan in de as. Zelfs als PSV hier de helft van dat geld aan besteed zou ik het jammer vinden; de posities op de vleugels - zowel voor- als achterin - zijn bij uitstek plekken waar je ‘groeikapitaal’ kunt opstellen.11 Tinus wrote: ↑09 Aug 2024, 13:30 Als ze hem alleen willen verkopen ipv verhuren dan zullen ze ook wel geen 10 miljoen hoeven te hebben zou ik zeggen. Je wil van een speler af, niet tijdelijk maar omdat het blijkbaar niet bevalt om wat voor reden dan ook, dan kun je ook niet de hoofdprijs vragen voor een 30 jarige. Ik denk dat PSV hem never nooit gaat kopen, ook niet voor 7 a 9 miljoen ofzo. Dus ik verwacht dat het een kaart in de kaartenbak is om in de laatste week nog eens te trekken als er geen alternatief is en Union hem wel wil verhuren.
-
- Legende
Gerapporteerd
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- ShovingNE2 • FieseFriedrich
-
- Internationale topspeler
Mwa ik denk toch dat ervaring wel nodig is, vooral gezien de rol van ‘prooi’ die PSV nu heeft. Afgelopen seizoen was het goed om jongens als Saibari, Tillman en Baka te zien jagen, maar nu heb je gasten nodig die het klappen van de zweep kennen en de boel kunnen aansturen. Die kalm blijven wanneer de tegenstanders opportunistisch gaan jagen, die al het een en ander hebben meegemaakt. Ik zou Gosens graag zien komen, die jongen heeft echt een paar topjaren gehad en is nu toe aan een goeie boost in een omgeving waar hij weer voor de prijzen speelt. Vooral van achteruit hebben we nu degelijkheid nodig en die komt er straks hopelijk met vd Berg, maar Gosens erbij zou het afmaken. En 30 is een topleeftijd man, kan nog 3 jaar mee op absoluut topniveau. 30 is het nieuwe 28.
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat na deze Teze bom dat het balletje van een nieuwe rechtsback wel geforceerd moet gaan rollen. Teze is natuurlijk dit weekend/begin volgende week pleiten en je hebt volgende week een nieuwe rechtsback nodig. Verder heeft er dus blijkbaar vorige week ook al mee gedreigd dus ik ga er eigenlijk vanuit dat die vervanger dit weekend er al is.
-
- Jeugdinternational
Hij doet ons hier in elk geval geen plezier mee, omdat heel de wereld nu weet dat wij geen rechtsback hebben. Zal de prijs ook wel iets gaan stijgen neem ik aan.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik ben blij dat je niet meer op mijn voorstel bent ingegaan trouwepsvfan29.04.2007 wrote: ↑04 Aug 2024, 11:25Ik wil heel graag met jou een weddenschap aangaan dat bovenstaande spelers niet de basisverdediging vormen tegen RKC volgende week.trouwepsvfan wrote: ↑04 Aug 2024, 10:55
Het kan nooit zo zijn dat PSV in de eerste wedstrijd met een verdediging speelt die bestaat uit Oppegard, Dams, van de Blaak en Flamingo. Nooit.
-
- Legende
Blijft doodzonde van Sambo, blijf dat een interessant talent vinden en had nu prima kunnen spelen totdat er een nieuwe rechtsback wordt gehaald. Echt geen verkeerde speler.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik denk dat je gered wordt door Boszcagli.29.04.2007 wrote: ↑09 Aug 2024, 15:11Ik ben blij dat je niet meer op mijn voorstel bent ingegaan @trouwepsvfan29.04.2007 wrote: ↑04 Aug 2024, 11:25
Ik wil heel graag met jou een weddenschap aangaan dat bovenstaande spelers niet de basisverdediging vormen tegen RKC volgende week.
- Juancho
- Mister PSV
Nee dat was een eigen mening van Marco Timmer die je niet al te serieus hoeft te nemen gezien zijn hele slechte Tweet die nergens op sloeg.
- These users thanked the author Juancho for the post:
- 10. Arouna Kone
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”