Zeer teleurstellend gedrag van deze man..
Donder dan maar op naar Frankrijk, zonder afscheid uiteraard..
Backstabber..
Jordan Teze
-
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Achterlijke actie natuurlijk en valt me vies tegen van hem. Maar ik gaf eerder ook al aan dat ie in zn kop al bij Monaco zat en ik hen daarom toch al niet zou opstellen morgen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Maakt hij zich onmogelijk? Zeker. Is hij nog steeds onderdeel van de selectie van PSV? Ja, dat ook, ook al lijkt hij dat zelf niet meer te willen.
-
- Meervoudig international
Hoogst mogelijke boete geven en niet meteen zijn zin geven. Anders weet elke speler wat hem te doen staat als hij wil vertrekken.
Dit valt mij oprecht wel echt tegen. Prima als je een transfer wil maken. Maar op deze manier. Bah
Dit valt mij oprecht wel echt tegen. Prima als je een transfer wil maken. Maar op deze manier. Bah
-
- Legende
Van flapdrol nu gepromoveerd tot een absolute lul. Met zijn grote bek destijds tegen Boscagli. Donder lekker op hoor. Zeker gezien de situatie waarin PSV zit met zijn verdediging; niet zijn schuld, maar PSV betaald wel zijn salaris en hij heeft een contract.Menno1 wrote: ↑05 Aug 2024, 15:15 Ik vind Teze, gezien zijn uitspraken van vorige week, wel een beetje een flapdrol. Hou dan gewoon je mond dicht. Monaco heeft een leuk belastingklimaat, lekker weer, mooie stad maar is verder als club vrij troosteloos en die competitie ook. Als ik dan lees dat hij niet van plan was om bij te tekenen, tja, dat vind ik dan echt een stuk minder. Als clubjongen, gun je de club een mooi transferbedrag, hoe dan ook.
Het gaat hem goed verder hoor, no hate. Maar wel een zuur smaakje hou ik er aan over.
Clubjongen af wat mij betreft.
-
Wie weigerde dan om in de Cruijff schaal van 2006 te spelen omdat hij naar Blackburn Rovers wilde? Fons van Wissen?
-
- Vedette
Dit valt me van Teze echt heel erg zwaar tegen. Ondanks dat hij een niet mega goede voetballer is altijd wel met volle passie gespeeld, vooral in de wedstrijden tegen Ajax. Jammer dat hij zijn eigen glazen zo kapot gooit. Hopelijk halen we snel een vervanger want ik hoef hem niet meer op de club te hebben.
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Morgen de hele minuut 3 ( en de rest van de minuten ) de spelers die wel professioneel zijn ondersteunen in plaats van negatieve aandacht te vestigen op de rest van het team.
-
" van tattoo en zeker op de teamplaat, naar rat en verrraad"
Last edited by AddoCultheld on 09 Aug 2024, 14:57, edited 1 time in total.
-
- Vedette
- LucNilisLegend
- Jeugdspeler
Dit is simpelweg werkweigering. Dikke boete en voorlopig een paar dagen de telefoon niet opnemen als z'n zaakwaarnemer belt. Eventjes laten zien wie de baas is, want dit is natuurlijk onprofessioneel gedrag en niet heel erg sympathiek.
- These users thanked the author LucNilisLegend for the post (total 2):
- DonyellMalen • SchoonGenoeg
- DonyellMalen
- Legende