Staat niet onderstaand rijtje, dus is er dan gewoon weer bij, niet?
Olivier Boscagli
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Hatseflats
- Vedette
Kende gij nie leze, jonge?DonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 15:22 Staat niet onderstaand rijtje, dus is er dan gewoon weer bij, niet?
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- loginnaam • NotoriousBIG046
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Update? Ik denk dat we het zaterdagavond om 19:45 pas weten.
-
- Talent
Toch bekruipt me steeds meer het gevoel dat ook voor Boscagli een bod gaat komen van een club waar hij zelf graag naar wil verhuizen. Een beetje het Teze scenario zeg maar.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Talent
Dat denk ik ook wel, zolang er geen 'trein' voorbij komt. Hij had immers al lang bij kunnen tekenen toch?
-
- Talent
-
- Vedette
Lijkt me ook heel logisch. Speelt hier ondertussen al 5 jaar. Maar waarom dit opeens een ‘Teze-scenario’ genoemd wordt is me een raadsel. Of gaan we elke voetballer met een 1-jarig contract nu 1-op-1 vergelijken met Teze?Hipster4Life wrote: ↑10 Aug 2024, 10:04 Toch bekruipt me steeds meer het gevoel dat ook voor Boscagli een bod gaat komen van een club waar hij zelf graag naar wil verhuizen. Een beetje het Teze scenario zeg maar.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Meervoudig international
Voor wat het waard is. Hij heeft een matchdaypost in zijn verhaal op Instagram gezet.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Chucky
-
- Talent
Zou inderdaad best kunnen. Wat ik met het Teze scenario bedoel is dat ook Boscagli een speler is die je eigenlijk al eerder had moeten verlengen. Of niet, dan had je door moeten schakelen. Nu heeft hij een contract van minder dan een jaar, is hij nog niet akkoord met het nieuwe voorstel én is er geen alternatief voorhanden. In die zin zijn de situaties van Teze en Boscagli identiteit en onwenselijk wat mij betreft.Chucky wrote: ↑10 Aug 2024, 11:47Lijkt me ook heel logisch. Speelt hier ondertussen al 5 jaar. Maar waarom dit opeens een ‘Teze-scenario’ genoemd wordt is me een raadsel. Of gaan we elke voetballer met een 1-jarig contract nu 1-op-1 vergelijken met Teze?Hipster4Life wrote: ↑10 Aug 2024, 10:04 Toch bekruipt me steeds meer het gevoel dat ook voor Boscagli een bod gaat komen van een club waar hij zelf graag naar wil verhuizen. Een beetje het Teze scenario zeg maar.
-
- Vedette
Ah, dat ben ik zeker met je eens. Dacht dat je doelde op zijn gedrag.Hipster4Life wrote: ↑10 Aug 2024, 16:28Zou inderdaad best kunnen. Wat ik met het Teze scenario bedoel is dat ook Boscagli een speler is die je eigenlijk al eerder had moeten verlengen. Of niet, dan had je door moeten schakelen. Nu heeft hij een contract van minder dan een jaar, is hij nog niet akkoord met het nieuwe voorstel én is er geen alternatief voorhanden. In die zin zijn de situaties van Teze en Boscagli identiteit en onwenselijk wat mij betreft.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- Hipster4Life
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
Boscagli zie ik echt niet doen wat Teze gisteren deed (hoewel ik dat van Teze ook niet had verwacht). Hoe Boscagli praat over PSV als buitenlandse speler, en hoe hij Eindhoven waardeert als familieman, het zou echt uit de toon vallen voor hem.
- These users thanked the author TigTogFlip for the post:
- Hipster4Life
-
- Talent
Dat denk ik ook niet hoor (al had ik het van Teze ook niet verwacht). Maar zolang hij niet bijgetekend heeft, is er een behoorlijke kans dat hij vertrekt terwijl er geen alternatief voorhanden is.TigTogFlip wrote: ↑10 Aug 2024, 16:33 Boscagli zie ik echt niet doen wat Teze gisteren deed (hoewel ik dat van Teze ook niet had verwacht). Hoe Boscagli praat over PSV als buitenlandse speler, en hoe hij Eindhoven waardeert als familieman, het zou echt uit de toon vallen voor hem.