Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Sheepies wrote: 09 Aug 2024, 15:21 Jordan moet vooral doen wat goed is voor Jordan maar het is op zijn minst een opvallende situatie. Dus toen Teze al in conclaaf was met Bosz of hij wel wilde meespelen tegen Feyenoord deed hij nog steeds zijn teamfoto uitspraak?

Het is ook jammer dat hij nu zo vertrekt voor, met alle respect, Monaco. Hij gaat daar heel veel belastingvrije centjes verdienen maar het is ook weer geen ploeg waar je u tegen zeg. Een vertrek forceren om bij Real te spelen tot daar aan toe, Monaco? Mwah.
Dit is voor hem toch zo'n beetje het hoogste en beste wat kan komen?

En als alles op een haar na rond is kan je als PSV eigenlijk ook niet verwachten dat hij nog even het risico gaat nemen tegen Kramer op te lopen of zo.
nilssonH
Moderator

Wat het voor mijn gevoel extra zuur maakt is dat Teze wel degelijk een clubjongen is, die nu alleen zijn hoofd gek laat maken en een (grote) fout maakt waar hij zeer waarschijnlijk over een paar jaar spijt van heeft. Het doet ergens een beetje denken aan de manier waarop Gomes vertrok. Die heeft daarna nog een keer of 8 toegegeven dat hij het nooit zo had moeten aanpakken en het had willen terugdraaien als dat kon.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 14):
    JoenepsvRikkert1234DribbleOmeAadTjompieFieseFriedrichpsvgoudasmoortjeNumber 8 On TourYkhimHeissenberrugDoperwt11Schnitzel2023TomV23
    Struviet
    Meervoudig international

Wat pijnlijk.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als zijn liefde voor de club zo snel verdwijnt, dan is mijn liefde voor hem ook gevlogen. Jorrat Teze = Steven Bergrat.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    guus
    Sheepies
    Bankzitter

Jeronimo wrote: 09 Aug 2024, 15:25
    Sheepies wrote: 09 Aug 2024, 15:21 Jordan moet vooral doen wat goed is voor Jordan maar het is op zijn minst een opvallende situatie. Dus toen Teze al in conclaaf was met Bosz of hij wel wilde meespelen tegen Feyenoord deed hij nog steeds zijn teamfoto uitspraak?

Het is ook jammer dat hij nu zo vertrekt voor, met alle respect, Monaco. Hij gaat daar heel veel belastingvrije centjes verdienen maar het is ook weer geen ploeg waar je u tegen zeg. Een vertrek forceren om bij Real te spelen tot daar aan toe, Monaco? Mwah.

En als alles op een haar na rond is kan je als PSV eigenlijk ook niet verwachten dat hij nog even het risico gaat nemen tegen Kramer op te lopen of zo.
    Ik denk dat Teze sportief wel wat hoger kan dan Monaco. Had na vorig seizoen ook wel verwacht dat een middenmoter uit Engeland voor hem zou komen. Verder gaf ik ook aan dat Teze vooral aan zichzelf moet denken en dat ik het vanuit zijn positie dus best snap dat hij niet wil spelen. Vind het gewoon jammer dat een kind van de club toch zo'n naar einde heeft hier voor 'maar' Monaco.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sheepies wrote: 09 Aug 2024, 15:31
    Jeronimo wrote: 09 Aug 2024, 15:25

Ik denk dat Teze sportief wel wat hoger kan dan Monaco. Had na vorig seizoen ook wel verwacht dat een middenmoter uit Engeland voor hem zou komen. Verder gaf ik ook aan dat Teze vooral aan zichzelf moet denken en dat ik het vanuit zijn positie dus best snap dat hij niet wil spelen. Vind het gewoon jammer dat een kind van de club toch zo'n naar einde heeft hier voor 'maar' Monaco.
    Nee joh hou op. Met zo'n kut mentaliteit ga je het niet redden in de PL.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Dribble
    Ittot
    Internationale topspeler

Wat een lafaard. Een jongen van de club. Uit eigen jeugd en alles aan PSV te danken.

Zaakwaarnemers of niet, met een beetje ballen speel je gewoon voor je club.
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Wat een eikel
  • These users thanked the author TomPSV023 for the post:
    Oldworld
    Ronaldio
    Meervoudig international

Treurig dat je je collega's en de club die je in alles geholpen heeft zo laat zakken. Terwijl je weet dat PSV mee gaat werken. Maar eerst de problemen achterin onder controle wil hebben.

Met dit soort werkweigering en protest win je niets.
    Persepolis
    Vedette

PCGC wrote: 09 Aug 2024, 14:53
    Het Kanon wrote: 09 Aug 2024, 14:52 Volgens mijn klopt het wat ik zei.
    Je weet best wel dat dit niet zo is.

Ooijer wilde blijven, PSV wilde niet verder.
    https://www.ed.nl/overig/ooijer-meldt-z ... gle.com%2F

https://www.gelderlander.nl/overig/koem ... ~a58a6a6d/

Je zit hier fout, dit was ook gewoon een soortgelijk verhaal.
    Last edited by Persepolis on 09 Aug 2024, 15:42, edited 1 time in total.
    Ittot
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 09 Aug 2024, 15:15 Ik wantrouw sowieso mensen die net even te hard en public schreeuwen hoeveel ze wel niet van de club houden, zoals hij zonder enige aanleiding, tegen Boscagli deed. Dat blijkt wederom maar weer. Hij wou sowieso niet bijtekenen (dus transfervrij weg volgende zomer, ook een kut streek) en nu dit als de laatste druppel. Gewoon Ajax praktijken, wellicht zelfs erger, gezien de penibele situatie achterin.
    Dit zijn inderdaad Ajax praktijken.

Dat hij zijn contract niet wil verlengen is al kut maar valt vanuit hem wel iets voor te zeggen. Dat is dan jammer. Maar dit gedrag hoort hier echt niet, als persoon komt hij nu echt even te kort.
    DonyellMalen
    Legende

Ronaldio wrote: 09 Aug 2024, 15:38Treurig dat je je collega's en de club die je in alles geholpen hebt zo laat zakken.
    Ben ook benieuwd hoe dat gaat. Luuk als aanvoerder praat ook op ‘m in, neem ik aan. Hij gaat goed met Lang, die zal er ook wel wat over te zeggen hebben.

Man, deze hele situatie is gewoon heel wack. Verkoop ‘m dan maar, voor minstens 12+3 om die 15 miljoen te halen. Misschien kan Jordan zelf nog wat bijleggen, hij is degene die niet wil spelen namelijk. Als Teze het op deze tour gooit heb je aan Earnie ook een hele slechte.
    ruuddevil
    Legende

Laat Teze en zijn zaakwaarnemer maar afzien van eventuele percentages waarop ze recht hebben. Zo ging het bij Bergrat ook. Bij Teze zal dat minder zijn omdat hij zijn contract nog niet had verlengd, maar knijp ze zoveel mogelijk uit.
    Dumfel Demfries
    Jeugdinternational

Nu als PSV ook gewoon wachten met die handtekening zetten tot de laatste week. Wat een actie zeg.
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Wat ik trouwens niet begrijp. Monaco heeft twee RB's rondlopen, die vorig seizoen beide hun minuten hebben kunnen maken. Welke speelgarantie heeft hij daar?
    DonyellMalen
    Legende

RPSV94 wrote: 09 Aug 2024, 15:46Welke speelgarantie heeft hij daar?
    Denk dat ‘ie daar de rechtercentrale verdediger wordt in een driemansdefensie. Opzich ligt dat ‘m wel.
    Jur1913
    Internationale topspeler

RPSV94 wrote: 09 Aug 2024, 15:46 Wat ik trouwens niet begrijp. Monaco heeft twee RB's rondlopen, die vorig seizoen beide hun minuten hebben kunnen maken. Welke speelgarantie heeft hij daar?
    Alsof het in Monaco om speelminuten gaat
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Jur1913 wrote: 09 Aug 2024, 15:48
    RPSV94 wrote: 09 Aug 2024, 15:46 Wat ik trouwens niet begrijp. Monaco heeft twee RB's rondlopen, die vorig seizoen beide hun minuten hebben kunnen maken. Welke speelgarantie heeft hij daar?
    Nee, dat gaat vooral om het stadion en de ambiance van de 15 supporters op de tribune.
    Brabander
    Basisspeler

17 jaar bij PSV lopen, veel geld verdiend en dan PSV zo te kakken zetten. Dan ben je wat mij betreft af.
  • These users thanked the author Brabander for the post (total 4):
    smoortjeYkhimHeissenberrugSchnitzel2023
    Jur1913
    Internationale topspeler

RPSV94 wrote: 09 Aug 2024, 15:51
    Jur1913 wrote: 09 Aug 2024, 15:48

Nee, dat gaat vooral om het stadion en de ambiance van de 15 supporters op de tribune.
    En om die mooie hardlooprondjes en het strand. Aldus al die sportmiljonairs die naar Monaco vertrekken
    GilbertoSilva
    Ballenjongen

Teze heb ik gisteren gezien in Parijs. Hij kwam om 20:30u aan op station Gare du Nord (waren zelf naar OS basketbal Frankrijk-Duitsland geweest en op terugweg). Wij dachten dat hij wellicht USA-Servië kwam bekijken (begon 21u, vriend waar hij mee was had een basketbalshirt aan) en vroegen ons al af of en hoe hij op tijd terug voor training zou zijn vrijdag. Hij werd ook opgewacht op het station.
    Vraag me nu af of hij daar toch iets anders kwam doen, maar ik kan er voor mezelf nog geen logisch verhaal van maken. Parijs ligt dichter bij Eindhoven dan bij Monaco.
    TomPSV
    Legende

GilbertoSilva wrote: 09 Aug 2024, 15:57 Teze heb ik gisteren gezien in Parijs. Hij kwam om 20:30u aan op station Gare du Nord (waren zelf naar OS basketbal Frankrijk-Duitsland geweest en op terugweg). Wij dachten dat hij wellicht USA-Servië kwam bekijken (begon 21u, vriend waar hij mee was had een basketbalshirt aan) en vroegen ons al af of en hoe hij op tijd terug voor training zou zijn vrijdag. Hij werd ook opgewacht op het station.
    Vraag me nu af of hij daar toch iets anders kwam doen, maar ik kan er voor mezelf nog geen logisch verhaal van maken. Parijs ligt dichter bij Eindhoven dan bij Monaco.
    Je hebt vast een foto gemaakt
    DonyellMalen
    Legende

GilbertoSilva wrote: 09 Aug 2024, 15:57 Teze heb ik gisteren gezien in Parijs. Hij kwam om 20:30u aan op station Gare du Nord (waren zelf naar OS basketbal Frankrijk-Duitsland geweest en op terugweg). Wij dachten dat hij wellicht USA-Servië kwam bekijken (begon 21u, vriend waar hij mee was had een basketbalshirt aan) en vroegen ons al af of en hoe hij op tijd terug voor training zou zijn vrijdag. Hij werd ook opgewacht op het station.
    Hij was vorige week ook al op de OS, samen met Gakpo.
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

Wat laat je jezelf toch kennen Jordan. Erg jammer dat je dan na alle jaren zo de kiet verlaat.
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    Falch
    Talent

Deal snel rondmaken en door met andere zaken. Ik verwacht overigens dat Teze daar jammerlijk mislukt, was toch een redelijk modale voetballer totdat Bosz langskwam.
  • These users thanked the author Falch for the post:
    Doperwt11
    Post Reply