Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Een verhaal heeft altijd twee kanten. Er zijn meerdere mensen in het verleden op een (voor sommigen) ietwat vervelende manier vertrokken. Ik zag Ooijer en Afellay al voorbijkomen, maar wat te denken van Gomes. Uiteindelijk hoeft dat op de relatie op de lange termijn niet per se te schaden, zoals de genoemde spelers bewijzen. Maar goed, even terug naar het nu. Op basis van de woorden van Bosz lijkt dit gewoon onprofessioneel gedrag van Teze te zijn. Dat stelt mij erg teleur. Dat verwacht je niet van Teze. Wat mij betreft stelt PSV zich nog eens extra hard op in de onderhandelingen met Monaco. Even laten merken dat dit geen aanleiding hoeft te zijn voor andere spelers om zichzelf soortgelijk te gaan gedragen om zodoende een transfer af te dwingen. Ga je Teze nu zijn zin geven dan schep je een lelijk precedent. Hopelijk komt iedereen hier samen uit.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    psvgouda
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Het is gewoon een egoïstische, onprofessionele naaistreek. Als je hier al je hele leven zit en vrijwel alles aan deze club te danken hebt, ook nog eens deel uitmaakt van een geweldige selectie waarmee leuk voetbal wordt gespeeld, en je peert 'm er zó uit op het moment dat de competitie gaat beginnen en we niet breed in de verdedigers zitten, dan ben je naar mijn mening keihard af. Dan ben je wat mij betreft ook geen jongen van de club. Zo'n houding aannemen op het moment dat je niet meteen je zin krijgt en even geduld moet hebben, het is echt ongelooflijk. Daarmee ga je het ook niet redden op hoger niveau.

Wegwezen, niet meer terugkomen en dan mag je over 10 jaar nog eens aan het AD vertellen hoeveel spijt je had van hoe je PSV destijds behandelde. Wat een aanfluiting.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 20):
    VTheManHeissenberrugShovingNE2TjompieTrixmmpk276Rikkert1234JoJoJur1913Schnitzel2023LucNilisLegendMr. SpockDe RealistRené1978TomV23DemenkovetsTovastloginnaamAraavosFieseFriedrich
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Typisch zo'n moment in z'n carrière waarop hij later terugkijkt en denkt 'had ik niet moeten doen'. Noem het een Gomesje. Teze heeft zich ongetwijfeld gek laten maken door z'n zaakwaarnemer. Ik vind de reactie van Noa Lang Best mooi. Hij heeft ook gewoon gelijk over de stemmingmakerij van ESPN.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Had dit echt niet verwacht van Teze, vind het een beetje jammer dat hij zo doet. Laat je team zo in de steel met Al die geblesseerde. Het is duidelijk dat de clubliefde gespeelt is van hem. Als je van een club houd ga je ze niet zo laten stukken.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

PSVTOPOss wrote: 09 Aug 2024, 16:40
    Number 8 On Tour wrote: 09 Aug 2024, 16:32 Zoals eerder gezegd, er speelt meer. Teze doet dit echt niet alleen als er alleen een bod wordt afgehouden.

Vergeet de relatie tussen Lang en Teze inderdaad niet. Die zijn al lange tijd bevriend. Al voor dat Lang bij PSV zat.

Zonde dat een clubjongen als Teze zo’n einde kent. Ik hoop dat iedereen op dit Forum iets meer krediet bij zijn werkgever heeft na 1 domme fout en 17 jaar trouwe dienst.
    Wat zou er dan kunnen spelen?

PSV heeft echt nog geen bod geaccepteerd of zoiets want anders zou dit niet zo spelen en zou Bosz niet zo reageren.
    Van alles is mogelijk. Blijft speculeren en dat lijkt mij beter van niet. Voor de handliggend: ASM en PSV naderen elkaar niet en Teze vind dit onverkwikkelijk, maar ook dat blijft speculatief. En zelfs dan los je dat niet op door werkweigering, neem aan dat Teze's zaakwaarnemer hem dat ook wel duidelijk maakt. Wat imo wel opvallend is is de reactie van PB, die oprecht zeer verbaasd lijkt te zijn, naast dat hij (terecht) erg boos is. Of hij speelt buitengewoon goed toneel, dat kan natuurlijk ook. Maar mocht er 'iets' spelen, dan kan ik mij niet voorstellen dat Earnie dit niet communiceert aan Bosz en dan zou Bosz anders praten natuurlijk. Blijft een heel merkwaardige zet van Teze hoor
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

De houding tegenover een transfer van Teze kan ik me overigens wel voorstellen en was ook wel ergens te voorspellen (al doen z'n uitspraken wel anders geloven). Er lopen vrij veel spelers rond die rijp zijn voor een transfer puur kijkend naar hoe lang ze al bij ons spelen. En daarbij moet je als speler ook het ijzer smeden zodra het heet is. Topjaar gehad=in the picture. Zelfde geldt voor Vertessen. En bij Boscagli zie ik hetzelfde gebeuren. Veerman idem.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Vogelund wrote: 09 Aug 2024, 16:46 De houding tegenover een transfer van Teze kan ik me overigens wel voorstellen en was ook wel ergens te voorspellen (al doen z'n uitspraken wel anders geloven). Er lopen vrij veel spelers rond die rijp zijn voor een transfer puur kijkend naar hoe lang ze al bij ons spelen. En daarbij moet je als speler ook het ijzer smeden zodra het heet is. Topjaar gehad=in the picture. Zelfde geldt voor Vertessen. En bij Boscagli zie ik hetzelfde gebeuren. Veerman idem.
    Prima. Maar dan nog neem je niet op zo'n manier afscheid van de club waar je al zeventien jaar speelt en waar je alles aan te danken hebt, zoals vrijwel iedereen hier terecht stelt
    Balinho
    Internationale topspeler

Raawr. Ik wacht nog even met een oordeel tot er wat meer duidelijkheid is over hoe en wat, al blijft het altijd de vraag in hoeverre de waarheid boven water komt natuurlijk.
    Last edited by Balinho on 09 Aug 2024, 16:49, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Søren
    Standbeeld
    Mister PSV

Smeets14 wrote: 09 Aug 2024, 16:38
    Number 8 On Tour wrote: 09 Aug 2024, 16:32 Zoals eerder gezegd, er speelt meer. Teze doet dit echt niet alleen als er alleen een bod wordt afgehouden.

Vergeet de relatie tussen Lang en Teze inderdaad niet. Die zijn al lange tijd bevriend. Al voor dat Lang bij PSV zat.

Zonde dat een clubjongen als Teze zo’n einde kent. Ik hoop dat iedereen op dit Forum iets meer krediet bij zijn werkgever heeft na 1 domme fout en 17 jaar trouwe dienst.
    Ik hoop dat de werkgevers iets meer krediet hebben nadat een werknemer zoveel aan ze te danken heeft na 17 jaar met een goede opleiding en podium.
    Beiden gaan de samenwerking aan op basis van wederzijds goedvinden. Teze had ook zijn carrière bij een andere club vorm kunnen geven. Wat mij betreft focussen we ons gewoon op de onprofessionele actie die hij nu uithaalt. En dan maakt het niet uit of je 17 jaar of 1 dag bij de club zit. Het is gewoon onprofessioneel en not done.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    Smeets14guusAddoCultheld
    Johnnie Walker
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Philips

Hoe je een hoop liefde en goodwill even met 1 actie te grabbel gooit...

Elk verhaal heeft 2 kanten, maar geen enkel verhaal dat ik mij voor kan stellen verantwoord een actie als dit.
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

PSV-hart van niveau Bergwijn.
    DonyellMalen
    Legende

fritske
    Bankzitter

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit communicatief barslecht geregeld is en dat er dingen zijn voorgevallen die niet goed gemanaged worden.
    :logoo:
    johanvakp
    Ballenjongen

Kansloze actie. Hij snapt toch ook wel dat hij nog keihard nodig is? Je eigen best bevuilen. Geen knip voor de neus waard. Maar ja, zo werkt het nu eenmaal, schijnbaar. Komt omdat er zoveel geld mee gemoeid is. Liefste zou je hem lekker een jaar zonder salaris op de tribune, of nee, liever nog gewoon thuis laten zitten.
    Jur1913
    Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 09 Aug 2024, 16:58
    Je moet wel erg van SM houden als je reacties van Ajaksers en Kakkies op gaat zoeken nu
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    fritskeGrasmat
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 09 Aug 2024, 16:41 Een verhaal heeft altijd twee kanten. Er zijn meerdere mensen in het verleden op een (voor sommigen) ietwat vervelende manier vertrokken. Ik zag Ooijer en Afellay al voorbijkomen, maar wat te denken van Gomes. Uiteindelijk hoeft dat op de relatie op de lange termijn niet per se te schaden, zoals de genoemde spelers bewijzen. Maar goed, even terug naar het nu. Op basis van de woorden van Bosz lijkt dit gewoon onprofessioneel gedrag van Teze te zijn. Dat stelt mij erg teleur. Dat verwacht je niet van Teze. Wat mij betreft stelt PSV zich nog eens extra hard op in de onderhandelingen met Monaco. Even laten merken dat dit geen aanleiding hoeft te zijn voor andere spelers om zichzelf soortgelijk te gaan gedragen om zodoende een transfer af te dwingen. Ga je Teze nu zijn zin geven dan schep je een lelijk precedent. Hopelijk komt iedereen hier samen uit.
    En zo niet, wat dan?
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

fritske wrote: 09 Aug 2024, 16:59 Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit communicatief barslecht geregeld is en dat er dingen zijn voorgevallen die niet goed gemanaged worden.
    Nou dit inderdaad, wie er ook fout is dat maakt nu even niet uit maar in een weekje tijd is de positieve vibe wel even weg.

De hele club moet er nu voor zorgen dat die zo snel mogelijk terug komt want anders kan je weleens in een verkeerde spiraal terecht komen.
    Puntverlies dit weekend zou nog een extra druppel zijn dus beter gewoon een makkelijke overwinning en de aandacht op de reparatie werkzaamheden.
  • These users thanked the author Jeronimo for the post:
    fritske
    Demenkovets
    Vaste waarde in elftal

Salaris ook maar inhouden dan. Wat een kneus.
    TomPSV
    Legende

Standbeeld
    Mister PSV

SKERLA wrote: 09 Aug 2024, 17:05
    Standbeeld wrote: 09 Aug 2024, 16:41 Een verhaal heeft altijd twee kanten. Er zijn meerdere mensen in het verleden op een (voor sommigen) ietwat vervelende manier vertrokken. Ik zag Ooijer en Afellay al voorbijkomen, maar wat te denken van Gomes. Uiteindelijk hoeft dat op de relatie op de lange termijn niet per se te schaden, zoals de genoemde spelers bewijzen. Maar goed, even terug naar het nu. Op basis van de woorden van Bosz lijkt dit gewoon onprofessioneel gedrag van Teze te zijn. Dat stelt mij erg teleur. Dat verwacht je niet van Teze. Wat mij betreft stelt PSV zich nog eens extra hard op in de onderhandelingen met Monaco. Even laten merken dat dit geen aanleiding hoeft te zijn voor andere spelers om zichzelf soortgelijk te gaan gedragen om zodoende een transfer af te dwingen. Ga je Teze nu zijn zin geven dan schep je een lelijk precedent. Hopelijk komt iedereen hier samen uit.
    En zo niet, wat dan?
    Dan blijft Teze gewoon nog een jaar speler van PSV, conform contract.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

fritske wrote: 09 Aug 2024, 16:59 Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit communicatief barslecht geregeld is en dat er dingen zijn voorgevallen die niet goed gemanaged worden.
    Jordan Teze meldt zich af voor de wedstrijd van zaterdag.
    Peter Bosz vraagt of hij het zeker weet.
    Jordan Teze beaamt.

Hoe communicatief wil je het hebben? De feiten lijken toch zonneklaar: a) Monaco heeft nog niet voldaan aan de vraagprijs van PSV, b) PSV heeft nog geen vervanger en c) waarschijnlijk op advies van zijn zaakwaarnemer, besluit Teze uit voorzorg maar te muiten zonder respect voor eerder genoemde punten. Daar kun je op los communiceren tot je een ons weegt, maar zeker voor een zelfbenoemde clubman is dit gewoon een naaistreek eerste klas. Helemaal richting Peter Bosz, die van Teze een verdediger maakte die wij noch Monaco niet eerder zagen.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Davy Oyen
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Salaris idd inhouden. Wil je niet trainen en spelen volgens contract? Prima, dan ben je ook niet aan het werk.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Heissenberrug
    Juancho
    Mister PSV

Maar Teze was dus gespot in Monaco? Begint dan een beetje op verhaal Vertessen te lijken. Toestemming om daar naar toe te gaan en te onderhandelen maar misschien heeft PSV wel gezegd, als het vrijdag niet 100% rond is komt je terug voor de pot tegen RKC. En Teze wil nu niet meer terug ondanks dat het nog niet helemaal rond is.

Geen idee of dit natuurlijk zo is, maar ik las hierboven dat Teze is gespot in Frankrijk. Dan zou je daarvoor toch eerst toestemming moeten krijgen van PSV.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DonyellMalen
    Legende

Jur1913 wrote: 09 Aug 2024, 17:04Je moet wel erg van SM houden als je reacties van Ajaksers en Kakkies op gaat zoeken nu
    Niet zo boos joh, vond ‘m wel gevat. Andersom zouden wij dit ook doen. ;)
    Post Reply