Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Smeets14 wrote: 09 Aug 2024, 15:59
11 Tinus wrote: 09 Aug 2024, 15:56

Dat eerste is inderdaad lastig. Daarom is het zo belangrijk dat je een back-up hebt en die hoeft geen 10 miljoen te zijn. Als Teze wordt vervangen met een nieuwe Teze dan heb je nog steeds een back-up te kort. Dus dan had ik alvast die back-up gehaald als je weet dat Teze niet meer wil spelen. En inderdaad je kunt moeilijk een nieuwe Teze voor 10 miljoen kopen voordat Teze weg is maar Rik tweette dat PSV de opvolger binnen wil hebben voor het Teze wil laten gaan. Maar zo eenvoudig werkt het dus niet, net als met Vertessen destijds. Verkeerde inschatting die voor aankomend weekend geen ramp betekent vanwege de tegenstander. Zolang je hem wint...

De rest vind ik weer heel kinderachtig maar goed voor transferbingo.
Maar het was toch al vrij duidelijk dat Flamingo de back-up zou moeten worden van de rcv en de rb? Dat het lang duurt met Sepp oké maar dat heeft PSV niet echt in de hand aangezien Liverpool vorige week niet wilde onderhandelen. Ik heb liever dat er 2 september een cv van het kaliber Sepp bij is gekomen en een goede rechtsback dan dat je nu een goedkope back-up en had gehaald en daardoor een mindere cv of dat je afgelopen week een paniek aankoop had gedaan.
Een speler de back up maken voor RB, RCV is gewoon vragen om problemen. Als je een blessure hebt bij de basis rb of RCV kan je al op je blote knietjes gaan bidden dat de andere heel blijft want dan heb je daar niemand achter. Gewoon elke positie dubbel bezet en flamingo heeft in zijn gehele carrière maar enkele potjes op rechtsback gespeeld. Die zou alleen in absolute noodtoestand op rechtsback gezet moeten worden.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats wrote: 09 Aug 2024, 16:05
11 Tinus wrote: 09 Aug 2024, 15:34

Als hij voor de wedstrijd met Feyenoord al laat weten dat ie liever niet speelt dan had ik deze week net iets meer vaart gezet achter de zoektocht naar een vervanger. En als de transfer met Monaco nog helemaal niet bijna rond is dan heeft PSV een goed punt maar dan nog had een extra rechtsback geen kwaad gekund. We hebben niets in Jong PSV lopen en we hebben geen backup in de selectie. Het is én én én.
Misschien hebben ze de turbostand allang aan staan, maar lukt het gewoon niet om het voor dit weekend af te ronden.
Dat kan gewoon inderdaad. Van de andere kant mag je verwachten dat je binnen een week een speler kunt halen want er kunnen nog 4 a 5 spelers vertrekken de komende weken en dan moet je ook anticiperen. Dus dan zijn dit slechte voortekenen.
29.04.2007
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 09 Aug 2024, 16:10

Maar het was toch al vrij duidelijk dat Flamingo de back-up zou moeten worden van de rcv en de rb? Dat het lang duurt met Sepp oké maar dat heeft PSV niet echt in de hand aangezien Liverpool vorige week niet wilde onderhandelen. Ik heb liever dat er 2 september een cv van het kaliber Sepp bij is gekomen en een goede rechtsback dan dat je nu een goedkope back-up en had gehaald en daardoor een mindere cv of dat je afgelopen week een paniek aankoop had gedaan.
alleen in absolute noodtoestand
Juancho , log even uit op Teletubby z'n account aub.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    Smeets14Ardbeg
    Juancho
    Mister PSV

Smeets14 als je het clowntjes record wil overnemen zal je toch echt nog meer met die dingen moeten gaan strooien hoor! 8)
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Smeets14
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 09 Aug 2024, 16:38 @Smeets14 als je het clowntjes record wil overnemen zal je toch echt nog meer met die dingen moeten gaan strooien hoor! 8)
    Het forum was zoveel mooier toen jij je forum pauze had.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Boszball1913
    Juancho
    Mister PSV

Smeets14 wrote: 09 Aug 2024, 16:39
    Juancho wrote: 09 Aug 2024, 16:38 @Smeets14 als je het clowntjes record wil overnemen zal je toch echt nog meer met die dingen moeten gaan strooien hoor! 8)
    Het forum zou nog mooier worden als jij eens inhoudelijk gaat reageren :hartjes:
    TomPSV
    Legende

Dames, het is vrijdagmiddag, neem een borrel
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    FieseFriedrich
    Smeets14
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 09 Aug 2024, 16:44
    Smeets14 wrote: 09 Aug 2024, 16:39

Het forum zou nog mooier worden als jij eens inhoudelijk gaat reageren :hartjes:
    Al meerdere keren gedaan. Je hebt er zojuist nog op gereageerd.
    Juancho
    Mister PSV

Smeets14 wrote: 09 Aug 2024, 16:45
    Juancho wrote: 09 Aug 2024, 16:44

Sorry ik zie door alle clowntjes het bos niet meer. My bad. :heart:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

TomPSV wrote: 09 Aug 2024, 16:45 Dames, het is vrijdagmiddag, neem een borrel
    Aub iets meer dan één borrel.
    fritske
    Bankzitter

Juancho wrote: 09 Aug 2024, 16:49

Clowntjes in een bos, wat heb jij gegeten?
    :logoo:
    EesEes
    Lid 2e elftal

Een speler de back up maken voor RB, RCV is gewoon vragen om problemen. Als je een blessure hebt bij de basis rb of RCV kan je al op je blote knietjes gaan bidden dat de andere heel blijft want dan heb je daar niemand achter. Gewoon elke positie dubbel bezet en flamingo heeft in zijn gehele carrière maar enkele potjes op rechtsback gespeeld. Die zou alleen in absolute noodtoestand op rechtsback gezet moeten worden.
    Flamingo heeft het afgelopen jaar toch ook nooit als back gespeeld? Lijkt me dus echt niet aan de orde dat in hem een back-up voor Teze gezien werd. Ik heb ook altijd gelezen voor de rcv of 6 positie.
    Smeets14
    Nationale topspeler

EesEes wrote: 09 Aug 2024, 17:08

Flamingo heeft het afgelopen jaar toch ook nooit als back gespeeld? Lijkt me dus echt niet aan de orde dat in hem een back-up voor Teze gezien werd. Ik heb ook altijd gelezen voor de rcv of 6 positie.
    Bij Vitesse wel. Dat heeft vooral te maken met hoe Utrecht de rechtsback positie had ingekleed.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Smeets14 wrote: 09 Aug 2024, 17:11
    EesEes wrote: 09 Aug 2024, 17:08

Bij Vitesse wel. Dat heeft vooral te maken met hoe Utrecht de rechtsback positie had ingekleed.
    5 hele potjes, Flamingo is geen rechtsback. We hadden al een backup rechtsback in de selectie moeten hebben.
    Number 8 On Tour
    Bankzitter

PSV moet op de blaren zitten. Dit was het risico wat ze bewust genomen hebben. We evalueren op 3 september, op basis van wat er binnen is en de stand in de eredivisie.

Feit is dat als we een vervanger voor Sambo hadden, het Teze probleem niet aanwezig was geweest. Voor de LB en LCV kun je zeggen dat je aan de start van de voorbereiding de aantallen had.

Stewart heeft het gaspitje hopelijk vol aan staan, standje wok.
    Cas
    Meervoudig international

TomPSV wrote: 09 Aug 2024, 16:45 Dames, het is vrijdagmiddag, neem een borrel
    Misschien is dat juist de reden achter deze discussie haha
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 09 Aug 2024, 15:44 Nu ik erover nadenk is het wel echt even een flinke fout van de leiding van PSV. Teze heeft dus vorige week al gedreigd om niet te spelen tegen Feyenoord en toen hebben ze het hem gelukkig uit zijn hoofd kunnen praten. Maar je had er vergif op kunnen innemen dat hij het deze week wel ging doorzetten als de transfer nog geen doorgang had gevonden. Ze hadden deze week gewoon moeten doorpakken op een optie voor de rechtsback positie.
    PSV had een rechtsback moeten halen toen Sambo wegging. Die fout hebben ze gemaakt, want uiteindelijk moet je gewoon acht spelers achterin hebben. Maar Teze vervangen zonder dat je akkoord bent met een club slaat werkelijk helemaal nergens op. Hoe kun je dit gedrag nou rechtlullen en vervolgens omvormen in kritiek voor PSV? PSV heeft gewoon een basisrechtsback die tot medio volgend jaar vastligt: dat lijkt me genoeg juridische basis om te verwachten dat de man tot die tijd gewoon zijn werk gaat doen.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Menno1
    JoJo
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Joey

Hoop dat de beleidsbepalers het hoofd koeler houden dan meesten hier. Blinde paniek en vlug iemand halen om het halen.
  • These users thanked the author JoJo for the post (total 6):
    Smeets14JeronimoDonyellMalenpsvgoudaTomV23DeEintovenaar
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Joepp12 wrote: 09 Aug 2024, 15:55 https://www.transfermarkt.nl/joe-scally ... ler/504153

Waarschijnlijk veel te duur, maar een mega interessante speler.
    Zou dat? Als je €15m (incl.) opstrijkt voor Teze, kun je binnen dat bedrag dan niet Joe Scally wegkopen bij een Duitse middenmotor? Ken die jongen niet, maar als-ie wat betreft niveau Teze niet ontloopt en je hebt voor straks €12m-€15m een rechtsback van 21 voor vijf jaar vastliggen lijkt me dat lood om oudijzer.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Juancho wrote: 09 Aug 2024, 16:49

De auto zul je bedoelen ;)
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik ga een speciaalbierke in de stad drinken met mijn naasten en hoop op een wondertje vandaag op de transfermarkt.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 4):
    Vanthaman18Smeets14ShovingNE2FieseFriedrich
    Hatseflats
    Vedette

Denk niet dat dat erin nog in zit vandaag.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 09 Aug 2024, 19:07 Ik ga een speciaalbierke in de stad drinken met mijn naasten en hoop op een wondertje vandaag op de transfermarkt.
    Geniet met maten!
    Daanpsv22
    Talent
    Favoriete speler: Xavi simons

Asterix
    Meervoudig international

Ah d’n Duif gaat verkocht worden.
    Ich liebe gegenpressung
    Post Reply