Nee, Parijs.Juancho wrote: ↑09 Aug 2024, 17:10 Maar Teze was dus gespot in Monaco? Begint dan een beetje op verhaal Vertessen te lijken. Toestemming om daar naar toe te gaan en te onderhandelen maar misschien heeft PSV wel gezegd, als het vrijdag niet 100% rond is komt je terug voor de pot tegen RKC. En Teze wil nu niet meer terug ondanks dat het nog niet helemaal rond is.
Geen idee of dit natuurlijk zo is, maar ik las hierboven dat Teze is gespot in Frankrijk. Dan zou je daarvoor toch eerst toestemming moeten krijgen van PSV.
Jordan Teze
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- fritske
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Teze speelt al 17 jaar voor PSV, heeft nog een 1 jarig contract en onder Schmidt haalde hij het NL elftal als CB. Dat hij een keer zou gaan vertrekken kon je van mijlenver aan zien komen. Een vervanger of backup had dan ook al klaargestoomd moeten zijn. Dit zo in de media spelen is slecht van beide kanten, had hem dan afgemeld als 'niet fit', want dit doet de sfeer echt niet ten goede.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2024, 17:08Jordan Teze meldt zich af voor de wedstrijd van zaterdag.
Peter Bosz vraagt of hij het zeker weet.
Jordan Teze beaamt.
Hoe communicatief wil je het hebben? De feiten lijken toch zonneklaar: a) Monaco heeft nog niet voldaan aan de vraagprijs van PSV, b) PSV heeft nog geen vervanger en c) waarschijnlijk op advies van zijn zaakwaarnemer, besluit Teze uit voorzorg maar te muiten zonder respect voor eerder genoemde punten. Daar kun je op los communiceren tot je een ons weegt, maar zeker voor een zelfbenoemde clubman is dit gewoon een naaistreek eerste klas. Helemaal richting Peter Bosz, die van Teze een verdediger maakte die wij noch Monaco niet eerder zagen.
-
- Internationale topspeler
Huh? Ik ben niet boos en wat zij zeggen moeten ze zelf weten. Gaat mij om het opzoeken ervan, dat snap ik niet helemala. Maar ieder z'n meugDonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 17:11Niet zo boos joh, vond ‘m wel gevat. Andersom zouden wij dit ook doen. ;)
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Helemaal eens. Het transferwindow duurt nog tot 2 september en naast Teze kunnen we sowieso nog een back gebruiken. Wat mij betreft halen we die eerst en laat PSV Teze drie weekjes zweten. Kunnen we eens kijken hoever Monaco voor hem wil gaan en hoeveel geduld ze voor hem hebben. En leert Ali Dursun dat hij dit soort streken in de toekomst niet hoeft te proberen, wanneer zijn clienten Noa Lang en Ismael Saibari aan de beurt zijn om een stap te maken.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 16:41 Op basis van de woorden van Bosz lijkt dit gewoon onprofessioneel gedrag van Teze te zijn. Dat stelt mij erg teleur. Dat verwacht je niet van Teze. Wat mij betreft stelt PSV zich nog eens extra hard op in de onderhandelingen met Monaco. Even laten merken dat dit geen aanleiding hoeft te zijn voor andere spelers om zichzelf soortgelijk te gaan gedragen om zodoende een transfer af te dwingen. Ga je Teze nu zijn zin geven dan schep je een lelijk precedent. Hopelijk komt iedereen hier samen uit.
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Zocht het ook niet op, no worries. Volg die guy omdat hij nog wel eens interessante nieuwtjes heeft omtrent het jeugdvoetbal.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Jur1913
- Standbeeld
- Mister PSV
Wel met de kanttekening zoals ik eerder aangaf: ik ga nu uit van de woorden van Bosz, maar een verhaal heeft altijd twee kanten. Maar mocht dit puur werkweigering zijn om iets te forceren, dan vind ik het prima als PSV zich harder opstelt. Gewoon 15mln lappen en Teze is weg. Lappen ze dat niet, dan heeft Teze grote pech.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2024, 17:15Helemaal eens. Het transferwindow duurt nog tot 2 september en naast Teze kunnen we sowieso nog een back gebruiken. Wat mij betreft halen we die eerst en laat PSV Teze drie weekjes zweten. Kunnen we eens kijken hoever Monaco voor hem wil gaan en hoeveel geduld ze voor hem hebben. En leert Ali Dursun dat hij dit soort streken in de toekomst niet hoeft te proberen, wanneer zijn clienten Noa Lang en Ismael Saibari aan de beurt zijn om een stap te maken.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 16:41 Op basis van de woorden van Bosz lijkt dit gewoon onprofessioneel gedrag van Teze te zijn. Dat stelt mij erg teleur. Dat verwacht je niet van Teze. Wat mij betreft stelt PSV zich nog eens extra hard op in de onderhandelingen met Monaco. Even laten merken dat dit geen aanleiding hoeft te zijn voor andere spelers om zichzelf soortgelijk te gaan gedragen om zodoende een transfer af te dwingen. Ga je Teze nu zijn zin geven dan schep je een lelijk precedent. Hopelijk komt iedereen hier samen uit.
-
- Meervoudig international
Laten we wel eerlijk zijn, een leven tussen de jetset in monaco is een stuk aantrekkelijker dan wonen in bournemouth
- Juancho
- Mister PSV
SKERLA wrote: ↑09 Aug 2024, 17:13Nee, Parijs.Juancho wrote: ↑09 Aug 2024, 17:10 Maar Teze was dus gespot in Monaco? Begint dan een beetje op verhaal Vertessen te lijken. Toestemming om daar naar toe te gaan en te onderhandelen maar misschien heeft PSV wel gezegd, als het vrijdag niet 100% rond is komt je terug voor de pot tegen RKC. En Teze wil nu niet meer terug ondanks dat het nog niet helemaal rond is.
Geen idee of dit natuurlijk zo is, maar ik las hierboven dat Teze is gespot in Frankrijk. Dan zou je daarvoor toch eerst toestemming moeten krijgen van PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Basisspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Wilde al langere tijd richting Frankrijk. In zijn tijd onder van Nistelrooy was zijn schoonfamilie ook al aan het roeptoeteren dat hij naar Frankrijk (Lyon) wilde, omdat hij niet goed met RvN ging. Is overigens een prima verdediger, maar niet meer dan dat. Is ook eenvoudig te vervangen, maar de timing is hondsberoerd met alle blessures achterin.
-
- Legende
Dat is waar, maar voetballen in de PL is ook voor veel voetballers een droom. Kun je ook genoeg verdienen om na je carrière een huisje te kopen in Monaco.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik lees her der dat PSV maar akkoord moet gaan en de transfer moeten gunnen.
En dat na jaren gillen dat PSV Aldi uitverkoop hield.
Lekker Stewart. Teze levert zijn opbrengst en of die van zijn makelaar maar in als hij wil gaan.
En dat na jaren gillen dat PSV Aldi uitverkoop hield.
Lekker Stewart. Teze levert zijn opbrengst en of die van zijn makelaar maar in als hij wil gaan.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
- De Realist • Chucky • Ykhim • guus • FTS • SchoonGenoeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid 2e elftal
Afgezien van of PSV en Teze een afspraak hadden over een transfer, is deze actie natuurlijk hartstikke dom. Je kon als jongen van de club door de voordeur vertrekken en nu mag je hopen dat het via de zijdeur is, als Monaco ineens beslist door te schakelen is hij helemaal de pineut.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Exact dit dus.Ykhim wrote: ↑09 Aug 2024, 16:42 Het is gewoon een egoïstische, onprofessionele naaistreek. Als je hier al je hele leven zit en vrijwel alles aan deze club te danken hebt, ook nog eens deel uitmaakt van een geweldige selectie waarmee leuk voetbal wordt gespeeld, en je peert 'm er zó uit op het moment dat de competitie gaat beginnen en we niet breed in de verdedigers zitten, dan ben je naar mijn mening keihard af. Dan ben je wat mij betreft ook geen jongen van de club. Zo'n houding aannemen op het moment dat je niet meteen je zin krijgt en even geduld moet hebben, het is echt ongelooflijk. Daarmee ga je het ook niet redden op hoger niveau.
Wegwezen, niet meer terugkomen en dan mag je over 10 jaar nog eens aan het AD vertellen hoeveel spijt je had van hoe je PSV destijds behandelde. Wat een aanfluiting.
Opflikkeren met zijn teksten dat PSV zijn club is etc.
-
- Veelbelovend talent
Teze... prima voetballer, kind van PSV... Mede door PSV geworden wie hij nu is. En dan PSV zo keihard laten vallen.
Dat zijn toch van die dingen, je houdt het niet voor mogelijk. Wat bezielt Teze om het op deze manier te doen? Onbegrijpelijk!
Dat zijn toch van die dingen, je houdt het niet voor mogelijk. Wat bezielt Teze om het op deze manier te doen? Onbegrijpelijk!
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noa-l ... eze/438191
Ik dacht even dat Lang hier doelde op Teze en zijn entourage, maar hij richt zijn pijlen natuurlijk op ESPN. Hij heeft immers dezelfde zaakwaarnemer, dus komt het waarschijnlijk niet in hem op om Teze uberhaupt te wijzen op zijn oncollegialiteit. Zou me echt zwaar gepiepeld voelen als medespeler; ligt je hele defensie op zijn gat door blessures en moet je de gaten dichten met onvolwassen groentjes en dan neemt de meest betrouwbare verdediger die je hebt om twee voor twaalf de benen als je de eerste punten moet binnenharken!
Ik dacht even dat Lang hier doelde op Teze en zijn entourage, maar hij richt zijn pijlen natuurlijk op ESPN. Hij heeft immers dezelfde zaakwaarnemer, dus komt het waarschijnlijk niet in hem op om Teze uberhaupt te wijzen op zijn oncollegialiteit. Zou me echt zwaar gepiepeld voelen als medespeler; ligt je hele defensie op zijn gat door blessures en moet je de gaten dichten met onvolwassen groentjes en dan neemt de meest betrouwbare verdediger die je hebt om twee voor twaalf de benen als je de eerste punten moet binnenharken!
- Asterix
Het zullen wel “bro’s” zijn, dan is alles geoorloofd.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2024, 17:42 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/noa-l ... eze/438191
Ich liebe gegenpressung
- DonyellMalen
- Legende
Naja, het is natuurlijk wel kinderachtig en makkelijk scoren van ESPN om dat filmpje te posten. Helemaal ongelijk heeft Noa dus niet.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Standbeeld • Tavlis1913
- Asterix
Makkelijk scoren gebeurt over het algemeen na een grote fout. Teze vraagt helemaal zelf om dit soort reacties, kinderachtig of niet.DonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 17:45 Naja, het is natuurlijk wel kinderachtig en makkelijk scoren van ESPN om dat filmpje te posten. Helemaal ongelijk heeft Noa dus niet.
Ich liebe gegenpressung
-
- Vedette
Als Noa een echte ‘bro’ is van hem vertelt hij hem even flink de waarheid en geeft ‘ie Teze een figuurlijke klap op zijn muil.DonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 17:45 Naja, het is natuurlijk wel kinderachtig en makkelijk scoren van ESPN om dat filmpje te posten. Helemaal ongelijk heeft Noa dus niet.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
- Ykhim • SchoonGenoeg • Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Als Teze zich als een man ipv een onbetrouwbare, liegende en grijpgrage centenpakker opstelt is er niks aan de hand...DonyellMalen wrote: ↑09 Aug 2024, 17:45 Naja, het is natuurlijk wel kinderachtig en makkelijk scoren van ESPN om dat filmpje te posten. Helemaal ongelijk heeft Noa dus niet.
Dat hij een transfer wil? Prima.
Maar ga dan niet eerst dat van de vulpen roepen.... en ook geen PSV is my life.
Als je vervolgens aan werkweigering doet is het wmb een vrijbrief om dit soort dingen tegen je te krijgen.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- O Goleiro Grande
- StratumZuid
- Vedette