Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
De Realist
Internationale topspeler

Ontbijtkoek wrote: 09 Aug 2024, 15:05

Ze gaan al dat brandhout gewoon verkopen, ongekend
Mag je niet zeggen!!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ShovingNE2
Site Admin

Is er dan ook maar iemand die gezegd heeft dat ze niemand gingen verkopen?

Tegenstelling creëeren die er niet is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
VeresRivne
Vedette

ShovingNE2 wrote: 09 Aug 2024, 17:47 Is er dan ook maar iemand die gezegd heeft dat ze niemand gingen verkopen?

Tegenstelling creëeren die er niet is.
Yup, ding is dat de transfermarkt eindelijk een beetje in beweging komt nadat EK internationals terug zijn bij de selecties. Medic naar Bochum zou mooi zijn, daar is hij op z'n plek. Als je Forbs voor een goed bedrag kan verkopen zul je dat ook moeten doen. Die homegrownstatus was in eerste instantie ook waarom we zoveel betaalden dat moet je recupereren.
  • These users thanked the author VeresRivne for the post:
    Frico
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Massimo
    Legende

ik vind dat Forbs tot nu toe een hele slechte indruk heeft achtergelaten bij Ajax, dus als Wolves concreet gaat worden voor Ajax dan mogen die hun handen dichtknijpen.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Tijn
    Ittot
    Internationale topspeler

Massimo wrote: 09 Aug 2024, 18:59 ik vind dat Forbs tot nu toe een hele slechte indruk heeft achtergelaten bij Ajax, dus als Wolves concreet gaat worden voor Ajax dan mogen die hun handen dichtknijpen.
    Forbs is de slechte versie van Bruma.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Tijn
    VeresRivne
    Vedette

Massimo wrote: 09 Aug 2024, 18:59 ik vind dat Forbs tot nu toe een hele slechte indruk heeft achtergelaten bij Ajax, dus als Wolves concreet gaat worden voor Ajax dan mogen die hun handen dichtknijpen.
    Forbs is vorig jaar vooral erg slecht gebruikt, dit jaar ben ik ook nog niet kapot van hem maar zijn wapen (startsnelheid) wordt wel beter gebruikt.
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kunnen ze beter Femke Bol linksbuiten zetten. Die Forbs kan er echt geen ruk van op het hoogste niveau.
    Hatseflats
    Vedette

Waar Bruma nog oogkleppen op had, heeft Forbs deze dichtgeklapt.
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne wrote: 10 Aug 2024, 11:31Forbs is vorig jaar vooral erg slecht gebruikt, dit jaar ben ik ook nog niet kapot van hem maar zijn wapen (startsnelheid) wordt wel beter gebruikt.
    Die Forbs kan echt alleen maar rennen. Geen speler voor een dominant voetballende ploeg.
    Galactico
    Meervoudig international

Forbes is niveau Narsingh min. Verschrikkelijk lelijke loop en kan er echt helemaal niks van. Dat die jongen naar Wolves kan, kenmerkt de blindheid die te veel geld veroorzaakt.
    RIO
    Legende

Galactico wrote: 10 Aug 2024, 12:47 Forbes is niveau Narsingh min. Verschrikkelijk lelijke loop en kan er echt helemaal niks van. Dat die jongen naar Wolves kan, kenmerkt de blindheid die te veel geld veroorzaakt.
    Puur alleen maar vanwege de Portugese connectie.
    Ittot
    Internationale topspeler

Waren ze vergeten dat Bruma ook Portugees was?
    Heissenberrug
    Smeets14
    Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 10 Aug 2024, 11:39
    VeresRivne wrote: 10 Aug 2024, 11:31Forbs is vorig jaar vooral erg slecht gebruikt, dit jaar ben ik ook nog niet kapot van hem maar zijn wapen (startsnelheid) wordt wel beter gebruikt.
    Die Forbs kan echt alleen maar rennen. Geen speler voor een dominant voetballende ploeg.
    Voor geen enkele ploeg die voetbal speelt eigenlijk.
    Kezmania
    Meervoudig international

Zelfs in de transferwindow staat dit topic 99 van de 100 keer bovenaan als ik dit forum open 🫣
    Standbeeld
    Mister PSV

Kezmania wrote: 10 Aug 2024, 12:57 Zelfs in de transferwindow staat dit topic 99 van de 100 keer bovenaan als ik dit forum open 🫣
    Anders reageer eens on topic. Ik lees storende berichten van je in het window topic en nu alweer hier.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
    Vanthaman18Psv_fanGrasmatProf_napoHatseflatsBramArdbeg
    Kezmania
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 10 Aug 2024, 13:00
    Kezmania wrote: 10 Aug 2024, 12:57 Zelfs in de transferwindow staat dit topic 99 van de 100 keer bovenaan als ik dit forum open 🫣
    Anders reageer eens on topic. Ik lees storende berichten van je in het window topic en nu alweer hier.
    Storende berichten? Welke dan en waarom stoor jij je daaraan?
    Chucky
    Vedette

En hoevaak draag jij daar aan bij?
    Kezmania
    Meervoudig international

In het verleden vaker maar ben verzadigd van Ajax en bovendien zijn zij niet langer relevant voor PSV.
    TomPSV
    Legende

Ook wel bijzonder als dit klopt. Ff 6 andere spelers opstellen tegen Heerenveen. Gelukkig voor Ajax houden die altijd open huis als ze in Amsterdam mogen spelen.
    Jwoeloe
    Moderator

Dat is de typisch buitenlandse trainer die met het oog op een Europese wedstrijd alles overhoop haalt om komende week weer goed voor de dag te komen. Met als gevolg een grotere kans op puntverlies. En heb zelf altijd het idee dat de kans op falen doordeweeks dan ook groter is, maar we zullen het gaan zien.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
    TomPSVHeissenberrug
    Ittot
    Internationale topspeler

Thuis tegen Heerenveen maakt het niet uit wie ze opstellen. Al stellen ze de 011 op, Heerenveen gooit altijd alles open en krijgt spontaan diarree aan de gedachte dat ze tegen Ajax moeten.

V Persie gaat in zijn eerste wedstrijd als hoofdtrainer de klassieke fout maken, lekker voetballen en hoog druk zetten zodat Ajax er lekker door heen kan ballen.
    TomPSV
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Lekker ook dat Ajax weer een ouderwets lek heeft dat ff de hele opstelling lekt naar ESPN daags voor de wedstrijd. Hechte bedoeling daar.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Vorig seizoen had Heerenveen daar moeten winnen, ik hoop een hele dikke 1-4 ofzo maar het zal wel weer opwn huis van de Friezen zijn met een al dan niet VAR geholpen pingel zijn.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ik heb ook geen grote verwachtingen, maar Ajax heeft donderdagavond wel bij 35 graden een zware wedstrijd gehad en dat heeft bijna altijd z'n effect op het weekend erna, zeker bij een selectie die qua intensiteit en inhoud stappen te zetten heeft. Als Heerenveen dan een keer niet met de benen gespreid op het gras gaat liggen en na een uur nog in de wedstrijd zit, dan kon het weleens leuk worden. Sowieso wel benieuwd naar Heerenveen, want die lieten tegen een La Liga-team bij vlagen prima voetbal zien.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Tijn
    RIO
    Legende

Ik denk dat Heerenveen gaat verrassen.
    Post Reply