Als het klopt dat het simpelweg werkweigering is om een transfer te forceren, dan kan je Teze natuurlijk nooit gunnen. PSV moet zich juist harder opstellen of iig vasthouden aan wat ze wensen (15mln?). Als je dat niet doet schep je een heel lelijk precedent voor de toekomst. Dan gaan andere spelers denken dat dit een goede manier is om PSV met minder genoegen te laten nemen. Dat is geen optie.ShovingNE2 wrote: ↑09 Aug 2024, 17:26Ik lees her der dat PSV maar akkoord moet gaan en de transfer moeten gunnen.
Jordan Teze
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Grasmat • smoortje • SchoonGenoeg
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind dat Teze een slechte keuze maakt want gewoon die potjes spelen, eventueel JCS winnen + feestje, en mooie overwinning thuis tegen RKC is toch ook gewoon lollig als speler van PSV? Die transfer komt waarschijnlijk toch wel en de kans dat Teze geblesseerd raakt is wel relatief klein met zijn geschiedenis.
Toch kan ik ook niet zeggen dat ik hem nu zo haat dat ik een spreekkoor ga inzetten morgen. Sterker nog, als we onze zaakjes op orde hadden gehad had het mij eigenlijk niets uitgemaakt dat hij liever niet gespeeld had. Het probleem wat nu ontstaat is maar voor 50% door Teze. Hij had wel 100% de oplossing kunnen zijn en dat was mijn inziens een veel handigere keuze geweest.
Toch kan ik ook niet zeggen dat ik hem nu zo haat dat ik een spreekkoor ga inzetten morgen. Sterker nog, als we onze zaakjes op orde hadden gehad had het mij eigenlijk niets uitgemaakt dat hij liever niet gespeeld had. Het probleem wat nu ontstaat is maar voor 50% door Teze. Hij had wel 100% de oplossing kunnen zijn en dat was mijn inziens een veel handigere keuze geweest.
- ruuddevil
- Legende
Daarom onderhandelen de VS nooit met terroristen. Als je eraan begint blijf je bezig.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 7):
- koetje • Menno1 • Tjompie • James Rodriguez • milansandro • Mr. Spock • FieseFriedrich
- ComeOnPSV
- Vedette
Niet iedereen denkt zo egoïstisch al Jordan Teze.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 18:15Dan gaan andere spelers denken dat dit een goede manier is om PSV met minder genoegen te laten nemen. Dat is geen optie
- Standbeeld
- Mister PSV
Klopt. De ervaring leert dat het een zeer klein percentage spelers is dat zich zo opstelt. Maar we moeten dus wel een signaal afgeven dat dit gedrag afgestraft wordt bij PSV.ComeOnPSV wrote: ↑09 Aug 2024, 18:23Niet iedereen denkt zo egoïstisch al Jordan Teze.Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 18:15Dan gaan andere spelers denken dat dit een goede manier is om PSV met minder genoegen te laten nemen. Dat is geen optie
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Grote jongen onze Jorra.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- James Rodriguez
We can't change the world until we change ourselves.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is begrijpelijk dat de fans in de emotie zitten nu. We veroordelen waarschijnlijk terecht massaal de onprofessionele actie van Teze. Maar de ervaring leert dat iedereen het over een tijdje waarschijnlijk niet vergeten is, maar zeer zeker wel vergeven. Genoeg voorbeelden. Ooijer ging op een ietwat vervelende manier weg, ging nog naar onze vrienden in Amsterdam en was hier vervolgens afgelopen jaren onder Roger een gewaardeerde kracht. Notabene de man in de staff die de clubcultuur zou moeten bewaken. Ik kan het allemaal wel goed relativeren.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Maria-Franciscus
-
- Meervoudig international
Onzin dat dit wordt vergeven. Dit is zoveel meer dan werkweigering. We zitten in een momentum om meerjarig de dienst uit te gaan maken in de eredivisie. Door omstandigheden hebben we de verdediging niet op orde en hebben we hem meer dan ooit nodig en dat weet hij dondersgoed. Dit is onvergetelijke muiterij van die Judas. De gevolgen zijn te groot wat mij betreft. Wegwezen met Jordan Teze op X zetten en het trending laten worden!!!
- These users thanked the author Kezmania for the post (total 6):
- psv-norge • 60yearsofglory • Menno1 • Heissenberrug • Mr. Spock • Rikkert1234
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Gaat het niet om. Met dit soort streken moet je gewoon pertinent korte metten maken. Atletico Madrid bedient zich bijvoorbeeld van de tactiek om een veel te laag bod neer te leggen en vervolgens de agent en zijn speler te bewegen om een onwerkbare situatie te creëren. Als je nog in onderhandeling bent met in dit geval Monaco ben je toch geen knip voor de neus waard als je door dit soort pressie inbindt?
Volgens mij staat PSV sowieso bij andere clubs en zaakwaarnemers al bekend als te soft, te lief. Eén club die als het puntje bij paaltje komt, uit menselijkheid wel inbindt. De jeugdspelers die hier met veel stennis hebben lopen muiten om weg te komen wil je de kost niet geven, met als meest recente voorbeeld Yorbe Vertessen die ondanks zijn houten poten en doorlopende grilligheid volop kansen kreeg van PSV. Ik hoop dat Stewart en co eens nieuw beleid schrijven over hoe hiermee om te gaan. Wat dat betreft hoop ik dat PSV deze transfer naar Monaco tot vervelens toe traineert en Teze zich de rest van de maand loopt op te vreten.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
- Bubba Gump • PSV_Haarlem • Menno1
- Ardbeg
- Mister PSV
Volgens mij vind jij dat voornamelijk, hoor. Ik zeg niet dat je per definitie fout zit hoor maar da's niet echt voor andere clubs en zaakwaarnemers in te vullen.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2024, 18:56 Volgens mij staat PSV sowieso bij andere clubs en zaakwaarnemers al bekend als te soft, te lief.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Ik zou het zoals eerder gezegd andersom ook nirt gek vinden als de transfer al zo goed als rond was. Voor PSV is 10-15 miljoen veel geld, zeker voor een speler met nog maar 1 jaar contract en die niet wil bijtekenen. Neem je dan een risico met blessures en een afgeketst transfer?
Ik zou hem ook niet opstellen. Het is alleen uitermate vervelend dat dit geneuzel zo naar buiten komt. Dat schaadt de club en is eeuwig zonde.
Ik zou hem ook niet opstellen. Het is alleen uitermate vervelend dat dit geneuzel zo naar buiten komt. Dat schaadt de club en is eeuwig zonde.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Het argument dat PSV zich altijd begripvol moet opstellen jegens de spelers en dat dat uiteindelijk in ons voordeel kan gaan werken, kan onderhand ook wel van tafel . Dat continu krom staan voor spelers leidt nu al een aantal keer tot een situatie waarbij spelers (nota bene uit de jeugdopleiding, Teze Vertessen), je gewoon kei hard naaien.
Dan maar een kille club , it takes two to tango. En Ajax heeft met die kille en harde opstelling toch menigmaal abnormale bedragen ontvangen voor hun spelers
O goleiro heeft het hierboven wat mij betreft uitstekend verwoord.
Dan maar een kille club , it takes two to tango. En Ajax heeft met die kille en harde opstelling toch menigmaal abnormale bedragen ontvangen voor hun spelers
O goleiro heeft het hierboven wat mij betreft uitstekend verwoord.
- These users thanked the author Bubba Gump for the post (total 2):
- AddoCultheld • Menno1
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Hoezo meer dan werkweigering? Overdrijf niet zo.Kezmania wrote: ↑09 Aug 2024, 18:53 Onzin dat dit wordt vergeven. Dit is zoveel meer dan werkweigering. We zitten in een momentum om meerjarig de dienst uit te gaan maken in de eredivisie. Door omstandigheden hebben we de verdediging niet op orde en hebben we hem meer dan ooit nodig en dat weet hij dondersgoed. Dit is onvergetelijke muiterij van die Judas. De gevolgen zijn te groot wat mij betreft. Wegwezen met Jordan Teze op X zetten en het trending laten worden!!!
Als PSV in het momentum zit om meerjarig de dienst uit te maken in de eredivisie zoals je zelf stelt, hangt dat echt niet af van de wedstrijd PSV - RKC. "Meer dan ooit nodig", ook al zo overdreven. Ik speel liever morgen zonder Teze dan vorig jaar tijdens bv de CL wedstrijden.
"De gevolgen zijn te groot". Grote kans dat het geen andere gevolgen heeft voor PSV dan wanneer hij wel zou spelen.
Ja, het is een naaistreek en ja het is niet handig gezien onze personele bezetting achterin (niet Teze's schuld overigens) en nee, ik had het niet verwacht van Teze. Maar jezus, wat slaan sommige mensen toch altijd door hier.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 3):
- StratumZuid • Standbeeld • Mr.Unibet
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
... en neemt hij voor lief dat hij zo'n vijftig wedstrijden lang wordt uitgefloten door de eigen supporters...Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 17:08Dan blijft Teze gewoon nog een jaar speler van PSV, conform contract.
- Tomm
- Vedette
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Luc Nilis
Dit inderdaad, en om te beginnen zou ik als Steward zijnde meneer Dursun (zaakwaarnemer) en zijn kliekje niet meer welkom heten in Eindhoven. Ook Obispo (die zelfs met zijn brekebenen niet wil verlengen) en Lang zitten in zijn 'stal', naast bijvoorbeeld een Frenkie de Jong. Noa Lang wil gewoon een goed jaar draaien en zal eventueel volgend jaar wel willen vetrekken, maar die gaat niet muiten dit jaar. Vergis je niet, Dursun heeft zijn relatie met PSV bewust op het spel gezet door Teze te adviseren deze koers te varen, dat kan niet anders. Dit soort zaakwaarnemers moet je publiekelijk voor de spreekwoordelijke 'bus' gooien en tevens de telefoon niet meer opnemen.O Goleiro Grande wrote: ↑09 Aug 2024, 18:56Gaat het niet om. Met dit soort streken moet je gewoon pertinent korte metten maken. Atletico Madrid bedient zich bijvoorbeeld van de tactiek om een veel te laag bod neer te leggen en vervolgens de agent en zijn speler te bewegen om een onwerkbare situatie te creëren. Als je nog in onderhandeling bent met in dit geval Monaco ben je toch geen knip voor de neus waard als je door dit soort pressie inbindt?
Volgens mij staat PSV sowieso bij andere clubs en zaakwaarnemers al bekend als te soft, te lief. Eén club die als het puntje bij paaltje komt, uit menselijkheid wel inbindt. De jeugdspelers die hier met veel stennis hebben lopen muiten om weg te komen wil je de kost niet geven, met als meest recente voorbeeld Yorbe Vertessen die ondanks zijn houten poten en doorlopende grilligheid volop kansen kreeg van PSV. Ik hoop dat Stewart en co eens nieuw beleid schrijven over hoe hiermee om te gaan. Wat dat betreft hoop ik dat PSV deze transfer naar Monaco tot vervelens toe traineert en Teze zich de rest van de maand loopt op te vreten.
Last edited by PSV_Haarlem on 09 Aug 2024, 19:41, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dan zal hij wel eerste met excuses komen, vervolgens wordt er twee wedstrijden gefloten waarna iedereen tot de conclusie zal komen dat je daar niks aan hebt. Dan gaan we weer rustig over tot de orde van de dag.psvgouda wrote: ↑09 Aug 2024, 19:33... en neemt hij voor lief dat hij zo'n vijftig wedstrijden lang wordt uitgefloten door de eigen supporters...Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 17:08
Dan blijft Teze gewoon nog een jaar speler van PSV, conform contract.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Denk ik ook hoor Niets zo veranderlijk en opportunistisch als voetballers. Oh wacht eens... supporters!Standbeeld wrote: ↑09 Aug 2024, 19:41Dan zal hij wel eerste met excuses komen, vervolgens wordt er twee wedstrijden gefloten waarna iedereen tot de conclusie zal komen dat je daar niks aan hebt. Dan gaan we weer rustig over tot de orde van de dag.
- Garnaal
- Basisspeler
Teze is door PSV een betere voetballer geworden dan hij ooit had mogen dromen. Jammer dat Jordaan nu zelf denkt dat hij nog niet halverwege zijn plafond is. Hij zal ongetwijfeld morgen wakker worden met een slecht onderbuikgevoel, althans, dat beetje vertrouwen heb ik dan nog wel. Dat je een conflict hebt met de clubleiding/coach is tot daar aan toe. Hij laat nu opzettelijk zijn medespelers in de steek. Dezelfde spelers die hem een betere speler hebben gemaakt. Dan hebben we het nog niet eens over de fans. Jochies van amper 10 jaar die trots Teze op hun rug hebben staan. Wat een voorbeeld. Bij mij is hij nu een Persona non Grata geworden. Dat hij voortaan maar mag uitblinken in pure middelmaat zijn.
- ComeOnPSV
- Vedette
Sinds dat kledingverhaal van een jaar of 2 geleden heb ik qua principes Jordan nooit zo serieus genomen. En blijkbaar komt dat nu weer uit.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- AddoCultheld