Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
AddoCultheld
Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 09 Aug 2024, 19:54 Sinds dat kledingverhaal van een jaar of 2 geleden heb ik qua principes Jordan nooit zo serieus genomen. En blijkbaar komt dat nu weer uit.
Bleek vroeger op school ook geen hele fijne persoonlijkheid te zijn richting anderen.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

PSV_Haarlem wrote: 09 Aug 2024, 19:39
O Goleiro Grande wrote: 09 Aug 2024, 18:56

Gaat het niet om. Met dit soort streken moet je gewoon pertinent korte metten maken. Atletico Madrid bedient zich bijvoorbeeld van de tactiek om een veel te laag bod neer te leggen en vervolgens de agent en zijn speler te bewegen om een onwerkbare situatie te creëren. Als je nog in onderhandeling bent met in dit geval Monaco ben je toch geen knip voor de neus waard als je door dit soort pressie inbindt?

Volgens mij staat PSV sowieso bij andere clubs en zaakwaarnemers al bekend als te soft, te lief. Eén club die als het puntje bij paaltje komt, uit menselijkheid wel inbindt. De jeugdspelers die hier met veel stennis hebben lopen muiten om weg te komen wil je de kost niet geven, met als meest recente voorbeeld Yorbe Vertessen die ondanks zijn houten poten en doorlopende grilligheid volop kansen kreeg van PSV. Ik hoop dat Stewart en co eens nieuw beleid schrijven over hoe hiermee om te gaan. Wat dat betreft hoop ik dat PSV deze transfer naar Monaco tot vervelens toe traineert en Teze zich de rest van de maand loopt op te vreten.
Dit inderdaad, en om te beginnen zou ik als Steward zijnde meneer Dursun (zaakwaarnemer) en zijn kliekje niet meer welkom heten in Eindhoven. Ook Obispo (die zelfs met zijn brekebenen niet wil verlengen) en Lang zitten in zijn 'stal', naast bijvoorbeeld een Frenkie de Jong. Noa Lang wil gewoon een goed jaar draaien en zal eventueel volgend jaar wel willen vetrekken, maar die gaat niet muiten dit jaar. Vergis je niet, Dursun heeft zijn relatie met PSV bewust op het spel gezet door Teze te adviseren deze koers te varen, dat kan niet anders. Dit soort zaakwaarnemers moet je publiekelijk voor de spreekwoordelijke 'bus' gooien en tevens de telefoon niet meer opnemen.
Opvallend inderdaad dat zelfs Obispo nog niet verlengd is nu die weer in zijn hem vertrouwde lappenmand zit.

De pest met dit soort dingen is natuurlijk dat zaakwaarnemers niet afhankelijk zijn van de clubs, maar andersom. En wanneer de principes gaan kriebelen bij clubs, sta je zo achteraan bij die gasten en kun je het schudden op het moment dat je in de toekomst een client van ze wil en er zijn meer kapers op de kust. Ik zou daarom vooral binnen de relatie en het behoud daarvan de grenzen opzoeken. Respectvol hard to get spelen zeg maar. Gelukkig is het Ali Dursun-gehalte binnen de PSV-selectie met vier spelers beperkt en niet van de omvang als bij Malmo FF. Met maar liefst 11(!) spelers onder Dursuns HCM Sports Management heeft die knuppel de Zweden toch volledig in de tang?
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 09 Aug 2024, 18:58
O Goleiro Grande wrote: 09 Aug 2024, 18:56 Volgens mij staat PSV sowieso bij andere clubs en zaakwaarnemers al bekend als te soft, te lief.
Volgens mij vind jij dat voornamelijk, hoor. Ik zeg niet dat je per definitie fout zit hoor maar da's niet echt voor andere clubs en zaakwaarnemers in te vullen.
Vandaar dat ik die zin - net als jij overigens - met 'volgens mij' begin. Dus je conclusie klopt. De ruimte die PSV, los van evt. begrijpelijke gronden daarvoor, heeft gelaten bij het aantrekken van bijvoorbeeld Angelino, Xavi en recent Tillman om allerlei 'terugkoop-voordeeltjes' toe te laten, lijkt mij een uitnodiging voor andere clubs om bij enige twijfel om een speler te laten gaan, PSV ook tot dat soort trucjes te bewegen. Maar goed, n = 1 in deze...
Balinho
Internationale topspeler

Bubba Gump wrote: 09 Aug 2024, 19:25 Het argument dat PSV zich altijd begripvol moet opstellen jegens de spelers en dat dat uiteindelijk in ons voordeel kan gaan werken, kan onderhand ook wel van tafel . Dat continu krom staan voor spelers leidt nu al een aantal keer tot een situatie waarbij spelers (nota bene uit de jeugdopleiding, Teze Vertessen), je gewoon kei hard naaien.
Teze en Vertessen. Nou zeg, dat zijn beiden een partij wereldveroveraars voor wie hun opname in The Walk of Fame van het mondiale voetbal een kwestie van tijd is. Bovendien spelers die allebei zonder aankoopbedrag bij PSV-1 terecht zijn gekomen.

Zou hier wellicht een causaal verband kunnen zitten in hun en hun zaakwaarnemers' eigen redenatie om bij een ogenschijnlijk lucratieve worst elders zo graag toe te willen happen? :dokter:
Dan maar een kille club , it takes two to tango. En Ajax heeft met die kille en harde opstelling toch menigmaal abnormale bedragen ontvangen voor hun spelers
Ja net als Ajax. Daar druipt de clubliefde en het warme sentiment vanaf en spuugt nooit iemand in de ruif waar ze jarenlang uit gevreten hebben.

Wat jullie, Frank & Ronald?

PSV is- en blijft de mooiste club van het land, daar verandert geen incidentele zelfoverschattende onzekere goudzoeker iets aan.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    StratumZuid
    Vedette

10-15 mil voor een middelmatige voetballer met 1 jaar contract is gwn dikke prima. Over een paar jaar is iedereen deze speler alweer vergeten, gaat het lastig zat krijgen daar
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

We zullen ooit het volledige verhaal wel horen (boosheid omdat maatje Obispo geen verlenging meer krijgt door de blessure of zo), maar zonder dat soort redenen is dit natuurlijk wel bizar. Van volmondig zeggen dat je blijft naar een vertrek forceren en weigeren te spelen. Dan moet er toch wel iets gebeurt zijn? Zo niet, haat hij door de achterdeur weg hoor.
    10. Arouna Kone
    Talent

Ondanks dat het absoluut niet sympathiek is, snap ik het ergens wel. Er bestaat simpelweg een kans op een blessure en dat zou hem miljoenen kunnen kosten.
    Balinho
    Internationale topspeler

Thijs wrote: 09 Aug 2024, 20:19 Zo niet, haat hij door de achterdeur weg hoor.
    Juist! :indexfinger:
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Thijs wrote: 09 Aug 2024, 20:19 We zullen ooit het volledige verhaal wel horen (boosheid omdat maatje Obispo geen verlenging meer krijgt door de blessure of zo), maar zonder dat soort redenen is dit natuurlijk wel bizar. Van volmondig zeggen dat je blijft naar een vertrek forceren en weigeren te spelen. Dan moet er toch wel iets gebeurt zijn? Zo niet, haat hij door de achterdeur weg hoor.
    Huh? Heb iets gemist?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... j-PSV.html
    Chucky
    Vedette

10. Arouna Kone wrote: 09 Aug 2024, 20:21 Ondanks dat het absoluut niet sympathiek is, snap ik het ergens wel. Er bestaat simpelweg een kans op een blessure en dat zou hem miljoenen kunnen kosten.
    Dan heeft hij de ruggengraat van een zee-egel.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
    milansandrosmoortjeTjompie
    billyboy
    Bankzitter

Echt taai, haatlijst
    Thijs
    Lid van verdienste

O Goleiro Grande wrote: 09 Aug 2024, 20:22
    Thijs wrote: 09 Aug 2024, 20:19 We zullen ooit het volledige verhaal wel horen (boosheid omdat maatje Obispo geen verlenging meer krijgt door de blessure of zo), maar zonder dat soort redenen is dit natuurlijk wel bizar. Van volmondig zeggen dat je blijft naar een vertrek forceren en weigeren te spelen. Dan moet er toch wel iets gebeurt zijn? Zo niet, haat hij door de achterdeur weg hoor.
    Huh? Heb iets gemist?

Ik suggereer een scenario waarin ik me Teze’s actie kan voorstellen, aangezien Obispo ondanks het bericht wat jij post nog geen contract heeft getekend. Ik ga er vanuit dat dit uiteraard niet zo is, maar kan me ook bijna niet voorstellen dat Teze dit enkel en alleen doet om wat geld te kunnen scheppen als buurman van Max.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    O Goleiro Grande
    Thijs
    Lid van verdienste

10. Arouna Kone wrote: 09 Aug 2024, 20:21 Ondanks dat het absoluut niet sympathiek is, snap ik het ergens wel. Er bestaat simpelweg een kans op een blessure en dat zou hem miljoenen kunnen kosten.
    Dus als hij nu thuis zijn been breekt snapt hij ook wel dat PSV zijn revalidatie niet gaat faciliteren, omdat zijn contract afloopt en PSV geen baat bij een goed herstel meer heeft?
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    ChuckyRWeindhoven16
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Teze teze teze, wa bende aan het doen jongen..
    Menno1
    Legende

Thijs wrote: 09 Aug 2024, 20:30
    O Goleiro Grande wrote: 09 Aug 2024, 20:22

Huh? Heb iets gemist?

Ik suggereer een scenario waarin ik me Teze’s actie kan voorstellen, aangezien Obispo ondanks het bericht wat jij post nog geen contract heeft getekend. Ik ga er vanuit dat dit uiteraard niet zo is, maar kan me ook bijna niet voorstellen dat Teze dit enkel en alleen doet om wat geld te kunnen scheppen als buurman van Max.
    Schattig en naïef. Bij mij was het deze week al duidelijk. Hij wou niet bijtekenen en perse deze week nog weg. En dan vervolgens gewoon niet spelen en dus werk weigeren.

Dan ben je wat mij betreft af en dat heeft puur met eigenbelang te maken van Teze. Je club zit diep in de shit zonder fatsoenlijke verdedigers naar zero fucks given vanuit zijn kant.

Lekker oprotten met deze populist.

En een edit: PSV / Stewart gaat niet vrijuit. Als in: dit is een self inflicting wound, door het enorme risico te nemen met al die kortlopende contracten, iets wat ik al die tijd aangeeft. Je loopt een veel groter risico met dit soort flauwekul en met nog maar een 10 maanden contract is je onderhandelingspositie waardeloos. Deze situatie was al lang en breed bekend en dan pluk je dus nu de zure vruchten hiervan.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
    Smeets14Chucky
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

PSV_Haarlem wrote: 09 Aug 2024, 19:39
    O Goleiro Grande wrote: 09 Aug 2024, 18:56

Gaat het niet om. Met dit soort streken moet je gewoon pertinent korte metten maken. Atletico Madrid bedient zich bijvoorbeeld van de tactiek om een veel te laag bod neer te leggen en vervolgens de agent en zijn speler te bewegen om een onwerkbare situatie te creëren. Als je nog in onderhandeling bent met in dit geval Monaco ben je toch geen knip voor de neus waard als je door dit soort pressie inbindt?

Volgens mij staat PSV sowieso bij andere clubs en zaakwaarnemers al bekend als te soft, te lief. Eén club die als het puntje bij paaltje komt, uit menselijkheid wel inbindt. De jeugdspelers die hier met veel stennis hebben lopen muiten om weg te komen wil je de kost niet geven, met als meest recente voorbeeld Yorbe Vertessen die ondanks zijn houten poten en doorlopende grilligheid volop kansen kreeg van PSV. Ik hoop dat Stewart en co eens nieuw beleid schrijven over hoe hiermee om te gaan. Wat dat betreft hoop ik dat PSV deze transfer naar Monaco tot vervelens toe traineert en Teze zich de rest van de maand loopt op te vreten.
    Dit inderdaad, en om te beginnen zou ik als Steward zijnde meneer Dursun (zaakwaarnemer) en zijn kliekje niet meer welkom heten in Eindhoven. Ook Obispo (die zelfs met zijn brekebenen niet wil verlengen) en Lang zitten in zijn 'stal', naast bijvoorbeeld een Frenkie de Jong. Noa Lang wil gewoon een goed jaar draaien en zal eventueel volgend jaar wel willen vetrekken, maar die gaat niet muiten dit jaar. Vergis je niet, Dursun heeft zijn relatie met PSV bewust op het spel gezet door Teze te adviseren deze koers te varen, dat kan niet anders. Dit soort zaakwaarnemers moet je publiekelijk voor de spreekwoordelijke 'bus' gooien en tevens de telefoon niet meer opnemen.
    De Realist wrote: 08 Aug 2024, 19:11Als we dan toch bezig zijn met automatische glasbak en hoofdletters PSV, kan steward ook niet automatisch Stewart worden? 😅
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    De Realist
    Chucky
    Vedette

Hopelijk geven de jongens van LM nog een leuk afscheidscadeautje in de vorm van een ludiek spandoek.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Malt
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Maar Menno1, zou het niet kunnen dat PSV óók vorige zomer al geprobeerd heeft om hem te verlengen? En dat hij het toen afhield om weet ik wat.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Jordan Teze
    Jordan
    Jordaan
    De Jordaan
    Is een wijk in amsterdam
    Ajax komt uit amsterdam
    Ajax = kut

Eigenlijk geen verrassing dus.
    GilbertoSilva
    Ballenjongen

Ik zie wat scepsis/hoon over het feit dat (en of?) ik hem gisteren in Parijs zag.
    Prima hoor, maar het was niet dat ik dacht een geweldig verhaal in de categorie Mario Götze te hebben toen ik het opschreef. Ik zeg alleen dat hij daar was, vond 't wel aardig om te delen en vroeg me af of iemand met de wijsheid van nu hier een passende verklaring voor zou kunnen bedenken. Geenszins het gevoel dat ik getuige was van iets bijzonders.
    Verdacht door 20 jaar meelezen en sinds psvnetwerk niet posten 🙂 Daar had ik overigens ook een postfrequentie van eens per 4 jaar ofzo.

Ten aanzien van de foto. Ik ben 40, wil best een foto maken van een speler samen met een van mijn kinderen, maar voor mezelf geloof ik het wel. Alleen voor Ronaldo zou ik wellicht een uitzondering maken.
  • These users thanked the author GilbertoSilva for the post (total 4):
    SKERLAStandbeeldDE MADERA 76Heissenberrug
    JasperPSV
    Bankzitter

Erg zuur dit.

Ook een wijze les voor ons PSV-fans als wij het volgende 'PSV is mijn leven'-achtig filmpje weer op de banken staan om een speler te prijzen. Zelfde als we onze concurrenten uitlachen omdat sommige jeugdspelers niet weten hoe snel ze moeten vertrekken (o.a. Brobbey) terwijl we ondertussen de tweede transfersoap in een half jaar hebben.
    Hatseflats
    Vedette

Grasmat wrote: 09 Aug 2024, 20:46 Maar @Menno1, zou het niet kunnen dat PSV óók vorige zomer al geprobeerd heeft om hem te verlengen? En dat hij het toen afhield om weet ik wat.
    Hadden 3 jaar geleden al moeten beginnen met praten. 2 jaar vantevoren is echt te laat. Dat zie je nu wel, toch?

Kut beleid.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    Smeets14Heissenberrug
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

JasperPSV wrote: 09 Aug 2024, 20:49 Erg zuur dit.

Ook een wijze les voor ons PSV-fans als wij het volgende 'PSV is mijn leven'-achtig filmpje weer op de banken staan om een speler te prijzen. Zelfde als we onze concurrenten uitlachen omdat sommige jeugdspelers niet weten hoe snel ze moeten vertrekken (o.a. Brobbey) terwijl we ondertussen de tweede transfersoap in een half jaar hebben.
    Toch vraag ik me af of het wel zo zwart wit is hoor. Vergelijk het met een baan waar je met veel plezier hebt gewerkt en wat - bijvoorbeeld - op een zeker moment kut wordt geleid of je voelt je niet gewaardeerd. Reden om de frustraties achter je te laten en het een deurtje verderop te zoeken. Maar ondanks die frustraties kun je wel degelijk van het bedrijf houden na al die jaren. Ik denk dat dat met Teze ook zo is, alleen heeft-ie de fout gemaakt door zich wel erg tof voor te doen.

Dit verbaasde me onlangs over Sam Lammers, die bij een weerzien met PSV eens verklaarde daar toch met warme gevoelens aan terug te denken. Terwijl hij en zijn zaakwaarnemer - dezelfde als Bosz en Maas overigens :L - PSV een jaar lang willens en wetens aan het lijntje hielden. Dat Lammers het zijn bek nog uit kreegt zeg!
    Malt
    Jeugdspeler

Chucky wrote: 09 Aug 2024, 20:46 Hopelijk geven de jongens van LM nog een leuk afscheidscadeautje in de vorm van een ludiek spandoek.
    Zelfs dat heeft hij niet verdiend. Elk beetje aandacht is teveel voor hem.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Malt wrote: 09 Aug 2024, 21:02
    Chucky wrote: 09 Aug 2024, 20:46 Hopelijk geven de jongens van LM nog een leuk afscheidscadeautje in de vorm van een ludiek spandoek.
    Zelfs dat heeft hij niet verdiend. Elk beetje aandacht is teveel voor hem.
    Oorverdovende stilte in de derde minuut dan? Please?
    Post Reply