Dit is al de tweede keer hè? Tegen Feyenoord wilde hij eigenlijk ook al niet meespelen. Het is dus niet dat dit een impulsieve actie was. Deze damage control nu is toch compleet doorzichtig, al zijn er alweer een hoop die dit meteen weer slikken als zoete koek.
Jordan Teze
-
- Vedette
- These users thanked the author Chucky for the post (total 7):
- Bossche bol • Rikkert1234 • Chiel23 • PCGC • milansandro • guus • Heissenberrug
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Lastig want het is nu kiezen uit twee kwaden. Óf van je principes afstappen en wel met een verdediger spelen die het niveau aan kan, óf puntverlies riskeren met een matige Jong' er. Ga er maar aanstaan als de Peetmeister zijnde...trouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2024, 21:57 Peter Bosz heeft een gouden regel: als je niet meedoet met de afsluitende training dan speel je niet.
Benieuwd of hij hem handhaaft.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- 29.04.2007
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik merk ook nog wel een vieze nasmaak. Maar wat hebben we eraan om hieraan vast te blijven houden? Laat gaan joh. Het is ook weer niet het einde van de wereld.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Hatseflats • Bram • PSV90
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Meervoudig international
Zeer ongeloofwaardig ja
-
- Vedette
Bosz heeft al duidelijk aangegeven dat hij geen spelers gaat opstellen die met hun hoofd ergens aanzitten. Teze zit al met zijn hoofd in Monaco. Gaat geen minuut morgen krijgen, en dat is naar mijn inziens maar goed ook.
-
- Internationale topspeler
Denk dat hij dit gewoon voorlegt aan de spelersgroep. Wat zij ervan vinden. En dan zeggen die waarschijnlijk wel, laat hem maar meedoen.trouwepsvfan wrote: ↑09 Aug 2024, 21:57 Peter Bosz heeft een gouden regel: als je niet meedoet met de afsluitende training dan speel je niet.
Benieuwd of hij hem handhaaft.
-
- Jeugdspeler
Ik vind het eigenlijk wel van karakter getuigen dat ie aangeeft een fout te hebben gemaakt. Flinke kans dat ie behoorlijk nog wat over zich heen gaat krijgen morgen maar ik hoop dat t hem bespaard blijft.
- These users thanked the author Maria-Franciscus for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • 29.04.2007
- PCGC
- Vedette
Dit dus. Die naïviteit van sommigen hier die echt denken dat dit uit zijn eigen brein komt en uit eigen initiatief
Hij is gewoon geschrokken door alle commotie en alle haat. Is in gesprek met PSV gegaan hoe dit te managen en dan fixen ze even zo’n statement om de geest weer in de fles te krijgen.
Hij heeft nu toch wat ie altijd wilde: Die speelt niet, want dan is Bosz ongeloofwaardig want wat trouwepsvfan ook zegt, Bosz stelt nooit geen spelers op die de afsluitende training missen.
En hij kan hopelijk door de voordeur weg want alle (naïeve) supporters geloven zijn statement en zijn excuses.
#FreeGeneratie4
- Lente
Ik kan me heel goed voorstellen dat hij in eerste instantie het advies van z’n zaakwaarnemer Ali Dursun opgevolgd heeft door te zeggen dat hij niet beschikbaar is. Dit is bij hem zelf gaan knagen en heeft uiteindelijk tegen het advies van zijn zaakwaarnemer in besloten om toch te willen spelen? Pure speculatie maar voor mij is de kous ermee af. Al blijft er uiteraard wel een nare bijsmaak achter, maar goed, altijd beter om terug te komen op je fouten en spijt betuigen.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Legende
Jordan zat net op zn vrije avond hier te lezen en schrok zich de tering.
Anyway, beter tot inkeer komen dan stug vol blijven houden.
Anyway, beter tot inkeer komen dan stug vol blijven houden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik denk dat dit hoe dan ook het einde is van Jordan bij PSV, PSV is er nl. sowieso niet de club naar om zo'n grote wens te dwarsbomen. Het was daarom wel een hele domme actie om het zo te spelen, want dus niet nodig. En dat ziet hij ongetwijfeld nu zelf ook echt in.
Ik zal 'm iig wel missen, was vorig seizoen m.i. één van de sterkhouders van het team.
Ik zal 'm iig wel missen, was vorig seizoen m.i. één van de sterkhouders van het team.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Wel bijzonder hoe je zo weer iets te weten komt over het mensbeeld van onze forumleden.
- Noudke
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Tja, hij zit al 17 jaar bij de club en gaat waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd nu spelen, nét wanneer PSV een verdediger als hem kan gebruiken. Prima moment om een uitzondering te maken.
- These users thanked the author Noudke for the post:
- Hatseflats
-
Die gaat morgen zeer zeker niet spelen, en hij gaat ook niet meer door de voordeur naar buiten.
Prima dat ie spijt heeft betuigd, maar that ship has sailed long time.
Prima dat ie spijt heeft betuigd, maar that ship has sailed long time.
-
- Vaste waarde in elftal
Deze jongens worden volledig gestuurd door de zaakwaarnemers, die zeggen dit moet er gebeuren anders gaat je gewenste transfer niet door.
Deze jongen heeft 17 jaar bij de club gespeeld en wil heel graag naar het buitenland, tuurlijk niet slim maar ik zou het ook kinderachtig vinden om hem uit te fluiten. PSV is hier ook niet mee gebaat want men heeft zijn transfersom zeer hard nodig om de verdediging eindelijk eens op orde te krijgen.
Deze jongen heeft 17 jaar bij de club gespeeld en wil heel graag naar het buitenland, tuurlijk niet slim maar ik zou het ook kinderachtig vinden om hem uit te fluiten. PSV is hier ook niet mee gebaat want men heeft zijn transfersom zeer hard nodig om de verdediging eindelijk eens op orde te krijgen.
- Dribble
- Bankzitter
Beseffen dat je een (inschattings)fout hebt gemaakt, je excuses aanbieden én er de volgende dag gewoon weer staan is iets waar veel mensen nog wat van kunnen leren.
- These users thanked the author Dribble for the post (total 6):
- Tomm • Bram • Fonzerilli • DE MADERA 76 • Doperwt11 • 29.04.2007
- PCGC
- Vedette
Doet ie goed dan , want afgelopen zondag wilde ie ook al niet spelen tegen Feyenoord.
Dus zijn dat dan 2 inschattingsfouten of hoe moeten we dat zien?
#FreeGeneratie4
- DonyellMalen
- Legende
Wat boeit het ook of het uit zijn pen komt of uit die van PSV. Enige waar het om draait is dat ‘ie spijt betuigt en tot bezinning is gekomen. Morgen spelen als Bosz hem nodig heeft en vervolgens snel de transfer maken. Door de voordeur wat mij betreft.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Dribble • Franciscus