Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

HalveHaan wrote: 09 Aug 2024, 22:31 Beetje 50/50 hier hè qua gevoelens en meningen..
Zou ie in eerste instantie niet gewoon gek zijn gemaakt door z'n zaakwaarnemer, en er nu toch op terugkomen en z'n hart laten spreken ?!
Kan ook nog ja.

Uiteindelijk weet helemaal niemand hier precies hoe of waarom het nu gekeerd is, dus al die felle uitspraken nu richting Teze of juist richting medesupporters hier zijn behoorlijk overtrokken.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    ThijsJohann Vogelaar
    SomaQan
    Nationale topspeler

Grappig dat een aantal blijkbaar weet dat dit hem opgedragen is. Hij kan zelf natuurlijk nooit hierop terugkomen..
  • These users thanked the author SomaQan for the post (total 2):
    matejaDonyellMalen
    PCGC
    Vedette

SomaQan wrote: 09 Aug 2024, 22:34 Grappig dat een aantal blijkbaar weet dat dit hem opgedragen is. Hij kan zelf natuurlijk nooit hierop terugkomen..
    Ik had hem heel misschien nog voordeel van de twijfel willen geven als dit 1 incident was geweest. Maar hij wilde vorige week al niet spelen, dus dan doe je dit doelbewust en probeer je nu (door alle shit en commotie) aan damage control te doen.
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    guus
    #FreeGeneratie4
    Menno1
    Legende

Keurig dat hij zijn excuses aanbood. Het pleit is alleen al beslecht; ik kan mij niet voorstellen dat Bosz hem nu opstelt, puur omdat Teze door alle reacties een U-turn maakt. Jammer, want het blijkt nogmaals hoe onnodig het allemaal was. jammer, maar Jordan blijkt een beetje een opportunist te zijn, is de afgelopen weken wel gebleken. kan je niet zoveel mee.
    Last edited by Menno1 on 09 Aug 2024, 22:40, edited 1 time in total.
    StratumZuid
    Vedette

Waar wil hij eigenlijk spelen daar? Hebben sowieso 2 rechtsbacks die beter zijn, centraal misschien backup?
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Lente
    Meervoudig international

Rikkert1234 wrote: 09 Aug 2024, 22:23
    PsvBmg wrote: 09 Aug 2024, 22:14 Deze jongens worden volledig gestuurd door de zaakwaarnemers, die zeggen dit moet er gebeuren anders gaat je gewenste transfer niet door.

Deze jongen heeft 17 jaar bij de club gespeeld en wil heel graag naar het buitenland, tuurlijk niet slim maar ik zou het ook kinderachtig vinden om hem uit te fluiten. PSV is hier ook niet mee gebaat want men heeft zijn transfersom zeer hard nodig om de verdediging eindelijk eens op orde te krijgen.
    Vind dat geen excuses. Als je het over een 18 jarige jeudgspeler zou hebben vind ik het een ander verhaal, maar Teze wordt volgende maand 25 jaar en heeft er al 17 jaar PSV op zitten.
    Mwah, hij zit natuurlijk ook tussen twee vuren in. Hij wilt niets liever dan naar Monaco toe. Voor zichzelf kan hij eigenlijk geen goede keuze maken. Hij gaat een salarisverhoging van weet ik hoeveel tegenmoet en dat wilt hij niet op het spel zetten. Hij heeft vorige week al tegen zijn zin in gespeeld (ik bedoel dit niet zo bot als ik het schrijf maar kan het ff niet anders verwoorden) en heeft in zijn ogen PSV genoeg tijd gegeven. Soms moet je ook voor je zelf opkomen als je iets wilt bereiken in het leven en als je niet mondig bent en altijd braaf naar de pijpen van je werkgever danst doe je jezelf in veel gevallen veel te kort. Ik ben het er ook niet mee eens hoe hij doet en zou het als supporter ook graag anders zien. Maar als ik me verplaatst in Teze zijn situatie kan ik zijn acties wel snappen en begrijpen, zeker als je je bedenkt dat er twee kampen zijn die iets van hem willen en hem allebei ‘opstoken’. Zowel zijn zaakwaarnemer en de ‘nieuwe’ club enerzijds als de supporters en de technische staf / directie van zijn ‘oude’ club anderzijds. Kun je wel zeggen je bent 25, maar ga er maar aanstaan. Voor Teze is dit ook een once in a lifetime opportunity. Benieuwd hoe de meeste hier in z’n situatie zouden reageren die nu zo over de flos zijn? Ik ga er van uit dat z’n woorden in ieder geval oprecht zijn, anders had hij wel alla Bergwijn en Vertessen in Monaco op een hotelkamer gezeten.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Ittot
    Oh PSV wat je met me doet…
    Tomm
    Vedette

PCGC wrote: 09 Aug 2024, 22:37
    SomaQan wrote: 09 Aug 2024, 22:34 Grappig dat een aantal blijkbaar weet dat dit hem opgedragen is. Hij kan zelf natuurlijk nooit hierop terugkomen..
    Ik had hem heel misschien nog voordeel van de twijfel willen geven als dit 1 incident was geweest. Maar hij wilde vorige week al niet spelen, dus dan doe je dit doelbewust en probeer je nu (door alle shit en commotie) aan damage control te doen.
    Denk dat er genoeg spelers zijn die niet willen spelen op moment dat er een transfer op handen is. In de meeste gevallen is dat niet zo’n ramp want dan speelt gewoon de nummer 2. De club heeft er namelijk ook vaak wel belang bij dat zo’n transfer niet verpest wordt door een blessure op het laatste moment. Afgelopen zondag speelde Teze uiteindelijk toch gewoon? Hij zat niet opeens op een hotelkamer in Monaco ofzo.
    Menno1
    Legende

mateja wrote: 09 Aug 2024, 22:29
    PCGC wrote: 09 Aug 2024, 22:26Persona non grata
    ja, ja. Jij zit toch niet in het stadion.
    Wat een kansloze post. Hij woont in fucking Australie. Dat maakt hem echt niet minder supporter, sterker nog, hij staat ongetwijfeld op schandalige kut tijden op om zijn club te zien. Net als ik overigens....
    mateja
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 09 Aug 2024, 22:44
    mateja wrote: 09 Aug 2024, 22:29

ja, ja. Jij zit toch niet in het stadion.
    Wat een kansloze post. Hij woont in fucking Australie. Dat maakt hem echt niet minder supporter, sterker nog, hij staat ongetwijfeld op schandalige kut tijden op om zijn club te zien. Net als ik overigens....
    Hahaha schandalige post zelfs, stel je niet zo aan vent. Na het kwade uurtje van PCGC waarin hij elke supporter die zijn mening over Teze niet deelt 'dom volk' noemt, mag iemand hem best van repliek dienen, denk je niet?
  • These users thanked the author mateja for the post (total 3):
    HatseflatsPCGCFranciscus
    Madueke
    Legende

Zijn zaakwaarnemer heeft koffers met geld kunnen uitonderhandelen bij de transfer van Frenkie de Jong. Wat hij pakt bij de transfer van Teze is kleingeld en het absoluut niet waard om de relatie met PSV op het spel te zetten. Hij heeft met Lang en Saibari nog meer spelers bij PSV zitten.
    Joenepsv
    Legende

Dit is typisch een gevalletje van zaakwaarnemers/tussenpersonen die een speler de kop gek maken. En dan kunnen we wel zeggen van ja, je hebt ook een eigen mening maar ga er maar aan staan als iedereen je vertelt wat je moet en je daarnaast ook het geld al kunt ruiken. Ik wil zijn actie niet goedpraten, dit kan gewoon niet, maar ik heb het idee dat hij dat zelf ook in heeft gezien. Te laat maar toch. Hij verdient wat mij betreft een tweede kans en ik hoop van harte dat hij zo slim is om eens zijn begeleidingsteam door te nemen om te bedenken of je hier nog zin in hebt.
    PSV90
    Nationale topspeler

Dat dit niet fraai is van Teze kun je wel concluderen zonder alle ins en outs te kennen. Maar als hij dit pressiemiddel tegen Feyenoord al wilde inzetten maar het uiteindelijk niet heeft gedaan zijn er best wat scenario's denkbaar waarin het niet heel gek is dat hij het nu weer van stal haalt. Dat het lelijk is blijft uiteraard staan.

Dat het vervolgens ook niet meteen vergeven en vergeten is nu Teze het intrekt en spijt betuigt kan ik ook prima inkomen. Maar waarom verwacht je loyaliteit van Teze als je hem zelf nu tot 'persona non grata' verklaart? Zelfs nadat hij dus spijt betuigt en aangeeft gewoon beschikbaar te zijn. Daar zit toch ook 0 loyaliteit bij?
    Last edited by PSV90 on 09 Aug 2024, 22:52, edited 1 time in total.
    guus
    Internationale topspeler

Tomm wrote: 09 Aug 2024, 22:43

Denk dat er genoeg spelers zijn die niet willen spelen op moment dat er een transfer op handen is. In de meeste gevallen is dat niet zo’n ramp want dan speelt gewoon de nummer 2. De club heeft er namelijk ook vaak wel belang bij dat zo’n transfer niet verpest wordt door een blessure op het laatste moment. Afgelopen zondag speelde Teze uiteindelijk toch gewoon? Hij zat niet opeens op een hotelkamer in Monaco ofzo.
    Inderdaad afgelopen zondag speelde Teze. Maar wat was hij slecht.
  • These users thanked the author guus for the post:
    Maikeindhoven
    PCGC
    Vedette

mateja wrote: 09 Aug 2024, 22:46
    Menno1 wrote: 09 Aug 2024, 22:44

Hahaha schandalige post zelfs, stel je niet zo aan vent. Na het kwade uurtje van PCGC waarin hij elke supporter die zijn mening over Teze niet deelt 'dom volk' noemt, mag iemand hem best van repliek dienen, denk je niet?
    Zeker, totaal geen moeite mee. Uitdelen en incasseren.
  • These users thanked the author PCGC for the post (total 2):
    matejaHatseflats
    #FreeGeneratie4
    Chucky
    Vedette

Lente once in a lifetime? We hebben het over Monaco, niet over City of Real Madrid…
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    StratumZuid
    Hatseflats
    Vedette

Wel weer typisch dat je op voorhand al kon aangeven wie het allemaal maar kut vindt en wie het wel oke vind om hem te laten spelen. Verrekte Gargamellen :mrgreen:
    PCGC
    Vedette

PSV90 wrote: 09 Aug 2024, 22:49

Zelfs nadat hij dus spijt betuigd en aangeeft gewoon beschikbaar te zijn. Daar zit toch ook 0 loyaliteit bij?
    “If you fool me once shame on you, if you fool me twice, shame on me.”
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    Søren
    #FreeGeneratie4
    Lente
    Meervoudig international

Chucky wrote: 09 Aug 2024, 22:51 @Lente once in a lifetime? We hebben het over Monaco, niet over City of Real Madrid…
    Ja en over Teze en niet over Mbappé of een andere grootheid die de voetbalwereld aan z’n voeten heeft liggen.
    Tovast
    Nationale topspeler

Een echte grote jongen is durft kwetsbaar genoeg te zijn om zijn fout toe te geven, chapeau Jordan. Fouten maken we allemaal, trots opzij zetten kunnen we, zeker, niet allemaal.
    Tomm
    Vedette

guus wrote: 09 Aug 2024, 22:49
    Tomm wrote: 09 Aug 2024, 22:43

Schouten en Bakayoko ook. Zaten die met hun hoofd ook teveel bij een transfer? Gaan we die nu ook met de grond gelijk maken? Grow up man.
    HalveHaan
    Veelbelovend talent

Ja ik ben eruit trouwens ; zaakwaarnemers vertrouw ik niet, en al helemaal niet met de naam Ali. En mensen zoals Teze die alles danken aan God vertrouw ik ook niet (aan z'n versjes uit de bijbel op insta te zien).
    Oplichtersalert!
    guus
    Internationale topspeler

Tomm wrote: 09 Aug 2024, 22:54
    guus wrote: 09 Aug 2024, 22:49

Schouten en Bakayoko ook. Zaten die met hun hoofd ook teveel bij een transfer? Gaan we die nu ook met de grond gelijk maken? Grow up man.
    Teze had er duidelijk geen zin in.
    Hatseflats
    Vedette

HalveHaan wrote: 09 Aug 2024, 22:56 Ja ik ben eruit trouwens ; zaakwaarnemers vertrouw ik niet, en al helemaal niet met de naam Ali. En mensen zoals Teze die alles danken aan God vertrouw ik ook niet (aan z'n versjes uit de bijbel op insta te zien).
    Oplichtersalert!
    Raziest
    Lente
    Meervoudig international

guus wrote: 09 Aug 2024, 22:57
    Tomm wrote: 09 Aug 2024, 22:54

Teze had er duidelijk geen zin in.
    Ja bizar hè, soms zijn het net mensen en geen robots.
    Ittot
    Internationale topspeler

Tja we weten allemaal niet wat er speelt en door wie Teze wel of niet wordt beïnvloedt.

En waarom hij dit nu typt. Misschien heeftbjij oprecht spijt. Misschien heet onze kok hem duidelijk gemaakt dat hij zo sowieso geen transfer gaat maken en deinst hij terug? Misschien heeft Kassa Ali Dursun gezegd normaal te doen? Of het tegenovergestelde.

Feit is dat het een domme en ondankbare actie is geweest. Ik hoop dat hij dat zelf ook oprecht is gaan inzien.
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Grasmat
    Post Reply