Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
guus
Internationale topspeler

Lente wrote: 09 Aug 2024, 23:03
guus wrote: 09 Aug 2024, 22:57

Teze had er duidelijk geen zin in.
Ja bizar hè, soms zijn het net mensen en geen robots.
Haha.. zo kun je alles goed praten.
HalveHaan
Veelbelovend talent

Hatseflats wrote: 09 Aug 2024, 23:02
HalveHaan wrote: 09 Aug 2024, 22:56 Ja ik ben eruit trouwens ; zaakwaarnemers vertrouw ik niet, en al helemaal niet met de naam Ali. En mensen zoals Teze die alles danken aan God vertrouw ik ook niet (aan z'n versjes uit de bijbel op insta te zien).
Oplichtersalert!
Raziest
Op veronica ja..
Søren
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Tovast wrote: 09 Aug 2024, 22:54Een echte grote jongen is durft kwetsbaar genoeg te zijn om zijn fout toe te geven, chapeau Jordan. Fouten maken we allemaal, trots opzij zetten kunnen we, zeker, niet allemaal
Het probleem is ook niet dat ie z’n fout niet toegeeft.
Het probleem is dat ie zo labiel is als de pest.
Ik sta op de teamfoto, ik ga weg, ik speel niet, ik speel wel (fey), ik speel niet, ik speel wel (RKC).
Je kan m gewoonweg niet meer vertrouwen, hoe jammer ook, God weet wat het morgen weer is met die gast.
  • These users thanked the author Søren for the post (total 2):
    guusMr. Spock
    HalveHaan
    Veelbelovend talent

Søren wrote: 09 Aug 2024, 23:15God weet wat het morgen weer is met die gast
    Precies!
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

PCGC wrote: 09 Aug 2024, 22:26Persona non grata
    Inderdaad verbannen naar Down Under ;)
  • These users thanked the author DE MADERA 76 for the post:
    The Glopinator
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Zal je net zien dat Teze door sommige simpele zielen wordt uitgefloten zondag...
    Ronaldio
    Meervoudig international

Hij heeft zich gewoon moeten melden bij Marcel Brands. En op zijn flikker gekregen.
    En logisch want hij staat nog steeds onder contract bij PSV.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post (total 2):
    guusMr. Spock
    TomPSV
    Legende

Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2024, 23:17 Zal je net zien dat Teze door sommige simpele zielen wordt uitgefloten zondag...
    Zaterdag, maar dat zal wel gebeuren ja. Zoals hier de reacties heel verdeeld zijn, zal dat in het stadion ook zo zijn.
    StratumZuid
    Vedette

Zondag zal ie wel in de kerk zitten, vergiffenis
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    guus
    Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 09 Aug 2024, 23:17 Zal je net zien dat Teze door sommige simpele zielen wordt uitgefloten zondag...
    Teze is een simpele ziel en het merendeel van de supporters pikken zijn gedrag niet. Je moet het niet omdraaien hè.
  • These users thanked the author guus for the post:
    Mr. Spock
    Lente
    Meervoudig international

guus wrote: 09 Aug 2024, 23:09

Het was niet z’n beste wedstrijd nee, maar van werkweigering zoals onze grote vriend Bergwijn destijds was in mijn ogen toch echt geen sprake. Dat er spanningen tussen kamp Teze en PSV waren is ondertussen wel duidelijk. Hij had ook een blessure kunnen veinzen oid maar heeft wat dat betreft vorige week toch z’n verantwoordelijkheid gepakt.

Ironisch genoeg hopen we allemaal dat Van den Berg hetzelfde zegt tegen Liverpool, het is genoeg geweest, ik ben mee geweest op trainingskamp, jullie hebben tijd genoeg gehad om te anticiperen en een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen is heel reeël voor mijn situatie, ik wil alleen maar PSV en niet naar een andere club, gun mij dit na alles wat we voor elkaar betekend hebben. Of bij Schouten vorig jaar die zo naar ons kwam en AC Milan aan de kant schoof en zijn oude club daarmee een loer draaide. Van den Beeg en Schouten zijn helden als ze het zo spelen en Teze is een paria die met pek en veren Eindhoven uit gejaagd moet worden ondanks dat hij openlijk excuses maakt en zich alsnog beschikbaar stelt. En oh wee als hij z’n hoofd er niet voor de volle 100% bij heeft en een foute pass of heeft of een duel verliest.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 6):
    DE MADERA 76R.MancoMaria-FranciscusDoperwt11JandeVakantiemanPeeJ
    Oh PSV wat je met me doet…
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Het is een bijzonder wereldje dat voetbalwereldje. Dat is't.
    JChovanec
    Meervoudig international

guus wrote: 09 Aug 2024, 22:57

Teze had er duidelijk geen zin in.
    Je speelt om een prijs en jij vindt het begrijpelijk dat een prof geen zin heeft en dat uitstraaldt op het veld?
    Chucky
    Vedette

Lente wrote: 09 Aug 2024, 23:23
    guus wrote: 09 Aug 2024, 23:09

Het was niet z’n beste wedstrijd nee, maar van werkweigering zoals onze grote vriend Bergwijn destijds was in mijn ogen toch echt geen sprake. Dat er spanningen tussen kamp Teze en PSV waren is ondertussen wel duidelijk. Hij had ook een blessure kunnen veinzen oid maar heeft wat dat betreft vorige week toch z’n verantwoordelijkheid gepakt.

Ironisch genoeg hopen we allemaal dat Van den Berg hetzelfde zegt tegen Liverpool, het is genoeg geweest, ik ben mee geweest op trainingskamp, jullie hebben tijd genoeg gehad om te anticiperen en een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen is heel reeël voor mijn situatie, ik wil alleen maar PSV en niet naar een andere club, gun mij dit na alles wat we voor elkaar betekend hebben. Of bij Schouten vorig jaar die zo naar ons kwam en AC Milan aan de kant schoof en zijn oude club daarmee een loer draaide. Van den Beeg en Schouten zijn helden als ze het zo spelen en Teze is een paria die met pek en veren Eindhoven uit gejaagd moet worden ondanks dat hij openlijk excuses maakt en zich alsnog beschikbaar stelt. En oh wee als hij z’n hoofd er niet voor de volle 100% bij heeft en een foute pass of heeft of een duel verliest.
    Waar heb je het allemaal over joh? Ik hoop helemaal niet dat Van den Berg zich onprofessioneel gaat gedragen, en Schouten heeft zich ook altijd netjes opgesteld richting Bologna. Dat hij niet koos voor de hoogste bieder is een compleet andere situatie natuurlijk.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    guusSKERLA
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

StratumZuid wrote: 09 Aug 2024, 23:19 Zondag zal ie wel in de kerk zitten, vergiffenis
    Wat maakt het nou uit of die jongen gelovig is?

Iedereen maakt wel eens fouten waar je later spijt van hebt, al dan niet met hulp van anderen om tot dit inzicht te komen. Liever excuses dan stilzwijgen en koppig gedrag, ben wel heel benieuwd hoe dit zich de komende dagen ontwikkelt.

Jammer overigens dat dit zo is gelopen, maar ik denk dat veel ons onrustig worden als je naar je eigen gevoel een grote kans op positieverbetering wordt ontnomen.

Dit jaar werd Gomes met veel enthousiasme onthaalt, zijn vertrek destijds was veel onsmakelijker dan deze episode overigens
    guus
    Internationale topspeler

JChovanec wrote: 09 Aug 2024, 23:26

Je speelt om een prijs en jij vindt het begrijpelijk dat een prof geen zin heeft en dat uitstraaldt op het veld?
    Ja echt, ik sta hier ook versteld van. En dan dat goed praten van supporters hier.
    Lente
    Meervoudig international

Ik heb dat zo niet ervaren nee afgelopen weekend. Ik geef alleen aan dat ik snap dat er spanningen zijn geweest en Teze daardoor niet helemaal z’n koppie erbij heeft gehad en daardoor niet z’n beste wedstrijd speelde. Zeker als je de rest van zijn collega’s om hem heen zag. Wat Bergwijn destijds flikte was pure werkweigering, zo kwam het bij mij bij Teze niet over.
    StratumZuid
    Vedette

DE MADERA 76 wrote: 09 Aug 2024, 23:29
    StratumZuid wrote: 09 Aug 2024, 23:19 Zondag zal ie wel in de kerk zitten, vergiffenis
    Wat maakt het nou uit of die jongen gelovig is?
    Ik zeg nergens dat het iets uitmaakt? Rustig
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    HalveHaan
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Lente
    Meervoudig international

Chucky wrote: 09 Aug 2024, 23:28
    Lente wrote: 09 Aug 2024, 23:23

Waar heb je het allemaal over joh? Ik hoop helemaal niet dat Van den Berg zich onprofessioneel gaat gedragen, en Schouten heeft zich ook altijd netjes opgesteld richting Bologna. Dat hij niet koos voor de hoogste bieder is een compleet andere situatie natuurlijk.
    Nee Schouten is op 16 augustus gepresenteerd bij PSV en speelronde 1 van Bologna was 18 augustus. Misschien heeft Bologna wel toegegeven aan Schouten wat PSV nog niet aan Teze doet?
    JChovanec
    Meervoudig international

Lente wrote: 09 Aug 2024, 23:33

Ik heb dat zo niet ervaren nee afgelopen weekend. Ik geef alleen aan dat ik snap dat er spanningen zijn geweest en Teze daardoor niet helemaal z’n koppie erbij heeft gehad en daardoor niet z’n beste wedstrijd speelde. Zeker als je de rest van zijn collega’s om hem heen zag. Wat Bergwijn destijds flikte was pure werkweigering, zo kwam het bij mij bij Teze niet over.
    Dat begrijp ik, maar jouw post kwam over alsof het begrijpelijk is dat een prof even geen zin heeft in een wedstrijd :shake:
  • These users thanked the author JChovanec for the post:
    Lente
    Chucky
    Vedette

Lente wrote: 09 Aug 2024, 23:37
    Chucky wrote: 09 Aug 2024, 23:28

Nee Schouten is op 16 augustus gepresenteerd bij PSV en speelronde 1 van Bologna was 18 augustus. Misschien heeft Bologna wel toegegeven aan Schouten wat PSV nog niet aan Teze doet?
    Vat er nog inne. Het goedpraten begint enge vormen aan te nemen…
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    guus
    Lente
    Meervoudig international

guus wrote: 09 Aug 2024, 23:30

Ja echt, ik sta hier ook versteld van. En dan dat goed praten van supporters hier.
    Ik zou het ook allemaal veel liever anders zien, geef alleen aan dat als ik mij in Teze z’n situatie verplaats ik zijn gedachtegang wel kan volgen. Ik accepteer zijn excuses wel en denk dat zijn woorden oprecht zijn. Jij accepteert het niet en vind hem hypocriet, prima toch. Misschien heb jij wel gelijk en ben ik naïef, maar soms vind ik het fijner om naïef te zijn dan alleen maar slecht te willen denken. Dat brengt mij meer dan overal maar tegenaan te willen schoppen en alles naar het negatieve te trekken. Als je wilt fluiten, dan fluit je, ik zal misschien wel klappen, en misschien ook niet, door de voordeur kan gaat hij sowieso niet meer, er blijft altijd een smetje aan zitten.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik hoop dat Jordan hier alles vanavond goed leest en beseft wat ie voor tweespalt aangericht heeft. :L
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    StratumZuid
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Søren wrote: 09 Aug 2024, 23:15
    Tovast wrote: 09 Aug 2024, 22:54Een echte grote jongen is durft kwetsbaar genoeg te zijn om zijn fout toe te geven, chapeau Jordan. Fouten maken we allemaal, trots opzij zetten kunnen we, zeker, niet allemaal
    Het probleem is ook niet dat ie z’n fout niet toegeeft.
    Het probleem is dat ie zo labiel is als de pest.
    Ik sta op de teamfoto, ik ga weg, ik speel niet, ik speel wel (fey), ik speel niet, ik speel wel (RKC).
    Je kan m gewoonweg niet meer vertrouwen, hoe jammer ook, God weet wat het morgen weer is met die gast.
    Jij moet nodig eens uitslapen. Had een paar pagina's gemist, maar kwam door de herkenbare melodramatische toon in je posts erachter dat jij op iedere pagina deze avond wel je wantrouwen geuit hebt.

Lees je posts morgen eens terug, doe niet zo dramatisch man.
  • These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
    29.04.2007
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Alleen maar goed
    Post Reply