Haha.. zo kun je alles goed praten.
Jordan Teze
-
- Veelbelovend talent
Op veronica ja..
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Het probleem is ook niet dat ie z’n fout niet toegeeft.
Het probleem is dat ie zo labiel is als de pest.
Ik sta op de teamfoto, ik ga weg, ik speel niet, ik speel wel (fey), ik speel niet, ik speel wel (RKC).
Je kan m gewoonweg niet meer vertrouwen, hoe jammer ook, God weet wat het morgen weer is met die gast.
-
- Regelmatige invaller
- These users thanked the author DE MADERA 76 for the post:
- The Glopinator
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
-
-
- Legende
Zaterdag, maar dat zal wel gebeuren ja. Zoals hier de reacties heel verdeeld zijn, zal dat in het stadion ook zo zijn.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑09 Aug 2024, 23:17 Zal je net zien dat Teze door sommige simpele zielen wordt uitgefloten zondag...
- StratumZuid
- Vedette
-
Teze is een simpele ziel en het merendeel van de supporters pikken zijn gedrag niet. Je moet het niet omdraaien hè.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑09 Aug 2024, 23:17 Zal je net zien dat Teze door sommige simpele zielen wordt uitgefloten zondag...
- Lente
Het was niet z’n beste wedstrijd nee, maar van werkweigering zoals onze grote vriend Bergwijn destijds was in mijn ogen toch echt geen sprake. Dat er spanningen tussen kamp Teze en PSV waren is ondertussen wel duidelijk. Hij had ook een blessure kunnen veinzen oid maar heeft wat dat betreft vorige week toch z’n verantwoordelijkheid gepakt.
Ironisch genoeg hopen we allemaal dat Van den Berg hetzelfde zegt tegen Liverpool, het is genoeg geweest, ik ben mee geweest op trainingskamp, jullie hebben tijd genoeg gehad om te anticiperen en een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen is heel reeël voor mijn situatie, ik wil alleen maar PSV en niet naar een andere club, gun mij dit na alles wat we voor elkaar betekend hebben. Of bij Schouten vorig jaar die zo naar ons kwam en AC Milan aan de kant schoof en zijn oude club daarmee een loer draaide. Van den Beeg en Schouten zijn helden als ze het zo spelen en Teze is een paria die met pek en veren Eindhoven uit gejaagd moet worden ondanks dat hij openlijk excuses maakt en zich alsnog beschikbaar stelt. En oh wee als hij z’n hoofd er niet voor de volle 100% bij heeft en een foute pass of heeft of een duel verliest.
- These users thanked the author Lente for the post (total 6):
- DE MADERA 76 • R.Manco • Maria-Franciscus • Doperwt11 • JandeVakantieman • PeeJ
Oh PSV wat je met me doet…
-
-
- Vedette
Waar heb je het allemaal over joh? Ik hoop helemaal niet dat Van den Berg zich onprofessioneel gaat gedragen, en Schouten heeft zich ook altijd netjes opgesteld richting Bologna. Dat hij niet koos voor de hoogste bieder is een compleet andere situatie natuurlijk.Lente wrote: ↑09 Aug 2024, 23:23Het was niet z’n beste wedstrijd nee, maar van werkweigering zoals onze grote vriend Bergwijn destijds was in mijn ogen toch echt geen sprake. Dat er spanningen tussen kamp Teze en PSV waren is ondertussen wel duidelijk. Hij had ook een blessure kunnen veinzen oid maar heeft wat dat betreft vorige week toch z’n verantwoordelijkheid gepakt.
Ironisch genoeg hopen we allemaal dat Van den Berg hetzelfde zegt tegen Liverpool, het is genoeg geweest, ik ben mee geweest op trainingskamp, jullie hebben tijd genoeg gehad om te anticiperen en een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen is heel reeël voor mijn situatie, ik wil alleen maar PSV en niet naar een andere club, gun mij dit na alles wat we voor elkaar betekend hebben. Of bij Schouten vorig jaar die zo naar ons kwam en AC Milan aan de kant schoof en zijn oude club daarmee een loer draaide. Van den Beeg en Schouten zijn helden als ze het zo spelen en Teze is een paria die met pek en veren Eindhoven uit gejaagd moet worden ondanks dat hij openlijk excuses maakt en zich alsnog beschikbaar stelt. En oh wee als hij z’n hoofd er niet voor de volle 100% bij heeft en een foute pass of heeft of een duel verliest.
-
- Regelmatige invaller
Wat maakt het nou uit of die jongen gelovig is?
Iedereen maakt wel eens fouten waar je later spijt van hebt, al dan niet met hulp van anderen om tot dit inzicht te komen. Liever excuses dan stilzwijgen en koppig gedrag, ben wel heel benieuwd hoe dit zich de komende dagen ontwikkelt.
Jammer overigens dat dit zo is gelopen, maar ik denk dat veel ons onrustig worden als je naar je eigen gevoel een grote kans op positieverbetering wordt ontnomen.
Dit jaar werd Gomes met veel enthousiasme onthaalt, zijn vertrek destijds was veel onsmakelijker dan deze episode overigens
-
Ja echt, ik sta hier ook versteld van. En dan dat goed praten van supporters hier.
- Lente
Ik heb dat zo niet ervaren nee afgelopen weekend. Ik geef alleen aan dat ik snap dat er spanningen zijn geweest en Teze daardoor niet helemaal z’n koppie erbij heeft gehad en daardoor niet z’n beste wedstrijd speelde. Zeker als je de rest van zijn collega’s om hem heen zag. Wat Bergwijn destijds flikte was pure werkweigering, zo kwam het bij mij bij Teze niet over.
- StratumZuid
- Vedette
Ik zeg nergens dat het iets uitmaakt? Rustig
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- HalveHaan
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Lente
Nee Schouten is op 16 augustus gepresenteerd bij PSV en speelronde 1 van Bologna was 18 augustus. Misschien heeft Bologna wel toegegeven aan Schouten wat PSV nog niet aan Teze doet?Chucky wrote: ↑09 Aug 2024, 23:28Waar heb je het allemaal over joh? Ik hoop helemaal niet dat Van den Berg zich onprofessioneel gaat gedragen, en Schouten heeft zich ook altijd netjes opgesteld richting Bologna. Dat hij niet koos voor de hoogste bieder is een compleet andere situatie natuurlijk.Lente wrote: ↑09 Aug 2024, 23:23
Het was niet z’n beste wedstrijd nee, maar van werkweigering zoals onze grote vriend Bergwijn destijds was in mijn ogen toch echt geen sprake. Dat er spanningen tussen kamp Teze en PSV waren is ondertussen wel duidelijk. Hij had ook een blessure kunnen veinzen oid maar heeft wat dat betreft vorige week toch z’n verantwoordelijkheid gepakt.
-
Dat begrijp ik, maar jouw post kwam over alsof het begrijpelijk is dat een prof even geen zin heeft in een wedstrijdLente wrote: ↑09 Aug 2024, 23:33Ik heb dat zo niet ervaren nee afgelopen weekend. Ik geef alleen aan dat ik snap dat er spanningen zijn geweest en Teze daardoor niet helemaal z’n koppie erbij heeft gehad en daardoor niet z’n beste wedstrijd speelde. Zeker als je de rest van zijn collega’s om hem heen zag. Wat Bergwijn destijds flikte was pure werkweigering, zo kwam het bij mij bij Teze niet over.
-
- Vedette
- Lente
Ik zou het ook allemaal veel liever anders zien, geef alleen aan dat als ik mij in Teze z’n situatie verplaats ik zijn gedachtegang wel kan volgen. Ik accepteer zijn excuses wel en denk dat zijn woorden oprecht zijn. Jij accepteert het niet en vind hem hypocriet, prima toch. Misschien heb jij wel gelijk en ben ik naïef, maar soms vind ik het fijner om naïef te zijn dan alleen maar slecht te willen denken. Dat brengt mij meer dan overal maar tegenaan te willen schoppen en alles naar het negatieve te trekken. Als je wilt fluiten, dan fluit je, ik zal misschien wel klappen, en misschien ook niet, door de voordeur kan gaat hij sowieso niet meer, er blijft altijd een smetje aan zitten.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik hoop dat Jordan hier alles vanavond goed leest en beseft wat ie voor tweespalt aangericht heeft.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- StratumZuid
-
Jij moet nodig eens uitslapen. Had een paar pagina's gemist, maar kwam door de herkenbare melodramatische toon in je posts erachter dat jij op iedere pagina deze avond wel je wantrouwen geuit hebt.Søren wrote: ↑09 Aug 2024, 23:15Het probleem is ook niet dat ie z’n fout niet toegeeft.
Het probleem is dat ie zo labiel is als de pest.
Ik sta op de teamfoto, ik ga weg, ik speel niet, ik speel wel (fey), ik speel niet, ik speel wel (RKC).
Je kan m gewoonweg niet meer vertrouwen, hoe jammer ook, God weet wat het morgen weer is met die gast.
Lees je posts morgen eens terug, doe niet zo dramatisch man.
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- 29.04.2007
-
- Regelmatige invaller
Alleen maar goed