Transferwindow 2024/25
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
- mateja
- Internationale topspeler
- DeBruyne
- Meervoudig international
-
- Legende
Ondertussen heeft zo'n beetje elke club in de Bundesliga interesse in Sepp. Deze Lacroix is overigens ook een interessante speler, maar misschien nog wel lastiger haalbaar dan Sepp.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Ontbijtkoek
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Doordat iedere club in BL schijnbaar interesse heeft in Sepp begin ik me af te vragen wat er van klopt
-
- Bankzitter
Iemand die de radioshow met Rik ect luistert? Zijn daar nog interessante dingen voorbij gekomen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Is er een radioshow met Rik? Of bedoel je de Heet van de Herdgang-podcast?Feathermen wrote: ↑10 Aug 2024, 00:26 Iemand die de radioshow met Rik ect luistert? Zijn daar nog interessante dingen voorbij gekomen
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Veerman
-
- Bankzitter
O Goleiro Grande wrote: ↑10 Aug 2024, 00:32Is er een radioshow met Rik? Of bedoel je de Heet van de Herdgang-podcast?Feathermen wrote: ↑10 Aug 2024, 00:26 Iemand die de radioshow met Rik ect luistert? Zijn daar nog interessante dingen voorbij gekomen
Dit bedoelde ik! Heb t ff opgezet. Earnie zelf ziet Wijndal wel zitten, denk dat ze hem hier aan de praat kunnen krijgen. Als hij zou willen zou Wijndal hier morgen kunnen spelen, zou de zakenwaarnemer alles aan doen
- These users thanked the author Feathermen for the post:
- O Goleiro Grande
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Wijndal aan de praat krijgen. Daar lag het niet aan bij hem, praatjes genoeg...
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Je weet het niet. Kan met Lang weleens de beste linkerflank van Europa worden!
-
- Ballenjongen
Toch wel grappig dat ze het bij Omroep Brabant Radio zo lang over Wijndal hebben en dat hij het niet goed heeft gedaan bij Ajax, maar dat er niemand benoemt dat hij afgelopen seizoen bij Antwerpen gespeelt heeft. Dat zelfde merk ik hier in dit forum ook wel. Stel hij heet Bowen Dalwijn, een 24 jaar oude Belgische linksback van Antwerpen die na een goede periode bij AZ naar Antwerpen is vertrokken. Dan zou het halve forum zijn komst wel toejuichen. Ik heb Wijndal afgelopen seizoen ook maar een keer of twee/drie zien spelen in de Champions League dus ik weet niet hoe goed of slecht hij het daar gedaan heeft.
Wat heeft PSV nodig? Een linksback voor de korte termijn die hoog niveau aankan, het liefst niet al te duur. De rest is bonus.
Wat biedt Wijndal? Een speler die bij AZ en Antwerpen wel en bij Ajax niet heeft laten zien dat hij een hoog niveau kan halen. Dus dat is een twijfelgeval.
Dat is niet het enige minpunt, Wijndal heeft in interviews laten zien dat hij zichzelf enorm overschat in ieder geval toen hij bij Ajax binnenkwam. Dus mentaliteit kan je ook aan twijfelen.
Maar Wijndal heeft ook een aantal pluspunten. Hij is nog jong (wordt in november 25), een speler met Eredivisie en Champions League ervaring en hij zal niet al te duur zijn. Al verdient hij bij Ajax nu naar verluid wel een groot salaris. Als hij daarin niet wil zakken dan zal het sowieso niks worden.
Ik er ook gewoon niet zo zeker van, het hangt natuurlijk ook een beetje van de alternatieven af. Van Aanholt en Gosens zijn genoemd. Dat zijn meer ervaren backs en zeker Gosens is iemand die in zijn carrière een veel hoger niveau heeft aangetikt. Maar die zullen ook beiden een hoog salaris vragen. Wat Van Aanholt (edit: bedoelde hier Wijndal) wel heeft is restwaarde, stel hij komt en stel hij doet het heel goed dan kan je hem ook weer doorverkopen. We hebben volgens mij nog geen andere opties gehoord dus als het tussen Van Aanholt, Wijndal en Gosens gaat dan is Gosens de beste, Patrick waarschijnlijk de goedkoopste en Wijndal de enige met nog kans op restwaarde. Dat is dan een afweging die Stewart moet maken. Wijndal heeft van die drie denk ik ook wel de grootste kans om te falen maar als het een succes wordt dan is dat ook een beter succes dan Gosens en Van Aanholt kunnen worden voor de club. In het perspectief van een technisch directeur dan. Stel Wijndal is bereid om een lager salaris te accepteren en stel Ajax wil hem verkopen voor een miljoen of 3/4 dan zou ik het wel aandurven (Ajax gaat hem echt niet voor veel minder aan PSV verkopen dus dat kan je wel zeggen maar dat is niet realistich). Toch zou ik het liefst hebben dat Earnest nog met een konijn uit de hoge hoed komt en we iemand anders halen.
Wat heeft PSV nodig? Een linksback voor de korte termijn die hoog niveau aankan, het liefst niet al te duur. De rest is bonus.
Wat biedt Wijndal? Een speler die bij AZ en Antwerpen wel en bij Ajax niet heeft laten zien dat hij een hoog niveau kan halen. Dus dat is een twijfelgeval.
Dat is niet het enige minpunt, Wijndal heeft in interviews laten zien dat hij zichzelf enorm overschat in ieder geval toen hij bij Ajax binnenkwam. Dus mentaliteit kan je ook aan twijfelen.
Maar Wijndal heeft ook een aantal pluspunten. Hij is nog jong (wordt in november 25), een speler met Eredivisie en Champions League ervaring en hij zal niet al te duur zijn. Al verdient hij bij Ajax nu naar verluid wel een groot salaris. Als hij daarin niet wil zakken dan zal het sowieso niks worden.
Ik er ook gewoon niet zo zeker van, het hangt natuurlijk ook een beetje van de alternatieven af. Van Aanholt en Gosens zijn genoemd. Dat zijn meer ervaren backs en zeker Gosens is iemand die in zijn carrière een veel hoger niveau heeft aangetikt. Maar die zullen ook beiden een hoog salaris vragen. Wat Van Aanholt (edit: bedoelde hier Wijndal) wel heeft is restwaarde, stel hij komt en stel hij doet het heel goed dan kan je hem ook weer doorverkopen. We hebben volgens mij nog geen andere opties gehoord dus als het tussen Van Aanholt, Wijndal en Gosens gaat dan is Gosens de beste, Patrick waarschijnlijk de goedkoopste en Wijndal de enige met nog kans op restwaarde. Dat is dan een afweging die Stewart moet maken. Wijndal heeft van die drie denk ik ook wel de grootste kans om te falen maar als het een succes wordt dan is dat ook een beter succes dan Gosens en Van Aanholt kunnen worden voor de club. In het perspectief van een technisch directeur dan. Stel Wijndal is bereid om een lager salaris te accepteren en stel Ajax wil hem verkopen voor een miljoen of 3/4 dan zou ik het wel aandurven (Ajax gaat hem echt niet voor veel minder aan PSV verkopen dus dat kan je wel zeggen maar dat is niet realistich). Toch zou ik het liefst hebben dat Earnest nog met een konijn uit de hoge hoed komt en we iemand anders halen.
Last edited by Comp on 10 Aug 2024, 11:43, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Comp for the post (total 3):
- ShovingNE2 • 60yearsofglory • JasperPSV
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Dus toch maar geen wijndal dan?Comp wrote: ↑10 Aug 2024, 02:36 Toch wel grappig dat ze het bij Omroep Brabant Radio zo lang over Wijndal hebben en dat hij het niet goed heeft gedaan bij Ajax, maar dat er niemand benoemt dat hij afgelopen seizoen bij Antwerpen gespeelt heeft. Dat zelfde merk ik hier in dit forum ook wel. Stel hij heet Bowen Dalwijn, een 24 jaar oude Belgische linksback van Antwerpen die na een goede periode bij AZ naar Antwerpen is vertrokken. Dan zou het halve forum zijn komst wel toejuichen. Ik heb Wijndal afgelopen seizoen ook maar een keer of twee/drie zien spelen in de Champions League dus ik weet niet hoe goed of slecht hij het daar gedaan heeft.
Ik er ook gewoon niet zo zeker van, het hangt natuurlijk ook een beetje van de alternatieven af. Van Aanholt en Gosens zijn genoemd. Dat zijn meer ervaren backs en zeker Gosens is iemand die in zijn carrière een veel hoger niveau heeft aangetikt. Maar die zullen ook beiden een hoog salaris vragen. Wat Van Aanholt wel heeft is restwaarde, stel hij komt en stel hij doet het heel goed dan kan je hem ook weer doorverkopen. We hebben volgens mij nog geen andere opties gehoord dus als het tussen Van Aanholt, Wijndal en Gosens gaat dan is Gosens de beste, Patrick waarschijnlijk de goedkoopste en Wijndal de enige met nog kans op restwaarde. Dat is dan een afweging die Stewart moet maken. Wijndal heeft van die drie denk ik ook wel de grootste kans om te falen maar als het een succes wordt dan is dat ook een beter succes dan Gosens en Van Aanholt kunnen worden voor de club. In het perspectief van een technisch directeur dan. Stel Wijndal is bereid om een lager salaris te accepteren en stel Ajax wil hem verkopen voor een miljoen of 3/4 dan zou ik het wel aandurven (Ajax gaat hem echt niet voor veel minder aan PSV verkopen dus dat kan je wel zeggen maar dat is niet realistich). Toch zou ik het liefst hebben dat Earnest nog met een konijn uit de hoge hoed komt en we iemand anders halen.
- These users thanked the author Riffii for the post:
- Prince of the North
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Wie is die Dalwijn dan? Lijkt me een goede optie.Comp wrote: ↑10 Aug 2024, 02:36 Toch wel grappig dat ze het bij Omroep Brabant Radio zo lang over Wijndal hebben en dat hij het niet goed heeft gedaan bij Ajax, maar dat er niemand benoemt dat hij afgelopen seizoen bij Antwerpen gespeelt heeft. Dat zelfde merk ik hier in dit forum ook wel. Stel hij heet Bowen Dalwijn, een 24 jaar oude Belgische linksback van Antwerpen die na een goede periode bij AZ naar Antwerpen is vertrokken. Dan zou het halve forum zijn komst wel toejuichen. Ik heb Wijndal afgelopen seizoen ook maar een keer of twee/drie zien spelen in de Champions League dus ik weet niet hoe goed of slecht hij het daar gedaan heeft.
Ik er ook gewoon niet zo zeker van, het hangt natuurlijk ook een beetje van de alternatieven af. Van Aanholt en Gosens zijn genoemd. Dat zijn meer ervaren backs en zeker Gosens is iemand die in zijn carrière een veel hoger niveau heeft aangetikt. Maar die zullen ook beiden een hoog salaris vragen. Wat Van Aanholt wel heeft is restwaarde, stel hij komt en stel hij doet het heel goed dan kan je hem ook weer doorverkopen. We hebben volgens mij nog geen andere opties gehoord dus als het tussen Van Aanholt, Wijndal en Gosens gaat dan is Gosens de beste, Patrick waarschijnlijk de goedkoopste en Wijndal de enige met nog kans op restwaarde. Dat is dan een afweging die Stewart moet maken. Wijndal heeft van die drie denk ik ook wel de grootste kans om te falen maar als het een succes wordt dan is dat ook een beter succes dan Gosens en Van Aanholt kunnen worden voor de club. In het perspectief van een technisch directeur dan. Stel Wijndal is bereid om een lager salaris te accepteren en stel Ajax wil hem verkopen voor een miljoen of 3/4 dan zou ik het wel aandurven (Ajax gaat hem echt niet voor veel minder aan PSV verkopen dus dat kan je wel zeggen maar dat is niet realistich). Toch zou ik het liefst hebben dat Earnest nog met een konijn uit de hoge hoed komt en we iemand anders halen.
Maar even zereneus, ik hoor geen goede verhalen van Antwerp supporters. Heeft best laten zien ook daar niet dat niveau aan te kunnen. Weet je wat het is, tis een speler die qua mentaliteit een beetje zoals Malen, Mo, Pablo, Noni, Jorra, iemand die een trainer heeft die achter zn vodden aanzit. Zonder zo iemand gaat het direct bergafwaarts. Kunnen we niet op bouwen. We hebben jongens nodig die meer de mentaliteit van Noa, Luuk, Johan, Guus, Ismael hebben, die zelf de drive hebben om te presteren en anderen beter te maken. Dus het maakt mij geen flikker uit of ie Wijndal of Dalwijn heeft en bij Ajax speelt. Meer zijn track record van falen. Dat is geen garantie voor succes.
One to watch voor mij dit seizoen is Valente, heerlijke speler en zeker een optie om na dit seizoen op te pikken bij Grun. Dan kan Earnie zich richten op het scouten van meer verdedigers.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
En waarom zouden we Ajax helpen? Laten we vooral meehelpen aan het continueren van die belachelijk hoge maandelijks overschrijving.
Last edited by Vogelund on 10 Aug 2024, 10:38, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Vogelund for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Vaste waarde in elftal
Denk dat Ernie inmiddels door gaat schakelen naar een andere optie voor de centrale verdediging. Hoor net in de BMG podcast ( mijn favoriete buitenlandse club ) dat naast Mainz en Wolfsburg ook BMG verder kijkt dan den Sep. Liverpool wilde NIET praten met ploegen die minder dan 2x zijn transferwaarde wilde betalen namelijk 24 miljoen euro. Liverpool zet zelfs in op contract verlenging, B04 heeft nog wel interesse, volgens de podcast zou Sep graag in de Bundesliga blijven maar twijfelt hij ook over contractverlenging na zijn goede voorbereiding met Liverpool. Over PSV werd niet gerept.
Door de hoge transfersom lag het voor de hand dat Hoffenheim en Stuttgart ook afgehaakt zouden zijn.
Door de hoge transfersom lag het voor de hand dat Hoffenheim en Stuttgart ook afgehaakt zouden zijn.
- These users thanked the author PsvBmg for the post (total 3):
- Dutch Cowboy • Joenepsv • SomeOne
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Comp wrote: ↑10 Aug 2024, 02:36 Toch wel grappig dat ze het bij Omroep Brabant Radio zo lang over Wijndal hebben en dat hij het niet goed heeft gedaan bij Ajax, maar dat er niemand benoemt dat hij afgelopen seizoen bij Antwerpen gespeelt heeft. Dat zelfde merk ik hier in dit forum ook wel. Stel hij heet Bowen Dalwijn, een 24 jaar oude Belgische linksback van Antwerpen die na een goede periode bij AZ naar Antwerpen is vertrokken. Dan zou het halve forum zijn komst wel toejuichen.
Bovenste stuk is een heel goede nuance. Elfrink en de rest van de Nederlandse voetbalpers staren zich volledig blind op Nederlandse opties en kijken alleen naar hun evt. prestaties in een topcompetitie als van toepassing; ze nemen in het geval Wijndal net zo weinig kennis van zijn ontwikkeling als de lezende leken zoals wij, die ze van inzichten willen voorzien.Ik er ook gewoon niet zo zeker van, het hangt natuurlijk ook een beetje van de alternatieven af. Van Aanholt en Gosens zijn genoemd. Dat zijn meer ervaren backs en zeker Gosens is iemand die in zijn carrière een veel hoger niveau heeft aangetikt. Maar die zullen ook beiden een hoog salaris vragen. Wat Van Aanholt wel heeft is restwaarde, stel hij komt en stel hij doet het heel goed dan kan je hem ook weer doorverkopen. We hebben volgens mij nog geen andere opties gehoord dus als het tussen Van Aanholt, Wijndal en Gosens gaat dan is Gosens de beste, Patrick waarschijnlijk de goedkoopste en Wijndal de enige met nog kans op restwaarde. Dat is dan een afweging die Stewart moet maken.
Wel denk ik dat je er niet vanuit moet gaan dat deze opties inderdaad slechts degene zijn die ‘we hebben gehoord’ en er veel meer speelt. En van dit trio alleen Gosens reeel is. PVA is echt je ‘Schwaab-scenario’ als (we de boel echt zo kut voor elkaar hebben dat) geen enkele optie verder lukt. En ondanks je aanname dat PVA en Gosens hogere salarissen zullen vragen dan Wijndal zijn zelfs zijn looneisen de reden dat het contact met hem kort, en krachtig was.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- SNDR87