Mag je niet zeggen!!
Ajax - deel III
- De Realist
- Internationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
Is er dan ook maar iemand die gezegd heeft dat ze niemand gingen verkopen?
Tegenstelling creëeren die er niet is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- VeresRivne
- Vedette
Yup, ding is dat de transfermarkt eindelijk een beetje in beweging komt nadat EK internationals terug zijn bij de selecties. Medic naar Bochum zou mooi zijn, daar is hij op z'n plek. Als je Forbs voor een goed bedrag kan verkopen zul je dat ook moeten doen. Die homegrownstatus was in eerste instantie ook waarom we zoveel betaalden dat moet je recupereren.ShovingNE2 wrote: ↑09 Aug 2024, 17:47 Is er dan ook maar iemand die gezegd heeft dat ze niemand gingen verkopen?
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- Frico
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
Forbs is de slechte versie van Bruma.
- VeresRivne
- Vedette
Forbs is vorig jaar vooral erg slecht gebruikt, dit jaar ben ik ook nog niet kapot van hem maar zijn wapen (startsnelheid) wordt wel beter gebruikt.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Hatseflats
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Die Forbs kan echt alleen maar rennen. Geen speler voor een dominant voetballende ploeg.VeresRivne wrote: ↑10 Aug 2024, 11:31Forbs is vorig jaar vooral erg slecht gebruikt, dit jaar ben ik ook nog niet kapot van hem maar zijn wapen (startsnelheid) wordt wel beter gebruikt.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
Waren ze vergeten dat Bruma ook Portugees was?
- These users thanked the author Ittot for the post:
- Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
Voor geen enkele ploeg die voetbal speelt eigenlijk.DonyellMalen wrote: ↑10 Aug 2024, 11:39Die Forbs kan echt alleen maar rennen. Geen speler voor een dominant voetballende ploeg.VeresRivne wrote: ↑10 Aug 2024, 11:31Forbs is vorig jaar vooral erg slecht gebruikt, dit jaar ben ik ook nog niet kapot van hem maar zijn wapen (startsnelheid) wordt wel beter gebruikt.
-
- Meervoudig international
Zelfs in de transferwindow staat dit topic 99 van de 100 keer bovenaan als ik dit forum open
- Standbeeld
- Mister PSV
Anders reageer eens on topic. Ik lees storende berichten van je in het window topic en nu alweer hier.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
- Vanthaman18 • Psv_fan • Grasmat • Prof_napo • Hatseflats • Bram • Ardbeg
-
- Meervoudig international
Storende berichten? Welke dan en waarom stoor jij je daaraan?Standbeeld wrote: ↑10 Aug 2024, 13:00Anders reageer eens on topic. Ik lees storende berichten van je in het window topic en nu alweer hier.
-
- Moderator
Dat is de typisch buitenlandse trainer die met het oog op een Europese wedstrijd alles overhoop haalt om komende week weer goed voor de dag te komen. Met als gevolg een grotere kans op puntverlies. En heb zelf altijd het idee dat de kans op falen doordeweeks dan ook groter is, maar we zullen het gaan zien.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
- TomPSV • Heissenberrug
-
Thuis tegen Heerenveen maakt het niet uit wie ze opstellen. Al stellen ze de 011 op, Heerenveen gooit altijd alles open en krijgt spontaan diarree aan de gedachte dat ze tegen Ajax moeten.
V Persie gaat in zijn eerste wedstrijd als hoofdtrainer de klassieke fout maken, lekker voetballen en hoog druk zetten zodat Ajax er lekker door heen kan ballen.
V Persie gaat in zijn eerste wedstrijd als hoofdtrainer de klassieke fout maken, lekker voetballen en hoog druk zetten zodat Ajax er lekker door heen kan ballen.
-
Lekker ook dat Ajax weer een ouderwets lek heeft dat ff de hele opstelling lekt naar ESPN daags voor de wedstrijd. Hechte bedoeling daar.
-
- Vedette
Vorig seizoen had Heerenveen daar moeten winnen, ik hoop een hele dikke 1-4 ofzo maar het zal wel weer opwn huis van de Friezen zijn met een al dan niet VAR geholpen pingel zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Ik heb ook geen grote verwachtingen, maar Ajax heeft donderdagavond wel bij 35 graden een zware wedstrijd gehad en dat heeft bijna altijd z'n effect op het weekend erna, zeker bij een selectie die qua intensiteit en inhoud stappen te zetten heeft. Als Heerenveen dan een keer niet met de benen gespreid op het gras gaat liggen en na een uur nog in de wedstrijd zit, dan kon het weleens leuk worden. Sowieso wel benieuwd naar Heerenveen, want die lieten tegen een La Liga-team bij vlagen prima voetbal zien.