https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... r-BB1pd6q1#
Olivier Boscagli
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Deze info is hier eerder al eens gepost (maandje geleden of zo?), dat Inter hem mogelijk volgende zomer transfervrij over wil nemen.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Legende
Het allermooiste zou zijn als hij zijn contract gaat verlengen en nog een aantal jaar bij PSV blijft spelen.
Desalniettemin zou ik nu met het aanstaande vertrek van Teze indien hij zijn contract wil uitdienen en volgend seizoen transfervrij ergens anders tekenen prefereren wanneer hij nog een jaar blijft. De gehele verdediging gaat op de schop, hij is ontzettend belangrijk in het spel van Bosz en PSV heeft buiten Boscagli meer kapitaal op het veld staan als nooit tevoren.
Desalniettemin zou ik nu met het aanstaande vertrek van Teze indien hij zijn contract wil uitdienen en volgend seizoen transfervrij ergens anders tekenen prefereren wanneer hij nog een jaar blijft. De gehele verdediging gaat op de schop, hij is ontzettend belangrijk in het spel van Bosz en PSV heeft buiten Boscagli meer kapitaal op het veld staan als nooit tevoren.
- mr.top
- Internationale topspeler
Ach, over het algemeen wordt er niet goed gezocht. Dus ik denk ik plaats hem nog een keer.Standbeeld wrote: ↑10 Aug 2024, 17:51Deze info is hier eerder al eens gepost (maandje geleden of zo?), dat Inter hem mogelijk volgende zomer transfervrij over wil nemen.
Onze Franse vriend telt zijn knopen en verzilvert volgend jaar zijn transfervrije status.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Deze mening deel ik inderdaad. Dit jaar een top RCV halen, dan volgend jaar een nieuwe LCV. Het liefste natuurlijk gewoon verlengen.Massimo wrote: ↑10 Aug 2024, 18:38 Het allermooiste zou zijn als hij zijn contract gaat verlengen en nog een aantal jaar bij PSV blijft spelen.
- Juancho
- Mister PSV
Mwah je topspelers transfervrij laten gaan ben ik niet zo van. Je moet dan topkwaliteit terug kopen en dat kost geld. Bovendien wil je deels van de inkomsten de club ook verder laten groeien. Boscagli heeft ondertussen puur als speler best een behoorlijke marktwaarde vind ik. Dat geld kan PSV niet zomaar missen denk ik.
Benitez zal waarschijnlijk ook al transfervrij gaan. Net als bij Teze ben je die 10-20 miljoen gewoon hard nodig om kwalitatief niet of nauwelijks achteruit te gaan.
Ik opteer dan liever voor een jaartje verlenging met goede afspraken voor komend seizoen die financiël gezien ook interessant zijn voor Boscagli.
Benitez zal waarschijnlijk ook al transfervrij gaan. Net als bij Teze ben je die 10-20 miljoen gewoon hard nodig om kwalitatief niet of nauwelijks achteruit te gaan.
Ik opteer dan liever voor een jaartje verlenging met goede afspraken voor komend seizoen die financiël gezien ook interessant zijn voor Boscagli.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Basisspeler
Ik vind Boscagli een van de laatste die een club zou benadelen voor z’n eigen hachje. Zover ik hem heb mogen ontmoeten is het echt een eerlijke en oprechte kerel. Zie hem eerlijk gezegd nog heel lang spelen bij ons. Is hier echt heel erg op z’n plek en zijn zwakke plekken zijn tevens te groot om echt CB te worden bij een PL club.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Legende
Tuurlijk wil je liever verlengen, maar ik zat meer in het geval er een keuze gemaakt moet worden tussen een vertrek deze zomer of een transfervrij vertrek volgend seizoen. Als dat alleen de keuze zou zijn dan heb ik hem er liever nog een jaar bij, zie ook de argumentatie in mijn vorige post.Juancho wrote: ↑10 Aug 2024, 18:44 Mwah je topspelers transfervrij laten gaan ben ik niet zo van. Je moet dan topkwaliteit terug kopen en dat kost geld. Bovendien wil je deels van de inkomsten de club ook verder laten groeien. Boscagli heeft ondertussen puur als speler best een behoorlijke marktwaarde vind ik. Dat geld kan PSV niet zomaar missen denk ik.
- Juancho
- Mister PSV
Tja ik snap je maar dat ligt ook aan wie je dan als vervanger kan halen met 10-15 miljoen. Als je bijv vd Berg en de Vrij kan halen van/voor het geld van Teze en Boscagli...Massimo wrote: ↑10 Aug 2024, 18:53Tuurlijk wil je liever verlengen, maar ik zat meer in het geval er een keuze gemaakt moet worden tussen een vertrek deze zomer of een transfervrij vertrek volgend seizoen. Als dat alleen de keuze zou zijn dan heb ik hem er liever nog een jaar bij, zie ook de argumentatie in mijn vorige post.Juancho wrote: ↑10 Aug 2024, 18:44 Mwah je topspelers transfervrij laten gaan ben ik niet zo van. Je moet dan topkwaliteit terug kopen en dat kost geld. Bovendien wil je deels van de inkomsten de club ook verder laten groeien. Boscagli heeft ondertussen puur als speler best een behoorlijke marktwaarde vind ik. Dat geld kan PSV niet zomaar missen denk ik.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Geef deze man een contract voor het leven en 10 miljoen salaris ofzo. Zijn passes zijn zo ontzettend smullen.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Heissenberrug • danko-lazovic
-
- Legende
Niet alleen de passes. Ook defensief vaak juiste keuzes en rustig, ook al is het maar RKC.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- danko-lazovic
-
- Bankzitter
Eerlijk gezegd denk ik de moeilijkst te vervangen speler, meer nog dan Schouten. Echt een unieke speler.
- Juancho
- Mister PSV
Puike 1e helft maar ook een zware volgens mij. Ergert zich kapot, coached zich een malle, in gesprek met the Boss en moet die 3 rookies constant in de gaten houden.
Wel mooi om te zien dat ie die rol op pakt . Maak van hem maar een mede topverdiener, deze man hoort ondertussen in de categorie Luuk en Co qua salaris en status. Op zijn manier.
Wel mooi om te zien dat ie die rol op pakt . Maak van hem maar een mede topverdiener, deze man hoort ondertussen in de categorie Luuk en Co qua salaris en status. Op zijn manier.
- StratumZuid
- Vedette
-
Bosz: Boscagli technisch gezien de beste speler die ik ooit gehad heb.
Hop, steek maar in je zak. En nu verlengen. Topverdiener en 5 jaar erbij
Hop, steek maar in je zak. En nu verlengen. Topverdiener en 5 jaar erbij
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Theo Lucius
-
- Lid scoutingsteam
Daarmee simpelweg cruciaal in het voetbal dat we willen spelen, je speelt ook gewoon driekwart van de tijd tegen dit soort tegenstanders. Ik heb het altijd al raadselachtig gevonden waarom onze recente successen worden toegeschreven aan Luuk, Schouten, Veerman en Bakayoko, maar dat Boscagli zo zelden wordt genoemd. Aan de bal echt een fenomenale speler en ik ben blij dat Bosz dat ook expliciet benoemd, want die lof is meer dan terecht.
Als we hem straks ook nog kwijtraken aan een of andere obscure kutclub uit Frankrijk, dan ga ik dagenlang mijn verdriet wegdrinken. Echt hoor.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
- Grasmat • Eindhovenvoetbal • NotoriousBIG046 • guus • Heissenberrug • danko-lazovic
- Juancho
- Mister PSV
Daarom gewoon ook, terecht, mede grootverdiener maken. Verdient het om op niveau van Luuk, Jerdy etc geplaatst te worden. Absolute topspeler voor ons.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Heissenberrug
-
-
- Lid van verdienste
Zeg dat wel. Hij kwam hier vijf jaar geleden binnen als een waardeloze linksback die fout op fout stapelde en kijk nu eens. Van levensbelang voor het spel dat Bosz wil spelen.