Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
mr.top
Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2024, 11:48
RIO wrote: 10 Aug 2024, 11:20Is al akkoord hoor.
Wat?
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... r-BB1pd6q1#
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

mr.top wrote: 10 Aug 2024, 17:41
Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2024, 11:48

Wat?
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... r-BB1pd6q1#
Deze info is hier eerder al eens gepost (maandje geleden of zo?), dat Inter hem mogelijk volgende zomer transfervrij over wil nemen.
VTheMan
Meervoudig international
Favoriete speler: Bakayoko

Dat is toch prima? Als hij volgens Jaar transfer vrij vertrekt? Dan is het contract dat we zijn aangegaan verlopen en heeft iedereen duidelijkheid. Vind dat minder erg dan gaan muiten om met een een-jarig contract een transfer te forceren.
Massimo
Legende

Het allermooiste zou zijn als hij zijn contract gaat verlengen en nog een aantal jaar bij PSV blijft spelen.

Desalniettemin zou ik nu met het aanstaande vertrek van Teze indien hij zijn contract wil uitdienen en volgend seizoen transfervrij ergens anders tekenen prefereren wanneer hij nog een jaar blijft. De gehele verdediging gaat op de schop, hij is ontzettend belangrijk in het spel van Bosz en PSV heeft buiten Boscagli meer kapitaal op het veld staan als nooit tevoren.
mr.top
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 10 Aug 2024, 17:51
Deze info is hier eerder al eens gepost (maandje geleden of zo?), dat Inter hem mogelijk volgende zomer transfervrij over wil nemen.
Ach, over het algemeen wordt er niet goed gezocht. Dus ik denk ik plaats hem nog een keer.

Onze Franse vriend telt zijn knopen en verzilvert volgend jaar zijn transfervrije status.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Massimo wrote: 10 Aug 2024, 18:38 Het allermooiste zou zijn als hij zijn contract gaat verlengen en nog een aantal jaar bij PSV blijft spelen.

Desalniettemin zou ik nu met het aanstaande vertrek van Teze indien hij zijn contract wil uitdienen en volgend seizoen transfervrij ergens anders tekenen prefereren wanneer hij nog een jaar blijft. De gehele verdediging gaat op de schop, hij is ontzettend belangrijk in het spel van Bosz en PSV heeft buiten Boscagli meer kapitaal op het veld staan als nooit tevoren.
Deze mening deel ik inderdaad. Dit jaar een top RCV halen, dan volgend jaar een nieuwe LCV. Het liefste natuurlijk gewoon verlengen.
Juancho
Mister PSV

Mwah je topspelers transfervrij laten gaan ben ik niet zo van. Je moet dan topkwaliteit terug kopen en dat kost geld. Bovendien wil je deels van de inkomsten de club ook verder laten groeien. Boscagli heeft ondertussen puur als speler best een behoorlijke marktwaarde vind ik. Dat geld kan PSV niet zomaar missen denk ik.

Benitez zal waarschijnlijk ook al transfervrij gaan. Net als bij Teze ben je die 10-20 miljoen gewoon hard nodig om kwalitatief niet of nauwelijks achteruit te gaan.

Ik opteer dan liever voor een jaartje verlenging met goede afspraken voor komend seizoen die financiël gezien ook interessant zijn voor Boscagli.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mvogoat
Basisspeler

Ik vind Boscagli een van de laatste die een club zou benadelen voor z’n eigen hachje. Zover ik hem heb mogen ontmoeten is het echt een eerlijke en oprechte kerel. Zie hem eerlijk gezegd nog heel lang spelen bij ons. Is hier echt heel erg op z’n plek en zijn zwakke plekken zijn tevens te groot om echt CB te worden bij een PL club.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Massimo
Legende

Juancho wrote: 10 Aug 2024, 18:44 Mwah je topspelers transfervrij laten gaan ben ik niet zo van. Je moet dan topkwaliteit terug kopen en dat kost geld. Bovendien wil je deels van de inkomsten de club ook verder laten groeien. Boscagli heeft ondertussen puur als speler best een behoorlijke marktwaarde vind ik. Dat geld kan PSV niet zomaar missen denk ik.

Benitez zal waarschijnlijk ook al transfervrij gaan. Net als bij Teze ben je die 10-20 miljoen gewoon hard nodig om kwalitatief niet of nauwelijks achteruit te gaan.

Ik opteer dan liever voor een jaartje verlenging met goede afspraken voor komend seizoen die financiël gezien ook interessant zijn voor Boscagli.
Tuurlijk wil je liever verlengen, maar ik zat meer in het geval er een keuze gemaakt moet worden tussen een vertrek deze zomer of een transfervrij vertrek volgend seizoen. Als dat alleen de keuze zou zijn dan heb ik hem er liever nog een jaar bij, zie ook de argumentatie in mijn vorige post.
Juancho
Mister PSV

Massimo wrote: 10 Aug 2024, 18:53
Juancho wrote: 10 Aug 2024, 18:44 Mwah je topspelers transfervrij laten gaan ben ik niet zo van. Je moet dan topkwaliteit terug kopen en dat kost geld. Bovendien wil je deels van de inkomsten de club ook verder laten groeien. Boscagli heeft ondertussen puur als speler best een behoorlijke marktwaarde vind ik. Dat geld kan PSV niet zomaar missen denk ik.

Tuurlijk wil je liever verlengen, maar ik zat meer in het geval er een keuze gemaakt moet worden tussen een vertrek deze zomer of een transfervrij vertrek volgend seizoen. Als dat alleen de keuze zou zijn dan heb ik hem er liever nog een jaar bij, zie ook de argumentatie in mijn vorige post.
Tja ik snap je maar dat ligt ook aan wie je dan als vervanger kan halen met 10-15 miljoen. Als je bijv vd Berg en de Vrij kan halen van/voor het geld van Teze en Boscagli... 🤔
TomPSV
Legende

Je kunt niet zomaar je gehele verdediging vervangen. Het behouden van Boscagli is ontzettend belangrijk. Is ook nog eens de beste verdediger die we hebben. Dan maar transfervrij weg volgende zomer.
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Heeft een schouderbrace wel aan onder zijn shirt
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Geef deze man een contract voor het leven en 10 miljoen salaris ofzo. Zijn passes zijn zo ontzettend smullen. :lover:
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    Heissenberrugdanko-lazovic
    Massimo
    Legende

Grasmat wrote: 10 Aug 2024, 21:48 Geef deze man een contract voor het leven en 10 miljoen salaris ofzo. Zijn passes zijn zo ontzettend smullen. :lover:
    Niet alleen de passes. Ook defensief vaak juiste keuzes en rustig, ook al is het maar RKC.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    danko-lazovic
    rjg1992
    Bankzitter

Grasmat wrote: 10 Aug 2024, 21:48 Geef deze man een contract voor het leven en 10 miljoen salaris ofzo. Zijn passes zijn zo ontzettend smullen. :lover:
    Eerlijk gezegd denk ik de moeilijkst te vervangen speler, meer nog dan Schouten. Echt een unieke speler.
  • These users thanked the author rjg1992 for the post:
    guus
    Juancho
    Mister PSV

Puike 1e helft maar ook een zware volgens mij. Ergert zich kapot, coached zich een malle, in gesprek met the Boss en moet die 3 rookies constant in de gaten houden.

Wel mooi om te zien dat ie die rol op pakt ♥️. Maak van hem maar een mede topverdiener, deze man hoort ondertussen in de categorie Luuk en Co qua salaris en status. Op zijn manier.
    StratumZuid
    Vedette

Verlengen nu!
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Bosz: Boscagli technisch gezien de beste speler die ik ooit gehad heb.

Hop, steek maar in je zak. En nu verlengen. Topverdiener en 5 jaar erbij
    TheoTheoTheo
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Theo Lucius

Blijft wel een ball-watcher.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Massimo wrote: 10 Aug 2024, 21:50Niet alleen de passes. Ook defensief vaak juiste keuzes en rustig, ook al is het maar RKC.
    Daarmee simpelweg cruciaal in het voetbal dat we willen spelen, je speelt ook gewoon driekwart van de tijd tegen dit soort tegenstanders. Ik heb het altijd al raadselachtig gevonden waarom onze recente successen worden toegeschreven aan Luuk, Schouten, Veerman en Bakayoko, maar dat Boscagli zo zelden wordt genoemd. Aan de bal echt een fenomenale speler en ik ben blij dat Bosz dat ook expliciet benoemd, want die lof is meer dan terecht.

Als we hem straks ook nog kwijtraken aan een of andere obscure kutclub uit Frankrijk, dan ga ik dagenlang mijn verdriet wegdrinken. Echt hoor.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
    GrasmatEindhovenvoetbalNotoriousBIG046guusHeissenberrugdanko-lazovic
    Juancho
    Mister PSV

Daarom gewoon ook, terecht, mede grootverdiener maken. Verdient het om op niveau van Luuk, Jerdy etc geplaatst te worden. Absolute topspeler voor ons.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    EindhovenvoetbalHeissenberrug
    Ittot
    Internationale topspeler

Maak hem maar de best verdienende speler. En maak de afspraak dat we volgend jaar echt wel mee willen denken. Hij is cruciaal voor onze manier van spelen en nog een verdediger vervangen is bijzonder lastig
  • These users thanked the author Ittot for the post:
    Juancho
    ruuddevil
    Legende

Een nieuw contract voor Bosca zou een geweldige overwinning zijn voor PSV. Wat is die jongen goed geworden in de loop der jaren.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Zeg dat wel. Hij kwam hier vijf jaar geleden binnen als een waardeloze linksback die fout op fout stapelde en kijk nu eens. Van levensbelang voor het spel dat Bosz wil spelen.
    guus
    Internationale topspeler

Boscagli is onmisbaar, moet blijven.
    Post Reply