Was ook mijn eerste ingeving. Is uiteindelijk echt recht voor de deur van die barbershop.
Interessante spelers
- El Sordo
- Vedette
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- ShovingNE2
- Site Admin
Arias kost minimaal 11 miljoen schat ik zo in. Simpelweg omdat Leverkusen dat bedrag op 1 juli moet overmaken aan Atletico. Wellicht dat ze zakken in prijs of hem willen verhuren als ze hem niet volgend jaar in de basis zien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Denk eerder maximaal. 11 miljoen was prima geweest voor Leverkusen als hij een goed seizoen had gedraaid, maar hij heeft amper gespeeld. En Atletico zal hem dus of weer willen verhuren of goedkoper weg laten gaan, want die 11 miljoen gaan ze waarschijnlijk nergens krijgen. Max 8 lijkt me dat je hem al hebt.ShovingNE2 wrote: ↑13 May 2021, 11:35 Arias kost minimaal 11 miljoen schat ik zo in. Simpelweg omdat Leverkusen dat bedrag op 1 juli moet overmaken aan Atletico. Wellicht dat ze zakken in prijs of hem willen verhuren als ze hem niet volgend jaar in de basis zien.
-
- Nationale topspeler
Absoluut niet. Ik vind tevens dat Arias nogal geïdealiseerd wordt hier, zoals wel vaker gebeurd. Prima rechtsback, met name defensief erg fel, maar aanvallend - technisch was het niets bijzonders. Ik zou hem wel terug willen, maar liever nog een talentvolle aanvallend ingestelde back. Dat hoort m.i.m toch bij een topclub. Zoek maar 29-jarige degelijke spelers zonder doorverkoopwaarde maar voor posities in de as. En dan vind ik 11 miljoen al erg veel geld.
- GillesdelaCroquette
Hoe kom je daar nu bij? Aanvallend was hij ook bovengemiddeld goed. Sowieso de beste rechtsback die we de afgelopen 20 jaar gehad hebben.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eens. Er wordt nu gedaan alsof Arias een grote stap vooruit tov Dumfries is, maar op Arias’ piek was Dumfries op diens piek waardevoller voor ons. En of Arias nu überhaupt nog zijn niveau zal halen na al het blessureleed kun je je afvragen. Sowieso is ie overal mislukt behalve bij ons, dat gaat Dumfries niet overkomen. Dus ik pleit voor meer waardering voor Captain Denzel en een wat ruimere blik om een nieuwe RB te vinden.Siemen wrote: ↑13 May 2021, 12:11 Absoluut niet. Ik vind tevens dat Arias nogal geïdealiseerd wordt hier, zoals wel vaker gebeurd. Prima rechtsback, met name defensief erg fel, maar aanvallend - technisch was het niets bijzonders. Ik zou hem wel terug willen, maar liever nog een talentvolle aanvallend ingestelde back. Dat hoort m.i.m toch bij een topclub.
- Magnus
- Meervoudig international
Dat hij waardevoller was, zegt meer over de rest van het team. Eigenlijk was het redelijk beschamend dat Dumfries als rechtsback de goals voor ons moest maken, omdat het anders niets werd.
Als het gaat om kwaliteit, dan schat ik Arias toch wel een stukje hoger in dan Dumfries, een redelijk stukje hoger zelfs. Wel goede opmerkingen over zijn blessureleed overigens, je weet nooit of Arias op hetzelfde niveau terugkomt.
Als het gaat om kwaliteit, dan schat ik Arias toch wel een stukje hoger in dan Dumfries, een redelijk stukje hoger zelfs. Wel goede opmerkingen over zijn blessureleed overigens, je weet nooit of Arias op hetzelfde niveau terugkomt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee, want Leverkusen heeft een verplichte optie tot koop van 11 miljoen euro.Tijn wrote: ↑13 May 2021, 11:39 Denk eerder maximaal. 11 miljoen was prima geweest voor Leverkusen als hij een goed seizoen had gedraaid, maar hij heeft amper gespeeld. En Atletico zal hem dus of weer willen verhuren of goedkoper weg laten gaan, want die 11 miljoen gaan ze waarschijnlijk nergens krijgen. Max 8 lijkt me dat je hem al hebt.
- Magnus
En die moeten ze toch betalen, of ze Arias nu verkopen of niet. In principe sunk costs, dus zou niet van invloed hoeven zijn op de prijs (kan wel natuurlijk.)ShovingNE2 wrote: ↑13 May 2021, 12:20Nee, want Leverkusen heeft een verplichte optie tot koop van 11 miljoen euro.Tijn wrote: ↑13 May 2021, 11:39 Denk eerder maximaal. 11 miljoen was prima geweest voor Leverkusen als hij een goed seizoen had gedraaid, maar hij heeft amper gespeeld. En Atletico zal hem dus of weer willen verhuren of goedkoper weg laten gaan, want die 11 miljoen gaan ze waarschijnlijk nergens krijgen. Max 8 lijkt me dat je hem al hebt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze zullen er weinig verlies op willen pakken natuurlijk.
- Magnus
Dus liever nu voor 8 miljoen verkopen dan volgend jaar nog maar voor 4?
-
Spreek voor jezelf dan maar. Dumfries heeft iets meer drive en body, maar is half niet de voetballer die Arias is. Santi is een complete voetballer, was aanvallend van een heel andere orde als Dumfries en ook niet onbelangrijk: hij heeft wat meer hersencellen als Dumfries. Het is eigenlijk niet eens een discussie.Siemen wrote: ↑13 May 2021, 12:11 Absoluut niet. Ik vind tevens dat Arias nogal geïdealiseerd wordt hier, zoals wel vaker gebeurd. Prima rechtsback, met name defensief erg fel, maar aanvallend - technisch was het niets bijzonders. Ik zou hem wel terug willen, maar liever nog een talentvolle aanvallend ingestelde back. Dat hoort m.i.m toch bij een topclub. Zoek maar 29-jarige degelijke spelers zonder doorverkoopwaarde maar voor posities in de as. En dan vind ik 11 miljoen al erg veel geld.
11 miljoen kan misschien wel 9,5 miljoen worden. No brainer voor Arias. Een achterste linie van gemiddeld 29/30 jaar met ervaring bij de absolute top in Europa, internationals, CL-voetbal. Naast evt. Alderweireld en Teze. Boeit mij die restwaarde nou als je achterop heerlijk stabiel bent.
Een aanvallend ingestelde back hoort bij een topclub? PSV was een topclub die in de CL overwinterde toen Arias in de basis stond. Hij is daarna naar Atletico Madrid gegaan. Dus wat bedoel je precies.
-
- Legende
Ik dacht dat Leverkusen alleen een optie tot koop had voor 11 miljoen en niet de verplichting om hem over te nemen.ShovingNE2 wrote: ↑13 May 2021, 11:35 Arias kost minimaal 11 miljoen schat ik zo in. Simpelweg omdat Leverkusen dat bedrag op 1 juli moet overmaken aan Atletico. Wellicht dat ze zakken in prijs of hem willen verhuren als ze hem niet volgend jaar in de basis zien.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Iets meer body? Wie gaat ook maar enige dreiging geven bij corners als we Dumfries inruilen voor Arias ook? En op basis waarvan weet jij dat van die hersencellen? Fundeer die uitspraak eens.Revolinho wrote: ↑13 May 2021, 13:10Spreek voor jezelf dan maar. Dumfries heeft iets meer drive en body, maar is half niet de voetballer die Arias is. Santi is een complete voetballer, was aanvallend van een heel andere orde als Dumfries en ook niet onbelangrijk: hij heeft wat meer hersencellen als Dumfries. Het is eigenlijk niet eens een discussie.