Hoezo optimistisch, Antony ging ook voor 95 miljoen naar united lekker hoog zittenShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2024, 14:35Ik denk dat 60 miljoen voor Bakayoko erg optimistisch is. Als het rond de 50 uitkomt inclusief haalbare bonussen dan is dat het wel verwacht ik.
Transferwindow 2024/25
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Die haalde alleen maar 95 miljoen omdat er ongeveer 50 miljoen wegvloeide. Werd met name opgedreven door 23 miljoen pond naar een reeks zaakwaarnemers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Koenjo
- Meervoudig international
Ik vind het altijd verbazingwekkend dat er mensen zijn die zich dusdanig kunnen opwinden over een grammaticale fout en de moeite nemen om iemand daarop aan te spreken. Beetje politieagent spelen, vermoeiend. Ik erger me ook aan van alles en nog wat, maar wie ben ik om de persoon in kwestie daarop aan te spreken? Het lijkt me echt vermoeiend als je die drang continu hebt.Balinho wrote: ↑11 Aug 2024, 14:37Het was niet zozeer persoonlijk naar jou bedoeld. Meer naar de autocorrect soep die vaak voorbij komt, ik vermoed in de "waanzin" van het snel willen posten. Keertje een post overlezen voor op "verzenden" te drukken zou in zulke gevallen waarschijnlijk al 80% schelen.
Mensen die oprecht lijden onder dyslectie wil ik hier ook niet mee "aanvallen" overigens.
Maareh: on-topic: nondeju spannende tijden!
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- ComeOnPSV
- Vedette
-
Nee, dat zou te makkelijk zijn. De accountants controleren of je een reële waarde op de speler geplakt hebt en dat zul je moeten activeren op de balans.
-
- Legende
Dan nog: de betalende club lapte 95 miljoen. Who cares waar het naartoe vloeit voor hun?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2024, 14:54Die haalde alleen maar 95 miljoen omdat er ongeveer 50 miljoen wegvloeide. Werd met name opgedreven door 23 miljoen pond naar een reeks zaakwaarnemers.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Meest krankzinnige en corrupte transfer allertijden waarbij Ten Hag de oorlogskas van zn oude club spekte. Gelukkig zitten er bij ajax retards in het bestuur.Menno1 wrote: ↑11 Aug 2024, 15:09Dan nog: de betalende club lapte 95 miljoen. Who cares waar het naartoe vloeit voor hun?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2024, 14:54
Die haalde alleen maar 95 miljoen omdat er ongeveer 50 miljoen wegvloeide. Werd met name opgedreven door 23 miljoen pond naar een reeks zaakwaarnemers.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 3):
- Heissenberrug • GakpoEINDHOVENAAR • De Realist
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Theo Lucius
Ik vind dit een lastige, transfervrije spelers (en jeugdspelers) worden ook enkel geactiveerd op basis van tekenbonussen. In de financiële verslaggeving van voetbalclubs is m.b.t. de activering van spelers het kostprijsmodel (transfersom + bijkomende kosten zoals tekenbonus) van toepassing. Ik neig ernaar dat vd Berg, wanneer er sprake is van een spelersruil (waar PSV geen transfersom voor hoeft te betalen) enkel voor de betaalde tekenbonussen geactiveerd dient te worden.
-
Staan richtlijnen voor op de websites van grote kantoren, dus wat je stelt is iig niet zo. Wat het exact zal zijn, is dan niet geheel duidelijk.TheoTheoTheo wrote: ↑11 Aug 2024, 15:30Ik vind dit een lastige, transfervrije spelers (en jeugdspelers) worden ook enkel geactiveerd op basis van tekenbonussen. In de financiële verslaggeving van voetbalclubs is m.b.t. de activering van spelers het kostprijsmodel (transfersom + bijkomende kosten zoals tekenbonus) van toepassing. Ik neig ernaar dat vd Berg, wanneer er sprake is van een spelersruil (waar PSV geen transfersom voor hoeft te betalen) enkel voor de betaalde tekenbonussen geactiveerd dient te worden.
-
- International
Wat Theo zegt klopt.Mr.Unibet wrote: ↑11 Aug 2024, 15:36Staan richtlijnen voor op de websites van grote kantoren, dus wat je stelt is iig niet zo. Wat het exact zal zijn, is dan niet geheel duidelijk.TheoTheoTheo wrote: ↑11 Aug 2024, 15:30
Ik vind dit een lastige, transfervrije spelers (en jeugdspelers) worden ook enkel geactiveerd op basis van tekenbonussen. In de financiële verslaggeving van voetbalclubs is m.b.t. de activering van spelers het kostprijsmodel (transfersom + bijkomende kosten zoals tekenbonus) van toepassing. Ik neig ernaar dat vd Berg, wanneer er sprake is van een spelersruil (waar PSV geen transfersom voor hoeft te betalen) enkel voor de betaalde tekenbonussen geactiveerd dient te worden.
Je activeert de transfersom plus tekenbonus en schrijft hier op af…
- ShovingNE2
- Site Admin
Zo werkt het niet. Sepp wordt gewoon geactiveerd naar een reëele waarde. En je betaalt boekwinst over Baka. Zo simpel is het fiscale leven niet.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- Johann Vogelaar • ruuddevil • Hipster4Life
- ShovingNE2
- Site Admin
Niets. Maar het eeuwige gejank dat Antony Ajax honder miljoen opleverde is een flagrante leugen.
Ik heb liever 45 miljoen voor PSV dan 70 miljoen transfersom waar we maar 30 van overhouden.
De Ajax lovers hier willen graag doen geloven dat Antony Ajax tax was. Maar het was een Braziliaans verbond van zaakwaarnemerstax. Met een financieel uitgedaagde Ten Hag aan het roer. Die prijs had geen flikker te maken met Ajax.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Ykhim
- ComeOnPSV
- Vedette
Klopt, weet ik. Maar mey die reëele waarde kan je wel spelen natuurlijk. Want uiteindelijk kan niemand inschatten wat de waarde van Vd Berg is. 10? 14? 18?ShovingNE2 wrote: ↑11 Aug 2024, 16:16Zo werkt het niet. Sepp wordt gewoon geactiveerd naar een reëele waarde. En je betaalt boekwinst over Baka. Zo simpel is het fiscale leven niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Juancho
- Mister PSV
Haal er voor het gemak 30 miljoen af. Zit je alsnog op 65 miljoen. En was hij nou zoveel beter dan Bakayoko? Lijkt me niet. 60 miljoen lijkt me dus best realistisch hoor.Menno1 wrote: ↑
Dan nog: de betalende club lapte 95 miljoen. Who cares waar het naartoe vloeit voor hun?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan je in ieder geval zeggen dat het zorgelijk is hoe Stewart onderhandelt hé.
-
- Legende
Voor mij is het heel simpel: er zit nergens in Nederland zo'n goede bvo directie als bij PSV, en ik zou ook niemand weten die deze jobs nog beter kan uitvoeren dan Marcel en Earnie. Daarom alle vertrouwen dat zij dit jaar binnen de mogelijkheden wederom de sterkst denkbare selectie weten samen te stellen. Of dat nu wel of niet met Sepp is, en ongeacht de hoogte van de uitgaande transfers. Deze mensen weten wat ze doen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 9):
- De Realist • Tyyne • Heissenberrug • Tijn • Ykhim • Doperwt11 • TomV23 • ShovingNE2 • Hipster4Life
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ComeOnPSV
- Vedette
Antony is een braziliaan en speelde al in het Braziliaans elftalJuancho wrote: ↑11 Aug 2024, 16:22Haal er voor het gemak 30 miljoen af. Zit je alsnog op 65 miljoen. En was hij nou zoveel beter dan Bakayoko? Lijkt me niet. 60 miljoen lijkt me dus best realistisch hoor.Menno1 wrote: ↑
Dan nog: de betalende club lapte 95 miljoen. Who cares waar het naartoe vloeit voor hun?
Speelde prima in de CL
Dus dat een club dan iets meer betaald dan voor Bakayoko is niet heel gek, helaas.
-
- Lid 2e elftal
Helemaal mee eens , en het begin van de competitie is , niet arrogant bedoeld ook nou niet bepaald zo lastig dat je direct alle eerste keuzes moet gaan doorstrepen omdat je compleet wilt zijn. Beter nu op alle eerste opties wedden dan doorschakelen omdat er wat mensen ongeduldig wordenJosef Dettelbacher wrote: ↑11 Aug 2024, 16:39 Voor mij is het heel simpel: er zit nergens in Nederland zo'n goede bvo directie als bij PSV, en ik zou ook niemand weten die deze jobs nog beter kan uitvoeren dan Marcel en Earnie. Daarom alle vertrouwen dat zij dit jaar binnen de mogelijkheden wederom de sterkst denkbare selectie weten samen te stellen. Of dat nu wel of niet met Sepp is, en ongeacht de hoogte van de uitgaande transfers. Deze mensen weten wat ze doen.
- Juancho
- Mister PSV
Bakayoko is Belgisch international en speelde al in het Belgische elftal. Speelde prima in de CL. En het zou mij niets verbazen als de stats van Baka vele malen beter zijn dan die van Antony.
Dat verschil is wat mij betreft echt nooit zo groot. Dat er een bepaalde Ajax tax op zit en Ajax verder kwam in de CL (tegen topploegen) helemaal prima. En ja met ten Hag was er een coach die zo idioot veel geld wilde neerleggen. Maar dan nog is Baka in verhouding echt wel 60 miljoen waard hoor. Vandaar dat ik zeg, prima als je er 30 miljoen vanaf trekt, dan zit je wbt Antony denk ik een stuk reëler (eigenlijk nog veel) en sluit het prima aan bij situatie Baka wat mij betreft.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid 2e elftal
Je kan wel spelers ruilen, maar verkopende en kopende club moeten het nog steeds eens zijn over welke waarde ze op de speler plakken. Daarna heb je nog het hele FFP verhaal waarbij je documentatie moet bijvoegen die die waarde onderbouwt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Antony is of wordt geen benchmark. Antony is de slechtste transfer in PL historie.
Doku is op zich wel een goede vergelijking en zelfs daar zitten wat mitsen en maren aan. Gakpo was in de winter na een goed WK en een geweldig half jaar PSV. Beide schat ik hoger in dan de Bakayoko van nu met zijn upside.
Doku is op zich wel een goede vergelijking en zelfs daar zitten wat mitsen en maren aan. Gakpo was in de winter na een goed WK en een geweldig half jaar PSV. Beide schat ik hoger in dan de Bakayoko van nu met zijn upside.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- 29.04.2007