Ajax - deel III
-
- Vedette
De taffus wat was Heerenveen slecht, abominabel. Ajax niet veel beter, steeds vallen, tijdrekken, inplooien en puur op de counter spelen, mijn hemel
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Laatste 15 minuten gekeken. Deed echt pijn aan de ogen. Allebei de teams tandeloos en onmachtig. Traoré die na een sprintje al met de handen op de knieën staat, Henderson die een vrije voorzet heerlijk voorbij de tweede paal lepelt, en Forbs die die bal vervolgens over de achterlijn rent
-
- Jeugdinternational
En dan zeggen dat je als Heerenveen altijd voor de winst gaat. "Zelfs al zou het 1-1 staan". Zelfs met 1-0 achter zag ik 0 drang om een gelijkmaker te maken. Laatste kwartier 2 ballen random in de 16 gepompt, verder niks.
-
- Internationale topspeler
Dat komt volgens Vink door Sutalo. Die was zooo goed.
-
- Vedette
-
- Moderator
Prima, mannen (en vrouwen). We hebben de revival van Ajax gezien met een minimaal verschil op xG, waarbij het een wonder is dat ze überhaupt gescoord hebben. Die gaan dit seizoen zo tussen de 5-10 keer gelijkspelen en zijn daarmee uitgesloten voor de titel.
-
- Lid scoutingsteam
Het is niet eens zozeer slecht voetbal dat ze spelen, het is gewoon niet om aan te zien. Ook heel lastig te verslaan, dus daarmee hebben ze wel wat aan stabiliteit gewonnen. Maar ik vraag me af hoelang de achterban - die zo trots is op het mooie Ajax-voetbal - dit afzichtelijke schouwspel gaat accepteren. Er is echt geen reet aan.
-
- Meervoudig international
Vandaag het definitieve demasqué van Ajax als topclub gezien. Dat ze, na een afzichtelijke overwinning tegen hun Friese broederclub, die bovendien nog met bierbuiken uit hun vakantie kwamen, nog een kwartier na afloop de polonaise staan te vieren met het laatste plukje fans wat wel is blijven zitten, is nog wel lachwekkender dan het gebrek aan inspanning aan Friese zijde vandaag.
- These users thanked the author Bubba Gump for the post (total 2):
- Op weg naar nr 26 • Captain(C)
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
Aan de gezichten op de tribune te zien niet lang.Ykhim wrote: ↑11 Aug 2024, 19:08 Het is niet eens zozeer slecht voetbal dat ze spelen, het is gewoon niet om aan te zien. Ook heel lastig te verslaan, dus daarmee hebben ze wel wat aan stabiliteit gewonnen. Maar ik vraag me af hoelang de achterban - die zo trots is op het mooie Ajax-voetbal - dit afzichtelijke schouwspel gaat accepteren. Er is echt geen reet aan.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Ajax zal de komende weken moeten overleven. Daar gaat nog een hele hoop gebeuren. De markt is nu op gang gekomen en ik ben heel benieuwd wie ze weten te slijten. Maar we moeten ook eerlijk zijn. Vorig jaar met dezelfde spelers, was het bar en broos. Met het brandhout wat er nog steeds speelt, zijn de resultaten gewoon prima.
-
Blabla wedstrijdritme blabla voorbeeld stellen voor de rest blabla fitheid
Zoiets kwam er uit Farioli
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Vorig jaar wonnen ze de eerste wedstrijd ruim van Heracles geloof ik. De opmaat voor een nog slechter seizoen is bij deze dus ingezet..
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- De Realist
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
-
- Lid 2e elftal
3 jaar geleden waren ze helemaal gek geworden na een wedstrijd als vandaag. "Waar is het ajax spelletje, amper kansen gecreeerd" nu zijn ze super blij met een 1 0. Nu al een paar wedstrijden dat het resultaat de andere kant op kon vallen. Gaat uiteindelijk ook gebeuren.Bubba Gump wrote: ↑11 Aug 2024, 19:13 Vandaag het definitieve demasqué van Ajax als topclub gezien. Dat ze, na een afzichtelijke overwinning tegen hun Friese broederclub, die bovendien nog met bierbuiken uit hun vakantie kwamen, nog een kwartier na afloop de polonaise staan te vieren met het laatste plukje fans wat wel is blijven zitten, is nog wel lachwekkender dan het gebrek aan inspanning aan Friese zijde vandaag.
-
- Legende
Tot de 1-0 was het gelijkwaardig (en ook gelijkwaardig slecht). Alleen die Godts sprong er een beetje bovenuit, maar niet bepaald een wereldwonder.
Na de 1-0 was Ajax een tijdje beter en op het einde was het weer niks. Soort betonvoetbal en hopen op een klutsbal of foutje tegenstander.
Ze gaan wel een stuk minder weggeven dan vorig jaar maar gok veel gelijkspelen.
Na de 1-0 was Ajax een tijdje beter en op het einde was het weer niks. Soort betonvoetbal en hopen op een klutsbal of foutje tegenstander.
Ze gaan wel een stuk minder weggeven dan vorig jaar maar gok veel gelijkspelen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Komt sowieso goed, zo te horen wordt er binnen de club alweer aan de stoelpoten van fabiola gezaagd
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens de verhalen is dat precies hoe ze er in Nice ook over dachten. Slecht voetbal met in de eerste seizoenhelft resultaat, waarna het in de tweede seizoenshelft inzakte. Overall had hij zich een redelijke positie verschaft op de ranglijst waardoor zijn voetbal soort van gedoogd werd.Ykhim wrote: ↑11 Aug 2024, 19:08 Het is niet eens zozeer slecht voetbal dat ze spelen, het is gewoon niet om aan te zien. Ook heel lastig te verslaan, dus daarmee hebben ze wel wat aan stabiliteit gewonnen. Maar ik vraag me af hoelang de achterban - die zo trots is op het mooie Ajax-voetbal - dit afzichtelijke schouwspel gaat accepteren. Er is echt geen reet aan.