Cute dat Kroesiewoesie dit zo spint alsof ze Rulli een plezier en gunst mee doen in plaats van andersom.
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt ... vertrekken
Ajax - deel III
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Waar hoor/lees je dat?ziege maar ook zagge wrote: ↑11 Aug 2024, 20:29 Komt sowieso goed, zo te horen wordt er binnen de club alweer aan de stoelpoten van fabiola gezaagd
-
- Internationale topspeler
Hoe bedoel je? Waar heb je dit van?ziege maar ook zagge wrote: ↑11 Aug 2024, 20:29 Komt sowieso goed, zo te horen wordt er binnen de club alweer aan de stoelpoten van fabiola gezaagd
-
- Legende
Spot on. Geen reet aan wederom, maar ook geen moment het gevoel gehad dat ze punten gaan verliezen. Het is degelijk en saai. Die gaan 10 punten meer pakken als vorig jaar en hopelijk dan alsnog 4e worden.Ykhim wrote: ↑11 Aug 2024, 19:08 Het is niet eens zozeer slecht voetbal dat ze spelen, het is gewoon niet om aan te zien. Ook heel lastig te verslaan, dus daarmee hebben ze wel wat aan stabiliteit gewonnen. Maar ik vraag me af hoelang de achterban - die zo trots is op het mooie Ajax-voetbal - dit afzichtelijke schouwspel gaat accepteren. Er is echt geen reet aan.
-
- Lid 2e elftal
1 kans en goal was genoeg geweest dus ik ben het niet met je eens. Dat 1 0 winnen blijft niet goed gaan.Menno1 wrote: ↑11 Aug 2024, 20:42Spot on. Geen reet aan wederom, maar ook geen moment het gevoel gehad dat ze punten gaan verliezen. Het is degelijk en saai. Die gaan 10 punten meer pakken als vorig jaar en hopelijk dan alsnog 4e worden.Ykhim wrote: ↑11 Aug 2024, 19:08 Het is niet eens zozeer slecht voetbal dat ze spelen, het is gewoon niet om aan te zien. Ook heel lastig te verslaan, dus daarmee hebben ze wel wat aan stabiliteit gewonnen. Maar ik vraag me af hoelang de achterban - die zo trots is op het mooie Ajax-voetbal - dit afzichtelijke schouwspel gaat accepteren. Er is echt geen reet aan.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Inderdaad. Zo marginaal over de streep trekken is tantoeriskant. Wij stonden gister binnen een vloek en een zucht op 3-0, dat is pas degelijk. En veel minder gevaarlijk. En veel leuker om te zien ook nog.
-
- Legende
Ze gaan dan ook geen 102 punten pakken, maar het is echt degelijker als vorig seizoen. Toen pakten ze 59 punten geloof ik. Met 86 goals of zo tegen. Dat gaan nu niet gebeuren.
- Heissenberrug
- Grasmat
- Lid van verdienste
Huh, vorig jaar wonnen ze hun eerste wedstrijd met 4-1. Hoe kan dit dan in godsnaam de beste seizoensstart zijn? We gaan oefenpotjes tegen de lamme en de blinde toch niet meetellen?
- Garnaal
- Basisspeler
Huh heeft de speld een nieuwe naam gekocht?!
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Lid 2e elftal
Ja heb je gelijk in, nu gaan ze 59 punten pakken met minder goals tegen. Ik wil ze wel eens op achterstand zien komen, volgens mij veranderen ze hun speelstijl dan niet eens.
- These users thanked the author Psv_fan for the post:
- De Realist
-
Hierom neem ik VI niet serieus. Schrijven alleen maar wat de fans willen horen
- Joenepsv
- Legende
Ze grijpen bij VI alles aan om Ajax omhoog te praten. Dit is echt spijkers zoeken op laag water.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
- Tijn • De Realist
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ittot wrote: ↑11 Aug 2024, 20:38Hoe bedoel je? Waar heb je dit van?ziege maar ook zagge wrote: ↑11 Aug 2024, 20:29 Komt sowieso goed, zo te horen wordt er binnen de club alweer aan de stoelpoten van fabiola gezaagd
De opstelling was gelekt door iemand binnen de club, meende ik te lezen (waarop fabiola beweerde dat betreffende persoon niet van de club houdt).29.04.2007 wrote: ↑11 Aug 2024, 20:38Waar hoor/lees je dat?ziege maar ook zagge wrote: ↑11 Aug 2024, 20:29 Komt sowieso goed, zo te horen wordt er binnen de club alweer aan de stoelpoten van fabiola gezaagd
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- Grasmat
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Joenepsv
- Legende
De auteur en de redactie zitten allemaal met een bol staand Ajax onderbroekje dit te typen en te lezen. Die zijn zo blind op Ajax dat ze fappen op alles wat enigzins goed gaat. Dit stukje van beste seizoenstart ooit is dan wel heel triest.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Gaan we hier elke week opnieuw de eindstand bevestigen? Of gaan we genieten van het ingestorte kaartenhuis nadat de transfermarkt gesloten is.
Perfecte uitslag dit. Intern 'tevreden', noodzaak tot aankopen blijft hoogstens gelijk maar zien we waarschijnlijk zelfs dalen (Sjoetalo) en er is geen club in Europa die verhoogde interesse krijgt door dit voetbal.
Perfecte uitslag dit. Intern 'tevreden', noodzaak tot aankopen blijft hoogstens gelijk maar zien we waarschijnlijk zelfs dalen (Sjoetalo) en er is geen club in Europa die verhoogde interesse krijgt door dit voetbal.
Ex unitate vires
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nee joh, conditie opdoen... Morgen op de Herdgang wel te verstaan
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- InsiderParrot
- VeresRivne
- Vedette
Wat me bevalt aan dit elftal is iig de werkethiek, er wordt weer geknokt en druk gezet en het spel is niet letargisch als Schipbal of Steijnbal. Qua talent is dit wel een elftal wat nog wel echt iemand met exceptionele klasse mist ivm de andere Ajax elftallen van de afgelopen dertig jaar.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
- Bankzitter
T kan aan mij liggen, maar die positiviteit die er vanuit sommige media komt is toch schromelijk overdreven?
Heerenveen speelde prima mee in de eerste en was eigk tot aan de goal beter. Tel daarbij op dat die aardig wat spelers verloren zijn en niet veel teruggehaald hebben..
Nee het lek is idd boven als je daar net aan van wint
Heerenveen speelde prima mee in de eerste en was eigk tot aan de goal beter. Tel daarbij op dat die aardig wat spelers verloren zijn en niet veel teruggehaald hebben..
Nee het lek is idd boven als je daar net aan van wint