Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Revolinho
Internationale topspeler

Ligt het aan mij of heeft dat X account ‘Transferfriday’ het verdomd vaak bij het goede eind? Of het is echt een fenomenale gokker.
  • These users thanked the author Revolinho for the post (total 5):
    Smeets14Boertje31PSVerDenBoschCodygakIbiAppelvlaai
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 11 Aug 2024, 20:37 Ligt het aan mij of heeft dat X account ‘Transferfriday’ het verdomd vaak bij het goede eind? Of het is echt een fenomenale gokker.
    Is een onzinaccount.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Jwoeloe
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Wijndal is dermate een wildcard dat je gewoon echt niet weet wat je in huis haalt. Hij was notabene aanvoerder op jonge leeftijd bij AZ en vervolgens komt ie met zo'n krankzinnige tekst als beste linkerflank van Europa.

Hij was een speler waar 85% van de mensen blij mee was geweest als hij op zijn high naar PSV was gekomen. Wellicht zelfs voor 10 miljoen. Maar hij heeft echt sinds zijn transfer naar Ajax niets goeds gedaan.

Ga je nu gokken op Wijndal? Lijkt me zeer onverstandig maaaaaaar ik sluit niet uit dat het een groot succes wordt. Dus ik snap het ergens wel maar ik denk dat we eindelijk in een situatie zitten waarin we dit soort dingen niet hoeven te doen/gokken. Het blijft wel een interessant idee om een speler op te poetsen die bij Ajax brandhout is. Als een soort van projectje. Maar we hebben geen behoefte aan een projectje maar aan zekerheid.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Menno1
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 11 Aug 2024, 20:15 Wijndal huren is niet zo logisch. Je wil geen waarde creëeren voor Ajax bij een speler die brandhout waard is.
    Huur met optie zou ik geen probleem vinden. Wordt het iets dan kan je de optie lichten. Kale huur gaat het niet worden. Ik geloof niet dat Earnie dat überhaupt overweegt.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    JoenepsvDeefPeef
    Jur1913
    Internationale topspeler

Voor een prestatiecontractje mag Wijndal best aanschuiven. Levert hij niet dan gaat hij maar hondendrollen scheppen in het bos bij de Herdgang ofzo
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Søren wrote: 11 Aug 2024, 20:19
    Mr.Unibet wrote: 11 Aug 2024, 19:22
    Nog steeds last van je kater of nog steeds slaaptekort?

Volgensmij ontkracht ik een eerder gegeven, geef ik daarna aan dat er een reëele waarde aangehangen moet worden en dat die richtlijnen niet exact bepaald zijn.
    Je praat wel, maar je zegt niks.
    Eerste post stel je dat degene op wie je reageert iig geen gelijk heeft, maar dat je geen idee hebt hoe het dan wel zit.
    Tweede post stel je dat je iets ontkracht, wat helemaal niet zo is, en dat je aangeeft dat er een reëele waarde aangehangen moet worden, maar dat gaf je helemaal niet aan.
    Volgens mij begrijp je zelf ook niet helemaal wat je aan het brabbelen bent, met je interessantdoenerij.
    Again: zeg dan niks.
    'Nee, dat zou te makkelijk zijn. De accountants controleren of je een reële waarde op de speler geplakt hebt en dat zul je moeten activeren op de balans'.

Maar die toon van je, treurig.
  • These users thanked the author Mr.Unibet for the post (total 3):
    Jur1913GrasmatShovingNE2
    Maikel
    Site Admin

Revolinho wrote: 11 Aug 2024, 20:37 Ligt het aan mij of heeft dat X account ‘Transferfriday’ het verdomd vaak bij het goede eind? Of het is echt een fenomenale gokker.
    Ligt aan jou
    ComeOnPSV
    Vedette

Dat is Ailon toch, ShovingNE2 ?😅
    Juancho
    Mister PSV

No way dat Earnie zo achterlijk is dat hij Wjndal gaat huren. Zelfs kopen zal me enorm verbazen. Dus Earnie, stel me niet teleur! 🙏
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

11 Tinus wrote: 11 Aug 2024, 20:41Ga je nu gokken op Wijndal? Lijkt me zeer onverstandig maaaaaaar ik sluit niet uit dat het een groot succes wordt. Dus ik snap het ergens wel maar ik denk dat we eindelijk in een situatie zitten waarin we dit soort dingen niet hoeven te doen/gokken. Het blijft wel een interessant idee om een speler op te poetsen die bij Ajax brandhout is. Als een soort van projectje. Maar we hebben geen behoefte aan een projectje maar aan zekerheid.
    Ik sta er in de basis wel voor open. Ik heb hem in zijn tijd bij AZ goede wedstrijden zien spelen en ik denk niet dat hij het verleerd is. Vooral aanvallend destijds erg goed. Verdedigend is nooit echt hoogstaand geweest, maar dat geldt voor Dest in principe ook. Ik denk dat het bij Wijndal uiteindelijk vooral een mentaliteitskwestie is waarom hij bij ajax niet door heeft kunnen stoten. Dat is wel iets waar Bosz mee aan de slag zou kunnen. Dat vertrouw ik hem wel toe. Wat mij betreft tast Earnie nog wat andere opties af, maar mocht het allemaal niet lukken dan vind ik het oké als hij het gokje waagt met Wijndal.
    11 Tinus
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA wrote: 11 Aug 2024, 20:28
    psvgouda wrote: 11 Aug 2024, 20:26

Denk niet dat dat de eerste overweging mag of zal zijn: als hij in het profiel past in de ogen van de ts, haalbaar is en beide partijen weten tot overeenstemming te komen, dan kun je hem halen. Begrijp mij goed: ik hoef hem persoonlijk niet te zien in een PSV-shirt, hè. Twijfel bovendien zeer aan zijn kwaliteiten, kun je nog zoveel verwijzen naar zijn tijd bij AZ. De tijd dat dat soort 'afdankertjes' bij ons weer een draai aan hun carrière mogen proberen te geven is hopelijk voorbij, hopelijk ligt de lat hoger dan Wijndal - de tweede lettergreep belooft niet veel goeds... :think:
    Dan is Bergwijn beter!
    Is inmiddels een goedkoop slobberwijntje uit een kartonnen pak geworden hoor
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    SKERLA
    Joenepsv
    Legende

Zo lang het maar geen kale huur is sta ik er niet heel negatief tegenover. Wijndal heeft wel veel wat we zoeken. Ervaring, Nederlands en in de basis geen slechte speler. Daarnaast relatief goedkoop op te pikken lijkt me. Maar zoals gezegd moet de deal vooral voordelig voor PSV zijn. Huur met optie lijkt me niet verkeerd.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    11 Tinus
    psvgouda
    Vedette

Standbeeld wrote: 11 Aug 2024, 20:43
    11 Tinus wrote: 11 Aug 2024, 20:15 Wijndal huren is niet zo logisch. Je wil geen waarde creëeren voor Ajax bij een speler die brandhout waard is.
    Huur met optie zou ik geen probleem vinden. Wordt het iets dan kan je de optie lichten. Kale huur gaat het niet worden. Ik geloof niet dat Earnie dat überhaupt overweegt.
    Als ik het voor het zeggen zou hebben... liever kale huur voor 1/2 seizoen zonder optie :lol: . Maar hé, gelukkig bepaal ik dat niet en Wijndal zou dat ook nooit accepteren natuurlijk
    11 Tinus
    Legende

Moet je nagaan hoe enthousiast Wijndal zal moeten worden van het idee dat hij bij PSV zonder concurrent een half jaar in een super aanvallend team mag ballen en spelen voor de titel.

Wildcard. Van mij mag het maar het hoeft niet.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Paar weken geleden kon hij conditioneel toch niet bij blijven met de spelersgroep van Ajax? Zou me oprecht verbazen als hij hier wel tot wasdom zou komen.
    Standbeeld
    Mister PSV

psvgouda wrote: 11 Aug 2024, 21:08
    Standbeeld wrote: 11 Aug 2024, 20:43
    Als ik het voor het zeggen zou hebben... liever kale huur voor 1/2 seizoen zonder optie :lol: . Maar hé, gelukkig bepaal ik dat niet en Wijndal zou dat ook nooit accepteren natuurlijk
    Ik bedoel vanzelfsprekend wel een optie die niet verplicht gelicht hoeft te worden door PSV. Dan is het praktisch gezien een kale huur en als het bevalt kan je hem erbij nemen. Bevalt het niet dan laat je hem terugkeren naar Amsterdam. Ik denk ik benoem het maar even, weet adhv je reactie niet zeker of ik duidelijk genoeg was over huur + optie.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 11 Aug 2024, 21:13 Paar weken geleden kon hij conditioneel toch niet bij blijven met de spelersgroep van Ajax? Zou me oprecht verbazen als hij hier wel tot wasdom zou komen.
    In principe zou elke topsporter dat moeten kunnen. Kwestie van de juiste snaar raken

Ik denk alleen dat die snaar bij Wijndal zo diep in zijn reet zit die je ook alleen maar kunt bereiken met veren dat ik me afvraag of het de moeite waard is
    11 Tinus
    Legende

Mr.Unibet wrote: 11 Aug 2024, 21:13 Paar weken geleden kon hij conditioneel toch niet bij blijven met de spelersgroep van Ajax? Zou me oprecht verbazen als hij hier wel tot wasdom zou komen.
    Soms moet een voetballer een resetknop indrukken en gewoon vertrouwen in de trainer en z'n fucking best doen. Als hij toch weer een beetje de Wijndal van AZ kan worden dan heb je gewoon een linksback die nu voldoet maar ook samen met Dest (rechts) zou kunnen werken in mijn ogen. Maarja dan moet je wel 2x 6 dobbelen om maar een metafoor te gebruiken. Ajax dacht ook zo met Mo.
    Standbeeld
    Mister PSV

Komt Wijndal naar ons dan zijn die berichten onzin. Komt Wijndal niet naar ons dan klopt de berichtgeving.
    psvgouda
    Vedette

Jur1913 wrote: 11 Aug 2024, 21:15
    In principe zou elke topsporter dat moeten kunnen. Kwestie van de juiste snaar raken

Ik denk alleen dat die snaar bij Wijndal zo diep in zijn reet zit die je ook alleen maar kunt bereiken met veren dat ik me afvraag of het de moeite waard is
    Snaar... reet... Waarom zie ik dit letterlijk voor mij?! :monkey: Eens met de moeite: doe maar niet
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Hoop niet dat ze spelers beter gaan maken voor die club, als het maar geen kale huur is
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 11 Aug 2024, 21:16
    Soms moet een voetballer een resetknop indrukken en gewoon vertrouwen in de trainer en z'n fucking best doen. Als hij toch weer een beetje de Wijndal van AZ kan worden dan heb je gewoon een linksback die nu voldoet maar ook samen met Dest (rechts) zou kunnen werken in mijn ogen. Maarja dan moet je wel 2x 6 dobbelen om maar een metafoor te gebruiken. Ajax dacht ook zo met Mo.
    Ik vond Wijndal bij AZ al een softie als verdediger en ondanks de aanvallende bijdrage waar hij door wist te overtuigen, was de €12m een veel te groot bedrag voor hem. Zeker vanwege het ‘AZ-speler’-risico. Vind het best ambities dat Bosz hem wil ‘repareren’, maar als hij niet fit is of niet alles geeft zal me dat verbazen. Want neem aan dat Bosz toch wel met hem gaat zitten voor de deal rond wordt gemaakt en keiharde afspraken met dit stuk zelfoverschatting maakt.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Noosa
    Noudke
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Is Wijndal überhaupt ooit serieus genoemd als optie door een journalist of watcher?
    Standbeeld
    Mister PSV

Noudke wrote: 11 Aug 2024, 22:06 Is Wijndal überhaupt ooit serieus genoemd als optie door een journalist of watcher?
    Volgens mij had Kezmania de primeur en kwam ook Rik daarna met het nieuws dat PSV met kamp Wijndal heeft gesproken. Nog niet echt heel heet verder, volgens mij.
    Tijn
    Ittot
    Internationale topspeler

Ook de Wijndal van AZ komt tekort voor ons. Dat is probleem 1. Daarnaast haalt hij zelfs dat niveau niet. We zijn geen rehabiliteitscentrum ofzo. We hebben iemand nodig die er direct staat. Niet Mo 2.

Het is echt naïef te denken dat Wijndal na 8 trainers bij Ajax, hier ineens een niveau gaat halen wat hij daarvoor nog nooit heeft gehaald. Peerke is een goede trainer maar geen tovenaar hè.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 3):
    VogelundCaptain(C)dannyPSV
    Post Reply