Op basis van mijn geheugen dacht ik dat dit best wel eens een mooie optie zou kunnen zijn. Vond hem bij AZ altijd irritant goed met z’n overlap en teruggetrokken voorzetten. Even los van z’n mentaliteit want dat kan ik niet inschatten.
Heb daarom even een YouTube filmpje gekeken van z’n az-tijd, maar dat viel me wat tegen. Matige techniek, houterige acties en slap verdedigen. Wel een hele mooie pass en voor mij verrassend goed overzicht.
Mocht het zover komen, kijk ik er niet naar uit
Transferwindow 2024/25
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ja, een bron van mij vertelde dat beide opties zijn genoemd. Hoe hard erbij gelachen werd, weet ik helaas niet, dus zul je een andere insider moeten vragen…
-
- Lid scoutingsteam
Daarnaast het bizarre salaris dat hem wordt uitbetaald.
Daarmee is hij.met stip een van de best betaalde spelers. Dan stem ik liever voor een meer bescheiden Van Aanholt of iemand anders. Netz lijkt mij niet echt haalbaar dat zou leuk zijn
Daarmee is hij.met stip een van de best betaalde spelers. Dan stem ik liever voor een meer bescheiden Van Aanholt of iemand anders. Netz lijkt mij niet echt haalbaar dat zou leuk zijn
- Standbeeld
- Mister PSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Van Nistelrooij weigerde juist onder Gebrands, maar wilde wel 'onder' Brands.ShovingNE2 wrote: ↑12 Aug 2024, 07:40Dat deed Gerbrands.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Aug 2024, 00:24Hij stelde ondanks diens twijfel en zelfs zijn weigering Van Nistelrooij aan als coach
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Heya Hallvar
- ruuddevil
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee. Hij sprak Brands en toen draaide hij, toen was het nog niet zeker dat Brands CEO zou worden (RvN wist het niet toen hij Brands belde, Brands meldde dat het zou kunnen gebeuren). Hij werd in april of zo gepresenteerd voor het nieuwe seizoen. Brands trad op 1 juli pas aan.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Aug 2024, 09:46Van Nistelrooij weigerde juist onder Gebrands, maar wilde wel 'onder' Brands.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Doemscenario, Boscagli, Veerman en Schouten worden weggekocht....
Zal niet heel snel gebeuren, ik ga er ook vanuit dat we dan de lijstjes klaar hebben en er snel geschakeld kan worden.
Zal niet heel snel gebeuren, ik ga er ook vanuit dat we dan de lijstjes klaar hebben en er snel geschakeld kan worden.
- Joenepsv
- Legende
Als ze net zo snel schakelen als voor de rechtsback positie hebben we een probleem.Op weg naar nr 26 wrote: ↑12 Aug 2024, 10:04 Doemscenario, Boscagli, Veerman en Schouten worden weggekocht....
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 5):
- Dribble • ruuddevil • Rikkert1234 • guus • ArdaMattaveld
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Hoe kut het ook is, hoop ik bijna dat er nog 1 of 2 sterkhouders worden verkocht (en worden vervangen). Mocht het team van nu in stand blijven, dan zijn Veerman, Schouten, Bakayoko, Boscagli, Benitez (en wellicht Lang en Saibari) echt niet meer te houden. Dan moet je dus in één klap ruim de helft van je basiselftal vervangen. Heb zelf meer vertrouwen in het team geleidelijk aan vervangen.
- These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 3):
- Dribble • rjg1992 • FTS
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Dit vraagt natuurlijk om een nuance. Nu heb je nog de tijd (drie weken) om de markt af te zoeken naar een geschikte kandidaat. Dat is dan ook exact wat ze doen. Ik heb liever goed werk dan haasten omdat de bühne er om schreeuwt.Joenepsv wrote: ↑12 Aug 2024, 10:14Als ze net zo snel schakelen als voor de rechtsback positie hebben we een probleem.Op weg naar nr 26 wrote: ↑12 Aug 2024, 10:04 Doemscenario, Boscagli, Veerman en Schouten worden weggekocht....
- Joenepsv
- Legende
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Het is niet zo dat een vertrek van Teze uit de lucht komt vallen. Die jongen heeft het beste seizoen uit zijn loopbaan gespeeld en nog een contract voor een jaar. Dan mag je verwachten dat er lijstjes zijn, contacten zijn gelegd etc. Als je nu de markt nog moet afzoeken ben je niet lekker bezig. Helemaal als je je bedenkt dat Teze de enige rechtsback in de selectie is.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 4):
- Rikkert1234 • Noudke • O Goleiro Grande • Doperwt11
- Persepolis
- Vedette
Medio februari werd al in de media bekend dat Brands AD zou worden. Intern natuurlijk al eerder. Maar ik weet niet zo uit m'n hoofd wat de tijdlijn van de gesprekken met RvN was.ShovingNE2 wrote: ↑12 Aug 2024, 09:55Nee. Hij sprak Brands en toen draaide hij, toen was het nog niet zeker dat Brands CEO zou worden (RvN wist het niet toen hij Brands belde, Brands meldde dat het zou kunnen gebeuren). Hij werd in april of zo gepresenteerd voor het nieuwe seizoen. Brands trad op 1 juli pas aan.O Goleiro Grande wrote: ↑12 Aug 2024, 09:46Van Nistelrooij weigerde juist onder Gebrands, maar wilde wel 'onder' Brands.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
Ik ben er over aan het nadenken om een account te beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt
Ik ben er over aan het nadenken om een account te beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt
-
- Geselecteerd voor Oranje
Dat weten we allemaal wel dat er verdedigende versterkingen komtPSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Nou, ik heb de insider info, de PRIMEUR, en ik deel dat met jullie!Danny03 wrote: ↑12 Aug 2024, 10:38Dat weten we allemaal wel dat er verdedigende versterkingen komtPSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
/s
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Jij zou een account moeten beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt.PSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
- Juancho
- Mister PSV
Verdedigers ja, of het versterkingen zijn is maar afwachten. Als namen als Aanholt en Wijndal kloppen blijft het bij een nieuwe verdediger zonder het woordje versterking. Gezien de tijdsdruk (maak van die 3 weken maar 2 weken want die laatste week staat vaak in het teken van afhandelen of nog even in de grabbelbak kijken wat de leftovers zijn) verwacht ik deze week wel vuurwerk.Danny03 wrote: ↑12 Aug 2024, 10:38Dat weten we allemaal wel dat er verdedigende versterkingen komtPSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
Last edited by Juancho on 12 Aug 2024, 10:51, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- ComeOnPSV
- Vedette
Als je maar niet een soort Rutger gaat uithangen. Dat alle transfers klappenPSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
IT'S HAPPENING wordt de nieuwe catchphrase van PSVAchterhoekComeOnPSV wrote: ↑12 Aug 2024, 10:50Als je maar niet een soort Rutger gaat uithangen. Dat alle transfers klappenPSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow
-
- Jeugdspeler
Laat die van Wijndal maar klappen hoor!ComeOnPSV wrote: ↑12 Aug 2024, 10:50Als je maar niet een soort Rutger gaat uithangen. Dat alle transfers klappenPSVAchterhoek wrote: ↑12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow