Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV

Op basis van mijn geheugen dacht ik dat dit best wel eens een mooie optie zou kunnen zijn. Vond hem bij AZ altijd irritant goed met z’n overlap en teruggetrokken voorzetten. Even los van z’n mentaliteit want dat kan ik niet inschatten.

Heb daarom even een YouTube filmpje gekeken van z’n az-tijd, maar dat viel me wat tegen. Matige techniek, houterige acties en slap verdedigen. Wel een hele mooie pass en voor mij verrassend goed overzicht.

Mocht het zover komen, kijk ik er niet naar uit 😅
  • These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
    Ittot
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Doe mij maar gewoon een Luca Netz ofzo
    Cas
    Meervoudig international

Zijn Jetro Willems of Joshua Brenet al voorbij gekomen als opties?
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Cas wrote: 12 Aug 2024, 09:32 Zijn Jetro Willems of Joshua Brenet al voorbij gekomen als opties?
    Ja, een bron van mij vertelde dat beide opties zijn genoemd. Hoe hard erbij gelachen werd, weet ik helaas niet, dus zul je een andere insider moeten vragen…
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Daarnaast het bizarre salaris dat hem wordt uitbetaald.
    Daarmee is hij.met stip een van de best betaalde spelers. Dan stem ik liever voor een meer bescheiden Van Aanholt of iemand anders. Netz lijkt mij niet echt haalbaar dat zou leuk zijn
    Standbeeld
    Mister PSV

Tijd voor concreet transfernieuws. Het gaat al lang over iets dat helemaal niet heet lijkt.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2024, 07:40
    O Goleiro Grande wrote: 12 Aug 2024, 00:24Hij stelde ondanks diens twijfel en zelfs zijn weigering Van Nistelrooij aan als coach
    Dat deed Gerbrands.
    Van Nistelrooij weigerde juist onder Gebrands, maar wilde wel 'onder' Brands.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Heya Hallvar
    RPSV94
    Geselecteerd voor Oranje

Grotere clubs dan Galatasaray, dat kan niet.
  • These users thanked the author RPSV94 for the post (total 2):
    HarryPotterFTS
    ShovingNE2
    Site Admin

O Goleiro Grande wrote: 12 Aug 2024, 09:46Van Nistelrooij weigerde juist onder Gebrands, maar wilde wel 'onder' Brands.
    Nee. Hij sprak Brands en toen draaide hij, toen was het nog niet zeker dat Brands CEO zou worden (RvN wist het niet toen hij Brands belde, Brands meldde dat het zou kunnen gebeuren). Hij werd in april of zo gepresenteerd voor het nieuwe seizoen. Brands trad op 1 juli pas aan.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Doemscenario, Boscagli, Veerman en Schouten worden weggekocht.... :sadder:

Zal niet heel snel gebeuren, ik ga er ook vanuit dat we dan de lijstjes klaar hebben en er snel geschakeld kan worden.
    Joenepsv
    Legende

Op weg naar nr 26 wrote: 12 Aug 2024, 10:04 Doemscenario, Boscagli, Veerman en Schouten worden weggekocht.... :sadder:

Zal niet heel snel gebeuren, ik ga er ook vanuit dat we dan de lijstjes klaar hebben en er snel geschakeld kan worden.
    Als ze net zo snel schakelen als voor de rechtsback positie hebben we een probleem.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post (total 5):
    DribbleruuddevilRikkert1234guusArdaMattaveld
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Hoe kut het ook is, hoop ik bijna dat er nog 1 of 2 sterkhouders worden verkocht (en worden vervangen). Mocht het team van nu in stand blijven, dan zijn Veerman, Schouten, Bakayoko, Boscagli, Benitez (en wellicht Lang en Saibari) echt niet meer te houden. Dan moet je dus in één klap ruim de helft van je basiselftal vervangen. Heb zelf meer vertrouwen in het team geleidelijk aan vervangen.
  • These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 3):
    Dribblerjg1992FTS
    Vakkie M
    Talent
    Clubvoorkeur: PSV, Liverpool

Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 10:14
    Op weg naar nr 26 wrote: 12 Aug 2024, 10:04 Doemscenario, Boscagli, Veerman en Schouten worden weggekocht.... :sadder:

Als ze net zo snel schakelen als voor de rechtsback positie hebben we een probleem.
    Dit vraagt natuurlijk om een nuance. Nu heb je nog de tijd (drie weken) om de markt af te zoeken naar een geschikte kandidaat. Dat is dan ook exact wat ze doen. Ik heb liever goed werk dan haasten omdat de bühne er om schreeuwt.
    Joenepsv
    Legende

Vakkie M wrote: 12 Aug 2024, 10:24
    Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 10:14

Dit vraagt natuurlijk om een nuance. Nu heb je nog de tijd (drie weken) om de markt af te zoeken naar een geschikte kandidaat. Dat is dan ook exact wat ze doen. Ik heb liever goed werk dan haasten omdat de bühne er om schreeuwt.
    Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Het is niet zo dat een vertrek van Teze uit de lucht komt vallen. Die jongen heeft het beste seizoen uit zijn loopbaan gespeeld en nog een contract voor een jaar. Dan mag je verwachten dat er lijstjes zijn, contacten zijn gelegd etc. Als je nu de markt nog moet afzoeken ben je niet lekker bezig. Helemaal als je je bedenkt dat Teze de enige rechtsback in de selectie is.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post (total 4):
    Rikkert1234NoudkeO Goleiro GrandeDoperwt11
    Persepolis
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2024, 09:55
    O Goleiro Grande wrote: 12 Aug 2024, 09:46Van Nistelrooij weigerde juist onder Gebrands, maar wilde wel 'onder' Brands.
    Nee. Hij sprak Brands en toen draaide hij, toen was het nog niet zeker dat Brands CEO zou worden (RvN wist het niet toen hij Brands belde, Brands meldde dat het zou kunnen gebeuren). Hij werd in april of zo gepresenteerd voor het nieuwe seizoen. Brands trad op 1 juli pas aan.
    Medio februari werd al in de media bekend dat Brands AD zou worden. Intern natuurlijk al eerder. Maar ik weet niet zo uit m'n hoofd wat de tijdlijn van de gesprekken met RvN was.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow

Ik ben er over aan het nadenken om een account te beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt
    JChovanec
    Meervoudig international

Er moet veel geschakeld worden lees ik, nu maar hopen dat de versnellingsbak dit gaat houden.
    Ik hoop in idd er geval geen wijndal, er zal in de Bundesliga toch wel iets rondlopen?
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

PSVAchterhoek wrote: 12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow

Ik ben er over aan het nadenken om een account te beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt
    Dat weten we allemaal wel dat er verdedigende versterkingen komt
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Danny03 wrote: 12 Aug 2024, 10:38
    PSVAchterhoek wrote: 12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow

Nou, ik heb de insider info, de PRIMEUR, en ik deel dat met jullie! :nerd:

/s
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Jij zou een account moeten beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt.
    Juancho
    Mister PSV

Danny03 wrote: 12 Aug 2024, 10:38

Verdedigers ja, of het versterkingen zijn is maar afwachten. Als namen als Aanholt en Wijndal kloppen blijft het bij een nieuwe verdediger zonder het woordje versterking. Gezien de tijdsdruk (maak van die 3 weken maar 2 weken want die laatste week staat vaak in het teken van afhandelen of nog even in de grabbelbak kijken wat de leftovers zijn) verwacht ik deze week wel vuurwerk.
    Last edited by Juancho on 12 Aug 2024, 10:51, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ComeOnPSV
    Vedette

Als je maar niet een soort Rutger gaat uithangen. Dat alle transfers klappen
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

ComeOnPSV wrote: 12 Aug 2024, 10:50

IT'S HAPPENING wordt de nieuwe catchphrase van PSVAchterhoek
    Bromalho
    Jeugdspeler

ComeOnPSV wrote: 12 Aug 2024, 10:50

Laat die van Wijndal maar klappen hoor!
    Post Reply