Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Boktor wrote: 12 Aug 2024, 10:55
ComeOnPSV wrote: 12 Aug 2024, 10:50

Als je maar niet een soort Rutger gaat uithangen. Dat alle transfers klappen
IT'S HAPPENING wordt de nieuwe catchphrase van @PSVAchterhoek
Nee hoor, dat wordt gewoon 'WE'RE CREATING TOGETHER :strong:'
driekes
Veelbelovend talent

Wel fijn dat je mag starten tegen RKC Heracles Almere en Go Ahead
12 punten uit 4 wedstrijden met Ledezma, Boscagli Flamingo Oppegard achterin.
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent

PSVAchterhoek wrote: 12 Aug 2024, 10:36 Heb net wat bronnen gesproken die korte lijntjes hebben met Earnest en die wisten te melden dat er nog verdedigende versterkingen zullen komen deze transferwindow

Ik ben er over aan het nadenken om een account te beginnen onder de naam @PSVTransferMarkt
Je mag mij als bron gebruiken. Ik ken een heleboel mensen die via 4 andere personen een lijntje hebben met ons Earnest 🙃
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

driekes wrote: 12 Aug 2024, 10:58 Wel fijn dat je mag starten tegen RKC Heracles Almere en Go Ahead
12 punten uit 4 wedstrijden met Ledezma, Boscagli Flamingo Oppegard achterin.
Oh is dat al zeker?
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    TomPSV
    Ex unitate vires
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Ik mag toch hopen dat er net als bij elk fatsoenlijk bedrijf een plan klaar ligt voor alle denkbare situaties? Kan toch niet zo zijn dat er bij een miljoenenbedrijf als PSV op enkel impulsen beleid gevoerd wordt. Natuurlijk is het voetbal en heb je dingen als buitenkansjes etc. maar daar kan je onmogelijk een plan omheen structureren, dat is dan toch meer een soort bonus? Of zie ik het te abstract
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nou dan ga ik er ook eentje opstarten.

@FromTheFavelasOfRIO

E-mail me alle nieuwtjes op “loadmanagement@malikensanne.com

Deal confirmed as exclusively mentioned last week.
    Sepp of the Mountain to PSV “It’s cumming”.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Juancho wrote: 12 Aug 2024, 10:49
    Danny03 wrote: 12 Aug 2024, 10:38
    Dat weten we allemaal wel dat er verdedigende versterkingen komt
    Verdedigers ja, of het versterkingen zijn is maar afwachten. Als namen als Aanholt en Wijndal kloppen blijft het bij een nieuwe verdediger zonder het woordje versterking. Gezien de tijdsdruk (maak van die 3 weken maar 2 weken want die laatste week staat vaak in het teken van afhandelen of nog even in de grabbelbak kijken wat de leftovers zijn) verwacht ik deze week wel vuurwerk.
    Ik verwacht wel een klapper
    Juancho
    Mister PSV

Danny03 wrote: 12 Aug 2024, 11:16
    Juancho wrote: 12 Aug 2024, 10:49

Verdedigers ja, of het versterkingen zijn is maar afwachten. Als namen als Aanholt en Wijndal kloppen blijft het bij een nieuwe verdediger zonder het woordje versterking. Gezien de tijdsdruk (maak van die 3 weken maar 2 weken want die laatste week staat vaak in het teken van afhandelen of nog even in de grabbelbak kijken wat de leftovers zijn) verwacht ik deze week wel vuurwerk.
    Ik verwacht wel een klapper
    *glasbakglasbak ;)
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 10:30
    Vakkie M wrote: 12 Aug 2024, 10:24

Dit vraagt natuurlijk om een nuance. Nu heb je nog de tijd (drie weken) om de markt af te zoeken naar een geschikte kandidaat. Dat is dan ook exact wat ze doen. Ik heb liever goed werk dan haasten omdat de bühne er om schreeuwt.
    Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Het is niet zo dat een vertrek van Teze uit de lucht komt vallen. Die jongen heeft het beste seizoen uit zijn loopbaan gespeeld en nog een contract voor een jaar. Dan mag je verwachten dat er lijstjes zijn, contacten zijn gelegd etc. Als je nu de markt nog moet afzoeken ben je niet lekker bezig. Helemaal als je je bedenkt dat Teze de enige rechtsback in de selectie is.
    Precies, bovendien: wijzen naar de drie weken die (je) nog hebt is kennelijk vergeten dat er al weken achter ons liggen waarin je in ieder geval al een rechtsback hebt kunnen halen als vervanger van Sambo. Sowieso is het een beetje een illusie dat a) PSV handelt omdat de buitenwacht daarom 'schreeuwt' of anderszins onrust bij supporters en b) dat eventuele haast niet gelijk kan staan aan 'goed werk' of de kans daarop verwaarloost.
    René1978
    Nationale topspeler

Toch luidt het gezegde niet voor niets, haastige spoed is zelden goed. Bovendien heb je met meer partijen te maken en een markt die langzaam op gang komt, of eigenlijk nog helemaal niet op gang is gekomen.
  • These users thanked the author René1978 for the post (total 2):
    SKERLARIO
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik denk dat we uiteindelijk op 7 verdedigers uitkomen, Dest, Ledezma, vdBlaak en Dams niet meegerekend.

Mauro, LB, Obispo, Boszcagli, Flamingo, RCV, RB(of toch gewoon Teze?). Die extra rechtsback zie ik niet komen en zou er wellicht nooit komen.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal

SKERLA wrote: 12 Aug 2024, 12:05 Ik denk dat we uiteindelijk op 7 verdedigers uitkomen, Dest, Ledezma, vdBlaak en Dams niet meegerekend.

Mauro, LB, Obispo, Boszcagli, Flamingo, RCV, RB(of toch gewoon Teze?). Die extra rechtsback zie ik niet komen en zou er wellicht nooit komen.
    Huh, Jan en alleman benoemt dat PSV sowieso een rechtsback haalt als Teze vertrekt, maar jij denkt dat dat niet gaat gebeuren?
    NewKid
    Jeugdspeler

PSVAchterhoek wrote: 12 Aug 2024, 12:07
    SKERLA wrote: 12 Aug 2024, 12:05 Ik denk dat we uiteindelijk op 7 verdedigers uitkomen, Dest, Ledezma, vdBlaak en Dams niet meegerekend.

Huh, Jan en alleman benoemt dat PSV sowieso een rechtsback haalt als Teze vertrekt, maar jij denkt dat dat niet gaat gebeuren?
    Nog ff een keer lezen...
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Extra rechtsback zeg ik.
    RB(of toch gewoon Teze?). Die extra rechtsback
    Robson de Souza
    Vedette

O Goleiro Grande wrote: 12 Aug 2024, 11:54
    Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 10:30

Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Het is niet zo dat een vertrek van Teze uit de lucht komt vallen. Die jongen heeft het beste seizoen uit zijn loopbaan gespeeld en nog een contract voor een jaar. Dan mag je verwachten dat er lijstjes zijn, contacten zijn gelegd etc. Als je nu de markt nog moet afzoeken ben je niet lekker bezig. Helemaal als je je bedenkt dat Teze de enige rechtsback in de selectie is.
    Precies, bovendien: wijzen naar de drie weken die (je) nog hebt is kennelijk vergeten dat er al weken achter ons liggen waarin je in ieder geval al een rechtsback hebt kunnen halen als vervanger van Sambo. Sowieso is het een beetje een illusie dat a) PSV handelt omdat de buitenwacht daarom 'schreeuwt' of anderszins onrust bij supporters en b) dat eventuele haast niet gelijk kan staan aan 'goed werk' of de kans daarop verwaarloost.
    Ik kan niet begrijpen dat jullie echt denken dat PSV pas in actie komt als Monaco voor de deur staat en daarin blijven volharden. Een transfer is gewoon niet altijd even snel gedaan. Je ziet het nu toch ook met Teze en Monaco zelf? Je bent van zoveel factoren afhankelijk. En zelfs dan. Stel PSV wil iemand halen en ze zijn nagenoeg akkoord en op het laatste moment komt City met een topcontract, dan kan PSV weken bezig zijn geweest maar kan de beoogde speler toch nog afhaken. Horen wij dat dan? Nee, want PSV houdt alles gesloten. En als ze dan alsnog uitkomen bij 2e of 3e keuze kan dat gewoon duren tot een paar dagen voor de deadline of zelfs deadlineday zelf.
    Maar het is dus niet zoals jullie schetsen dat Stewart telefoon krijgt van Monaco en dan eens gaat bellen met de scouting wie er misschien een leuke rechtsback is.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Araavos
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik ben niet zo gefocust op hoeveel weken we al dan niet nog hebben. We willen toch ook dat eventuele nieuwe aanwinsten straks niet pas in de CL voor het eerst in de basis staan? Daarnaast is er nog steeds een gevaar dat gewoon een club 15 miljoen lapt voor Boscagli en dan is ie ook weg. En dan heb je letterlijk 0 linksbenige verdedigers over waar je enigzsins mee voor de dag kunt komen. Dat Obispo hier als 3e optie op LCV rond loopt vind ik tegen het onderkantje van acceptabel aan.

En fijn dat we er zelf zoveel in hebben geschoten zaterdag maar RKC had er ook gewoon 3 kunnen maken. Uitwedstrijden zijn wat dat betreft altijd lastiger dan thuis dus ik vind het niet vanzelfsprekend dat we met Ledezma/Oppegard zondag 12.15 lekker voor de dag gaan komen.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    De Realist
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal

NewKid wrote: 12 Aug 2024, 12:08

Nog ff een keer lezen...
    Excuseer, ben bevangen door de hitte
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Verdomd rustig hier in dit topic.
    We can't change the world until we change ourselves.
    Cas
    Meervoudig international

Kunnen we die timer op de voorpagina niet projecteren op het stadion/de hertgang? Dan weet Earnie ook hoeveel tijd hij nog heeft
  • These users thanked the author Cas for the post:
    FieseFriedrich
    DonyellMalen
    Legende

Wel mooi dat er praktisch niets lekt. Gevoelsmatig is dat goed nieuws. Een grote knaller uit het niets; dat zijn de mooiste transfers.

Net zoals het definitief vastleggen van Dest ook uit het niets kwam.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Al het vertrouwen dat hij weer iets lekkers aan het koken is.
    Daarmee wil ik wel graag gezegd hebben dat de honger wel voort groot is en het wat mij betreft wel etenstijd mag zijn.
    Ex unitate vires
    Josef Dettelbacher
    Legende

Fanatic-U-s wrote: 12 Aug 2024, 12:56 Al het vertrouwen dat hij weer iets lekkers aan het koken is.
    Je bent aan het doorslaan nu hoor.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Nja niets lekt... Flamingo en Driouech waren niet bepaald goed bewaarde geheimen zeg maar. En Sepp vd Berg is ook best wel eens voorbij gekomen in de ED premium stukken van Rik.

Misschien is PSV wel helemaal niet concreet met een nummer 1 of 2 in gesprek en zijn ze nog aan het wachten op een verkoop en de keuze van Sepp/Liverpool. Dus dat het stil is wil niet zeggen dat er niets uit lekt.
    DonyellMalen
    Legende

Cas wrote: 12 Aug 2024, 12:53de hertgang?
    Voor hertjes moet je in de kroeg zijn. ;)
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    De Realist
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 12 Aug 2024, 12:57
    Fanatic-U-s wrote: 12 Aug 2024, 12:56 Al het vertrouwen dat hij weer iets lekkers aan het koken is.
    Je bent aan het doorslaan nu hoor.
    Image
    Ex unitate vires
    Post Reply