Het is vast een prima mandekker, maar ik hoop dat PSV hier ondertussen wel klaar mee is.
Het heeft al veel te lang geduurd.
Sepp van den Berg
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Sepp gaat nu van verrassing van de voorbereiding naar geen enkele minuut spelen bij de 2 oefenwedstrijden van gisteren. Bovendien plakken ze een transfersom op hem die geen enkele club gaat betalen.
Kan natuurlijk allemaal een spelletje zijn, maar op deze manier speelt Sepp na de transferwindow zijn wedstrijdjes bij Jong Liverpool en dan zullen hij en zijn zaakwaarnemer furieus zijn.
Kan natuurlijk allemaal een spelletje zijn, maar op deze manier speelt Sepp na de transferwindow zijn wedstrijdjes bij Jong Liverpool en dan zullen hij en zijn zaakwaarnemer furieus zijn.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Noa lang
Laat hem lekker bij liverpool blijven. Graag of niet.
Doorschakelen aub naar sanchez van galatasaray.
Stuk goedkoper dan 20 miljoen pond en veel meer ervan europees en nationaal.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Haha als je maar vaak genoeg roept dat ze voor Sanchez moeten gaan, gebeurt het misschien wel. Ik doorzie je tactiek ;-)Eindhoven1913 wrote: ↑12 Aug 2024, 17:01 Laat hem lekker bij liverpool blijven. Graag of niet.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wat een paniek ineens. Er is toch niets veranderd? PSV hoopt dat ze hem goedkoper kunnen krijgen en als dat niet lukt gaan ze naar de volgende. Of ze maken de zakken leeg en komen nog met een ultiem bod wat hoger is dan 15 a 17 miljoen. De markt bepaalt de prijs en als Liverpool vertrouwen heeft dat het 20 miljoen kan vangen dan zullen ze hoogstens op het laatst nog zakken. Maarja PSV kan niet wachten tot dat laatste moment. Ik heb het gevoel dat hij ook wel 20 miljoen waard is als je ziet welke clubs hem interessant vinden en wat Liverpool doet om hem vooralsnog aan boord te houden.
Onderhandelen met big clubs zoals Liverpool, in augustus, is gewoon anders dan bij Sparta Praag of Kopenhagen iemand ophalen.
Ik geloof overigens niet dat PSV voor een plan B ook zoveel geld heeft gereserveerd. Kan goed zijn dat er weer een oude bekende interessant kan worden en dat ze de investeringen op een andere manier gaan doen.
Onderhandelen met big clubs zoals Liverpool, in augustus, is gewoon anders dan bij Sparta Praag of Kopenhagen iemand ophalen.
Ik geloof overigens niet dat PSV voor een plan B ook zoveel geld heeft gereserveerd. Kan goed zijn dat er weer een oude bekende interessant kan worden en dat ze de investeringen op een andere manier gaan doen.
- StratumZuid
- Vedette
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
DonyellMalen wrote: ↑12 Aug 2024, 16:54Dat ligt ook een beetje aan de andere opties die je hebt. Als Teze ook nog vertrekt en daar ga ik wel van uit, hebben we drie verdedigers nodig.
Verwacht je dat er even 40 miljoen aan 3 verdedigers uitgegeven gaat worden?
- DonyellMalen
- Legende
Mensen die Slot betrekken bij het mislopen van Sepp snap ik totaal niet. Slot heeft met de prijs van Sepp weinig te maken.
Nee, integendeel. Ik bedoelde dat, als je het gezien je andere opties, het waard vindt om flink de knip te trekken voor Sepp je dat moet doen, maar als er prima alternatieven zijn je net zo goed daarvoor kan gaan. Ligt er dan wel aan wat de alternatieven zijn.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ardbeg
- DonyellMalen
- Legende
Als wij Sepp niet krijgen, dan krijgen zij Baka ook niet. 50 miljoen + Sepp voor Baka willen we zien.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Pardon? Sanchez is vorig jaar voor bijna 10mil naar Galatasaray gegaan, heeft een langlopend contract en verdiend daar ruim 5mil salaris. In welke wereld denk jij dat hij goedkoper isEindhoven1913 wrote: ↑12 Aug 2024, 17:01 Laat hem lekker bij liverpool blijven. Graag of niet.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hector:MC Hammer wrote: ↑12 Aug 2024, 16:44 Het is niet zo dat we het over een zekerheidje hebben, toch? Iemand die er zeker staat op CL niveau? Boscagli kostte een fractie, is de beste verdediger sinds Alex. Laten we niet zo gek gaan doen en koop voor dat geld twee defensieve versterkingen. 20 miljoen is echt te gek.
-
- Meervoudig international
Ach, Liverpool vroeg vanaf dag één 20 mln euro, duidelijk verhaal, vervolgens zijn er clubs die “interesse tonen” om dan 10-12 mln euro te bieden.
Ik zou om eerlijk te zijn ook op m’n pik getrapt zijn en denken: zout ff lekker op met je 10-12 mln.
Een bod van 10 mln is geen bod als de vraagprijs 20 mln is, dat is een belediging, en wat mij betreft onhandig van Earnie.
Als PSV Sepp zo graag wil hebben zullen ze dat moeten laten zien met hun bieding, en als ze dat niet doen komt ie niet, zo simpel is het.
Maar een wedstrijdje verplaatsen met Liverpool heeft niet zoveel zin.
Ik zou om eerlijk te zijn ook op m’n pik getrapt zijn en denken: zout ff lekker op met je 10-12 mln.
Een bod van 10 mln is geen bod als de vraagprijs 20 mln is, dat is een belediging, en wat mij betreft onhandig van Earnie.
Als PSV Sepp zo graag wil hebben zullen ze dat moeten laten zien met hun bieding, en als ze dat niet doen komt ie niet, zo simpel is het.
-
- Legende
Tja blijft opmerkelijk. Als supporters gaan "we" er altijd maar vanuit dat we voor 10-15 miljoen altijd wel ergens een "glasbak" kunnen kopen, die we na een jaar of twee voor 60 miljoen kunnen verkopen. Helaas wil de markt vaak niet voldoen aan ons verwachtingspatroon, klootzakken dat het zijn.11 Tinus wrote: ↑12 Aug 2024, 17:06 Wat een paniek ineens. Er is toch niets veranderd? PSV hoopt dat ze hem goedkoper kunnen krijgen en als dat niet lukt gaan ze naar de volgende. Of ze maken de zakken leeg en komen nog met een ultiem bod wat hoger is dan 15 a 17 miljoen. De markt bepaalt de prijs en als Liverpool vertrouwen heeft dat het 20 miljoen kan vangen dan zullen ze hoogstens op het laatst nog zakken. Maarja PSV kan niet wachten tot dat laatste moment. Ik heb het gevoel dat hij ook wel 20 miljoen waard is als je ziet welke clubs hem interessant vinden en wat Liverpool doet om hem vooralsnog aan boord te houden.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- Sensation • LucNilisLegend
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- fritske
- Bankzitter
Alleen al het feit dat je zulke marges in de markt van glasbakken nooit zult bereiken.Josef Dettelbacher wrote: ↑12 Aug 2024, 17:37Tja blijft opmerkelijk. Als supporters gaan "we" er altijd maar vanuit dat we voor 10-15 miljoen altijd wel ergens een "glasbak" kunnen kopen, die we na een jaar of twee voor 60 miljoen kunnen verkopen. Helaas wil de markt vaak niet voldoen aan ons verwachtingspatroon, klootzakken dat het zijn.11 Tinus wrote: ↑12 Aug 2024, 17:06 Wat een paniek ineens. Er is toch niets veranderd? PSV hoopt dat ze hem goedkoper kunnen krijgen en als dat niet lukt gaan ze naar de volgende. Of ze maken de zakken leeg en komen nog met een ultiem bod wat hoger is dan 15 a 17 miljoen. De markt bepaalt de prijs en als Liverpool vertrouwen heeft dat het 20 miljoen kan vangen dan zullen ze hoogstens op het laatst nog zakken. Maarja PSV kan niet wachten tot dat laatste moment. Ik heb het gevoel dat hij ook wel 20 miljoen waard is als je ziet welke clubs hem interessant vinden en wat Liverpool doet om hem vooralsnog aan boord te houden.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Waarom schrijven jullie niet gewoon Glasbak?
Edit: gvd, dacht ik het hier even te slim af te zijn met een hoofdletter i, in plaats van de kleine letter l. Fail.
Edit: gvd, dacht ik het hier even te slim af te zijn met een hoofdletter i, in plaats van de kleine letter l. Fail.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- BarryBanaan
-
- Vaste waarde in elftal
Søren wrote: ↑12 Aug 2024, 17:33 Ach, Liverpool vroeg vanaf dag één 20 mln euro, duidelijk verhaal, vervolgens zijn er clubs die “interesse tonen” om dan 10-12 mln euro te bieden.
Liverpool vroeg vanaf dag 1, 23 miljoen euro geen 20 miljoen, 20 miljoen pond ja.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind Sepp wel voor PSV begrippen een absolute k|asbak. Dit soort spelers zijn voor ons toch vaak niet haalbaar. Wellicht dat Jarred dat was geweest als we financieel een stukje sterker stonden toen. Maar of PSV 20 miljoen moet gaan betalen voor een RCV weet ik niet. Zeker niet in combinatie met 9 miljoen voor een back-up CV. Maar van de andere kant zolang de spelers maar goed genoeg zijn is het niet snel TE duur. Ajax heeft ook 6 weken op Sutalo gewacht en Feyenoord 6 weken op Ivanusec en beide waren het sowieso niet waard. Waarbij CDK voor ons vorig jaar ook wel een steal was geweest denk ik. Tillman bleek niet veel minder te zijn.
- MC Hammer
- International
Mèh, Olivier van nu vind ik een half puntje beter. Zeker met het teleurstellende laatste seizoen van Moreno in gedachten, toen de titel meer dan haalbaar was. Maar fair enough, Moreno steekt boven al het andere uit sinds Alex (behalve dus Boscagli, want daar geniet ik zo enorm van).Ardbeg wrote: ↑12 Aug 2024, 17:33Hector:MC Hammer wrote: ↑12 Aug 2024, 16:44 Het is niet zo dat we het over een zekerheidje hebben, toch? Iemand die er zeker staat op CL niveau? Boscagli kostte een fractie, is de beste verdediger sinds Alex. Laten we niet zo gek gaan doen en koop voor dat geld twee defensieve versterkingen. 20 miljoen is echt te gek.
Hammertime!
- De Realist
- Internationale topspeler
Hij zal best een kaasbak zijn, record transfer valt ook nog enigszins te billijken aangezien hij home grown is en dus in de toekomst centjes kan opleveren.
Belangrijkste factor is gewoon tijd. Dest kon direct meedoen; gaat dat met Sepp Sepp Sepp, onzen Sepp Sepp onzen onzen Sepp ook lukken of moeten we eieren voor ons geld kiezen, waarbij Sepp dan de ongelukkige is aangezien hij dan lekker een jaartje onderkant PL mag gaan ballen ofzo
Belangrijkste factor is gewoon tijd. Dest kon direct meedoen; gaat dat met Sepp Sepp Sepp, onzen Sepp Sepp onzen onzen Sepp ook lukken of moeten we eieren voor ons geld kiezen, waarbij Sepp dan de ongelukkige is aangezien hij dan lekker een jaartje onderkant PL mag gaan ballen ofzo
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt