Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

danko-lazovic wrote: 12 Aug 2024, 18:36 Benieuwd of er vanuit PSV een “reactie” komt in de media en Rik ergens deze dagen een andere naam dropt. Gister Marco met het bericht dat er na deze week wordt doorgeschakeld. Zal mij niet verbazen als er nog een andere naam gedropt wordt.
Ik heb alleen wel de indruk dat Liverpool PSV niet nodig heeft, maar vice versa juist wel. Er lijkt genoeg interesse in Sepp te zijn. Dus in dat perspectief denk ik dat de TD geen dag minder zal slapen als PSV een andere naam lekt via de media.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    ReKuPSV
    ShovingNE2
    Site Admin

Maax wrote: 12 Aug 2024, 17:39 Ik houd deze pagina zelf bij voor een snel overzicht van geruchten en transfers zoals ABK hierboven en wat leden van deze geruchten/transfers vinden.
    Je punt snap ik. Maar voor snel overzicht is het geruchten topic. Gebruik ik als ik de hele dag en route ben. Ga echt niet 5 pagina's terug lezen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Bakkertje01
    Regelmatige invaller

Maax wrote: 12 Aug 2024, 18:39
    Maikel wrote: 12 Aug 2024, 18:30

We hebben fulltime banen en een leven waardoor we niet 24/7 hier kunnen zijn. Doen ons best.
    Er is ook een meldknop waardoor we direct weten waar we moeten zijn zonder het hele forum door te hoeven ploegen.
    Dat snap en weet ik Maikel. Maar het viel me op dat hier steeds meer onzin tussen staat van spelers die nooit aan PSV zijn gelinkt, ook van een paar dagen terug. Snap dat jullie hier niet 24/7 bezig zijn.
    ook volledig mee eens hoor, dit topic wordt overspoeld met "interessante spelers". En dat is sinds deze window wel extreem.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2024, 18:48
    Maax wrote: 12 Aug 2024, 17:39 Ik houd deze pagina zelf bij voor een snel overzicht van geruchten en transfers zoals ABK hierboven en wat leden van deze geruchten/transfers vinden.
    Je punt snap ik. Maar voor snel overzicht is het geruchten topic. Gebruik ik als ik de hele dag en route ben. Ga echt niet 5 pagina's terug lezen.
    Gelukkig maar. Je wil niet weten wat er vier pagina’s geleden over jou gezegd werd…
    Gutanoth
    Vaste waarde in elftal

Josef Dettelbacher wrote: 12 Aug 2024, 15:03
    Gutanoth wrote: 12 Aug 2024, 14:35

Mijn C40 is gewoon in Gent gebouwd :P
    Nog slechter. Jules en Octaaf die na de lunch met een paar pintjes op nog even wat boutjes aandraaien.
    We hebben zelf de lijnen in Gent geautomatiseerd en ik heb best wat vertrouwen in onze Engineers ;)
    Maax
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 12 Aug 2024, 18:48
    Begrijp ook wat je zegt, dit is ook het enige topic waar ik dat doe uit angst voor FOMO haha. Was ook geen aanval/kritiek maar op de moderators maar heb zelf het idee dat 90% wat hier wordt geschreven (net als mijn gezeik) thuishoort in een ander topic de laatste dagen/weken wat eerst voor m'n gevoel minder was.
  • These users thanked the author Maax for the post (total 2):
    danko-lazovicShovingNE2
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het gaat redelijk weinig over Zeno. Lijkt me toch een hele serieuze optie te zijn op basis van zijn profiel. Dat het minder is dan Sepp is duidelijk want anders wacht PSV niet zo lang. Maar als of Flamingo of deze jongen een mooie ontwikkeling laat zien is het wellicht al genoeg. Het is wel een beetje gokken maar ik vind het ook weer niet heel onverantwoord. Maar een anti climax is het wel als je Sepp mis loopt. Nog even wachten tot Zeno ook bij Feyenoord genoemd wordt want dat past ook in hun profiel.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 12 Aug 2024, 18:41Ik heb alleen wel de indruk dat Liverpool PSV niet nodig heeft, maar vice versa juist wel. Er lijkt genoeg interesse in Sepp te zijn. Dus in dat perspectief denk ik dat de TD geen dag minder zal slapen als PSV een andere naam lekt via de media.
    Mee eens hoor. Kan alleen nuttig zijn als Sepp heeft aangegeven perse naar PSV te willen of als de andere clubs zich nog amper gemeld hebben. Fabrizio meldde vorige keer in zijn bericht ook specifiek PSV.
    Joenepsv
    Legende

11 Tinus wrote: 12 Aug 2024, 19:29 Het gaat redelijk weinig over Zeno. Lijkt me toch een hele serieuze optie te zijn op basis van zijn profiel. Dat het minder is dan Sepp is duidelijk want anders wacht PSV niet zo lang. Maar als of Flamingo of deze jongen een mooie ontwikkeling laat zien is het wellicht al genoeg. Het is wel een beetje gokken maar ik vind het ook weer niet heel onverantwoord. Maar een anti climax is het wel als je Sepp mis loopt. Nog even wachten tot Zeno ook bij Feyenoord genoemd wordt want dat past ook in hun profiel.
    Als je Zeno Debast bedoeld, die voetbalt inmiddels voor Sporting.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 19:38
    11 Tinus wrote: 12 Aug 2024, 19:29 Het gaat redelijk weinig over Zeno. Lijkt me toch een hele serieuze optie te zijn op basis van zijn profiel. Dat het minder is dan Sepp is duidelijk want anders wacht PSV niet zo lang. Maar als of Flamingo of deze jongen een mooie ontwikkeling laat zien is het wellicht al genoeg. Het is wel een beetje gokken maar ik vind het ook weer niet heel onverantwoord. Maar een anti climax is het wel als je Sepp mis loopt. Nog even wachten tot Zeno ook bij Feyenoord genoemd wordt want dat past ook in hun profiel.
    Nee die nieuwe Zeno wiens naam me even ontgaan was.

https://www.transfermarkt.nl/zeno-van-d ... ler/738774
    Last edited by 11 Tinus on 12 Aug 2024, 19:40, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Joenepsv
    Daanpsv22
    Talent
    Favoriete speler: Xavi simons

vertrokken naar sporting lissabon
    Smeets14
    Nationale topspeler

Daanpsv22 wrote: 12 Aug 2024, 19:39
    vertrokken naar sporting lissabon
    Nee hij heeft het over Zeno Van Den Bosch. Schijnbaar vandaag genoemd door Elfrink in zijn praatje met Aad.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    Achterhoekpsv
    Joenepsv
    Legende

11 Tinus wrote: 12 Aug 2024, 19:39
    Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 19:38

Huh? Is er nog een Zeno? Populaire naam in België.

Ken hem niet maar jonge gast nog en qua marktwaarde iets meer haalbaar dan Sepp lijkt me.
    mr.top
    Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 19:58

Ken hem niet maar jonge gast nog en qua marktwaarde iets meer haalbaar dan Sepp lijkt me.
    Dat lijkt mij ook! Als ik zie hoe hier eerder een bericht wordt geplaatst waarin Liverpool nog maar eens aangeeft wat ze willen hebben dan denk ik maar één ding: doorschakelen
    Voijke
    Internationale topspeler

Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 19:58

Komt vanuit het Belgische feministische #metoo tijdperk.

Just Zeno
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

PSV heeft bij het management van Elvedi geinformeerd of hij open staat voor een transfer.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post (total 6):
    De RealistDaveBmatejaFc DenzelJordizuidtribune
    Carnelito
    Lid 2e elftal

En wat was het antwoord?
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Carnelito wrote: 12 Aug 2024, 21:28 En wat was het antwoord?
    3
    Ex unitate vires
    Carnelito
    Lid 2e elftal

Fanatic-U-s wrote: 12 Aug 2024, 21:30
    3
    Oh jammer, ik hoopte op 500
    De Realist
    Internationale topspeler

Lees dat ie net juist bij de spelersraad is aangesloten en zich aan BMG wil committeren. Wellicht dat PsvBmg er iets meer over kan zeggen
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Smeets14
    Nationale topspeler

De Realist wrote: 12 Aug 2024, 21:33 Lees dat ie net juist bij de spelersraad is aangesloten en zich aan BMG wil committeren. Wellicht dat @PsvBmg er iets meer over kan zeggen
    Tsja Teze zou ook zeker blijven.
    Joenepsv
    Legende

Die Elvedi is in het verleden ook wel eens aan ons gelinkt volgens mij.
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

Geen idee, wat ik weet is dat hij twijfelde over het vervolg van zijn carriere en nog graag PL/CL voetbal wil spelen. Had in zijn vorige contract een afkoopclausule laten zetten (10 miljoen) om deze stap te kunnen maken.

Betwijfel zelf of PSV wel de club is waar hij op zit te wachten. Verwacht zelf dat hij hoopt op PL voetbal.

Dit zou in mijn ogen een Benitez achtige transfer zijn maar acht de kans minimaal.
  • These users thanked the author LaFoquita for the post:
    Carnelito
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ik had wel verwacht dat we wel relatief snel Teze zouden laten gaan. Ik kan mij niet voorstellen dat als Teze dit weekend nog bij PSV is dat hij nog een keer zal spelen en als je een vervanger wilt halen dan wil je hem wel morgen of overmorgen presenteren als hij minuten moet maken dit weekend. Nog een keer hopen op Ledezma lijkt mij niet slim.
    nilssonH
    Moderator

Best een interessant profiel in combinatie met zijn contractstatus die Zeno Van Den Bosch. Logisch dat het niet keuze één is, maar snap wel dat hij op de lijstjes staat.
    Post Reply