Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ben benieuwd of Rik zo nog met nieuws komt.
Was vandaag bij de wedstrijd dus zal ook nog wel Stewart even aangesproken hebben
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ComeOnPSV wrote: 12 Aug 2024, 22:50 Ben benieuwd of Rik zo nog met nieuws komt.
Was vandaag bij de wedstrijd dus zal ook nog wel Stewart even aangesproken hebben
Nog zo'n lekker 23u tweetje
Madueke
Legende

Ontbijtkoek wrote: 12 Aug 2024, 22:50
ComeOnPSV wrote: 12 Aug 2024, 22:50 Ben benieuwd of Rik zo nog met nieuws komt.
Nog zo'n lekker 23u tweetje
Nabeschouwing van Alfons Groenendijk :tear:
Garnala
Basisspeler

11 Tinus wrote: 12 Aug 2024, 19:39
Joenepsv wrote: 12 Aug 2024, 19:38

Als je Zeno Debast bedoeld, die voetbalt inmiddels voor Sporting.
Nee die nieuwe Zeno wiens naam me even ontgaan was.

https://www.transfermarkt.nl/zeno-van-d ... ler/738774
Dit gerucht hoorde ik 2 weken geleden van een paar Antwerpen supporters, maar wist niet zeker of dit serieus was.
Juancho
Mister PSV

Die Zeno Van Den Bosch past toch juist totaal niet in het profiel? Dat ventje is 20 jaar, heeft nog enorm veel te leren terwijl PSV een leider en directe versterking op de RCV wil en zoekt. Als talent daarachter hebben we Flamingo al gehaald, ook voor heel veel geld.

Dan zou ik het totaal onlogisch vinden om nog een hele jonge en onervaren RCV te halen.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Mithras
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Reed net langs het PSV stadion en daar draaide een hele dikke auto van het terrein af. Maar het was donker en ik weet niks van auto's dus daar heeft niemand iets aan.
    Last edited by GillesdelaCroquette on 12 Aug 2024, 23:36, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
    SKERLAHeissenberrug
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Jwoeloe
    Moderator

En wat als Flamingo opschuift naar de positie van Teze? Dan kan je natuurlijk wel een jong talent halen voor achter optie 1 (hopelijk Sepp). Of zou PSV dat niet overwegen?
    Juancho
    Mister PSV

Jwoeloe wrote: 12 Aug 2024, 23:36 En wat als Flamingo opschuift naar de positie van Teze? Dan kan je natuurlijk wel een jong talent halen voor achter optie 1 (hopelijk Sepp). Of zou PSV dat niet overwegen?
    Dan heb je 2 jonge onervaren spelers aan de rechterkant waarbij Flamingo amper als rechtsback gespeelt heeft. Lijkt me ook een hele rare keuze om eerlijk te zijn.
    dannyPSV
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

De Heet van de Herdgang podcast van vandaag is wel een aanrader, zitten best wel wat nieuwtjes in:
    ► Show Spoiler
  • These users thanked the author dannyPSV for the post (total 23):
    SKERLAJuanchoLeon77MMaduekeruuddevilDonyellMalenMithrasMassimoNoosaTyyneDe RealistFritskePhilipsJoenepsvThijsTomm11 TinusStandbeeldSensationDeEintovenaarMG80Tutti FruttiFieseFriedrichSchoonGenoeg
    Juancho
    Mister PSV

Bedankt voor de samenvatting. Hoef ik de uitzending verder niet meer te luisteren. Gelukkig maar. 😁😏
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    LucNilisLegendHeissenberrug
    Josef Dettelbacher
    Legende

Juancho wrote: 12 Aug 2024, 23:29 Die Zeno Van Den Bosch past toch juist totaal niet in het profiel? Dat ventje is 20 jaar, heeft nog enorm veel te leren terwijl PSV een leider en directe versterking op de RCV wil en zoekt. Als talent daarachter hebben we Flamingo al gehaald, ook voor heel veel geld.

Dan zou ik het totaal onlogisch vinden om nog een hele jonge en onervaren RCV te halen.
    Het is maar net hoe erg je het wil maken. Flamingo heeft er al twee volle seizoenen eredivisie op zitten.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Juancho
    Mister PSV

Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.

Ik vind dat PSV daar, en zeker in de as, meer ervaring, leiderschap en kwalitatief nodig heeft.
    Last edited by Juancho on 12 Aug 2024, 23:54, edited 3 times in total.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Frankalbers1984
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

• These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
    Rayray
    Juancho
    Mister PSV

Image
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

De Realist wrote: 12 Aug 2024, 21:33 Lees dat ie net juist bij de spelersraad is aangesloten en zich aan BMG wil committeren. Wellicht dat @PsvBmg er iets meer over kan zeggen
    Heb niks kunnen vinden op pagina's rond Elvide mbt PSV, heb mijn mede supporters die in het stadion rondom mij zitten gevraagd maar niemand weet iets mbt PSV en Elvedi. Heeft afgelopen jaar bijna alles gespeeld en kan mij dan ook niet voorstellen dat hij BMG wil inruilen tegen een ED club als ons PSV, niet echt een verbetering.

Een wisselspeler van BMG zal nog wel de stap maken naar de ED maar een basisspeler gaat echt wel stappen achteruit van BMG naar PSV muv afgelopen jaar
    Josef Dettelbacher
    Legende

Juancho wrote: 12 Aug 2024, 23:51 Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.

Ik vind dat PSV daar, en zeker in de as, meer ervaring, leiderschap en kwalitatief nodig heeft.
    Maar je vind Sepp vd Berg wél ervaren genoeg?
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Riffii
    Geselecteerd voor Oranje

PsvBmg wrote: 13 Aug 2024, 00:15
    De Realist wrote: 12 Aug 2024, 21:33 Lees dat ie net juist bij de spelersraad is aangesloten en zich aan BMG wil committeren. Wellicht dat @PsvBmg er iets meer over kan zeggen
    Heb niks kunnen vinden op pagina's rond Elvide mbt PSV, heb mijn mede supporters die in het stadion rondom mij zitten gevraagd maar niemand weet iets mbt PSV en Elvedi. Heeft afgelopen jaar bijna alles gespeeld en kan mij dan ook niet voorstellen dat hij BMG wil inruilen tegen een ED club als ons PSV, niet echt een verbetering.

Een wisselspeler van BMG zal nog wel de stap maken naar de ED maar een basisspeler gaat echt wel stappen achteruit van BMG naar PSV muv afgelopen jaar
    Eff serieus ey… of je speelt bij een middenmoter in de BL of je speelt ieder jaar voor kampioenschap en CL in NL ?

Stap terug? Beetje overdreven vindenie?
  • These users thanked the author Riffii for the post (total 2):
    Vanthaman18Heissenberrug
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    Mvogoat
    Basisspeler

BMG is ook niet meer het BMG van een paar jaar geleden. Denk alleen dat Elvedi kosten-Baten technisch niet super interessant is. Ondanks jaren bewezen dienst weinig houvast opzich voor PSV. Spreekt geen nederlandse taal, kent de competitie niet.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    Mvogoat
    Basisspeler

dannyPSV wrote: 12 Aug 2024, 23:45 De Heet van de Herdgang podcast van vandaag is wel een aanrader, zitten best wel wat nieuwtjes in:
    ► Show Spoiler
    Creating Kevin Diks together!
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Josef Dettelbacher wrote: 13 Aug 2024, 00:29
    Juancho wrote: 12 Aug 2024, 23:51 Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.

Precies. Het is niet dat Sepp zoveel meer ervaring heeft dan Flamingo en met Boscagli heb je die ervaren speler al. Tel daar Schouten, Benitez, Luuk, Veerman en Til bij op en je hebt veel ervaring in de as.

En laten we eerlijk zijn... PSV betaalt 9 miljoen voor Flamingo. Het is niet zo dat ze hem enkel en alleen voor erbij willen hebben want dan waren er wel goedkopere opties geweest. Het is geen ordinaire wisselspeler ofzo.

Die echte onbetwiste basisspeler die Juancho wenst zou ik ook willen maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat die op de lijst staat achter Sepp vd Berg. Ik laat me graag verrassen maar als PSV kiest voor Zeno vd Bosch en Flamingo voor naast Boscagli is het ook weer niet zo super onlogisch als Juancho doet voor komen. Vorig jaar was bv Zeno Debast misschien wel de A keuze en Beelen had hier kunnen spelen als hij voor PSV gedaan was. Dus het is echt niet dat PSV enkel en alleen kijkt naar kant en klare topspelers a la Moreno die er meteen staan en waarmee we de CL gaan winnen.

Als het Zeno vd Bosch wordt met Flamingo dan hebben ze eindelijk fors geïnvesteerd in de verdediging en als er dan nog een contractverlenging van Boscagli erbij komt heb je met hem en Dest ook wel de nodige balans.

Maarja plan A is Sepp en daar hoop ik nog steeds op maar dat voelt meer als uitgestelde teleurstelling.
    ShovingNE2
    Site Admin

PsvBmg wrote: 13 Aug 2024, 00:15Een wisselspeler van BMG zal nog wel de stap maken naar de ED maar een basisspeler gaat echt wel stappen achteruit van BMG naar PSV muv afgelopen jaar
    Haha. Van de nummer 14 van de Bundesliga knokkend tegen degradatie naar Champions League met PSV... ja, dat is echt een stap achteruit. Daarom zal de waarde van de selectie ook ongeveer de helft zijn van die van PSV. Nee: dat is echt een paar grote stappen vooruit.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
    James RodriguezVanthaman18SensationEindhovenvoetbal
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ShovingNE2
    Site Admin

Leuk, RikElfrink heeft het over de vele transferwindowfetisjisten hier op het forum in de podcast. Begint ergens rond minuut 20.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Gerard Karnemelk
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Josef Dettelbacher wrote: 13 Aug 2024, 00:29

Niet ervaren, wel een leider in het veld die bij Mainz ook met hoge druk en veel ruimte in de rug speelde. Dus in zoverre is hij al wel een stapje verder. Vind persoonlijk overigens dat er op (één van de) backposities op ervaring ingezet moet worden als Sepp de RCV wordt, zoals Gosens.

Wel bijzonder want volgens mij zijn er nog niet of nauwelijks namen voor RB gevallen vanuit RikElfrink terwijl men daar toch ook volop met mogelijke vervangers van Teze bezig zal zijn.
    ShovingNE2
    Site Admin

Alleen Tete toch?
    ruuddevil
    Legende

Het is best opvallend dat er na het afgelopen topseizoen vooralsnog geen grote uitgaande transfers zijn geweest.
    Post Reply