Sepp van den Berg
-
- Legende
Mwah, zou kunnen, maar er worden erg veel clubs met hem in verband gebracht. PSV zit in een veel lastiger positie en speelt heel hoog spel.SKERLA wrote: ↑13 Aug 2024, 08:31Maar ook: Hoe langer je wacht, hoe minder alternatieven er voor Van den Berg overblijven omdat die clubs inmiddels al een nieuwe RCV hebben.TomPSV wrote: ↑13 Aug 2024, 08:07 Hoe langer je wacht, hoe minder alternatieven er voor Van den Berg overblijven omdat die inmiddels al een nieuwe club hebben. PSV heeft dus 12 miljoen geboden en Liverpool wil bijna het dubbele met 23 miljoen. Echt geen idee waarom ze nu nog wachten, dat gat is enorm.
Liverpool heeft echt geen haast, die hebben geld zat en Van den Berg is daar geen belangrijke speler, dus het zal ze allemaal niet veel uitmaken en wachten gewoon net zolang een club richting de 20 mil biedt. Zo niet, dan wordt hij verhuurd of verkopen ze hem volgend seizoen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dat vind ik een onvergelijkbare situatie. Het gaat er nu om dat mensen op dit forum denken te weten dat het verschil tussen vraag Liverpool en bod PSV onoverbrugbaar is, maar ik kan mij niet voorstellen dat PSV 3 maanden bezig is met een transfer waarvan ze weten dat het m toch niet gaat worden.trouwepsvfan wrote: ↑13 Aug 2024, 08:18Dit is best een raar argument. Want als we op 1 september nog geen RCV hebben gehaald kun je nog steeds zeggen ‘’Earnie is de enige die weet hoe het echt zit, dus hij zal wel z’n redenen hebben dat hij er nog altijd vertrouwen in heeft”Sensation wrote: ↑13 Aug 2024, 08:14
Ik denk als je alle forumleden plus alle NL media bij elkaar optelt, en daar Stewart aan toevoegt, dan denk ik dat van die heeele groep mensen Stewart de enige is die nauw contact heeft met de mensen bij Liverpool. Dus dan zal hij ook wel zijn redenen hebben waarom hij er nog vertrouwen in heeft.
Dit gaat dus specifiek over 1 situatie, met 1 speler en 1 club, niet over het niet aantrekken van een verdediger in het algemeen.
-
- Bankzitter
Exact dat. Er is er maar 1 die weet hoe het er exact voor staat, en dat is Earnie. Hij moet aanvoelen of zoiets haalbaar lijkt of niet - dat kan alleen de gepsprekspartner.
En in Earnie we trust. Ik geloof niet dat onze chefkok te lang aan een dood paard blijft trekken.
Helaas voor ons is hij ook heel goed in het niet lekken van info. Daar zullen wij het helaas mee.moeten doen.
En in Earnie we trust. Ik geloof niet dat onze chefkok te lang aan een dood paard blijft trekken.
Helaas voor ons is hij ook heel goed in het niet lekken van info. Daar zullen wij het helaas mee.moeten doen.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Afgelopen zomer heeft Earnie toch ook te lang lopen trekken aan Davidson Sanchez? Die was uiteindelijk ook te duur en toen werd er halsoverkop doorgepakt 2 uur voor de deadline en is er 4 miljoen in de fik gestoken door ABK te huren. We zitten nu een beetje in limbo. Liverpool wilt niet buigen voor PSV, PSV wilt niet buigen voor Monaco en uiteindelijk zal er ergens speling moeten komen omdat je niet te lang wilt doorgaan met Oppergard, Boscagli, flamingo en Ledezma als verdediging. Dat gaat je gewoon punten kosten.
-
- Internationale topspeler
En dan het seizoen in gaan met in feite maar 1 basiswaardige CV (Boscagli) en een twijfelgeval (Flamingo)? Ik zie onze leiding tot veel in staat. Maar niet tot dit. Een beetje vertrouwen lijkt me wel op z'n plaats na afgelopen seizoen. Al ben ik ook niet bepaald fan van deze werkwijze. Zie liever wat eerder de actie en eerder de selectie compleet.vak kk 1988 wrote: ↑13 Aug 2024, 06:17 Precies wat iemand op X al zij gaat gebeuren.
PSV blijft wachten tot 2 sep en dan komen ze met het verhaal dat we alleen voor het beste wilde gaan maar die is niet gelukt en optie B hadden we niet genoeg vertrouwen
Dit is alleen acceptabel wat mij betreft als Sepp uiteindelijk bij ons tekent. Gebeurt het niet, dan is het een verkeerde keuze geweest.
-
- Vaste waarde in elftal
Dat lag geloof ik meer aan het salaris. Na de Johan Cruijff Schaal tegenFeyenoord op 4 augustus hebben we dat opgegeven. Toen was Debast zelfs nog in beeld en was daar op het nippertje onze redder in nood ABKTeletubby wrote: ↑13 Aug 2024, 09:14 Afgelopen zomer heeft Earnie toch ook te lang lopen trekken aan Davidson Sanchez? Die was uiteindelijk ook te duur en toen werd er halsoverkop doorgepakt 2 uur voor de deadline en is er 4 miljoen in de fik gestoken door ABK te huren. We zitten nu een beetje in limbo. Liverpool wilt niet buigen voor PSV, PSV wilt niet buigen voor Monaco en uiteindelijk zal er ergens speling moeten komen omdat je niet te lang wilt doorgaan met Oppergard, Boscagli, flamingo en Ledezma als verdediging. Dat gaat je gewoon punten kosten.
-
- Bankzitter
Iedereen was in eerste instantie razend enthousiast over het huren van ABK. Was zowaar een stunt volgens sommige mede-forumgebruikers. Had ook al heel mooie dingen laten zien het seizoen voorafgaand. Het klopt - daar hebben we weinig van terug gezien in zijn seizoen hier. Echter dat risico loop je altijd.
- These users thanked the author FC Bracke for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • 29.04.2007
-
- Legende
ABK stond niet voor niks op de lijstjes bij Bayern Munchen en BVB. Maakt zelfs na afgelopen horrorseizoen een miljoenentransfer naar de Bundesliga. Achteraf is makkelijk lullen, maar die huur was ook een aardige stunt destijds.
Had Earnie het wellicht beter kunnen doen met een nieuwe RCV? Misschien wel, maar vergeet niet dat hij die hele zomer de puinhopen van John de Jong moest wegwerken. En dat is hem toch aardig gelukt kun je zeggen. Die excuses zijn er alleen deze transferwindow niet meer m.b.t. de verdediging.
Had Earnie het wellicht beter kunnen doen met een nieuwe RCV? Misschien wel, maar vergeet niet dat hij die hele zomer de puinhopen van John de Jong moest wegwerken. En dat is hem toch aardig gelukt kun je zeggen. Die excuses zijn er alleen deze transferwindow niet meer m.b.t. de verdediging.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- 29.04.2007
-
- Meervoudig international
Durf er inmiddels wel van uit te gaan dat Sepp komt, maar hij zal wel onze duurste aankoop allertijden worden. Dat vind ik dan toch wel weer spannend eigenlijk. Overschatten we hem bijvoorbeeld niet een heel klein beetje? Als je 18 miljoen of zelfs nog iets meer voor hem neerlegt als PSV zijnde moet het ook wel helemaal kloppen, hoor.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Hoef geen gelijk maar ik was er niet heel happy mee, achteraf fijn lullen maar hoopte toen meer op Debast.FC Bracke wrote: ↑13 Aug 2024, 09:40 Iedereen was in eerste instantie razend enthousiast over het huren van ABK. Was zowaar een stunt volgens sommige mede-forumgebruikers. Had ook al heel mooie dingen laten zien het seizoen voorafgaand. Het klopt - daar hebben we weinig van terug gezien in zijn seizoen hier. Echter dat risico loop je altijd.
Last edited by NotoriousBIG046 on 13 Aug 2024, 09:56, edited 1 time in total.
We can't change the world until we change ourselves.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik denk dat Earnie het middels bonussen en doorverkoop% zal fixen. Gaat niet meer dan 15 vast betalen lijkt me.Kezmania wrote: ↑13 Aug 2024, 09:51 Durf er inmiddels wel van uit te gaan dat Sepp komt, maar hij zal wel onze duurste aankoop allertijden worden. Dat vind ik dan toch wel weer spannend eigenlijk. Overschatten we hem bijvoorbeeld niet een heel klein beetje? Als je 18 miljoen of zelfs nog iets meer voor hem neerlegt als PSV zijnde moet het ook wel helemaal kloppen, hoor.
-
- Jeugdspeler
En niet te vergeten een terugkoopclausule, want ja het is toch een grote club hèVanthaman18 wrote: ↑13 Aug 2024, 09:52Ik denk dat Earnie het middels bonussen en doorverkoop% zal fixen. Gaat niet meer dan 15 vast betalen lijkt me.Kezmania wrote: ↑13 Aug 2024, 09:51 Durf er inmiddels wel van uit te gaan dat Sepp komt, maar hij zal wel onze duurste aankoop allertijden worden. Dat vind ik dan toch wel weer spannend eigenlijk. Overschatten we hem bijvoorbeeld niet een heel klein beetje? Als je 18 miljoen of zelfs nog iets meer voor hem neerlegt als PSV zijnde moet het ook wel helemaal kloppen, hoor.
-
- Vaste waarde in elftal
Jij wist dat ie zoveel blessures zou oppikken?NotoriousBIG046 wrote: ↑13 Aug 2024, 09:51Hoef geen gelijk maar ik was er niet heel happy mee, achteraf fijn lullen maar hoopte toen meer op Debast.FC Bracke wrote: ↑13 Aug 2024, 09:40 Iedereen was in eerste instantie razend enthousiast over het huren van ABK. Was zowaar een stunt volgens sommige mede-forumgebruikers. Had ook al heel mooie dingen laten zien het seizoen voorafgaand. Het klopt - daar hebben we weinig van terug gezien in zijn seizoen hier. Echter dat risico loop je altijd.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Dat zeg ik nergens, stond alleen meer achter een definitieve transfer dan achter een huurdeal om maar weer pleisters te plakken in plaats van de verdediging meteen goed aan te pakken.Momfer wrote: ↑13 Aug 2024, 10:05Jij wist dat ie zoveel blessures zou oppikken?NotoriousBIG046 wrote: ↑13 Aug 2024, 09:51
Hoef geen gelijk maar ik was er niet heel happy mee, achteraf fijn lullen maar hoopte toen meer op Debast.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- Juancho
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Vaste waarde in elftal
Ja, zo stonden de meeste er wel in hier. We zullen het nooit echt weten maar ik denk dat het uiteindelijk een prima noodoplossing was. Even Hoffenheim maar in de gaten houden komend jaar .NotoriousBIG046 wrote: ↑13 Aug 2024, 10:06Dat zeg ik nergens, stond alleen meer achter een definitieve transfer dan achter een huurdeal om maar weer pleisters te plakken in plaats van de verdediging meteen goed aan te pakken.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ja en hier heb ik toch wel mixed feelings over. Ik juich de komst van Sepp van den Berg zonder meer toe, zal ook JUICHEN! als het ervan komt. Maar tegelijkertijd heeft deze transfer wel iets van zo verliefd zijn op een bloedmooie vrouw dat je haar jukken en grillen niet ziet. Wanneer een speler - zonder eigendom van in dit geval Liverpool - zijn waarde heeft bewezen met zo'n 120 wedstrijdjes in de Eredivisie, het Championship en de Bundesliga en FSV Mainz is feitelijk de grootste club op zijn CV, is €15m eigenlijk al veel te veel. Maar wanneer het niet alleen je duurste aankoop moet worden en je met allerlei doorverkooppercentages, bonussen en terugkoopclausules ook nog door allerlei hoepels moet springen die in de toekomst financieel weer allerlei beperkingen geven kun je je afvragen of je dan niet iets sportiefs gelijkwaardigers moet halen. En iets toekomstbestendigers.Vanthaman18 wrote: ↑13 Aug 2024, 09:52Ik denk dat Earnie het middels bonussen en doorverkoop% zal fixen. Gaat niet meer dan 15 vast betalen lijkt me.Kezmania wrote: ↑13 Aug 2024, 09:51 Durf er inmiddels wel van uit te gaan dat Sepp komt, maar hij zal wel onze duurste aankoop allertijden worden. Dat vind ik dan toch wel weer spannend eigenlijk. Overschatten we hem bijvoorbeeld niet een heel klein beetje? Als je 18 miljoen of zelfs nog iets meer voor hem neerlegt als PSV zijnde moet het ook wel helemaal kloppen, hoor.
Onderhand lijkt me de veel aangehaalde Martin Vitik een minstens gelijkwaardig alternatief, die je wel voor max. €15m en zonder toeters en bellen los krijgt van Sparta Praag.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- De Realist
-
- Meervoudig international
Hij is toch gewoon vooral zo duur vanwege zijn home-grown status en daardoor vrij makkelijk weer verkoopbaar is richting PL-clubs, zie bijv. Forbs.
Uiteraard weerspiegelt het zijn kwaliteiten niet en het is te hopen dat hij zelf niet teveel druk ervaart van een hoge transfersom, want men gaat daar natuurlijk wel helemaal los op zodra hij te weinig presteert.
Uiteraard weerspiegelt het zijn kwaliteiten niet en het is te hopen dat hij zelf niet teveel druk ervaart van een hoge transfersom, want men gaat daar natuurlijk wel helemaal los op zodra hij te weinig presteert.
-
-
- Lid 2e elftal
- Tjompie
-