Ik ben bang dat het komt doordat de markt pas laat in beweging is gekomen. Ik verwacht nog zeker 1 grote uitgaande transfer.
Transferwindow 2024/25
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Doet den Stewart dan toch goed, de selectie bij elkaar houden ;-)
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- DoubleUCoolman
- ShovingNE2
- Site Admin
Ook omdat we in een andere positie zitten vermoed ik zo. Kwamen ze in de situatie van vorig jaar met 40 miljoen voor Jerdy dan was er misschien wel ja gezegd. Nu roept Stewart 60 miljoen. En dat kan ook prima.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Het glas is nog halfvol zo te lezen, t.a.v. de transfer van Sepp.
https://www.ed.nl/PSV/wel-weer-sportiev ... haring_web
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zou liever 1 grote uitgaande transfer hebben nu in de vorm Bakayoko, zodat je iemand richting zijn topwaarde verkoopt. Niet omdat ik hem waardeloos vind, maar ook omdat je dan weer ff lekker kan cashen. Hij en veerman nog een contract tot 2026, en Veerman zou ik graag behouden. Stel je voor dat er eentje matig presteert en dan met een contract van nog een jaar zit, dan moet je verkopen wellicht tegen een lagere prijs...
- ruuddevil
- Legende
Het zou een beetje gek zijn om na een wedstrijd tegen RKC van gedachten te veranderen over het aantrekken van versterkingen. RKC is ontzettend zwak en zelfs zij werden een aantal keer gevaarlijk.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
- Juancho • milansandro • ShovingNE2
-
- Legende
Ik vind Mbe Soh (Nottingham) nog steeds een interessante naam. Ook niet super ervaren, maar ik was wel gecharmeerd van wat ik vorig jaar zag bij Almere City.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Waarom wil je cashen als dat niet nodig is? Dan Wil je toch liever de goede spelers behouden? Dat zijn Veerman en Bakayoko. Stel ze spelen beide goed( wat ik logischer vind Dan dat eentje ineens matig gaat zijn) Dan ga je er nog meer geld op vangen.AntiBierGooien wrote: ↑13 Aug 2024, 08:59 Ik zou liever 1 grote uitgaande transfer hebben nu in de vorm Bakayoko, zodat je iemand richting zijn topwaarde verkoopt. Niet omdat ik hem waardeloos vind, maar ook omdat je dan weer ff lekker kan cashen. Hij en veerman nog een contract tot 2026, en Veerman zou ik graag behouden. Stel je voor dat er eentje matig presteert en dan met een contract van nog een jaar zit, dan moet je verkopen wellicht tegen een lagere prijs...
- Juancho
- Mister PSV
Het gaat mij nogmaals om de combinatie van evt inverstereren in 2 dure jonge RCV die dus op dezelfde plek spelen. Dat vind ik niet logisch. Dat je investeert in 1 van beide vind ik logisch en goed. Zo hoor het ook. En zo'n talent moet ook met regelmaat aan z'n speelminuten komen. Zie oa ook Pepi.11 Tinus wrote: ↑13 Aug 2024, 07:04Precies. Het is niet dat Sepp zoveel meer ervaring heeft dan Flamingo en met Boscagli heb je die ervaren speler al. Tel daar Schouten, Benitez, Luuk, Veerman en Til bij op en je hebt veel ervaring in de as.
En laten we eerlijk zijn... PSV betaalt 9 miljoen voor Flamingo. Het is niet zo dat ze hem enkel en alleen voor erbij willen hebben want dan waren er wel goedkopere opties geweest. Het is geen ordinaire wisselspeler ofzo.
Die echte onbetwiste basisspeler die Juancho wenst zou ik ook willen maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat die op de lijst staat achter Sepp vd Berg. Ik laat me graag verrassen maar als PSV kiest voor Zeno vd Bosch en Flamingo voor naast Boscagli is het ook weer niet zo super onlogisch als Juancho doet voor komen. Vorig jaar was bv Zeno Debast misschien wel de A keuze en Beelen had hier kunnen spelen als hij voor PSV gedaan was. Dus het is echt niet dat PSV enkel en alleen kijkt naar kant en klare topspelers a la Moreno die er meteen staan en waarmee we de CL gaan winnen.
Als het Zeno vd Bosch wordt met Flamingo dan hebben ze eindelijk fors geïnvesteerd in de verdediging en als er dan nog een contractverlenging van Boscagli erbij komt heb je met hem en Dest ook wel de nodige balans.
Maarja plan A is Sepp en daar hoop ik nog steeds op maar dat voelt meer als uitgestelde teleurstelling.
Maar zo'n 20 miljoen stuk slaan op 2 gasten van 20 die op dezelfde plek spelen terwijl PSV ook ervaring, leiderschap en budget nodig heeft voor andere posities is heel wat anders.
Investeer dan in de goed jonge back die met Boscagli en de nieuwe RCV ook de juiste ervaring/leiderschap naast zich heeft. vd Berg is dan geen de Vrij nee, maar de verhalen rondom hem zijn wel zo dat hij zich wel redt in zijn uppie en daarnaast echt een leider is. Komt hij niet hoop ik dat PSV andere misschien wat meer ervaren spelers op het oog heeft. Want dat hebben we wat mij betreft wel nodig. Zeker als je Europees wat meer wilt laten zien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Nagalo.. interessante speler.
Best een beertje.
https://www.transfermarkt.com/adamo-nag ... ler/800976
We can't change the world until we change ourselves.
- Maikel
- Site Admin
Dit past beter in het Interessante Spelers topicJosef Dettelbacher wrote: ↑13 Aug 2024, 09:11 Ik vind Mbe Soh (Nottingham) nog steeds een interessante naam. Ook niet super ervaren, maar ik was wel gecharmeerd van wat ik vorig jaar zag bij Almere City.
Dit topic is voor echte nieuwtjes en geruchten
-
- Vedette
Aan de ene kant wil je je beste spelers uiteraard behouden, maar op de lange termijn werkt komt dat alleen maar als een boomerang terug. Wat je niet wil namelijk is dat je volgend jaar 8 basisspelers in één keer moet vervangen, wat vrij reëel is als je deze zomer niemand meer laat gaan, op Teze na. Denk dan aan Benítez, Boscagli, Veerman, Schouten, Tillman, Bakayoko, Lang, en een 35-jarige Luuk de Jong: mocht je die allemaal in één zomer moeten vervangen is dat een schier onmogelijke opgave. Als je dan een Bakayoko nu voor 50-60 miljoen zou kunnen verkopen, en het geeft mogelijkheden om strategische aankopen voor de langere termijn te kunnen doen om te kunnen anticiperen op reële aanstaande vertrekken volgend jaar, is dat veel duurzamer op de lange termijn.VTheMan wrote: ↑13 Aug 2024, 09:12Waarom wil je cashen als dat niet nodig is? Dan Wil je toch liever de goede spelers behouden? Dat zijn Veerman en Bakayoko. Stel ze spelen beide goed( wat ik logischer vind Dan dat eentje ineens matig gaat zijn) Dan ga je er nog meer geld op vangen.AntiBierGooien wrote: ↑13 Aug 2024, 08:59 Ik zou liever 1 grote uitgaande transfer hebben nu in de vorm Bakayoko, zodat je iemand richting zijn topwaarde verkoopt. Niet omdat ik hem waardeloos vind, maar ook omdat je dan weer ff lekker kan cashen. Hij en veerman nog een contract tot 2026, en Veerman zou ik graag behouden. Stel je voor dat er eentje matig presteert en dan met een contract van nog een jaar zit, dan moet je verkopen wellicht tegen een lagere prijs...
- These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
- TheoTheoTheo • Thomas • FieseFriedrich
-
- Bankzitter
Ik hoor elk jaar het zelfde verhaal, de transfermarkt komt pas laat op gang. Zijn er ook jaren geweest dat de algemene markt vroeg op gang kwam?
Gosens is voor 7,25 miljoen euro als verplichte optie en 750 K huursom niet interessant.
Gosens is voor 7,25 miljoen euro als verplichte optie en 750 K huursom niet interessant.
-
- Meervoudig international
Deze jongen heeft al tijden geen minuten gemaakt en is meer een mandekker dan dat hij een bewezen een ruimte kan verdedigen. Vind hem ook vrij onrustig bewegen, snap best als hier twijfels over zijn en dat ze dan meer centen stuk slaan op een zekerder project.NotoriousBIG046 wrote: ↑13 Aug 2024, 09:21Nagalo.. interessante speler.
Best een beertje.
https://www.transfermarkt.com/adamo-nag ... ler/800976
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- Aronhondeveld4
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Klinkt inderdaad positief. Die jongen wil dolgraag naar PSV. Hebben zelf al laten weten dat ze 20 miljoen te veel vinden. PSV wil hem dolgraag hebben. Earnie gaat dit fixen. Liverpool sputtert nog wat tegen nu door Fabrieske in te zetten om de prijs op te drijven. Er gaat geen club zoveel betalen voor Sepp en spelen bij hun gaat hij ook niet. Dit gaat gewoon goed komen.SKERLA wrote: ↑13 Aug 2024, 08:57 Het glas is nog halfvol zo te lezen, t.a.v. de transfer van Sepp.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja maar dan zit het hem niet in Sepp en eventueel Zeno maar in het halen van Flamingo. Dan was dat niet de beste keuze als je het puur kijkt naar de RCV positie. Want Sepp en Flamingo samen zijn 30 miljoen en beide jonge RCVs.Juancho wrote: ↑13 Aug 2024, 09:17Het gaat mij nogmaals om de combinatie van evt inverstereren in 2 dure jonge RCV die dus op dezelfde plek spelen. Dat vind ik niet logisch. Dat je investeert in 1 van beide vind ik logisch en goed. Zo hoor het ook. En zo'n talent moet ook met regelmaat aan z'n speelminuten komen. Zie oa ook Pepi.11 Tinus wrote: ↑13 Aug 2024, 07:04
Precies. Het is niet dat Sepp zoveel meer ervaring heeft dan Flamingo en met Boscagli heb je die ervaren speler al. Tel daar Schouten, Benitez, Luuk, Veerman en Til bij op en je hebt veel ervaring in de as.
En laten we eerlijk zijn... PSV betaalt 9 miljoen voor Flamingo. Het is niet zo dat ze hem enkel en alleen voor erbij willen hebben want dan waren er wel goedkopere opties geweest. Het is geen ordinaire wisselspeler ofzo.
Die echte onbetwiste basisspeler die Juancho wenst zou ik ook willen maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat die op de lijst staat achter Sepp vd Berg. Ik laat me graag verrassen maar als PSV kiest voor Zeno vd Bosch en Flamingo voor naast Boscagli is het ook weer niet zo super onlogisch als Juancho doet voor komen. Vorig jaar was bv Zeno Debast misschien wel de A keuze en Beelen had hier kunnen spelen als hij voor PSV gedaan was. Dus het is echt niet dat PSV enkel en alleen kijkt naar kant en klare topspelers a la Moreno die er meteen staan en waarmee we de CL gaan winnen.
Als het Zeno vd Bosch wordt met Flamingo dan hebben ze eindelijk fors geïnvesteerd in de verdediging en als er dan nog een contractverlenging van Boscagli erbij komt heb je met hem en Dest ook wel de nodige balans.
Maarja plan A is Sepp en daar hoop ik nog steeds op maar dat voelt meer als uitgestelde teleurstelling.
Maar zo'n 20 miljoen stuk slaan op 2 gasten van 20 die op dezelfde plek spelen terwijl PSV ook ervaring, leiderschap en budget nodig heeft voor andere posities is heel wat anders.
Investeer dan in de goed jonge back die met Boscagli en de nieuwe RCV ook de juiste ervaring/leiderschap naast zich heeft. vd Berg is dan geen de Vrij nee, maar de verhalen rondom hem zijn wel zo dat hij zich wel redt in zijn uppie en daarnaast echt een leider is. Komt hij niet hoop ik dat PSV andere misschien wat meer ervaren spelers op het oog heeft. Want dat hebben we wat mij betreft wel nodig. Zeker als je Europees wat meer wilt laten zien.
Flamingo is overigens een jaartje jonger dan Sepp waarbij Sepp een jaar gemist heeft door blessures. Qua leeftijd vind ik het allemaal niet zo boeiend zolang ze maar goed genoeg zijn. En als ze een lastig begin hebben maar er bovenop komen zou dat nog acceptabel zijn. Als je 15 miljoen over hebt voor Flamingo en Zeno (als voorbeeld) dan denk ik dat het best realistisch is.
Het liefst heb je een kant en klare speler die je erin zit en er niet meer uit haalt. Als dat alternatief achter Sepp op de lijst had gestaan had ik wel verwacht dat die er al was geweest.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Minimaal 37 wedstrijden als ze zowel uitgeschakeld worden in de EL en ECL, en direct uit de KNVB-beker liggen tegen zegge Hercules of UNA
-
- Nationale topspeler