Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Smeets14 wrote: 13 Aug 2024, 20:57
Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2024, 20:56

Brighton zal niet zomaar een bod doen, die hebben vast eerst ff de interesse gepeild bij de zaakwaarnemer.
Hoeft niet per se. Die Turken hebben ook een bod gedaan terwijl Boscagli daar helemaal geen interesse in heeft.
Denk dat een Premier League-club wat professioneler te werk gaat. Zeker Brighton, een nette club met een heel sterk beleid
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Het bericht waarvan je wist dat deze zou komen. Helaas is Brighton nou net een van de 2-3 ploegen waarbij Boscagli uitstekend zou passen in de PL; de andere 2 zijn Arsenal en Man City kwa voetbal. En dan is Brighton uiteraard de meest realistische keuze.

De vraag is idd wat wil Boscagli: grote competitie, meer geld, maar ook spelen in de middenmoot. En altijd het risico dat er een andere trainer komt die het spel weer omgooit.

Maar mogen we nu eindelijk ook eens concluderen dat Earnie er een enorme puinhoop van heeft gemaakt, vwb de verdediging? Want we zadelen Bosz echt op met een reuze probleem: de hele linie is straks anders, en daarnaast is er alleen met Flamingo een verdediger gehaald die voorlopig alleen als prima backup zou moeten voldoen.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalBadShakerEl Sordo
    Maax
    Meervoudig international

Aan de andere kant; als Boscagli met een 1-jarig contract kan vervangen met Sepp ben je, op termijn, wellicht winnaar. Helemaal als Ollie graag zou willen en dan niet bij zou willen tekenen, al is dat speculatie. Hopelijk blijft hij en tekent hij bij, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.
    Remontada
    Veelbelovend talent

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2024, 20:51 Ik denk ook altijd dat zo'n bod alleen wordt gedaan als de speler al aangegeven heeft dat hij ervoor open staat. Wat zou ik hiervan balen zeg. Ongekend.
    Precies dit en anders had hij ook al lang bijgetekend natuurlijk.

Ik ben niet klaar voor een PSV zonder Bosca.
  • These users thanked the author Remontada for the post:
    Eindhovenvoetbal
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Smeets14 wrote: 13 Aug 2024, 20:45
    PsvBmg wrote: 13 Aug 2024, 20:43 Als Boscagli zelf wil gaan is hij weg.
    15 miljoen is een hoop geld voor een speler met 1 jaar contract, krijg je voor Teze 13 miljoen en voor Boscagli 17 miljoen hou je netto 20 miljoen over.

Misschien kan dan Vd Berg, Zeno vd Bosch, en een Vitik of Pascal Struijk gehaald worden, transfervrij misschien dan toch voor een van Aaanholt gaan ?
    Hij heeft nog gewoon een contract voor 1 jaar. PSV wil veel meer dan voor Teze, dan gaan ze 15 miljoen echt niet accepteren.

Het zal er vooral aan liggen wat Boscagli zelf wil, ga je een speler die al zo lang hier is dat ontnemen ?
    Tuurlijk PSV moet goed geld krijgen maar 20 miljoen is heel veel geld voor een speler met een contract voor 10 maanden. Wij zijn geen PL club die dit kan
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Frankpsv
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Maax wrote: 13 Aug 2024, 20:59 Aan de andere kant; als Boscagli met een 1-jarig contract kan vervangen met Sepp ben je, op termijn, wellicht winnaar. Helemaal als Ollie graag zou willen en dan niet bij zou willen tekenen, al is dat speculatie. Hopelijk blijft hij en tekent hij bij, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

Vind ik ook, je hebt daarnaast nog wel een LCV,LV en RV nodig en dan nog is het minimaal.
    Maax
    Meervoudig international

PsvBmg wrote: 13 Aug 2024, 21:03
    Maax wrote: 13 Aug 2024, 20:59 Aan de andere kant; als Boscagli met een 1-jarig contract kan vervangen met Sepp ben je, op termijn, wellicht winnaar. Helemaal als Ollie graag zou willen en dan niet bij zou willen tekenen, al is dat speculatie. Hopelijk blijft hij en tekent hij bij, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

Vind ik ook, je hebt daarnaast nog wel een LCV,LV en RV nodig en dan nog is het minimaal.
    Jupp, maar dat was uiteraard al het geval. Het is gewoon mooi kut, maar ik vertrouw erop dat ze er alles aan doen om binnen 2,5 week de selectie rond te hebben. Kan dadelijk ook ineens snel gaan.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Menno1 wrote: 13 Aug 2024, 20:59 Het bericht waarvan je wist dat deze zou komen. Helaas is Brighton nou net een van de 2-3 ploegen waarbij Boscagli uitstekend zou passen in de PL; de andere 2 zijn Arsenal en Man City kwa voetbal. En dan is Brighton uiteraard de meest realistische keuze.

De vraag is idd wat wil Boscagli: grote competitie, meer geld, maar ook spelen in de middenmoot. En altijd het risico dat er een andere trainer komt die het spel weer omgooit.

Maar mogen we nu eindelijk ook eens concluderen dat Earnie er een enorme puinhoop van heeft gemaakt, vwb de verdediging? Want we zadelen Bosz echt op met een reuze probleem: de hele linie is straks anders, en daarnaast is er alleen met Flamingo een verdediger gehaald die voorlopig alleen als prima backup zou moeten voldoen.
    Wat mij betreft nog steeds niet (want nog geen 2 September) maar ik vrees wel dat ik je tegen die tijd gelijk moet gaan geven.

En toch : #inEarniewetrust :strong:
    De Realist
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 13 Aug 2024, 20:59 Het bericht waarvan je wist dat deze zou komen. Helaas is Brighton nou net een van de 2-3 ploegen waarbij Boscagli uitstekend zou passen in de PL; de andere 2 zijn Arsenal en Man City kwa voetbal. En dan is Brighton uiteraard de meest realistische keuze.

Ik denk eigenlijk dat dat met name zit in het feit dat heel Europa ondertussen wel weet dat PSV serieus verdedigers nodig heeft

Dat wordt dus toch een stel Argentijnse slagers. En nee, niet die schele TBSer. Doe maar een K. Lasbak of vier.
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    11 Tinus
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Remontada
    Veelbelovend talent

Menno1 wrote: 13 Aug 2024, 20:59 Maar mogen we nu eindelijk ook eens concluderen dat Earnie er een enorme puinhoop van heeft gemaakt, vwb de verdediging?
    De tactiek van Earnie lijkt te zijn: versterken aan de bovenkant. Dit zijn over het algemeen dure jongens. Door deze tactiek lijkt er slechts nog geld te zijn voor 1 grote aankoop wat Van de Berg moet worden.

Hij heeft “gegokt” met Teze en Boscagli en die lijken nu toch te vertrekken. Met dat geld kan je ongetwijfeld goede vervangers halen maar ben het met je eens: voor nu lijkt het een enorme puinhoop.
    Last edited by Remontada on 13 Aug 2024, 21:10, edited 1 time in total.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Yes daar is ie. De Zweed K. Lasbak.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    De Realist
    Asterix
    Meervoudig international

Schattig, Brighton denkt dat het nog altijd uitverkoop is in Eindhoven. Ga maar lekker verder ploeteren met Veltman.
    Ich liebe gegenpressung
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Remontada wrote: 13 Aug 2024, 21:08
    Menno1 wrote: 13 Aug 2024, 20:59 Maar mogen we nu eindelijk ook eens concluderen dat Earnie er een enorme puinhoop van heeft gemaakt, vwb de verdediging?
    De tactiek van Earnie lijkt te zijn: versterken aan de bovenkant. Dit zijn over het algemeen dure jongens en die komen later in de transferperiode pas vrij. Door deze tactiek lijkt er slechts nog geld te zijn voor 1 grote aankoop wat Van de Berg moet worden.

Hij heeft “gegokt” met Teze en Boscagli en die lijken nu toch te vertrekken. Met dat geld kan je ongetwijfeld goede vervangers halen maar ben het met je eens: voor nu lijkt het een enorme puinhoop.
    Alsof onze chef-kok niet altijd rekening houdt met een vertrek van Teze of Boszcagli.
    Juancho
    Mister PSV

Ai ai ai... Het bericht waarvan je wist dat het ging komen maar je het stiekem toch nog heel ver weg drukt. Want een vertrek van Boscagli is op zoveel gebieden rampzalig. En wat Menno1 terecht zegt, dit is nou net 1 van die paar clubs die Boscagli ook zal aanspreken qua type voetbal en dan ook in de PL. Die gaan we dus wel kwijt raken want Brighton zal hun huiswerk wel gedaan hebben en echt wel terug komen met een 2de of 3de bod. En dan ben je Olly gewoon kwijt 😥. PSV is ook helemaal niet in staat om miljoenen te missen van spelers die anders transfervrij vertrekken. Zal wel ergens rond de 15-20 miljoen incl alles worden.

Zit je zo'n 1,5 week voor sluiten markt met een defensie die nog niet eens 1e divisie waardig. Zie dat maar te fixen met de juiste spelers waarvan je moet hopen dat Bosz weer de tovenaar kan zijn door in een hele korte periode de boel op elkaar te laten aansluiten.

Zorgen maak ik me steeds meer en meer... Oude tijden herleven steeds meer, een falend beleid wbt de defensie.
    Last edited by Juancho on 13 Aug 2024, 21:14, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 4):
    OntbijtkoekEindhovenvoetbalMenno1RemPSV
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

PsvBmg wrote: 13 Aug 2024, 21:02
    Smeets14 wrote: 13 Aug 2024, 20:45

Hij heeft nog gewoon een contract voor 1 jaar. PSV wil veel meer dan voor Teze, dan gaan ze 15 miljoen echt niet accepteren.

Het zal er vooral aan liggen wat Boscagli zelf wil, ga je een speler die al zo lang hier is dat ontnemen ?
    Tuurlijk PSV moet goed geld krijgen maar 20 miljoen is heel veel geld voor een speler met een contract voor 10 maanden. Wij zijn geen PL club die dit kan
    Natuurlijk kunnen wij dit wel. Iedereen heeft toch met volle verstand een contract getekend? PSV kan 20mln gewoon naast zich neerleggen als ze dat willen. Hetzelfde als dat Boscagli een contractverlenging naast zich neer kan leggen.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
    Smeets14GrasmatVanthaman18Bossche bol
    Remontada
    Veelbelovend talent

SKERLA wrote: 13 Aug 2024, 21:11
    Remontada wrote: 13 Aug 2024, 21:08

De tactiek van Earnie lijkt te zijn: versterken aan de bovenkant. Dit zijn over het algemeen dure jongens en die komen later in de transferperiode pas vrij. Door deze tactiek lijkt er slechts nog geld te zijn voor 1 grote aankoop wat Van de Berg moet worden.

Alsof onze chef-kok niet altijd rekening houdt met een vertrek van Teze of Boszcagli.
    Gegokt is misschien niet de juiste bewoording . Het is in ieder geval een lastige situatie, PSV werkt ook niet met deadlines begrijp ik. Dan blijft het bidden tot het einde van de markt.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 13 Aug 2024, 21:12 Ai ai ai... Het bericht waarvan je wist dat het ging komen maar je het stiekem toch nog heel ver weg drukt. Want een vertrek van Boscagli is op zoveel gebieden rampzalig. En wat @Menno1 terecht zegt, dit is nou net 1 van die paar clubs die Boscagli ook zal aanspreken qua type voetbal en dan ook in de PL. Die gaan we dus wel kwijt raken want Brighton zal hun huiswerk wel gedaan hebben en echt wel terug komen met een 2de of 3de bod. En dan ben je Olly gewoon kwijt 😥. PSV is ook helemaal niet in staat om miljoenen te missen van spelers die anders transfervrij vertrekken. Zal wel ergens rond de 15-20 miljoen incl alles worden.

Zit je zo'n 1,5 week voor sluiten markt met een defensie die nog niet eens 1e divisie waardig. Zie dat maar te fixen met de juiste spelers waarvan je moet hopen dat Bosz weer de tovenaar kan zijn door in een hele korte periode de boel op elkaar te laten aansluiten.

Zorgen maak ik me steeds meer en meer... Oude tijden herleven steeds meer, een falend beleid wbt de defensie.
    20 dagen is bijna 3 weken! Maar een klein beetje zorgen maak ik me ook.
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Voor 20 miljoen moet je hem laten gaan. Met het geld wat er al ligt voor Sepp plus deze inkomsten moet je toch 2 goede centrale verdedigers kunnen halen. Zo niet, dan zijn je lijstjes niet op orde of is er te lang gewacht waardoor andere clubs terecht ook hoge bedragen vragen. Op sommige dingen valt niet te anticiperen. Ik
    Zie hem ook liever blijven en verlengen, maar als ze 20 miljoen zouden bieden is hij weg.
    ShovingNE2
    Site Admin

Juancho wrote: 13 Aug 2024, 21:12Want een vertrek van Boscagli is op zoveel gebieden rampzalig.
    WE HEFFEN DE CLUB OP. WE KUNNEN NIETS MEER. RAMPSPOED ZAL ONS TREFFEN.

Het is echt aandoenlijk hier de enorme paniek. Holyfuck wat gaan jullie nog een kut drie weken tegemoet. Je kan je zomer maar laten verneuken zeg. Ik ga er wel heel hard om lachen. Dat zeker. Stelletje aanstellers. :lol: :lol: :lol:

Lekker thuis blijven als we de titel vieren in mei hè? Jullie hadden de club al ten grave gedragen. Als we op 3 september met Richie, Van de Blaak, Dams en Oppergod in de basis moeten starten omdat de directie vooral geld wilde tellen dan zal ik een wenkbrauw fronsen. Dat zeker.

Maar ik heb er vertrouwen in dat er een kampioenswaardige selectie staat die ook in de CL nog potten kan breken. Sit back and enjoy the ride in plaats van de komende drie weken als een stelletje dramaqueens door het leven te gaan. :pul:
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    Jur1913SKERLAPaulus22
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Juancho
    Mister PSV

Jeronimo wrote: 13 Aug 2024, 21:16
    Juancho wrote: 13 Aug 2024, 21:12 Ai ai ai... Het bericht waarvan je wist dat het ging komen maar je het stiekem toch nog heel ver weg drukt. Want een vertrek van Boscagli is op zoveel gebieden rampzalig. En wat @Menno1 terecht zegt, dit is nou net 1 van die paar clubs die Boscagli ook zal aanspreken qua type voetbal en dan ook in de PL. Die gaan we dus wel kwijt raken want Brighton zal hun huiswerk wel gedaan hebben en echt wel terug komen met een 2de of 3de bod. En dan ben je Olly gewoon kwijt 😥. PSV is ook helemaal niet in staat om miljoenen te missen van spelers die anders transfervrij vertrekken. Zal wel ergens rond de 15-20 miljoen incl alles worden.

Ik heb het over als de transfer rond is. En PSV zelf ook nog een bak verdedigers moet aantrekken en ik neem die laatste week van de markt niet meer zo serieus. Als je het tot de laatste dagen laat lopen...

Vandaar die ongeveer 1,5 week dat alles eigenlijk wel moet gaan gebeuren.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DonyellMalen
    Legende

Asterix wrote: 13 Aug 2024, 21:08Schattig, Brighton denkt dat het nog altijd uitverkoop is in Eindhoven.
    Inderdaad. Dan heb je aan Earnie een slechte. Die wil dat wij als CL-club benaderd worden, dat bovendien goed en aanvallend voetbal speelt; kortom je spelers zijn veel waard. Zo hoor je als td van PSV dan ook in de wedstrijd te zitten.
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Kom op Olivier, dat is toch niets om iedere dag door de regen naar training te fietsen? Teken maar gewoon bij, doen we er wat Eurotjes bij en zoek je fijn op Ernies kosten een nieuw fietsje uit.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

ShovingNE2 wrote: 13 Aug 2024, 21:17
    Juancho wrote: 13 Aug 2024, 21:12Want een vertrek van Boscagli is op zoveel gebieden rampzalig.
    WE HEFFEN DE CLUB OP. WE KUNNEN NIETS MEER. RAMPSPOED ZAL ONS TREFFEN.

Het is echt aandoenlijk hier de enorme paniek. Holyfuck wat gaan jullie nog een kut drie weken tegemoet. Je kan je zomer maar laten verneuken zeg. Ik ga er wel heel hard om lachen. Dat zeker. Stelletje aanstellers. :lol: :lol: :lol:

Lekker thuis blijven als we de titel vieren in mei hè? Jullie hadden de club al ten grave gedragen. Als we op 3 september met Richie, Van de Blaak, Dams en Oppergod in de basis moeten starten omdat de directie vooral geld wilde tellen dan zal ik een wenkbrauw fronsen. Dat zeker.

Maar ik heb er vertrouwen in dat er een kampioenswaardige selectie staat die ook in de CL nog potten kan breken. Sit back and enjoy the ride in plaats van de komende drie weken als een stelletje dramaqueens door het leven te gaan. :pul:
    Ik weet niet of er mensen momenteel echt paniek hebben. Maar kan me wel voorstellen dat velen van ons het een hele grote aderlating zouden vinden als Boscagli weggaat. Zeker kijkend naar wat er momenteel tot onze beschikking staat in de verdediging. Het wordt denk ik wel een erg moeilijke opgave om hem te vervangen. Essentiele speler in het spel dat Bosz wil spelen. Daarom zullen veel mensen nu toch wel enigszins angstig zijn voor wat komen gaat. Heeft overigens (bij mij) niks te maken met geen vertrouwen in Earnie.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    De RealistMenno1
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 13 Aug 2024, 21:18
    Jeronimo wrote: 13 Aug 2024, 21:16

Ik heb het over als de transfer rond is. En PSV zelf ook nog een bak verdedigers moet aantrekken en ik neem die laatste week van de markt niet meer zo serieus. Als je het tot de laatste dagen laat lopen...

Vandaar die ongeveer 1,5 week dat alles eigenlijk wel moet gaan gebeuren.
    Ik denk niet dat PSV nu gaat wachten tot deze deal rond komt en dan pas gaat informeren bij eventuele vervangers, als PSV de indicatie heeft dat Brighton door gaat pakken zijn de telefoontjes naar de vervangers ook al gemaakt toch?
    Althans zo zou dat moeten gaan.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik heb ff het berichtje gemist van de presentatie van Olivier bij Brighton volgens mij. Mensen doen net of hij al meetraint daar...
    Post Reply