Eindhovenvoetbal wrote: ↑13 Aug 2024, 21:43
Hoop verspilde tijd en moeite zeg dit.
Tja, zo gaat dat in de voetballerij hè. Als je van tevoren al weet of een deal wel of niet zou slagen zou het wel heel makkelijk zijn.
Als het wel lukt ben je spekkoper.
PSV wilde naar verwachting tot zo'n vijftien miljoen euro gaan en dat is op dit moment niet bespreekbaar voor Liverpool. Daarop is het overleg blijven steken en daarom wil PSV nu voor andere mogelijkheden gaan.
Ik geloof gewoon niet dat er een club is die 23 miljoen euro wil betalen van v/b Berg. Wetende dat hij zelf ook graag wil vertrekken, kan ik me voorstellen dat Liverpool het ook voor 20 doet. Maar ook dat bedrag is echt teveel voor iemand van zijn status.
Jammer, snel doorschakelen. Kijk eens in Zuid-Amerika rond waarom altijd maar Nederlandse spelers.
PSV weer veel te lang met deze speler bezig geweest, hij zal wel naar feyenoord gaan want die hebben ineens bakken met geld. Zonder spelers te verkopen op wieffer na.
Jammer, snel doorschakelen. Kijk eens in Zuid-Amerika rond waarom altijd maar Nederlandse spelers.
PSV weer veel te lang met deze speler bezig geweest, hij zal wel naar feyenoord gaan want die hebben ineens bakken met geld. Zonder spelers te verkopen op Wieffer na.
Eindhoven1913 wrote: ↑13 Aug 2024, 22:05
PSV weer veel te lang met deze speler bezig geweest, hij zal wel naar feyenoord gaan want die hebben ineens bakken met geld. Zonder spelers te verkopen op wieffer na.
Gast, Feyenoord heeft helemaal niks. Ze zouden Sepp alleen kunnen huren, kopen zeker niet.
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
Tjompie wrote: ↑13 Aug 2024, 22:00
Uit het artikel van Rik:
PSV wilde naar verwachting tot zo'n vijftien miljoen euro gaan en dat is op dit moment niet bespreekbaar voor Liverpool. Daarop is het overleg blijven steken en daarom wil PSV nu voor andere mogelijkheden gaan.
Verstandig. 15 miljoen lijkt mij een redelijk bod.
Wat mij betreft hadden we iets sneller doorgeschakeld. Je zag al lang aankomen dat Liverpool geen enkele noodzaak had om de vraagprijs te laten zakken. Ben wel erg benieuwd waar Earnie nu de pijlen op gaat richten.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Nja doorschakelen vind ik supporters geouwehoer. Je moet altijd voor het beste gaan ook al duurt het wat langer. Zolang de balans er maar is. Nu heeft PSV niet alleen een RCV nodig maar ook een RB en LB/LCV. En is mijn inziens de balans wel zoek. Maar als het halen van Sepp weer dermate invloed heeft op de andere vacatures dan is het weer logisch.
11 Tinus wrote: ↑13 Aug 2024, 22:16
Lastige puzzel.
Key words.
Alle toetsenbordhelden die het hier beter denken te weten/kunnen dan Stewart en co. zouden eens zo'n transferperiode (of nog beter een heel jaar) mee moeten lopen met d'n Earn. Dan piepen ze wel anders.
Lastige puzzel.
Key words.
Alle toetsenbordhelden die het hier beter denken te weten/kunnen dan Stewart en co. zouden eens zo'n transferperiode (of nog beter een heel jaar) mee moeten lopen met d'n Earn. Dan piepen ze wel anders.
Wat een rare drogredenering. In die zin zou je dit forum dan ook maar beter op kunnen doeken. Alles wat er namelijk gezegd wordt over het voetbal kun je dan afdoen met ,,ze zouden eens in de schoenen van Joey Veerman / Luuk de Jong / etc moeten staan. Dan piepen ze wel anders”.
Het hele punt is nou juist dat er in de bestuurskamers geen random koekenbakkers zitten zoals wij hier allemaal op dit forum, maar vakmensen die heel vorstelijk betaald worden om hun job te doen. Ik verwacht dan ook van Earnie dat hij orde op zaken stelt achterin.
Net als dat mijn baas ook van mij verwacht dat ik m’n werk af heb.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 5):
Lastige puzzel.
Key words.
Ze vallen binnen het uur flauw. Kunnen niet doorschakelen, krijgen het kogeltje niet rond enz. enz. Enfin, geeft niet, want daar hebben wij onze kok voor...Die hoort dat gepiep toch niet
These users thanked the author psvgouda for the post:
Wat een rare drogredenering. In die zin zou je dit forum dan ook maar beter op kunnen doeken. Alles wat er namelijk gezegd wordt over het voetbal kun je dan afdoen met ,,ze zouden eens in de schoenen van Joey Veerman / Luuk de Jong / etc moeten staan. Dan piepen ze wel anders”.
Het hele punt is nou juist dat er in de bestuurskamers geen random koekenbakkers zitten zoals wij hier allemaal op dit forum, maar vakmensen die heel vorstelijk betaald worden om hun job te doen. Ik verwacht dan ook van Earnie dat hij orde op zaken stelt achterin.
Wat is je punt nu? Hij is er toch mee bezig of heb ik iets gemist?
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Alleen kun je bij spelers precies zien wat ze doen, proberen en wat lukt en niet lukt. Bij Stewart is dat een heel stuk ondoorzichtiger en een stuk minder zwart-wit omdat daar veel meer externe factoren meespelen waar je niet altijd invloed op hebt. Daarom is mijn punt dat je niet zo stellig kunt roepen dat het slecht is wat Stewart doet omdat je niet kunt oordelen of hij het maximale eruit heeft gehaald en alles binnen de mogelijkheden heeft gedaan.
Bovendien heeft hij nog even tijd, maar dat staat er nog los van.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
Alleen kun je bij spelers precies zien wat ze doen, proberen en wat lukt en niet lukt. Bij Stewart is dat een heel stuk ondoorzichtiger en een stuk minder zwart-wit omdat daar veel meer externe factoren meespelen waar je niet altijd invloed op hebt. Daarom is mijn punt dat je niet zo stellig kunt roepen dat het slecht is wat Stewart doet omdat je niet kunt oordelen of hij het maximale eruit heeft gehaald en alles binnen de mogelijkheden heeft gedaan.
Bovendien heeft hij nog even tijd, maar dat staat er nog los van.
Nou nee, wij kunnen ons op geen enkele manier inbeelden hoe het is om als speler elke week top te moeten presteren; om penalty’s te moeten nemen in CL-wedstrijden en wat dan ook. En toch hebben we allemaal een mening over de wedstrijden, hoe ze spelen en gemiste penals