Een jaar geleden wilden veel mensen 'ballwatcher' Boscagli en Teze nig verkopen. Het kan verkeren.
Zie hem graag blijven, maar als ie niet bij wil tekenen omdat ie op dit soort kansen wacht, houdt het op. Heb er alle vertrouwen in dat Stewart en Bosz deze klus gaan klaren.
Olivier Boscagli
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
Ik denk de speler die met Schouten het moeilijkst te vervangen is. Echt heel uniek en gemaakt voor de manier waarop we nu spelen.
Echter zal ik het, hoe jammer ook, vanuit Boscagli wel begrijpen als hij deze stap wil maken. Brighton is toch een club die de laatste jaren aantoont goed bezig te zijn en ook te weten wat ze binnen halen.
Echter zal ik het, hoe jammer ook, vanuit Boscagli wel begrijpen als hij deze stap wil maken. Brighton is toch een club die de laatste jaren aantoont goed bezig te zijn en ook te weten wat ze binnen halen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Tuurlijk is Boscagli een grote aderlating als hij gaat. En je gaat geen tweede Boscagli vinden. Moet je ook niet proberen: zinloos. Maar laten we niet doen alsof het de enige beschikbare LCV is he.Vanthaman18 wrote: ↑13 Aug 2024, 21:22Ik weet niet of er mensen momenteel echt paniek hebben. Maar kan me wel voorstellen dat velen van ons het een hele grote aderlating zouden vinden als Boscagli weggaat. Zeker kijkend naar wat er momenteel tot onze beschikking staat in de verdediging. Het wordt denk ik wel een erg moeilijke opgave om hem te vervangen. Essentiele speler in het spel dat Bosz wil spelen. Daarom zullen veel mensen nu toch wel enigszins angstig zijn voor wat komen gaat. Heeft overigens (bij mij) niks te maken met geen vertrouwen in Earnie.
Bedenk even trouwens dat John de Jong totaal verketterd is toen hij Boscagli haalde. En kijk nu de paniek bij een aantal.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Rikkert1234
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ah spuit 11 in tha house.ShovingNE2 wrote: ↑13 Aug 2024, 21:17WE HEFFEN DE CLUB OP. WE KUNNEN NIETS MEER. RAMPSPOED ZAL ONS TREFFEN.
Het is echt aandoenlijk hier de enorme paniek. Holyfuck wat gaan jullie nog een kut drie weken tegemoet. Je kan je zomer maar laten verneuken zeg. Ik ga er wel heel hard om lachen. Dat zeker. Stelletje aanstellers.
Lekker thuis blijven als we de titel vieren in mei hè? Jullie hadden de club al ten grave gedragen. Als we op 3 september met Richie, Van de Blaak, Dams en Oppergod in de basis moeten starten omdat de directie vooral geld wilde tellen dan zal ik een wenkbrauw fronsen. Dat zeker.
Maar ik heb er vertrouwen in dat er een kampioenswaardige selectie staat die ook in de CL nog potten kan breken. Sit back and enjoy the ride in plaats van de komende drie weken als een stelletje dramaqueens door het leven te gaan.
Nee, natuurlijk komen er wel verdedigers en ga je niet met vd Blaak, Richie, dams en Opperkneus de rest van het seizoen in. Maar fuck me, je moet dus je hele verdedigende linie vervangen 3 weken voor einde transfer window, de competitie is al aan de gang, en is dus totaal niet ingespeeld.
En daarnaast heb ik voorlopig geen fijne herinneringen aan de last minute transfer dagen: Bella K leek een aanwinst maar was een totale en peperdure flop. Vertessen werd op zeer amateuristische wijze niet vervangen.
Ik ben blij dat je eindeloos vertrouwen hebt in earnie, maar dit is gewoon hoe dan ook kut geregeld. En je kon dit van te voren zien aankomen, want welk aspect is nou verrassend? dat Mauro en Obispo geblesseerd zijn? Want dat is 75% van de tijd het geval. Dat er clubs komen voor Teze en Boscagli met een 1 jaar contract na een topseizoen? Tuurlijk ging dat gebeuren.
Er is totaal niet proactief gehandeld: Ramalho, Sambo, van Aanholt, Bella-K weg, Dest er een half jaar uit wist je van te voren. En de linie was al smal he, laten we dat ook niet vergeten. En dan alleen Flamingo halen, die eigenlijk je backup zou moeten zijn en ja, hoera hoezee: Oppergard.
Dan krijg je van mij gewoon een dikke fail voor wat betreft het onderhouden en proactief reageren van de verdediging. En nee, niet alles is kut, nee we heffen de club niet op en ja er gaat genoeg goed: Dest contracteren, Saibari verlengen, Tillman halen: allemaal dikke prima. Maar deze verdediging is gewoon fucked up, en dit terwijl we ook geld hebben om te investeren.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 5):
- Eindhovenvoetbal • BadShaker • ruuddevil • rudrocker • Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
Mooi man. Ik las anders dat het totaal rampzalig zou zijn op meerdere vlakken. Ik keek even of Putin een nuke had afgevuurd op de Herdgang, maar het lijkt nog mee te vallen. En sommigen die echt alleen nog maar terugkomen om te vertellen hoe kut het allemaal is.
Nog lekker een paar weken blijven schelden hoe kut het wel niet is met de verdediging. Het heeft ook zo lekker veel zin. Je kan een van je belangrijkste tijd verdrijven maar op die manier invullen.
Zal aan mij liggen, ik snap er geen reet van. En ga eens scouten in de MLS. Jij zit daar tenslotte.
Nog lekker een paar weken blijven schelden hoe kut het wel niet is met de verdediging. Het heeft ook zo lekker veel zin. Je kan een van je belangrijkste tijd verdrijven maar op die manier invullen.
Zal aan mij liggen, ik snap er geen reet van. En ga eens scouten in de MLS. Jij zit daar tenslotte.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Johann Vogelaar
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- De Realist
- Internationale topspeler
ShovingNE2 je gaat er lekker met gestrekt been in, maar je moet toch toegeven dat het niet bepaald ideaal is als heel Europa weet dat je hoognodig meerdere fatsoenlijke verdedigers nodig hebt. Dat zal de vraagprijs aan ons niet bepaald laten dalen zeg maar.
Desalniettemin - zoals al eerder gezegd - ik ga er van uit dat Stewart hier op heeft ingesteld.
Maar mogen we een klein beetje bedenken hebben bij een potentiële situatie waarin je na het begin van het seizoen je gehele verdediging nog gestalte moet gaan geven?
Desalniettemin - zoals al eerder gezegd - ik ga er van uit dat Stewart hier op heeft ingesteld.
Maar mogen we een klein beetje bedenken hebben bij een potentiële situatie waarin je na het begin van het seizoen je gehele verdediging nog gestalte moet gaan geven?
- These users thanked the author De Realist for the post (total 12):
- TomPSV • BadShaker • AddoCultheld • Eindhovenvoetbal • 0946351 • 1913PSV. • RemPSV • NotoriousBIG046 • rudrocker • Chucky • Heissenberrug • Rikkert1234
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
Op zich logisch dat een club als Brighton intersss toont in Boscagli. Hij is de uitgegroeid tot een steunpilaar voor ons. Zal wel een opgave worden om hem te vervangen, mocht hij daadwerkelijk weg gaan. Wordt wel een ding als Teze en Boscagli zouden vertrekken, om zo veel verdedigers nog te halen en in te passen.
-
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
NatuurlijkAddoCultheld wrote: ↑13 Aug 2024, 21:52 Tja, neem aan dat ze hier al op voorbereid zijn, want dit zag je al weken geleden aankomen.
-
- Nationale topspeler
Ben ik te pessimistisch ingesteld als ik denk dat Brighton wel gaat doorpakken voor Boscagli en we daarom nu ook van Sepp afstappen omdat we echt als de wiedeweerga verdedigers nodig hebben? Marco gaf twee dagen geleden nog aan dat als er deze week geen doorbraak zou zijn dat PSV zou doorschakelen. Het is pas dinsdag in deze week en we zijn doorgeschakeld. Dat is voor mijn gevoel 1 en 1 is twee. Ik denk dat we heel snel geluiden gaan horen van Boscagli of Teze die weg zijn.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nee, wie niet ?AddoCultheld wrote: ↑13 Aug 2024, 21:52 Tja, neem aan dat ze hier al op voorbereid zijn, want dit zag je al weken geleden aankomen.
-
- Vaste waarde in elftal
Tja als Brighton ineens magischerwijs van 8 miljoen naar 20-25 gaat, dan misschien. En ook in dat geval ga ik er vanuit dat Stewart hierop voorbereid is.Teletubby wrote: ↑13 Aug 2024, 22:04 Ben ik te pessimistisch ingesteld als ik denk dat Brighton wel gaat doorpakken voor Boscagli en we daarom nu ook van Sepp afstappen omdat we echt als de wiedeweerga verdedigers nodig hebben? Marco gaf twee dagen geleden nog aan dat als er deze week geen doorbraak zou zijn dat PSV zou doorschakelen. Het is pas dinsdag in deze week en we zijn doorgeschakeld. Dat is voor mijn gevoel 1 en 1 is twee. Ik denk dat we heel snel geluiden gaan horen van Boscagli of Teze die weg zijn.
- Joenepsv
- Legende
Zie Boscagli niet naar Brighton gaan. Als hij vertrekt verwacht ik een club uit Frankrijk. Zeg ik puur op mijn onfeilbare intuïtie. Hoewel hij bij Brighton met zijn idool Wieffer kan spelen..
De laatste speler van PSV naar Brighton ging voetbalt nu bij Fc Intercity ofzo. Zegt niks maar toch.
De laatste speler van PSV naar Brighton ging voetbalt nu bij Fc Intercity ofzo. Zegt niks maar toch.
-
Het zijn vooral de verkeerde spelers die vertrekken.
Teze en Ollie, waarover iedereen tevreden was, leveren eigenlijk amper genoeg op om een respectabele vervanger te kunnen halen.
Idealiter vertrekt Baka voor de hoofdprijs, want daarmee kun je de selectie op meerdere plekken een upgrade geven.
Dan maak je met het grotere geheel stappen voorwaarts.
Maar hier schieten we helaas niks mee op.
Teze en Ollie, waarover iedereen tevreden was, leveren eigenlijk amper genoeg op om een respectabele vervanger te kunnen halen.
Idealiter vertrekt Baka voor de hoofdprijs, want daarmee kun je de selectie op meerdere plekken een upgrade geven.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Beiden zijn nog niet weg en voor beiden heb je nog geen flauw idee hoeveel we krijgen. Dus je weet nog helemaal niks.Søren wrote: ↑13 Aug 2024, 23:08 Het zijn vooral de verkeerde spelers die vertrekken.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- O Goleiro Grande • Ardbeg • Smeets14
-
- Nationale topspeler
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Boscagli is juist een van de weinige waar John de Jong niet om verketterd is. Hij werd juist altijd gebruikt, dat het toch eigenlijk stiekem niet zo'n slechte td was.ShovingNE2 wrote: ↑13 Aug 2024, 21:27Tuurlijk is Boscagli een grote aderlating als hij gaat. En je gaat geen tweede Boscagli vinden. Moet je ook niet proberen: zinloos. Maar laten we niet doen alsof het de enige beschikbare LCV is he.Vanthaman18 wrote: ↑13 Aug 2024, 21:22Ik weet niet of er mensen momenteel echt paniek hebben. Maar kan me wel voorstellen dat velen van ons het een hele grote aderlating zouden vinden als Boscagli weggaat. Zeker kijkend naar wat er momenteel tot onze beschikking staat in de verdediging. Het wordt denk ik wel een erg moeilijke opgave om hem te vervangen. Essentiele speler in het spel dat Bosz wil spelen. Daarom zullen veel mensen nu toch wel enigszins angstig zijn voor wat komen gaat. Heeft overigens (bij mij) niks te maken met geen vertrouwen in Earnie.
Bedenk even trouwens dat John de Jong totaal verketterd is toen hij Boscagli haalde. En kijk nu de paniek bij een aantal.
Daarnaast is hij niet de enige LCV uiteraard, maar als je ziet hoeveel moeite het kost om de andere 3 verdedigende posities in te vullen, lijkt het me niet wenselijk daar nog een verdedigende positie aan toe te voegen.
-
Ik vind dit echt de meest kansloze en domme reacties die er zijn. De eredivisie is inmiddels begonnen en de kans is aanwezig dat je gewoon je volledige achterhoede van vorig jaar verloren bent in de tweede speelronde. Verder zijn de back-ups van vorig jaar op de linksback en de rechtsback weg. Daar tegenover is 1(!) nieuwe verdediger gekomen. Mag je een beetje kritisch naar je club kijken?ShovingNE2 wrote: ↑13 Aug 2024, 21:17WE HEFFEN DE CLUB OP. WE KUNNEN NIETS MEER. RAMPSPOED ZAL ONS TREFFEN.
Het is echt aandoenlijk hier de enorme paniek. Holyfuck wat gaan jullie nog een kut drie weken tegemoet. Je kan je zomer maar laten verneuken zeg. Ik ga er wel heel hard om lachen. Dat zeker. Stelletje aanstellers.
Lekker thuis blijven als we de titel vieren in mei hè? Jullie hadden de club al ten grave gedragen. Als we op 3 september met Richie, Van de Blaak, Dams en Oppergod in de basis moeten starten omdat de directie vooral geld wilde tellen dan zal ik een wenkbrauw fronsen. Dat zeker.
Maar ik heb er vertrouwen in dat er een kampioenswaardige selectie staat die ook in de CL nog potten kan breken. Sit back and enjoy the ride in plaats van de komende drie weken als een stelletje dramaqueens door het leven te gaan.
Je verliest de JCS omdat je je verdediging gewoon niet op orde hebt. Dus als je nu kritisch bent op PSV mag je de titel niet mee vieren? Domste redenatie ooit.
Feit is gewoon dat ons de verdediging al jarenlang niet op orde is. Ook vorig jaar werd er in de laatste uren iemand gehuurd. Het is dus niet zo dat je op basis van het verleden er vanuit kan gaan dat het allemaal maar opgelost wordt.
Helemaal niet als je met teksten komt als dat het nog beter moet dan vorig jaar. Op dit moment loop je qua selectie gewoon achter de feiten aan. Is er reden voor paniek? Nog niet. Mag er wel een beetje druk achter? Zeker. Mogen we ondertussen ook op sommige punten kritisch zijn op Earnest? Zeker. Het is niet of dit allemaal uit de lucht komt vallen hè. Het was in de winter al zo goed als zeker dat er 4 verdedigers gingen vertrekken, waarbij je ook wist dat Teze en Boscagli nog maar een 1-jarig contract hebben. Daarbij kwam de blessure van Dest. Dit terwijl ook vorig jaar al niet de verdediging onze sterkst bezette linie was.
Het is te hopen dat je geen punt verlies oploopt in de komende speelronde. Anders mag Earnest zich dat toch echt wel (deels) aanrekenen.
Last edited by danko-lazovic on 13 Aug 2024, 23:41, edited 1 time in total.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 11):
- 11 Tinus • BarryBanaan • FTS • rudrocker • Menno1 • Teletubby • Heissenberrug • De Realist • Jordi • TomPSV • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Legende
Deze post was alleen maar bedoeld om de usual suspects uit de tent te lokkenArdbeg wrote: ↑13 Aug 2024, 20:27Lichterlijk overdreven dit Al neem ik aan dat het satire is, al weet het het niet meer hier deze windiw, haha. Earnie zegt alleen maar "Nee". Dat je dat allemaal uit dit stukje haalt zeg.Josef Dettelbacher wrote: ↑13 Aug 2024, 20:25 Wat een slappe hap weer. Earnie zegt alleen maar "nee", hij had gewoon moeten zeggen 60 miljoen + glasbak inruil en deadline op woensdagochtend. We zijn nog steeds de Wibra voor de Europese top. Zo werkt het gewoon als je wat wil bereiken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Hahaha, scherp
Net zoals iedereen hier wel in de gaten heeft dat jij er een moord voor zou doen om op je knietjes Baka z’n Yoko te mogen drinken.
Maar daar doelde ik in dit geval nou toevallig een keer niet op.
PSV wil vooral dat Baka vertrekt, ze hebben het geld nodig, om daarmee de selectie op meerdere plekken te kunnen versterken (of spelers als Joey, Jerdy en Ollie te kunnen behouden).
Daar wordt al maanden op voorgesorteerd, maar helaas komt er niemand voor Baka waardoor je met de rest van je transfers in een twjfelsituatie komt.
Beetje zoals vorig jaar met Sangaré, hij zou de uitgaande transfer worden waar de inkomende transfers aan konden worden opgehangen.
En als dat dan niet, of laat, gebeurt, ontstaat er een beetje een paniekerige setting, waarbij niks of niemand meer zeker lijkt.