Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

De Realist wrote: 13 Aug 2024, 21:43 je moet toch toegeven dat het niet bepaald ideaal is als heel Europa weet dat je hoognodig meerdere fatsoenlijke verdedigers nodig hebt. Dat zal de vraagprijs aan ons niet bepaald laten dalen zeg maar.
Elke speler waar je bij een andere club voor aanklopt is er één die je nodig hebt.

Zou mooi zijn dat Earnie belt en zegt "luister Liverpool, Van der Berg leuk spelerke hoor maar we hebben em eigenlijk niet heel hard nodig. 8 miljoen". En dat Liverpool dan zegt "we hebben even op transfermarkt gekeken en zagen dat jullie inderdaad al 3 verdedigers hebben. Doe maar 7,5 das wel genoeg als je al zo ruim in de spelers zit"

Serieus, ik lees elke keer nieuwe redenen waarom wij meer zouden moeten betalen en onze eigen spelers minder zouden moeten opbrengen.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Grasmat
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Laten we vooral elkaar in de waarde laten. Daar hebben we wel invloed op.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
    MaglioreWolfMithras
    SomaQan
    Nationale topspeler

+25 miljoen of hij blijft in Eindhoven. Voor 10 a 15 miljoen zou ik nooit verkopen

Een hele nieuwe verdediging inpassen in 3 weken is totaal niet realistisch. Je hebt als ploeg bepaalde vastigheden nodig. Dat is meer waard dan die 10 a 15 miljoen.

Daarom zou ik een bod alleen accepteren als deze gewoon niet te weigeren is bijvoorbeeld een bedrag in de range 25~30 mil.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Ga ervoor liggen alsjeblieft. Ollie mag nu echt niet weg. Is vanaf 2019 echt een topper geworden, niet normaal. Bosz had dat eigenlijk niet moeten roepen afgelopen weekend.
    Søren
    Meervoudig international

SomaQan wrote: 13 Aug 2024, 23:56+25 miljoen of hij blijft in Eindhoven. Voor 10 a 15 miljoen zou ik nooit verkopen

Een hele nieuwe verdediging inpassen in 3 weken is totaal niet realistisch. Je hebt als ploeg bepaalde vastigheden nodig. Dat is meer waard dan die 10 a 15 miljoen.

Daarom zou ik een bod alleen accepteren als deze gewoon niet te weigeren is bijvoorbeeld een bedrag in de range 25~30 mil.
    En als Ollie nou zelf heel graag wil?

Dit is toch precies waarom hij niet verlengd heeft, hij wilde afwachten/kijken wat er in de zomerwindow voor interessants voorbij zou komen.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Besiktas, smallest of small clubs. Daar zal de zaakwaarnemer al direct een beleefde nee naar toesturen neem ik aan.
    SomaQan
    Nationale topspeler

Søren wrote: 14 Aug 2024, 00:01
    SomaQan wrote: 13 Aug 2024, 23:56+25 miljoen of hij blijft in Eindhoven. Voor 10 a 15 miljoen zou ik nooit verkopen

En als Ollie nou zelf heel graag wil?

Dit is toch precies waarom hij niet verlengd heeft, hij wilde afwachten/kijken wat er in de zomerwindow voor interessants voorbij zou komen.
    Hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend waarvan de eindtijd niet bereikt is. Wij moeten ook presteren, de nobelprijs voor de vrede hoeven we niet te winnen. Ook Ollie zal moeten presteren wil hij volgendjaar zijn transfervrije status goed verzilveren. Met Ramalho, Teze, Sambo en PvA zijn er al veel spelers vertrokken. Dus Ollie heeft "pech"

Het is maar wat je pech kan noemen als je de kans hebt om 8 CL potjes te spelen om je verder in de kijker te spelen.
  • These users thanked the author SomaQan for the post:
    Smeets14
    Josef Dettelbacher
    Legende

11 Tinus wrote: 13 Aug 2024, 23:55 Laten we vooral elkaar in de waarde laten. Daar hebben we wel invloed op.
    Ik vind De Realist gewoon 25 miljoen waard hoor.

Het gaat er mij om dat ik hier regelmatig getuige ben van nieuwe argumenten waarom het moeilijk wordt. Hierbij wordt dan vaak een beeld geschetst waarbij "de markt" PSV wel even te grazen neemt. Alsof de TD van pakweg Torino, Braga of Malmo PSV zo goed kennen en weten dat het in Eindhoven altijd uitverkoop is en daarom extra laag bieden. Alsof Elfrink ons slecht gezind is en te lage bedragen noemt in zijn tweets om Real Madrid minder te laten betalen. Of nu dat ze aan de hand van onze selectie bepalen dat wij meer moeten betalen dan andere geïnteresseerde partijen.

Ik heb het idee dat men de eigen onzekerheid of nerveusheid projecteert op PSV, terwijl er geen enkele aanleiding is om te geloven dat Earnie de controle kwijt is.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 6):
    Ardbeg29.04.2007D.MillpantsTutti FruttiEllermanJRen Höek
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ardbeg
    Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 14 Aug 2024, 00:18
    11 Tinus wrote: 13 Aug 2024, 23:55 Laten we vooral elkaar in de waarde laten. Daar hebben we wel invloed op.
    Ik vind @De Realist gewoon 25 miljoen waard hoor.

Het gaat er mij om dat ik hier regelmatig getuige ben van nieuwe argumenten waarom het moeilijk wordt. Hierbij wordt dan vaak een beeld geschetst waarbij "de markt" PSV wel even te grazen neemt. Alsof de TD van pakweg Torino, Braga of Malmo PSV zo goed kennen en weten dat het in Eindhoven altijd uitverkoop is en daarom extra laag bieden. Alsof Elfrink ons slecht gezind is en te lage bedragen noemt in zijn tweets om Real Madrid minder te laten betalen. Of nu dat ze aan de hand van onze selectie bepalen dat wij meer moeten betalen dan andere geïnteresseerde partijen.

Ik heb het idee dat men de eigen onzekerheid of nerveusheid projecteert op PSV, terwijl er geen enkele aanleiding is om te geloven dat Earnie de controle kwijt is.
    Image
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Raw85
    Persepolis
    Vedette

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Aug 2024, 20:56
    DeBruyne wrote: 13 Aug 2024, 20:54 Tsja wat wil Olivier eigenlijk zelf?
    Brighton zal niet zomaar een bod doen, die hebben vast eerst ff de interesse gepeild bij de zaakwaarnemer.
    Natuurlijk heeft hij interesse, veel interesse zelfs. Speelt inmiddels 5 jaar hier, is bijna 27 en er komt een goede PL club waar hij best kans op veel speeltijd heeft. Hij zou gek zijn als hij geen interesse zou hebben.
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    Menno1
    Menno1
    Legende

ShovingNE2 wrote: 13 Aug 2024, 21:37 Mooi man. Ik las anders dat het totaal rampzalig zou zijn op meerdere vlakken. Ik keek even of Putin een nuke had afgevuurd op de Herdgang, maar het lijkt nog mee te vallen. En sommigen die echt alleen nog maar terugkomen om te vertellen hoe kut het allemaal is. :lol:

Nog lekker een paar weken blijven schelden hoe kut het wel niet is met de verdediging. Het heeft ook zo lekker veel zin. Je kan een van je belangrijkste tijd verdrijven maar op die manier invullen.

Zal aan mij liggen, ik snap er geen reet van. En ga eens scouten in de MLS. Jij zit daar tenslotte.
    Liverpool was in de VS deze maand. Speelde een leuke verdediger met rood haar. Sprak nog Nederlands ook. Heb gelijk Earnie ingelicht. Hopelijk doet hij er wat mee.
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Als we een deal kunnen maken waarbij van Hecke en Barco de omgekeerde weg bewandelen, ga je er op de langere termijn zelfs ook financieel op vooruit.

We wisten dat er een leven zou komen zonder Boscagli. En het is geen verrassing dat hij omhoog kan gaan naar grotere competities na zo'n seizoen. Ik baal, want het is een prachtige speler om naar te kijken, maar zie ook zeker mogelijkheden. Vooral na vertrek van De Zerbi; nieuwe trainer, nieuwe keuzes...
    De Realist
    Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 13 Aug 2024, 23:52
    De Realist wrote: 13 Aug 2024, 21:43 je moet toch toegeven dat het niet bepaald ideaal is als heel Europa weet dat je hoognodig meerdere fatsoenlijke verdedigers nodig hebt. Dat zal de vraagprijs aan ons niet bepaald laten dalen zeg maar.
    Elke speler waar je bij een andere club voor aanklopt is er één die je nodig hebt.

Zou mooi zijn dat Earnie belt en zegt "luister Liverpool, Van der Berg leuk spelerke hoor maar we hebben em eigenlijk niet heel hard nodig. 8 miljoen". En dat Liverpool dan zegt "we hebben even op transfermarkt gekeken en zagen dat jullie inderdaad al 3 verdedigers hebben. Doe maar 7,5 das wel genoeg als je al zo ruim in de spelers zit"

Serieus, ik lees elke keer nieuwe redenen waarom wij meer zouden moeten betalen en onze eigen spelers minder zouden moeten opbrengen.
    Gelukkig vind je me minimaal 25 miljoen waard, daar word ik dan wel weer blij van ;)
    Nee alle gekheid op een stokje; ik vind het zorgelijk dat de verdediging met een beetje pech deze week nog volledig anders gaat zijn dan afgelopen seizoen en er pas net voor/na de 2e competitieronde serieuze versterking komt. Dikke pech met blessures ook maar dan nog.

Jij denkt dat die situatie niet veel verandert; ik denk dat de situatie wel degelijk een beetje zorgwekkend is want A. de verdediging was vorig jaar al het zwakke punt (dat met name in de eredivisie verbloemd kon worden met beste verdediging is de aanval) en B. verkopende clubs toch echt wel een verschil zien in urgentie tov pak em beet de transfer van Driouech.
    Jij vindt van niet. Prima. Ik hoop dat jij gelijk hebt, en we over 20 dagen een verdediging hebben die beter is dan die van vorig jaar, en die ook bij begin CL op elkaar is ingespeeld en het spel van Bosz onder de knie heeft.
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    Wolf
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    ShovingNE2
    Site Admin

danko-lazovic wrote: 13 Aug 2024, 23:33Ik vind dit echt de meest kansloze en domme reacties die er zijn. De eredivisie is inmiddels begonnen en de kans is aanwezig dat je gewoon je volledige achterhoede van vorig jaar verloren bent in de tweede speelronde. Verder zijn de back-ups van vorig jaar op de linksback en de rechtsback weg. Daar tegenover is 1(!) nieuwe verdediger gekomen. Mag je een beetje kritisch naar je club kijken?

Je verliest de JCS omdat je je verdediging gewoon niet op orde hebt. Dus als je nu kritisch bent op PSV mag je de titel niet mee vieren? Domste redenatie ooit.

Feit is gewoon dat ons de verdediging al jarenlang niet op orde is. Ook vorig jaar werd er in de laatste uren iemand gehuurd. Het is dus niet zo dat je op basis van het verleden er vanuit kan gaan dat het allemaal maar opgelost wordt.

Helemaal niet als je met teksten komt als dat het nog beter moet dan vorig jaar. Op dit moment loop je qua selectie gewoon achter de feiten aan. Is er reden voor paniek? Nog niet. Mag er wel een beetje druk achter? Zeker. Mogen we ondertussen ook op sommige punten kritisch zijn op Earnest? Zeker. Het is niet of dit allemaal uit de lucht komt vallen hè. Het was in de winter al zo goed als zeker dat er 4 verdedigers gingen vertrekken, waarbij je ook wist dat Teze en Boscagli nog maar een 1-jarig contract hebben. Daarbij kwam de blessure van Dest. Dit terwijl ook vorig jaar al niet de verdediging onze sterkst bezette linie was.

Het is te hopen dat je geen punt verlies oploopt in de komende speelronde. Anders mag Earnest zich dat toch echt wel (deels) aanrekenen.
    Oh, ik sla aan op grote paniek bij sommigen. Zoals de opmerking van Juancho die het op meerdere fronten rampzalig vindt en dan zeg jij: 'je mag best kritisch zijn'. Of roepen dat je een zomerbreak neemt en eens in de twee weken even je gal komen spuwen wat voor een kut TD je Stewart wel niet vindt. Mag het? Zeker. Mag ik dat echt totaal kansloos vinden? Ja, dat mag ook!

De verdediging is niet op orde aan het beging van de competitie. Iedereen die een paar jaar meeloopt weet dat dit Nederlandse clubs jaarlijks overkomt. Niet alleen PSV, ook Ajax en Feyenoord. Ajax krijgt spelers niet eens verkocht. Je weet wel: het Ajax wiens verkooptactiek door sommigen hier aanbeden wordt en omschreven wordt als fantastisch! En ze moeten nog een miljoen of 100 verkopen. En dan nog kopen :lol: Feyenoord dat waarschijnlijk nog een paar sterkhouders verliest. Gaan ze lekker huren. Of bras van 5 miljoen kopen. Ehhh... minder. Nadjer, Moussa, Smal, Lingr.

Als je dan nu totaal in paniek bent zoals sommigen hier dan heb je na al die jaren forumtijgeren er nog steeds geen kut van begrepen en vraag ik mij serieus af wat je hebt gedaan behalve een beetje opmerkingen zitten tikken in een tekstvak hoor. Je hebt in ieder geval niets tot je genomen hier of elders.

Kritisch? Heb ik al aangegeven. Hadden al backups kunnen zijn, moeten zijn zelfs. Maar echt iedereen die het wel goed volgt en bovenal Earnest Stewart heeft meerdere keren gezegd: er gaat tot half augustus nauwelijks iets gebeuren op de transfermarkt. Deel van het forum: 'De selectie moet op 5 augustus op orde zijn'. Je kan ook met je blote handen proberen de wind te doen draaien van West naar Oost natuurlijk. Het is wel lekker zeiken. Je kan in juni al je posts klaarzetten in een word document, omdat jezelf ook wel weet dat het niet gaat gebeuren.

Vorig jaar schakelen we pas op de laatste dag door en gisteren krijgen we met drie weken te gaan te horen: PSV schakelt door. Halve forum weer boos of zo. Wat de fuck wil je dan wel? Dit is toch prima. Je geeft het ruim de kans om je nummer 1 op de lijst te halen en je hebt ruim de kans om de nummer 2 binnen te halen.

Maar het argument dat je de verdediging op orde had moeten hebben voor de JCS is echt invalid. Dan snap je geen sodemieter van de transfermarkt (zeker dit jaar met een EK) en de positie die de Eredivisie inneemt.

Je moet pas janken als je geslagen wordt. Als we met een slechte selectie het seizoen in gaan: prima. Maar als wij punten laten liggen tegen Heracles ligt dat niet aan de defensie. Dan gaat er voorin en op het middenveld wat werkelijk fantastisch is ook wat gruwelijk fout. Dan zijn we over de hele linie niet beter geweest dan Heracles. Al zal het wel de schuld van Stewart zijn, ook al mist Luuk drie keer voor open goal.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    29.04.2007ArdbegDoperwt11
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ShovingNE2
    Site Admin

De Realist wrote: 13 Aug 2024, 21:43 @ShovingNE2 je gaat er lekker met gestrekt been in, maar je moet toch toegeven dat het niet bepaald ideaal is als heel Europa weet dat je hoognodig meerdere fatsoenlijke verdedigers nodig hebt. Dat zal de vraagprijs aan ons niet bepaald laten dalen zeg maar.

Desalniettemin - zoals al eerder gezegd - ik ga er van uit dat Stewart hier op heeft ingesteld.
    Maar mogen we een klein beetje bedenken hebben bij een potentiële situatie waarin je na het begin van het seizoen je gehele verdediging nog gestalte moet gaan geven?
    Dit is toch ook gewoon een hele realistische reactie. Mijn reactie was voor de grote huilebalken die riepen dat het rampzalig was. Dat Stewart er een grote kolerezooi van heeft gemaakt. Ultiem janken en totaal onrealistisch de boel aanvliegen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    NotoriousBIG046De RealistArdbeg
    ShovingNE2
    Site Admin

Søren wrote: 13 Aug 2024, 23:08 Het zijn vooral de verkeerde spelers die vertrekken.
    Teze en Ollie, waarover iedereen tevreden was, leveren eigenlijk amper genoeg op om een respectabele vervanger te kunnen halen.
    Idealiter vertrekt Baka voor de hoofdprijs, want daarmee kun je de selectie op meerdere plekken een upgrade geven.
    Dan maak je met het grotere geheel stappen voorwaarts.
    Maar hier schieten we helaas niks mee op.
    Maar dan snap je het toch werkelijk niet hoe het werkt? Dus Bakayoko gaat weg voor het idiote bedrag van zeg 60 miljoen. En daarom zou je bijvoorbeeld veel meer uit kunnen geven. Wel eens gehoord van afschrijvingen?

Natuurlijk wordt de armslag ruimer. Maar als je denkt dat we dan voor 30 miljoen extra kunnen kopen dan begrijp je het niet. Je zit met een financiele huishouding waar je aan moet denken.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Ardbeg
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

danko-lazovic wrote: 13 Aug 2024, 23:33
    ShovingNE2 wrote: 13 Aug 2024, 21:17WE HEFFEN DE CLUB OP. WE KUNNEN NIETS MEER. RAMPSPOED ZAL ONS TREFFEN.

Het is echt aandoenlijk hier de enorme paniek. Holyfuck wat gaan jullie nog een kut drie weken tegemoet. Je kan je zomer maar laten verneuken zeg. Ik ga er wel heel hard om lachen. Dat zeker. Stelletje aanstellers. :lol: :lol: :lol:

Lekker thuis blijven als we de titel vieren in mei hè? Jullie hadden de club al ten grave gedragen. Als we op 3 september met Richie, Van de Blaak, Dams en Oppergod in de basis moeten starten omdat de directie vooral geld wilde tellen dan zal ik een wenkbrauw fronsen. Dat zeker.

Maar ik heb er vertrouwen in dat er een kampioenswaardige selectie staat die ook in de CL nog potten kan breken. Sit back and enjoy the ride in plaats van de komende drie weken als een stelletje dramaqueens door het leven te gaan. :pul:
    Ik vind dit echt de meest kansloze en domme reacties die er zijn. De eredivisie is inmiddels begonnen en de kans is aanwezig dat je gewoon je volledige achterhoede van vorig jaar verloren bent in de tweede speelronde. Verder zijn de back-ups van vorig jaar op de linksback en de rechtsback weg. Daar tegenover is 1(!) nieuwe verdediger gekomen. Mag je een beetje kritisch naar je club kijken?

Je verliest de JCS omdat je je verdediging gewoon niet op orde hebt. Dus als je nu kritisch bent op PSV mag je de titel niet mee vieren? Domste redenatie ooit.

Feit is gewoon dat ons de verdediging al jarenlang niet op orde is. Ook vorig jaar werd er in de laatste uren iemand gehuurd. Het is dus niet zo dat je op basis van het verleden er vanuit kan gaan dat het allemaal maar opgelost wordt.

Helemaal niet als je met teksten komt als dat het nog beter moet dan vorig jaar. Op dit moment loop je qua selectie gewoon achter de feiten aan. Is er reden voor paniek? Nog niet. Mag er wel een beetje druk achter? Zeker. Mogen we ondertussen ook op sommige punten kritisch zijn op Earnest? Zeker. Het is niet of dit allemaal uit de lucht komt vallen hè. Het was in de winter al zo goed als zeker dat er 4 verdedigers gingen vertrekken, waarbij je ook wist dat Teze en Boscagli nog maar een 1-jarig contract hebben. Daarbij kwam de blessure van Dest. Dit terwijl ook vorig jaar al niet de verdediging onze sterkst bezette linie was.

Het is te hopen dat je geen punt verlies oploopt in de komende speelronde. Anders mag Earnest zich dat toch echt wel (deels) aanrekenen.
    Die eerste wedstrijden mogen niet je transferbeleid bepalen, hoe moeilijk dat ook is. Die zijn bij Stewart, volledig terecht in mijn ogen, ondergeschikt aan het hele seizoen (en die daarna meestal ook nog).
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    Vanthaman18Ardbeg
    Momfer
    Vaste waarde in elftal

Goed dat we hoog in de boom zitten maar dit gaat wel een pijnlijke worden ja. We doen er al twee/drie jaar over om een fatsoenlijke verdediger te halen, laat staan twee.
    Ik gun het Oli van harte maar we gaan hem ontzettend missen mocht hij vertrekken. Overigens wel echt een mooie stap voor hem. Ook zo'n beetje de enige club daar waar hij nog zou kunnen slagen daar (naast dan de echt grote clubs waar hij niet in beeld is).
    Bubba Gump
    Meervoudig international

Boscagli is al een aantal weken in gesprek. Heeft vandaag aangegeven te willen vertrekken naar Brighton. Alleen de clubs moeten er nog uit zien te komen.
    Hele zorgelijke tijden in Eindhoven.
    11 Tinus
    Legende

Dit gaat we niet tegenhouden nee. En als je ziet hoe het met Teze ging, en diens vervanger, dan worden het spannende weken. Goed voor het forum slecht voor het gemoed.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Bubba Gump wrote: 14 Aug 2024, 08:17 Boscagli is al een aantal weken in gesprek. Heeft vandaag aangegeven te willen vertrekken naar Brighton. Alleen de clubs moeten er nog uit zien te komen.
    Bron? Zou het laten varen van Sepp op dezelfde dag wel verklaren, er zijn nu verdedigers nodig.
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

Bubba Gump wrote: 14 Aug 2024, 08:17 Boscagli is al een aantal weken in gesprek. Heeft vandaag aangegeven te willen vertrekken naar Brighton. Alleen de clubs moeten er nog uit zien te komen.
    Nagalo als vervanger voor Boscagli en Van Den Bosch op RCV? Wel jong, maar zeer talentvol en opbouwend erg lastig voor tegenstanders.
    Wel (te) licht waarschijnlijk voor CL
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Een aantal weken? Dan weet Brighton ook al lang dat ze 20-25 miljoen neer moeten leggen.
    11 Tinus
    Legende

Nagalo en Zeno II zijn beide net als Flamingo rechts en we hebben buiten Boscagli 0 fatsoenlijke linksbenige verdedigers. Zou heel onverstandig zijn om niet minstens 2 linksbenige verdedigers te halen.
    Post Reply