Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

PSV wilt 30-35 miljoen en anders tekent ie bij aan het eind van de maand. Dat is gecommuniceerd.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 3):
    Lorenzo von MatterhornVanthaman18tezzyunited
    Tutti Frutti
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 14 Aug 2024, 00:18
    11 Tinus wrote: 13 Aug 2024, 23:55 Laten we vooral elkaar in de waarde laten. Daar hebben we wel invloed op.
    Ik vind @De Realist gewoon 25 miljoen waard hoor.

Het gaat er mij om dat ik hier regelmatig getuige ben van nieuwe argumenten waarom het moeilijk wordt. Hierbij wordt dan vaak een beeld geschetst waarbij "de markt" PSV wel even te grazen neemt. Alsof de TD van pakweg Torino, Braga of Malmo PSV zo goed kennen en weten dat het in Eindhoven altijd uitverkoop is en daarom extra laag bieden. Alsof Elfrink ons slecht gezind is en te lage bedragen noemt in zijn tweets om Real Madrid minder te laten betalen. Of nu dat ze aan de hand van onze selectie bepalen dat wij meer moeten betalen dan andere geïnteresseerde partijen.

Ik heb het idee dat men de eigen onzekerheid of nerveusheid projecteert op PSV, terwijl er geen enkele aanleiding is om te geloven dat Earnie de controle kwijt is.

Seneca: 'We zijn vaker bang voor pijn dan dat we echt pijn hebben. En we lijden meer in gedachten dan in de realiteit.'
  • These users thanked the author Tutti Frutti for the post (total 2):
    MomferNotoriousBIG046
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

RIO wrote: 14 Aug 2024, 08:36 PSV wilt 30-35 miljoen en anders tekent ie bij aan het eind van de maand. Dat is gecommuniceerd.
    Dat lijkt me niet de handigste volgorde.
    Zowel als club als speler kan je dan beter nu bijtekenen met een gelimiteerde transfersom
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    ReKuPSV
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Prof_napo wrote: 14 Aug 2024, 08:52
    RIO wrote: 14 Aug 2024, 08:36 PSV wilt 30-35 miljoen en anders tekent ie bij aan het eind van de maand. Dat is gecommuniceerd.
    Dat lijkt me niet de handigste volgorde.
    Zowel als club als speler kan je dan beter nu bijtekenen met een gelimiteerde transfersom
    Is ook gewoon onzin natuurlijk. Maar wat hoop ik dat hij blijft.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Juancho
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Ik heb niet alles teruggelezen, dus vergeef me als ik iets dubbels zeg, maar hierbij de stand van zaken:

-Persoonlijk rond met Brighton, wil zelf graag naar de premier league.
    -PSV heeft al een flinke tekenbonus geboden, maar Oli niet op gehapt wil liever stap maken.
    -Vanuit PSV hoort die zelf vrij weinig, moest vernemen uit de media dat PSV bod heeft afgeslagen op hem.

Sterk het idee dat PSV tijd probeert te kopen voordat ze meerdere posities achterin hebben gevuld, waarna Oli zijn stap mag maken. Logisch uiteraard. Zelf hoop ik gewoon dat ze hem een jaar houden en dan maar voor niks de deur uit laten lopen.
  • These users thanked the author Eindjehoger for the post:
    Sensation
    ShovingNE2
    Site Admin

Bubba Gump wrote: 14 Aug 2024, 08:17Hele zorgelijke tijden in Eindhoven.
    Boscagli verloren, rampspoed geboren!!
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Smeets14
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 14 Aug 2024, 08:33 Nagalo en Zeno II zijn beide net als Flamingo rechts en we hebben buiten Boscagli 0 fatsoenlijke linksbenige verdedigers. Zou heel onverstandig zijn om niet minstens 2 linksbenige verdedigers te halen.
    Nagalo is vrijwel tweebenig en staat een groot deel van zijn wedstrijden als lcv.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
    TyyneRIO
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 07:02
    danko-lazovic wrote: 13 Aug 2024, 23:33Ik vind dit echt de meest kansloze en domme reacties die er zijn. De eredivisie is inmiddels begonnen en de kans is aanwezig dat je gewoon je volledige achterhoede van vorig jaar verloren bent in de tweede speelronde. Verder zijn de back-ups van vorig jaar op de linksback en de rechtsback weg. Daar tegenover is 1(!) nieuwe verdediger gekomen. Mag je een beetje kritisch naar je club kijken?

Je verliest de JCS omdat je je verdediging gewoon niet op orde hebt. Dus als je nu kritisch bent op PSV mag je de titel niet mee vieren? Domste redenatie ooit.

Feit is gewoon dat ons de verdediging al jarenlang niet op orde is. Ook vorig jaar werd er in de laatste uren iemand gehuurd. Het is dus niet zo dat je op basis van het verleden er vanuit kan gaan dat het allemaal maar opgelost wordt.

Helemaal niet als je met teksten komt als dat het nog beter moet dan vorig jaar. Op dit moment loop je qua selectie gewoon achter de feiten aan. Is er reden voor paniek? Nog niet. Mag er wel een beetje druk achter? Zeker. Mogen we ondertussen ook op sommige punten kritisch zijn op Earnest? Zeker. Het is niet of dit allemaal uit de lucht komt vallen hè. Het was in de winter al zo goed als zeker dat er 4 verdedigers gingen vertrekken, waarbij je ook wist dat Teze en Boscagli nog maar een 1-jarig contract hebben. Daarbij kwam de blessure van Dest. Dit terwijl ook vorig jaar al niet de verdediging onze sterkst bezette linie was.

Het is te hopen dat je geen punt verlies oploopt in de komende speelronde. Anders mag Earnest zich dat toch echt wel (deels) aanrekenen.
    Oh, ik sla aan op grote paniek bij sommigen. Zoals de opmerking van Juancho die het op meerdere fronten rampzalig vindt en dan zeg jij: 'je mag best kritisch zijn'. Of roepen dat je een zomerbreak neemt en eens in de twee weken even je gal komen spuwen wat voor een kut TD je Stewart wel niet vindt. Mag het? Zeker. Mag ik dat echt totaal kansloos vinden? Ja, dat mag ook!

De verdediging is niet op orde aan het beging van de competitie. Iedereen die een paar jaar meeloopt weet dat dit Nederlandse clubs jaarlijks overkomt. Niet alleen PSV, ook Ajax en Feyenoord. Ajax krijgt spelers niet eens verkocht. Je weet wel: het Ajax wiens verkooptactiek door sommigen hier aanbeden wordt en omschreven wordt als fantastisch! En ze moeten nog een miljoen of 100 verkopen. En dan nog kopen :lol: Feyenoord dat waarschijnlijk nog een paar sterkhouders verliest. Gaan ze lekker huren. Of bras van 5 miljoen kopen. Ehhh... minder. Nadjer, Moussa, Smal, Lingr.

Als je dan nu totaal in paniek bent zoals sommigen hier dan heb je na al die jaren forumtijgeren er nog steeds geen kut van begrepen en vraag ik mij serieus af wat je hebt gedaan behalve een beetje opmerkingen zitten tikken in een tekstvak hoor. Je hebt in ieder geval niets tot je genomen hier of elders.

Kritisch? Heb ik al aangegeven. Hadden al backups kunnen zijn, moeten zijn zelfs. Maar echt iedereen die het wel goed volgt en bovenal Earnest Stewart heeft meerdere keren gezegd: er gaat tot half augustus nauwelijks iets gebeuren op de transfermarkt. Deel van het forum: 'De selectie moet op 5 augustus op orde zijn'. Je kan ook met je blote handen proberen de wind te doen draaien van West naar Oost natuurlijk. Het is wel lekker zeiken. Je kan in juni al je posts klaarzetten in een word document, omdat jezelf ook wel weet dat het niet gaat gebeuren.

Vorig jaar schakelen we pas op de laatste dag door en gisteren krijgen we met drie weken te gaan te horen: PSV schakelt door. Halve forum weer boos of zo. Wat de fuck wil je dan wel? Dit is toch prima. Je geeft het ruim de kans om je nummer 1 op de lijst te halen en je hebt ruim de kans om de nummer 2 binnen te halen.

Maar het argument dat je de verdediging op orde had moeten hebben voor de JCS is echt invalid. Dan snap je geen sodemieter van de transfermarkt (zeker dit jaar met een EK) en de positie die de Eredivisie inneemt.

Je moet pas janken als je geslagen wordt. Als we met een slechte selectie het seizoen in gaan: prima. Maar als wij punten laten liggen tegen Heracles ligt dat niet aan de defensie. Dan gaat er voorin en op het middenveld wat werkelijk fantastisch is ook wat gruwelijk fout. Dan zijn we over de hele linie niet beter geweest dan Heracles. Al zal het wel de schuld van Stewart zijn, ook al mist Luuk drie keer voor open goal.
    Precies dit!! dank dank dank, scheelt mij weer typen (Y)
  • These users thanked the author Jeronimo for the post (total 3):
    ArdbegSKERLAShovingNE2
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Eindjehoger wrote: 14 Aug 2024, 09:03 Ik heb niet alles teruggelezen, dus vergeef me als ik iets dubbels zeg, maar hierbij de stand van zaken:

-PSV heeft al een flinke tekenbonus geboden, maar Oli niet op gehapt wil liever stap maken.
    -Vanuit PSV hoort die zelf vrij weinig, moest vernemen uit de media dat PSV bod heeft afgeslagen op hem.

Sterk het idee dat PSV tijd probeert te kopen voordat ze meerdere posities achterin hebben gevuld, waarna Oli zijn stap mag maken. Logisch uiteraard. Zelf hoop ik gewoon dat ze hem een jaar houden en dan maar voor niks de deur uit laten lopen.
    Waar lees jij deze updates? Heb ik iets gemist?
    mr.top
    Internationale topspeler

:lol: Ouwe trol van me
  • These users thanked the author mr.top for the post (total 2):
    RicopsvEindhovenvoetbal
    EesEes
    Lid 2e elftal

Als dit klopt lijkt het me een kwestie van tijd voordat Ollie weg is helaas.
    Hatseflats
    Vedette

Eindjehoger wrote: 14 Aug 2024, 09:03 Ik heb niet alles teruggelezen, dus vergeef me als ik iets dubbels zeg, maar hierbij de stand van zaken:

Ja, jou geloof ik dus echt helemaal niet. Zeker niet nadat je aangaf dat Baka aan het kutten was en slecht ligt in de groep. (N)
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
    ArdbegShovingNE2Eindhovenvoetbal
    Robson de Souza
    Vedette

EesEes wrote: 14 Aug 2024, 09:21

Emre is de Mike Schoenmakers van internationaal twitterland met een vinkje.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
    De RealistSmeets14
    Maax
    Meervoudig international

Robson de Souza wrote: 14 Aug 2024, 09:22

Mike kwam als eerste met het bod op Boscagli :O
    mr.top
    Internationale topspeler

Dat kan. Maar het is niet zo heel dom want hij schrijft. Je kunt wel hoog in de boom gaan zitten maar voor een eenjarig contract krijg je geen 20 miljoen.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Tutti Frutti wrote: 14 Aug 2024, 08:47
    Josef Dettelbacher wrote: 14 Aug 2024, 00:18

Ik vind @De Realist gewoon 25 miljoen waard hoor.

Het gaat er mij om dat ik hier regelmatig getuige ben van nieuwe argumenten waarom het moeilijk wordt. Hierbij wordt dan vaak een beeld geschetst waarbij "de markt" PSV wel even te grazen neemt. Alsof de TD van pakweg Torino, Braga of Malmo PSV zo goed kennen en weten dat het in Eindhoven altijd uitverkoop is en daarom extra laag bieden. Alsof Elfrink ons slecht gezind is en te lage bedragen noemt in zijn tweets om Real Madrid minder te laten betalen. Of nu dat ze aan de hand van onze selectie bepalen dat wij meer moeten betalen dan andere geïnteresseerde partijen.

Ik heb het idee dat men de eigen onzekerheid of nerveusheid projecteert op PSV, terwijl er geen enkele aanleiding is om te geloven dat Earnie de controle kwijt is.

Seneca: 'We zijn vaker bang voor pijn dan dat we echt pijn hebben. En we lijden meer in gedachten dan in de realiteit.'
    Prachtige uitspraak, chapeau.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
    Tutti Frutti
    We can't change the world until we change ourselves.
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Boscagli weg, Schouten en Veerman nog weg. Wordt weer lange ballen op Luuk en hopen op individuele kwaliteiten. Beetje het PSV van voorheen.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

mr.top wrote: 14 Aug 2024, 09:25

Dat kan. Maar het is niet zo heel dom want hij schrijft. Je kunt wel hoog in de boom gaan zitten maar voor een eenjarig contract krijg je geen 20 miljoen.
    Jawel hoor. Goed dat ze hoog in de boom zitten. De tijden van uitverkoop is voorbij
    ShovingNE2
    Site Admin

Dan maar hopen dat we een zak geld een goal zien voorkomen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Heissenberrug
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 09:31 Dan maar hopen dat we een zak geld een goal zien voorkomen.
    NIeuw spelregel? Afhankelijk van de hoeveelheid geld op de bankrekening van de club hoe groter de zak die je voor het eigen doel mag zetten?
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Het lijkt wel een satire😂.

We hebben praktisch nog maar 2 verdedigers en wie worden er godnondju weggekocht?????
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post:
    mr.top
    mr.top
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 09:31 Dan maar hopen dat we een zak geld een goal zien voorkomen.
    Kan prima. Een beetje tactisch in de hoek positioneren en dan Benitez die de andere kant afdekt
    ShovingNE2
    Site Admin

Ooit hadden we een zak aardappelen in de goal.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 09:40 Ooit hadden we een zak aardappelen in de goal.
    Zoet(e) aardappelen.
    We can't change the world until we change ourselves.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Het is toch wel verdomd rot dat de markt zo laat op gang komt. In een slecht scenario kun je midden in het seizoen je nieuwe achterhoede gaan lopen inspelen...

Wat voor klap van de molenwiek ze bij Besiktas gehad hebben is me overigens een raadsel. Hoe komen die erbij dat zowel Boscagli als PSV dat zou overwegen?
    Post Reply