TomPSV wrote: ↑14 Aug 2024, 07:51
Liverpool maakt het echt geen reet uit dat die deal niet doorgaat. Premier League-clubs hebben zoveel geld en genoeg andere clubs met interesse. En anders verhuren ze hem toch gewoon.
Zo werkt het toch niet. Ook zij hebben te maken met FFP. Als Sepp voor hen overbodig is dan zullen ze hem willen slijten.
Het is echt niet zo dat een club als Liverpool dat geld laat schieten, wél zullen ze proberen te wachten om de gewenste prijs en voorwaarden af te dwingen.
En op die wijze hebben ze natuurlijk wel een machtspositie.
Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑14 Aug 2024, 08:42
Liverpool gaat nog wel zakken. Sepp wil naar PSV en de andere clubs willen minder betalen. Zelfs Leverkusen.
Dat zegt mijn onderbuik.
PSV kan niet lang genoeg wachten omdat de rest niet op orde is. Als we nu helemaal compleet waren dan had je best nog een week of wat kunnen wachten.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
TomPSV wrote: ↑14 Aug 2024, 07:51
Liverpool maakt het echt geen reet uit dat die deal niet doorgaat. Premier League-clubs hebben zoveel geld en genoeg andere clubs met interesse. En anders verhuren ze hem toch gewoon.
Zo werkt het toch niet. Ook zij hebben te maken met FFP. Als Sepp voor hen overbodig is dan zullen ze hem willen slijten.
Het is echt niet zo dat een club als Liverpool dat geld laat schieten, wél zullen ze proberen te wachten om de gewenste prijs en voorwaarden af te dwingen.
Het geeft gelijk aan wat voor wereldje het is. Je trekt als kapitaalkrachtige club een leuk talentje aan voor wat wisselgeld. Je leent hem n paar keer uit, en je verkoopt hem voor een veelvoud.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tsja, zo gaat dat als een speler zich goed ontwikkelt he. Of hij dat nu onder contract van Liverpool doet of bij PSV.
Maar 20 miljoen is wel gewoon teveel geld voor een ontegenzeglijk talentvolle verdediger die één jaar in het Championship heeft gevoetbald, en één jaar bij een middenmoter in Duitsland.
Het geeft gelijk aan wat voor wereldje het is. Je trekt als kapitaalkrachtige club een leuk talentje aan voor wat wisselgeld. Je leent hem n paar keer uit, en je verkoopt hem voor een veelvoud.
Het is ook de voedselketen en de positie waar je als PSV ( en Liverpool ) in staat en dat begint al in de jeugdopleiding en het perspectief dat je kan bieden. Enerzijds heeft PSV - en overige clubs in de top van de Eredivisie - het voordeel dat ze spelers een gemakkelijkere route kunnen bieden naar een debut in het eerste elftal, de stap is aanzienelijk minder groot. De uitstraling van de club is dan weer anders, dankzij de PL gelden maar ook sponsorgelden kan een Liverpool significant meer spelers aantrekken, staat het spelen bij Liverpool beter op het CV en daarmee impliciet waardeverhogend.
Zolang je budget cap op salaris gaat leggen, of andere manieren om een level playing field te krijgen, behoud je dit soort situaties.
Liverpool gaat nog wel zakken. Sepp wil naar PSV en de andere clubs willen minder betalen. Zelfs Leverkusen.
Dat zegt mijn onderbuik.
PSV kan niet lang genoeg wachten omdat de rest niet op orde is. Als we nu helemaal compleet waren dan had je best nog een week of wat kunnen wachten.
Dit dus, er moet nog een shitload gebeuren in de komende 2 weken. Je moet nu als club wel doorpakken wil je niet behoorlijk in de shit komen richting einde markt. In die situatie zit PSV nou eenmaal helaas.
These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
Dit dus, er moet nog een shitload gebeuren in de komende 2 weken. Je moet nu als club wel doorpakken wil je niet behoorlijk in de shit komen richting einde markt. In die situatie zit PSV nou eenmaal helaas.
Nee, jij vindt dat we in de shit (komen te) zitten. Ik voel me daar geen onderdeel van.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 8):
Nee, jij vindt dat we in de shit (komen te) zitten. Ik voel me daar geen onderdeel van.
Precies, en ik heb nieuws voor iedereen, er gaat nog heel wat gebeuren de aankomende weken want je kan wachten op berichten over Veerman, Baka en Schouten bijvoorbeeld.
Precies, en ik heb nieuws voor iedereen, er gaat nog heel wat gebeuren de aankomende weken want je kan wachten op berichten over Veerman, Baka en Schouten bijvoorbeeld.
En Benitez dan?!
Tillman nog wat deuren aan het openen?
Ah we hebben er weer zo'n eentje. Ik zal er voortaan op letten dat ik bij elke post op het forum vermeld: dit vind ik! Doe jij dat dan ook even? Anders ontstaat er blijkbaar nogal wat verwarring
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ah we hebben er weer zo'n eentje. Ik zal er voortaan op letten dat ik bij elke post op het forum vermeld: dit vind ik! Doe jij dat dan ook even? Anders ontstaat er blijkbaar nogal wat verwarring
Hij zegt toch dat hij daar geen onderdeel van voelt? En ik ook niet!
Op een forum geeft iedereen toch z’n mening? Als je dan bij iedere zin ‘ik vind’ moet vermelden, dan worden het wel hele lange posts en een onleesbaar zooitje.
These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
Dat zegt mijn onderbuik.
Ik zou werkelijk niet weten waarom Liverpool de prijs met zowat de helft ineens laat zakken.
Nee, helaas deze jongen is te duur voor ons £20.000.000 is iets teveel van het goede.
These users thanked the author Captain(C) for the post:
TomPSV wrote: ↑14 Aug 2024, 10:40
Op een forum geeft iedereen toch z’n mening? Als je dan bij iedere zin ‘ik vind’ moet vermelden, dan worden het wel hele lange posts en een onleesbaar zooitje.
Ik vind hier ook iets van.
We can't change the world until we change ourselves.
Ik zie Sepp geen statement maken zoals Schouten tegen zijn toenmalige club Bologna. Dan houdt het gewoonweg op. Erg jammer had hem er graag bij gezien.
Van Nagalo wordt ik ook erg enthousiast en daar heb ik nog wel wat informatie over. Als ik meer tijd heb zal ik het bij elkaar flodderen
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Voormalig KG wrote: ↑14 Aug 2024, 10:46
Ik zie Sepp geen statement maken zoals Schouten tegen zijn toenmalige club Bologna. Dan houdt het gewoonweg op. Erg jammer had hem er graag bij gezien.
Van Nagalo wordt ik ook erg enthousiast en daar heb ik nog wel wat informatie over. Als ik meer tijd heb zal ik het bij elkaar flodderen
Top! Ik had Ardbegs advies gevolgd en even door het forum gezocht, blijkt dat het hier al een jaar lang over Nagalo gaat. Is me allemaal ontgaan.
Ik ben benieuwd naar de namen die PSV op het oog heeft. Niet alleen in de verdediging, maar ook bijvoorbeeld voor rechtsbuiten, als Baka nog gaat. Prestianni is de enige naam die genoemd is, maar deze is al doorgestreept. En gaat PSV nog iets doen als Veerman gaat? Het is soms moeilijk om blij te zijn met de potdichtheid van PSV.