Met Zweedse balletjes.
Olivier Boscagli
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Vaste waarde in elftal
- ShovingNE2
- Site Admin
Neuh, Isaksson had die naam volgens mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
Wellicht gewoon iets in de lucht gooien om een ander transfertarget onder druk te zetten?
- Persepolis
- Vedette
Wie had medio 2019 verwacht dat dit met afstand de beste aankoop van die (rampzalige) zomer was? Voor 2 miljoen gehaald, ging niet echt lekker in het 1e seizoen als linksback, vervolgens door Schmidt centraal achterin neergezet en daar onbetwist gebleven tot hij zwaar geblesseerd raakte en uiteindelijk afgelopen seizoen als steunpilaar van een geweldig elftal zijn piek beleeft. En nu zal hij hoogstwaarschijnlijk het verloren geld van alle miskopen van 2019 goedmaken met de bedragen die genoemd worden. En dat met een 1-jarig contract. Top top top level.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- 29.04.2007
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zweedse aardappelen.
-
- Internationale topspeler
Boscagli is bijna onmisbaar. Dus moet je ook extreem hoog zitten qua bedrag. Als het niet door gaat is het prima dan heb je hem nog een jaar.
Ik zeg vanaf 35m pas gaan praten. Ja 1 jaar contract etc. Fuck it. The Bosscagli moet gewoon blijven. En kampioen worden. Klaar.
Ik zeg vanaf 35m pas gaan praten. Ja 1 jaar contract etc. Fuck it. The Bosscagli moet gewoon blijven. En kampioen worden. Klaar.
-
- Vaste waarde in elftal
Als Brighton tussen de 20 en de 25 gaat zitten, dan is Boscagli gewoon weg. Je kunt met zo'n bedrag niet gokken als je PSV bent.
- These users thanked the author PSVTOPOss for the post (total 6):
- Captain(C) • ShovingNE2 • Jeronimo • 29.04.2007 • PsvBmg • FieseFriedrich
-
- Lid scoutingsteam
Nou, op een gegeven moment dus wel. Je kan niet je hele elftal voor topbedragen verkopen omdat het voor iedere afzonderlijke speler inderdaad veel geld is. 12 miljoen voor Teze of 25 voor Boscagli is best te weigeren als je het niet nodig hebt om je voortbestaan te garanderen. Met name Boscagli is simpelweg te belangrijk voor ons voetbal om 25 miljoen - wat ook weer geen revolutionair hoog bedrag is - te weigeren.
-
- Meervoudig international
Oh, ik snap het niet?ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:09Maar dan snap je het toch werkelijk niet hoe het werkt? Dus Bakayoko gaat weg voor het idiote bedrag van zeg 60 miljoen. En daarom zou je bijvoorbeeld veel meer uit kunnen geven. Wel eens gehoord van afschrijvingen?Søren wrote: Het zijn vooral de verkeerde spelers die vertrekken.
Teze en Ollie, waarover iedereen tevreden was, leveren eigenlijk amper genoeg op om een respectabele vervanger te kunnen halen.
Idealiter vertrekt Baka voor de hoofdprijs, want daarmee kun je de selectie op meerdere plekken een upgrade geven.
Dan maak je met het grotere geheel stappen voorwaarts.
Maar hier schieten we helaas niks mee op.
Natuurlijk wordt de armslag ruimer. Maar als je denkt dat we dan voor 30 miljoen extra kunnen kopen dan begrijp je het niet. Je zit met een financiele huishouding waar je aan moet denken.
Als je Ollie en Teze voor samen +/-30 mln verkoopt, waarvan je ook nog 2 nieuwe basisspelers moet kopen (samen 15-20 mln), hou je niks over, ik mag toch hopen dat we het daar over eens zijn.
Als je Baka verkoopt voor 60, koop je een vervanger voor 15, en hou je netto nog een mln of 20-25 over om te investeren.
Daarvan koop je dan net wel die fatsoenlijke linksback, backup rechtsbuiten en/of een betere backup voor Boscagli.
In dat laatste scenario ga je er als team op vooruit, in het eerste scenario niet.
Daarbij is Baka een product uit onze jeugd, en valt er dus minder af te schrijven.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit kan ik mij niet echt voorstellen als Boscagli daadwerkelijk persoonlijk al rond is. Dan zou Brighton intensief contact moeten hebben gehad met de zaakwaarnemer van Boscagli. Dus dan is het voor de hand liggend dat zij elkaar op de hoogte houden van de status. Maar goed, misschien klopt het wel wat je zegt. Who knows.Eindjehoger wrote: ↑14 Aug 2024, 09:03 -Vanuit PSV hoort die zelf vrij weinig, moest vernemen uit de media dat PSV bod heeft afgeslagen op hem.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dus Bakayoko gaat weg. Afschrijvingen heeft het geen invloed op. En dan ga je 40 miljoen besteden wat een boost zal betekenen van circa 10 miljoen per jaar op je afschrijvingen. (Buiten waar we al mee bezig zijn).
Nee, dat gaat PSV echt doen. Je hebt gelijk.
Dat is precies het probleem. Het is een verkoop die je afschrijvingen niet omlaag brengt. Het is wel heel mooi voor de winst.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- 29.04.2007
- Hatseflats
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
3mln netto is anders toch lekker. Zoiets zal hij in Engeland ook gaan verdienen, schat ik in. En als alle clubs afhaken maar Besiktas blijft over, dan wil PSV misschien wel verkopen voor 15mln. Willen ze niet, maar Besiktas kan het altijd proberen. Ik vind het niet gek. Zo gooit PSV ongetwijfeld ook flink wat lijntjes uit.
-
- Vaste waarde in elftal
Als zowel Teze als Boscagli hebben aangegeven dat ze niet gaan bijtekenen, dan kun je niet anders dan ze verkopen. Want als je nu 35-40 miljoen voor hen samen kan krijgen, is ze gratis laten gaan gewoon in geen enkel scenario een optie. Dan heb je dat dus wel nodig om je voortbestaan te garanderen, zeker als er deze zomer geen andere grote verkoop gedaan wordt.Ykhim wrote: ↑14 Aug 2024, 10:07Nou, op een gegeven moment dus wel. Je kan niet je hele elftal voor topbedragen verkopen omdat het voor iedere afzonderlijke speler inderdaad veel geld is. 12 miljoen voor Teze of 25 voor Boscagli is best te weigeren als je het niet nodig hebt om je voortbestaan te garanderen. Met name Boscagli is simpelweg te belangrijk voor ons voetbal om 25 miljoen - wat ook weer geen revolutionair hoog bedrag is - te weigeren.
En 25 miljoen voor een speler met een eenjarig contract is wel degelijk revolutionair hoog, zeker voor de Eredivisie en zeker voor PSV.
-
Prima.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 10:11Dus Bakayoko gaat weg. Afschrijvingen heeft het geen invloed op. En dan ga je 40 miljoen besteden wat een boost zal betekenen van circa 10 miljoen per jaar op je afschrijvingen. (Buiten waar we al mee bezig zijn).Søren wrote:Als je Baka verkoopt voor 60, koop je een vervanger voor 15, en hou je netto nog een mln of 20-25 over om te investeren.
Nee, dat gaat PSV echt doen. Je hebt gelijk
Als je niet begrijpt dat je met 60 mln voor 1 basisspeler als club/team/elftal meer opschiet dan met 30 mln voor 2 basisspelers, dan is elke discussie verder zinloos.
- Hatseflats
- Vedette
Je verdraait nu alles he. Dat zie je hopelijk ook wel, toch?Søren wrote: ↑14 Aug 2024, 10:17Prima.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 10:11
Dus Bakayoko gaat weg. Afschrijvingen heeft het geen invloed op. En dan ga je 40 miljoen besteden wat een boost zal betekenen van circa 10 miljoen per jaar op je afschrijvingen. (Buiten waar we al mee bezig zijn).
Als je niet begrijpt dat je met 60 mln voor 1 basisspeler als club/team/elftal meer opschiet dan met 30 mln voor 2 basisspelers, dan is elke discussie verder zinloos.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- Ardbeg • Jeronimo • ShovingNE2
-
Ah je wilde dus vooral even persoonlijk op wat mensen bashen. PrimaShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:02Oh, ik sla aan op grote paniek bij sommigen. Zoals de opmerking van Juancho die het op meerdere fronten rampzalig vindt en dan zeg jij: 'je mag best kritisch zijn'. Of roepen dat je een zomerbreak neemt en eens in de twee weken even je gal komen spuwen wat voor een kut TD je Stewart wel niet vindt. Mag het? Zeker. Mag ik dat echt totaal kansloos vinden? Ja, dat mag ook!
Ik snap oprecht niet waarom je onze situatie nu gaat vergelijken met de situatie bij Ajax en Feyenoord? Ik heb het over onze situatie? Ajax heeft er de laatste jaren een puinhoop van gemaakt. Gek hè dat je dat niet binnen een paar weken oplost? Feyenoord heeft met ver en aankopen nog altijd te maken met de vrienden van Feyenoord.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:02De verdediging is niet op orde aan het beging van de competitie. Iedereen die een paar jaar meeloopt weet dat dit Nederlandse clubs jaarlijks overkomt. Niet alleen PSV, ook Ajax en Feyenoord. Ajax krijgt spelers niet eens verkocht. Je weet wel: het Ajax wiens verkooptactiek door sommigen hier aanbeden wordt en omschreven wordt als fantastisch! En ze moeten nog een miljoen of 100 verkopen. En dan nog kopen Feyenoord dat waarschijnlijk nog een paar sterkhouders verliest. Gaan ze lekker huren. Of bras van 5 miljoen kopen. Ehhh... minder. Nadjer, Moussa, Smal, Lingr.
Als je dan toch de vergelijking wil maken. Bij Feyenoord zijn op dit moment Minteh en Wieffer weg. Wieffer is vorig jaar al op geanticipeerd door Zerrouki te halen. Kan je over zijn kwaliteiten teijfelen? Zeker. Maar Feyenoord zit financieel in een heel andere positie dan wij zitten omdat daar ook nog de vrienden van Feyenoord tussenzitten.
Ondertussen zijn er bij ons 4(!) verdedigers vertrokken, waarvan 1 basisspeler. Daarbij lopen er in 2025 2 contracten af van 2 basis verdedigers. Teze wilde tegen Feyenoord al niet meer spelen. Bij Boscagli is het geen geheim dat hij deze zomer het liefst een stap wil maken. Dat betekent dat als het nu snel gaat je 6(!!) verdedigers kwijt raakt, waarvan 3 basis en je alleen Flamingo hebt teruggehaald. Dat heeft niks te maken met of je een Nederlandse club bent. Dan heb je de zaken op dit moment gewoon niet goed genoeg op orde. Ik reken Dest nog niet eens mee waarvan je dit seizoen amper kan uitgaan.
Oftewel, het is een hele andere situatie dan bij Feyenoord en Ajax waar gewacht moet worden dat er bepaalde spelers vertrokken zijn. Ik snap de vergelijking 0.0
Zal dit er mee te maken hebben dat er bij ons de afgelopen jaren de verdediging gewoon te vaak te zwak is geweest? En eigenlijk amper behandelt is? Wie is de laatste jaren een direct goeie aankoop geweest in de verdediging die er voor meerdere jaren gestaan heeft? Hector Moreno? Dat is 2025/2016 geweest. Dan is het niet zo gek dat als je je gehelde verdediging verliest er reacties komen? Zeker niet als je op het punt staat je nog 2 basisverdedigers te verliezen.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:02Als je dan nu totaal in paniek bent zoals sommigen hier dan heb je na al die jaren forumtijgeren er nog steeds geen kut van begrepen en vraag ik mij serieus af wat je hebt gedaan behalve een beetje opmerkingen zitten tikken in een tekstvak hoor. Je hebt in ieder geval niets tot je genomen hier of elders.
Ook het afgelopen seizoen moet je daar gewoon de credits voor geven aan Bosz en niet aan Stewart. Het is dat Bosz uitstekend heeft gehandeld met Schouten als CV, anders had je vorig jaar ook daar problemen gehad in de topwedstrijden. Iets waar echt wel aandacht voor mag zijn nu als je de laatste jaren bekijkt.
Met wel de kanttekening dat dit alleen voor de RCV is. Er moeten nog zo’n 4 verdedigers gehaald worden als Boscagli vertrekt. Waar vorig seizoen op dat moment de verdediging stond, er voor ons prima back ups waren en er alleen een RCV gehaald moest worden. Totaal andere situatie dan nu dus.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:02Vorig jaar schakelen we pas op de laatste dag door en gisteren krijgen we met drie weken te gaan te horen: PSV schakelt door. Halve forum weer boos of zo. Wat de fuck wil je dan wel? Dit is toch prima. Je geeft het ruim de kans om je nummer 1 op de lijst te halen en je hebt ruim de kans om de nummer 2 binnen te halen.
Je hebt dit nu vaker gezegd en ik vind dit echt een onzin argument. Dit geldt voor de spelers die je van de absolute topclubs halen omdat die op een trainingskamp gaan naar het buitenland. Daar willen ze er voor zorgen dat de aantallen kloppen.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:02Maar het argument dat je de verdediging op orde had moeten hebben voor de JCS is echt invalid. Dan snap je geen sodemieter van de transfermarkt (zeker dit jaar met een EK) en de positie die de Eredivisie inneemt.
Maar het is niet zo dat wij al onze spelers van de topclubs halen. Ja bij Sepp was dit het geval. En prima als dat je eerste keuze is. Maar de spelers die gehaald worden als back-ups komen niet van deze absolute topclubs. Dat kan ik je nu al zeggen.
Noa Lang kwam vorig jaar al op 8 juli naar ons toe. Xavi Simons was het jaar ervoor er al op 1 juli. Het is niet in welke zee je vist. Of denk je dat een Nagalo niet al eerder beschikbaar was? Nogmaals prima als je Sepp als 1e keuze bombardeert, maar zeker je back-ups hadden gewoon al op orde moeten zijn. Ook in de JCS.
Dat je in de JCS begint met Oppegaard en een Teze die niet meer wil spelen kan gewoon niet. Oppegaard laat al lang zien dat het PSV niveau te hoog voor hem is. Dat je gewoon geen fatsoenlijke back-up hebt voor Teze of kan schuiven in de verdediging is gewoon niet goed
Fijn dat jij al kan aangeven waar het aan ligt als we niet winnen van Heracles. Dat is toch verdomd knap. Het is nooit alleen de schuld van. Ik kan nu ook zeggen dat Van de Blaak 3 fouten maakt. Maar dat moeten er dus minstens 4 gemaakt worden. Daarom kano dat je nu al kan zeggen waar het aan ligt bij een verlies. Je bent niet voor niets een team. Een team waar gewoon een meer dan degelijke basis voor is gelegd voor jaar. Ik had gehoopt dat daar echt op werd ingezet om dat dit jaar zo door te zetten. . De basis lag er na het eind van vorig seizoen. Het feit dat ze contracten van PvA niet hebben verlengd wees er ook op dat er echt een plan was om door te bouwen en dus de kwaliteit te verhogen. Bosz met uitspraken als het zal nog beter dan vorig jaar moeten. Daar lijkt het op dit moment nog niet op. En dit had wel eens de uitgelezen kans kunnen zijn om wat stappen voorsprong te nemen op Feyenoord en AjaxShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 07:02Je moet pas janken als je geslagen wordt. Als we met een slechte selectie het seizoen in gaan: prima. Maar als wij punten laten liggen tegen Heracles ligt dat niet aan de defensie. Dan gaat er voorin en op het middenveld wat werkelijk fantastisch is ook wat gruwelijk fout. Dan zijn we over de hele linie niet beter geweest dan Heracles. Al zal het wel de schuld van Stewart zijn, ook al mist Luuk drie keer voor open goal.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Philips
-
- Legende
https://www.psvinside.nl/vijf-contractv ... te-hebben/
‘Er zijn nu met Mauro Junior, Walter Benitez, Jordan Teze, Armando Obispo en Olivier Boscagli vijf spelers die beschikken over een aflopend contract. Ik verwacht wel, eventuele transfers deze zomer daargelaten, dat de meerderheid van deze contracten verlengd gaat worden, ja. Bij sommige van die vijf heb ik er een beter gevoel bij dat we er uit gaan komen dan bij de ander, zonder daarbij in te gaan op namen”, aldus een openhartige Stewart.
-
Spuit 11.Hatseflats wrote: ↑14 Aug 2024, 10:41Je verdraait nu alles he. Dat zie je hopelijk ook wel, toch?Søren wrote:
Prima.
Misschien volgende keer dan eerst ff berichten teruglezen voordat je op verzenden drukt.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Je krijgt vanuit die gasten altijd het verhaal maar heel globaal te horen, maar het is natuurlijk nu een spel van de zaakwaarnemers en de clubs nu Boscagli er persoonlijk uit is met Brighton. Hoop persoonlijk gewoon dat die bijtekent en blijft, maar dat zie ik als minst aannemelijke scenario.Standbeeld wrote: ↑14 Aug 2024, 10:10Dit kan ik mij niet echt voorstellen als Boscagli daadwerkelijk persoonlijk al rond is. Dan zou Brighton intensief contact moeten hebben gehad met de zaakwaarnemer van Boscagli. Dus dan is het voor de hand liggend dat zij elkaar op de hoogte houden van de status. Maar goed, misschien klopt het wel wat je zegt. Who knows.Eindjehoger wrote: ↑14 Aug 2024, 09:03 -Vanuit PSV hoort die zelf vrij weinig, moest vernemen uit de media dat PSV bod heeft afgeslagen op hem.
Doodzonde zou het zijn als onze beste verdediger van de afgelopen 10 jaar vertrekt naar de nummer 11 van de PL.
-
- Vedette
Waar staat ergens dat Boscagli zelf al rond is?
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
- NewKid • Vanthaman18