Nergens denk ik. Maar een club brengt doorgaans geen bod uit op een speler als die speler geen interesse heeft.
Olivier Boscagli
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Eerlijk is eerlijk, na de Engelse topclubs is Brighton een van de meest aantrekkelijke clubs om heen te gaan in de Premier League. Spelen al jaren heel goed en aantrekkelijk voetbal, de club heeft een duidelijke visie en hebben talentontwikkeling hoog in het vaandel staan.
Desalniettemin moet PSV echt alles op alles zetten om Ollie te behouden. Een van de grootste meneren uit de de selectie, een verlengstuk van Bosz in het veld en met zijn passing oh zo belangrijk. Teze mag mijn inziens voor ca 15 miljoen best vertrekken, maar Ollie mag niet weg.
Desalniettemin moet PSV echt alles op alles zetten om Ollie te behouden. Een van de grootste meneren uit de de selectie, een verlengstuk van Bosz in het veld en met zijn passing oh zo belangrijk. Teze mag mijn inziens voor ca 15 miljoen best vertrekken, maar Ollie mag niet weg.
- Ardbeg
- Mister PSV
Geen interesse/wel interesse is heel wat anders dan akkoord zijn met de speler.
Ik vind je voor iemand die regelmatig mensen heeft aangesproken op gedrag/clown emoji's et cetera je best vaak op de man spelen en zelf emoji's uitdelen. Volgens mij kun je best zonder.
-
- Vaste waarde in elftal
PSV heeft in het huidige transferwindow pas een bod gehad op Johan Bakayoko. Echter werd het bod van Nottingham Forest meteen van de hand gedaan. Zowel de Eindhovenaren als Bakayoko waren niet geïnteresseerd.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik ga inmiddels wel uit van een vertrek van Boscagli. Schijnt idd al persoonlijk rond te zijn (geen verrassing) en als Brighton al 30 miljoen betaald voor Mats Wieffer moet 20-25 voor Ollie zeker haalbaar zijn ondanks zijn kortlopende contract.
#FreeGeneratie4
-
- Regelmatige invaller
Ja schijnt al akkoord te zijn en bij PSV te hebben aangegeven weg te willen, dus wen maar vast aan het idee.
- Hatseflats
- Vedette
Waar staat dat hij al akkoord is dan?
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Ardbeg
-
- Vaste waarde in elftal
Wel bijzonder hoe dat werkt, een iemand roept hier zonder bron of iets dat Boscagli persoonlijk rond is en meteen allemaal mensen die posten 'ja hij schijnt al persoonlijk rond te zijn'
- These users thanked the author PSVTOPOss for the post (total 3):
- ShovingNE2 • Vanthaman18 • Ren Höek
-
- Legende
Nergens.
Maar meestal heeft de speler al een indicatie afgegeven richting biedende club over hoe en wat. Zelden wordt er geboden zonder soort van akkoord op hoofdlijnen tussen speler/zaakwaarnemer en club.
- Hatseflats
- Vedette
Is al aardig ontkracht. Zie voorbeeld Baka en Nottingham.
Kan natuurlijk wel zo zijn dat dat wel het geval is met Boscagli, maar daar is nog geen indicatie van.
Last edited by Hatseflats on 14 Aug 2024, 12:34, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
Niet geheel mee eens. Als je in de eerste wedstrijden dom punt verlies oploopt omdat je selectie gewoon totaal niet op orde is, is dat niet ondergeschikt aan het hele seizoen. Die punten kunnen op een later moment cruciaal zijn.SKERLA wrote: ↑14 Aug 2024, 07:33Die eerste wedstrijden mogen niet je transferbeleid bepalen, hoe moeilijk dat ook is. Die zijn bij Stewart, volledig terecht in mijn ogen, ondergeschikt aan het hele seizoen (en die daarna meestal ook nog).danko-lazovic wrote: ↑13 Aug 2024, 23:33
Ik vind dit echt de meest kansloze en domme reacties die er zijn. De eredivisie is inmiddels begonnen en de kans is aanwezig dat je gewoon je volledige achterhoede van vorig jaar verloren bent in de tweede speelronde. Verder zijn de back-ups van vorig jaar op de linksback en de rechtsback weg. Daar tegenover is 1(!) nieuwe verdediger gekomen. Mag je een beetje kritisch naar je club kijken?
Je verliest de JCS omdat je je verdediging gewoon niet op orde hebt. Dus als je nu kritisch bent op PSV mag je de titel niet mee vieren? Domste redenatie ooit.
Feit is gewoon dat ons de verdediging al jarenlang niet op orde is. Ook vorig jaar werd er in de laatste uren iemand gehuurd. Het is dus niet zo dat je op basis van het verleden er vanuit kan gaan dat het allemaal maar opgelost wordt.
Helemaal niet als je met teksten komt als dat het nog beter moet dan vorig jaar. Op dit moment loop je qua selectie gewoon achter de feiten aan. Is er reden voor paniek? Nog niet. Mag er wel een beetje druk achter? Zeker. Mogen we ondertussen ook op sommige punten kritisch zijn op Earnest? Zeker. Het is niet of dit allemaal uit de lucht komt vallen hè. Het was in de winter al zo goed als zeker dat er 4 verdedigers gingen vertrekken, waarbij je ook wist dat Teze en Boscagli nog maar een 1-jarig contract hebben. Daarbij kwam de blessure van Dest. Dit terwijl ook vorig jaar al niet de verdediging onze sterkst bezette linie was.
Het is te hopen dat je geen punt verlies oploopt in de komende speelronde. Anders mag Earnest zich dat toch echt wel (deels) aanrekenen.
Feit dat er op dit moment nog minstens 3, en als Boscagli vertrekt 4 verdedigers bij moeten komen, is alles behalve ideaal. 17 september begint de CL. Tegen die tijd er een stuk minder trainingstijd. Er zit nog een interlandperiode tussen.
Ik snap heel goed dat je voor je A-keuze wil gaan. Alleen vraag ik mij af voor het gehele seizoen en de groepsdynamiek of het verstanding en fijn is om nog 4 spelers te halen relatief laat in augustus te halen. Ik denk het zelf niet namelijk.
- ShovingNE2
- Site Admin
Om de positie van de Eredivisie aan te geven. Dat is namelijk altijd en overal al het geval geweest.danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 11:16Ik snap oprecht niet waarom je onze situatie nu gaat vergelijken met de situatie bij Ajax en Feyenoord? Ik heb het over onze situatie?
Ik vond een verdediging van vorig jaar met Teze, Ramalho, Boscagli en Dest echt helemaal prima.danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 11:16Zal dit er mee te maken hebben dat er bij ons de afgelopen jaren de verdediging gewoon te vaak te zwak is geweest?
9 van de 40 wedstrijden. En dan was het meer tactisch dan te zwak. En nu is Bosz geweldig? Uit het blote bolletje, maar volgens mij verklaarde velen Bosz voor gek toen hij Schouten achterin zette tegen Feyenoord.danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 11:16Ook het afgelopen seizoen moet je daar gewoon de credits voor geven aan Bosz en niet aan Stewart. Het is dat Bosz uitstekend heeft gehandeld met Schouten als CV, anders had je vorig jaar ook daar problemen gehad in de topwedstrijden. Iets waar echt wel aandacht voor mag zijn nu als je de laatste jaren bekijkt.
Nee, dit gaat niet om de topclubs. Dit gaat over hoeveel geld er in de markt is om te kopen. Het is een kettingreactie. PSV heeft Teze gemeld dat hij niet weg kan voordat er een geschikte vervanger is. En zo zal dat ook aan de kant gaan waar wij wat willen hebben. En ja: je haalt altijd wat spelers vroeg. Maar kijk eens wanneer Schouten kwam. En dat was notabene in een periode rond voorronde Champions League. Gelukkig zijn we niet doorgeschakeld naar niveautje Zerrouki.danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 11:16Je hebt dit nu vaker gezegd en ik vind dit echt een onzin argument. Dit geldt voor de spelers die je van de absolute topclubs halen omdat die op een trainingskamp gaan naar het buitenland. Daar willen ze er voor zorgen dat de aantallen kloppen.
Maar het is niet zo dat wij al onze spelers van de topclubs halen. Ja bij Sepp was dit het geval. En prima als dat je eerste keuze is. Maar de spelers die gehaald worden als back-ups komen niet van deze absolute topclubs. Dat kan ik je nu al zeggen.
Dit klopt niet. Wieffer kwam in de zomer van 2022 en had zich nog lang niet tot basisspeler gekroond de eerste seizoenshelft. Na die seizoenshelft heeft Feyenoord fors geboden op Zerrouki. Die was boos dat het niet doorging. Uiteindelijk pas in de zomer rondgekomen. Zerrouki stond los van Wieffer.Wieffer is vorig jaar al op geanticipeerd door Zerrouki te halen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wat boeit het nou of Boscagli wel of niet al rond is met Brighton? Brigton gaat geen bod doen als ze er niet uit gaan komen met Boscagli zelf. En daarnaast klapt er praktisch nooit een deal op salariseisen als je van de ED naar de PL gaat. En dat Brighton een hele goede club voor Boscagli lijkt neemt dat laatste stukje twijfel weg in mijn ogen.
Als Brighton in de buurt komt van wat PSV wil hebben dan is ie gewoon voor 99,9% weg.
Als Brighton in de buurt komt van wat PSV wil hebben dan is ie gewoon voor 99,9% weg.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Standbeeld
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat denk ik ook. Al zal PSV hem niet eerder laten gaan totdat er een goede vervanger op het trainingsveld staat. Dat hebben ze ook bij Teze in beginsel al aangegeven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Ja alleen PSV zit op dit moment in een volledig andere situatie dan Feyenoord en Ajax. Wij kunnen op dit moment zeker al 30+- uitgeven met alleen de zekerheid van de Lozano verkoop. Daar dromen Feyenoord en Ajax van. Totaal zinloos dus om te vergelijken.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:37Om de positie van de Eredivisie aan te geven. Dat is namelijk altijd en overal al het geval geweest.
Voor de Eredivisie meer dan prima. Heel goed zelfs. Alleen als het niveau omhoog ging zag je dat Ramalho moeite kreeg. Geniaal om daar Schouten dus neer te zetten. Alleen mis je op dat moment wel je beste nummer 6, omdat er dus kwaliteit achterin mist. Omdat er dus gegokt en verloren is door Bella-Kotchap op het laatste moment te huren.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:37Ik vond een verdediging van vorig jaar met Teze, Ramalho, Boscagli en Dest echt helemaal prima.
Tactisch omdat Ramalho op veel facetten te zwak is, zoals de opbouw. Slot had dat door. Daarom moest Schouten dus naar achter. Inderdaad een keuze, maar deze keuze wordt niet gemaakt omdat Ramalho je beste CV is. Nogmaals; omdat er gegokt is en verloren met Bella Kotchap.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:379 van de 40 wedstrijden. En dan was het meer tactisch dan te zwak. En nu is Bosz geweldig? Uit het blote bolletje, maar volgens mij verklaarde velen Bosz vo
Ik ben het volledig mee eens dat er een bepaalde groep spelers is waar je op moet wachten. Die groep is alleen niet zo groot als jij schetst. Daarom haal ik een Noa Lang aan. PSV heeft op dit moment het geld te besteden, zie de boden op Sepp. Mijn punt zit er ook meer in dat je Teze nu al vervangen moet hebben, maar wel Sambo. En de vervanger van Sambo zal geen 10 miljoen euro kosten. De aantallen kloppen gewoon voor geen meter. Dat heeft niks mee te maken dat je een Nederlands topclub bent en de window pas laat op gang komt. Dat geldt inderdaad voor een kleine groep spelers als Schouten en Dest vorig jaar. Maar zeker niet voor alle spelers.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:37Nee, dit gaat niet om de topclubs. Dit gaat over hoeveel geld er in de markt is om te kopen. Het is een kettingreactie. PSV heeft Teze gemeld dat hij niet weg kan voordat er een geschikte vervanger is. En zo zal dat ook aan de kant gaan waar wij wat willen hebben. En ja: je haalt altijd wat spelers vroeg. Maar kijk eens wanneer Schouten kwam. En dat was notabene in een periode rond voorronde Champions League. Gelukkig zijn we niet doorgeschakeld naar niveautje Zerrouki.
Zerrouki is pas in de zomer van 2023 gehaald. Wieffer was toen al een half jaar basisspeler. Op dat moment haalde ze hem dus alsnog, ook al als eventuele opvolger. Er was toen al veel interesse voor Wieffer.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:37Dit klopt niet. Wieffer kwam in de zomer van 2022 en had zich nog lang niet tot basisspeler gekroond de eerste seizoenshelft. Na die seizoenshelft heeft Feyenoord fors geboden op Zerrouki. Die was boos dat het niet doorging. Uiteindelijk pas in de zomer rondgekomen. Zerrouki stond los van Wieffer.
- 11 Tinus
- Legende
Ja dat is leuk maar PSV gaat geen vervanger kopen zonder dat het geld op de rekening staat. Als je gewoon je posities dubbel bezet hebt is dat geen probleem maarja nu wel. Al hoewel dit natuurlijk ook gewoon bij het spel hoort om er nog een miljoen of wat extra uit te onderhandelen.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:45 Dat denk ik ook. Al zal PSV hem niet eerder laten gaan totdat er een goede vervanger op het trainingsveld staat. Dat hebben ze ook bij Teze in beginsel al aangegeven.
Stel je voor dat Feyenoord had gezegd dat Stengs pas mag gaan als de vervanger binnen was, dan zaten ze nu met Stengs en zijn vervanger te klootviolen. Een beetje zoals Nieuwkoop en Geetruida vorig jaar.
Als PSV slim is haalt het nu een upgrade voor Obispo en als Boscagli weg is een vervanger voor Boscagli.
Nee ze wilde Zerrouki halen als toekomstige vervanger van Kokcu volgens mij. En dat mislukte eerst in de zomer, toen in de winter en uiteindelijk kwam hij een paar maanden later.danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 12:52Zerrouki is pas in de zomer van 2023 gehaald. Wieffer was toen al een half jaar basisspeler. Op dat moment haalde ze hem dus alsnog, ook al als eventuele opvolger. Er was toen al veel interesse voor Wieffer.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:37Dit klopt niet. Wieffer kwam in de zomer van 2022 en had zich nog lang niet tot basisspeler gekroond de eerste seizoenshelft. Na die seizoenshelft heeft Feyenoord fors geboden op Zerrouki. Die was boos dat het niet doorging. Uiteindelijk pas in de zomer rondgekomen. Zerrouki stond los van Wieffer.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik herhaal mezelf, maar vooruit. Wat heb je liever?danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 12:33Niet geheel mee eens. Als je in de eerste wedstrijden dom punt verlies oploopt omdat je selectie gewoon totaal niet op orde is, is dat niet ondergeschikt aan het hele seizoen. Die punten kunnen op een later moment cruciaal zijn.
Feit dat er op dit moment nog minstens 3, en als Boscagli vertrekt 4 verdedigers bij moeten komen, is alles behalve ideaal. 17 september begint de CL. Tegen die tijd er een stuk minder trainingstijd. Er zit nog een interlandperiode tussen.
Ik snap heel goed dat je voor je A-keuze wil gaan. Alleen vraag ik mij af voor het gehele seizoen en de groepsdynamiek of het verstanding en fijn is om nog 4 spelers te halen relatief laat in augustus te halen. Ik denk het zelf niet namelijk.
1. Eerste 5 wedstrijden met je C- of D-keuze spelen en daarna 40 met je A-keuze.
2. Alle 45 wedstrijden met je B-keuze spelen.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Ardbeg • 29.04.2007
- Hatseflats
- Vedette
-
Ik herhaal mezelf, maar vooruit.SKERLA wrote: ↑14 Aug 2024, 13:17Ik herhaal mezelf, maar vooruit. Wat heb je liever?danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 12:33
Niet geheel mee eens. Als je in de eerste wedstrijden dom punt verlies oploopt omdat je selectie gewoon totaal niet op orde is, is dat niet ondergeschikt aan het hele seizoen. Die punten kunnen op een later moment cruciaal zijn.
1. Eerste 5 wedstrijden met je C- of D-keuze spelen en daarna 40 met je A-keuze.
3 of 4 verdedigers nog moeten halen in de laatste 20 dagen van de window terwijl de competitie al begonnen is. Dat zijn niet alle 4 je A-keuze spelers. Vorig jaar heeft PSV tot de laatste transferwindow gewacht en uiteindelijk zijn ze toen gaan doorschakelen. Ik ga niet nogmaals typen wat ik tegen Shoving heb gezegd, maar dat het uiteindelijk heel goed uitpakt met Schouten als CV heeft Stewart niks mee te maken. Die heeft vorige window gewoon geen capabele CV aangetrokken, terwijl daar wel behoefte voor was. Dan kan je het stellig zeggen. Maar het is geen garantie dat als je langer wacht dat je dan je A-Keuze binnen hebt. Zie vorig seizoen. Helemaal niet als je nog 4 verdedigers binnen moet halen.
Daarbij nogmaals de vraag. Wat is de laatste stabiele CV die we gehaald hebben die meerdere jaren gepresteerd heeft. Dat is Moreno geweest in 15/16 denk ik? Het is dus niet zo dat de twijfels allemaal zo maar uit de lucht komen vallen. De verdediging is al veel langer het zorgenkindje van PSV. Daarmee zeg ik niet dat er paniek moet zijn, maar als je 20 dagen voor de window nog 4 verdedigers moet halen, zal er ondertussen wel wat tempo gemaakt moeten worden.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 3):
- TomPSV • Noudke • Juancho
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee, het is geen garantie, maar wel de insteek.danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 13:21Ik herhaal mezelf, maar vooruit.
3 of 4 verdedigers nog moeten halen in de laatste 20 dagen van de window terwijl de competitie al begonnen is. Dat zijn niet alle 4 je A-keuze spelers. Vorig jaar heeft PSV tot de laatste transferwindow gewacht en uiteindelijk zijn ze toen gaan doorschakelen. Ik ga niet nogmaals typen wat ik tegen Shoving heb gezegd, maar dat het uiteindelijk heel goed uitpakt met Schouten als CV heeft Stewart niks mee te maken. Die heeft vorige window gewoon geen capabele CV aangetrokken, terwijl daar wel behoefte voor was. Dan kan je het stellig zeggen. Maar het is geen garantie dat als je langer wacht dat je dan je A-Keuze binnen hebt. Zie vorig seizoen. Helemaal niet als je nog 4 verdedigers binnen moet halen.
Daarbij nogmaals de vraag. Wat is de laatste stabiele CV die we gehad hebben die meerdere jaren gepresteerd heeft. Dat is Moreno geweest in 15/16 denk ik? Het is dus niet zo dat de twijfels allemaal zo maar uit de lucht komen vallen. De verdediging is al veel langer het zorgenkindje van PSV. Daarmee zeg ik niet dat er paniek moet zijn, maar als je 20 dagen voor de window nog 4 verdedigers moet halen, zal er ondertussen wel wat tempo gemaakt moeten worden.
Aan de andere kant: Als je eerder doorschakelt heb je wel de garantie dat je wel je B-keus haalt en daardoor niet je A-keus. Dat wordt ook wel Feyenoord genoemd.
Trouwens, omdat je mijn
terugschrijft: Dat is niet vervelend bedoeld, ik wil gewoon liever niet steeds hetzelfde zeggen, niks meer niks minder.Ik herhaal mezelf, maar vooruit.
- Hatseflats
- Vedette
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ligt natuurlijk een ietsiemini beetje aan het programma.SKERLA wrote: ↑14 Aug 2024, 13:17Ik herhaal mezelf, maar vooruit. Wat heb je liever?danko-lazovic wrote: ↑14 Aug 2024, 12:33
Niet geheel mee eens. Als je in de eerste wedstrijden dom punt verlies oploopt omdat je selectie gewoon totaal niet op orde is, is dat niet ondergeschikt aan het hele seizoen. Die punten kunnen op een later moment cruciaal zijn.
- 11 Tinus
- Legende
Ik vind dit toch té zwart wit. Ja er zit een kern van waarheid in omdat je gewoon voor pure kwaliteit wil gaan en soms kost dat tijd. Maar het kost niet altijd zoveel tijd. En ik snap ook wel dat het een totaalplaatje is wat als een bouwtekening op de burelen in het Philips Stadion ligt maar als je de aanval en middenveld vergelijkt met de verdediging dan lijkt het wel of het twee totaal verschillende disciplines zijn.
We halen een 4e buitenspeler terwijl we 3 basiswaardige flankflitsers hebben. We investeren 9 a 10 miljoen in een 2e spits. We investeren 15 miljoen in Lozano terwijl we Lang/Bakayoko hebben. We kopen Tillman (volledig terecht want is een koopje) terwijl we 3 andere nummers 10 hebben en juist in die 2 linies hebben we in de jeugd altijd wel wat talenten rond lopen.
Boscagli had eigenlijk al geen geschikte back-up, moet je dan 2 A keuzes halen? Of een A keuze en een upgrade voor erachter? Ik weet niet in hoeverre PSV hoop had op het verlengen van Boscagli maar het is niet onlogisch dat er een club op de stoep staat voor hem. Ik denk dat je er gewoon goed aan had gedaan om de breedte op orde te hebben zodat je op je A keuzes kan wachten zoals je terecht zegt.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- danko-lazovic