Ajax - deel III
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Legende
Een paar wedstrijden zonder blunders en hij mag weer blijven terwijl ze hem een paar weken geleden nog richting de uitgang duwde. En wat is de logica achter Rugani én Sutalo? Een speler met transferwaarde of een huurspeler zal op de bank zitten.
- Hatseflats
- Vedette
30 miljoen! Hahahahahaah, ja, dan snap ik dat hij bij Ajax blijft.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik twijfel bij dit account of het nu wel of geen goede bron is. Weet het oprecht niet.
Maar Ajax gaat nooit die 120 miljoen halen qua verkopen. Dat wordt genieten bij de halfjaarcijfers als ze deze keer voor 60 miljoen aan kortlopende leningen bij loansharks hebben moeten halen vanwege acute liquiditeitsproblemen.
Maar Ajax gaat nooit die 120 miljoen halen qua verkopen. Dat wordt genieten bij de halfjaarcijfers als ze deze keer voor 60 miljoen aan kortlopende leningen bij loansharks hebben moeten halen vanwege acute liquiditeitsproblemen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- RIO
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij heb ik laatst iemand hier zien zeggen dat die klerry bij dit platform iets zou doen. Die was enorm goed op de hoogte op het gebied van Ajax dat hij zelfs even op de koffie mocht komen bij de directie en toen pardoes alles was verwijderd. Zou mij niks verbazen als hij nu dus via transferwatch verder zit te leaken omdat deze mensen het toch niet kunnen laten om hun mond voorbij te pratenShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 12:47 Ik twijfel bij dit account of het nu wel of geen goede bron is. Weet het oprecht niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ah, die link kende ik niet. Dan is het wel legit ja.
Nou mooi: op naar de nul euro's.
Nou mooi: op naar de nul euro's.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Schijnt inderdaad een samenwerking te zijn tussen Rutger, Klerry en nog wat gasten uit het wereldje.
- Hatseflats
- Vedette
Maar Kaplan was toch hun nieuwe oppergod? Of is hij nu ineens minder dan Sjoetalo?
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- tezzyunited
-
- Meervoudig international
Hmm. Volgensmij niet de meest populaire mening maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in de wedstrijden dat ik Kaplan aan het werk zag hem wel echt een goede indruk vond maken. Heel rustig en sterk aan de bal. Goed in de duels. Volgensmij is hij alleen blessure gevoelig maar dat weet ik niet zeker. Zal het oprecht nog een interessante optie voor ons vinden als dat laatste mee valt en de prijs niet al te hoog is.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Ik vraag me af of ze bij Ajax echt overtuigd zijn van Kaplan. Lijkt tot nu toe een OK indruk achter te laten, maar je moet blessuretechnisch ook op iemand kunnen bouwen. Wellicht hebben ze door dat Sutalo echt niet verkocht gaat worden voor het bedrag wat ze graag willen hebben. En dus heeft Farioli de zware taak gekregen om er nog iets van te maken. Er zal hoe dan ook iemand moeten vertrekken achterin. Medic, Sutalo en Kaplan staan gewoon allemaal in de etalage.
- Maax
- Maax
Weet overigens niet voor hoeveel Sjoetalo nog op de balans staat; maar ik durf er de donder op te zetten dat wanneer een club dit bedrag betaald hij weg is. Stukje damage control van een van je duurste aankopen (die zelf helemaal niet weg wil).
- Hatseflats
- Vedette
Ja natuurlijk, maar geen club op deze aardkloot gaat dat betalen.
- Maax
Daarom dat stukje damage control vanuit onze Amsterdamse vrienden, en de media gaat er mooi in mee. Met de ''opgeleefde Sutalo''.Hatseflats wrote: ↑14 Aug 2024, 14:16Ja natuurlijk, maar geen club op deze aardkloot gaat dat betalen.
- These users thanked the author Maax for the post:
- Hatseflats
-
- Regelmatige invaller
Rugani gaat richting het midden-oosten, volgensmij inmiddels zo goed als zeker.
-
- Legende
Nog niet, die wacht op Ajax, maar die moeten Medic iets definitef kwijtraken.
En hij wacht niet zo lang op Ajax omdat hij achter Sutalo op de bank wil zitten. Nee, die gaat natuurlijk als vriendje van de trainer spelen en dan laten ze de transferwaarde van Sutalo verdampen op de reservebank.
Last edited by Madueke on 14 Aug 2024, 14:24, edited 1 time in total.
-
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
8 maart, zit je weer een grootmoeders doos te graaien?
Toen hielden ze met Kaplan in de basis na 11 eredivisiewedstirjden weer eens een keer de nul.
- Maax
De term Mythische Kaplan vergeet ik gewoon niet zo snel. Met Google (zoekmachine) heb je z'n artikel eigenlijk in een seconde of 5 gevonden. Dat jij hebt onthouden dat ze na 11 potjes weer is de 0 houden vind ik knapper .
-
- Vedette
-
Benieuwd naar de berichten in de Telegraaf de komende tijd
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Heruone
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
haha, heerlijk zo'n defensieve trainer die vervolgens de 'journalist' gaat bevragen.
Dat Farioli ook volhoudt dat hij altijd met het sterkste team start nadat hij met tweede keuze start tegen Heerenveen is wel bijzonder. Heb je de spelers dan niet goed geconditioneerd waardoor ze deze wedstrijden niet kunnen spelen? Zijn de kwaliteitsverschillen zo klein?