Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

NotoriousBIG046 wrote: 14 Aug 2024, 13:37
Jur1913 wrote: 14 Aug 2024, 13:36

Misschien moeten mensen hier dan eens normaal gaan doen als er iets gedeeld wordt en niet doen alsof het gaat om het delen van super geheime nucleaire codes. Ik snap hem heel goed dat hij het voor gezien houdt als hij elke keer wordt belaagd door mafkezen die zelf niet in staat zijn om onderscheid te maken tussen een gerucht en nieuws
Daarom FREE @Armada , laat die relnichten zichzelf lekker opsluiten in hun rukbunker en laat mensen delen wat ze zelf willen.
Ik en nog heel veel anderen worden vreselijk geil van het kleinste gerucht. Daar leef ik deze maand voor,of het achteraf klopt boeit me helemaal niks.
Ik denk dat Armada zelf ook wel iets beter om mag gaan met die kleine minderheid die inderdaad vrij hard schreeuwen. Mensen mogen best vraagtekens zetten als dat op een normale manier gebeurt en als Armada gewoon dingen blijft delen dan kan iedereen voor zichzelf bepalen hoe hij/zij met die informatie om gaat. En eventuele teleurstellingen.
Trixm
Vedette

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 13:24
Trixm wrote: 14 Aug 2024, 08:48 Sepp komt niet, zet het uit je hoofd. Tenzij de bron van smell rock en armada nog nieuws heeft.🤣
@Armada meldde dit niet. Hij zei uitsluitend dat hij ook het gerucht rond had horen gaan. Heel groot verschil.
Strekking van het bericht vond ik wel anders. Het was in ieder geval onzin.
These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
GrasmatStandbeeld
Saibari is underrated.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

De enigste die geroepen heeft dat Sepp graag naar PSV wilt komen is Rik Elfrink.
Toen hij vertrok bij Mainz heeft Sepp zelf aangegeven dat hij aankomend seizoen het liefste in de Bundesliga wilde spelen.
Waarom zou Liverpool in deze op hangende pootjes bij PSV terug willen komen, ze willen zelf het liefste verlengen met deze speler.

Buiten dat kunnen ze hem einde transferperiode nog verhuren aan een PL club na verlenging.
ShovingNE2
Site Admin

Trixm wrote: 14 Aug 2024, 13:49Strekking van het bericht vond ik wel anders. Het was in ieder geval onzin.
Hij zei letterlijk:
Armada wrote: 03 Aug 2024, 17:52 Ik kan dit gerucht bevestigen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette

PsvBmg wrote: 14 Aug 2024, 13:56 De enigste die geroepen heeft dat Sepp graag naar PSV wilt komen is Rik Elfrink.
Toen hij vertrok bij Mainz heeft Sepp zelf aangegeven dat hij aankomend seizoen het liefste in de Bundesliga wilde spelen.
Waarom zou Liverpool in deze op hangende pootjes bij PSV terug willen komen, ze willen zelf het liefste verlengen met deze speler.

Buiten dat kunnen ze hem einde transferperiode nog verhuren aan een PL club na verlenging.
Marco Timmer heeft dit ook bevestigd.
Trixm
Vedette

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 14:01
Trixm wrote: 14 Aug 2024, 13:49Strekking van het bericht vond ik wel anders. Het was in ieder geval onzin.
Hij zei letterlijk:
Armada wrote: 03 Aug 2024, 17:52 Ik kan dit gerucht bevestigen.
En het was letterlijk onzin.
These users thanked the author Trixm for the post:
Grasmat
Saibari is underrated.
ShovingNE2
Site Admin

Zoals ik al eerder aangaf:
Aannemelijker is het dat het bericht dat PSV doorschakelt onderdeel is van Het Spel.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
Boszball1913StratumZuid
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende

PsvBmg wrote: 14 Aug 2024, 13:56 De enigste die geroepen heeft dat Sepp graag naar PSV wilt komen is Rik Elfrink.

Uit het feit dat PSV wil wachten tot het laatste moment geeft volgens mij wel aan dat Sepp graag naar PSV wil. Misschien wil hij ook graag naar BMG of Leverkusen dus het zegt niet zoveel. Je zou verwachten dat clubs als Leverkusen/Stuttgart makkelijker 20 miljoen op tafel leggen dan PSV. Daar zal Liverpool ook op gokken want hij zit nu niemand in de weg bij Liverpool en waar bij ons de klok onze vijand wordt is er bij Liverpool geen vuiltje aan de lucht.
Brael
Vedette

Trixm wrote: 14 Aug 2024, 14:05
ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 14:01

Hij zei letterlijk:

Ja, dat gebeurt met geruchten he. Soms blijken die niet te kloppen cq. uit te komen.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 14 Aug 2024, 14:07

Uit het feit dat PSV wil wachten tot het laatste moment geeft volgens mij wel aan dat Sepp graag naar PSV wil. Misschien wil hij ook graag naar BMG of Leverkusen dus het zegt niet zoveel. Je zou verwachten dat clubs als Leverkusen/Stuttgart makkelijker 20 miljoen op tafel leggen dan PSV. Daar zal Liverpool ook op gokken want hij zit nu niemand in de weg bij Liverpool en waar bij ons de klok onze vijand wordt is er bij Liverpool geen vuiltje aan de lucht.

BMG betaald iig die bedragen niet, B04 komt terug als Tah definitief weg is. Stuttgart heeft al veel uitgegeven.
Asterix
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 14:06 Zoals ik al eerder aangaf:
Aannemelijker is het dat het bericht dat PSV doorschakelt onderdeel is van Het Spel.
Dat denk ik ook. Echter interesseert het Liverpool geen ene bal of PSV doorschakelt of niet. Die verkopen of verhuren Sepp anders net zo makkelijk wanneer het hen uitkomt met een nog 2-jarig contract. Het wordt pas een ander verhaal als Sepp daar intern heeft aangegeven expliciet naar PSV te willen gaan. Dat blijft voor ons nog gissen.
Ich liebe gegenpressung
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Brael wrote: 14 Aug 2024, 14:07

Ja, dat gebeurt met geruchten he. Soms blijken die niet te kloppen cq. uit te komen.
Maar als dat structureel het geval is moeten mensen dat misschien iets minder serieus nemen.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Toch krijg ik een beetje de CdK vibes bij deze saga. Hopelijk pakt et dit keer wel goed uit.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Maar Rik is dan ook inderdaad erg enig!
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
ArdbegMithras
Hatseflats
Vedette

Frisian1913 wrote: 14 Aug 2024, 14:17 Toch krijg ik een beetje de CdK vibes bij deze saga. Hopelijk pakt et dit keer wel goed uit.
Die CdK saga heeft toch goed uitgepakt? HEEEEEEEL goed zelfs! Hallo, Malik!
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Zekes Malik is een schot in de roos gebleken😍. Maar CdK was beoogd nummer 1. Bedoel meer dat we nu wel aan het langste eind trekken.
11 Tinus
Legende

Hatseflats wrote: 14 Aug 2024, 14:18
Frisian1913 wrote: 14 Aug 2024, 14:17 Toch krijg ik een beetje de CdK vibes bij deze saga. Hopelijk pakt et dit keer wel goed uit.
Die CdK saga heeft toch goed uitgepakt? HEEEEEEEL goed zelfs! Hallo, Malik!
https://www.psvinside.nl/reconstructie- ... opleverde/
Trixm
Vedette

Brael wrote: 14 Aug 2024, 14:07

Zeker, en soms is het uit een grote duim gezogen :)
Saibari is underrated.
Standbeeld
Mister PSV

Asterix wrote: 14 Aug 2024, 14:14
ShovingNE2 wrote: 14 Aug 2024, 14:06 Zoals ik al eerder aangaf:

Dat denk ik ook. Echter interesseert het Liverpool geen ene bal of PSV doorschakelt of niet. Die verkopen of verhuren Sepp anders net zo makkelijk wanneer het hen uitkomt met een nog 2-jarig contract. Het wordt pas een ander verhaal als Sepp daar intern heeft aangegeven expliciet naar PSV te willen gaan. Dat blijft voor ons nog gissen.
Tsja, je kan nog zoveel willen maar als de markt bepaalt dat je 20mln pond waard bent en PSV biedt maar 10/12mln pond, dan houdt het op. Wij gaan ook niet Baka voor 30mln aan Dortmund verkopen omdat Baka daar zou graag heen wil, terwijl we ook 50/60mln van Chelsea kunnen vangen. Wij gaan ook niet Teze voor 10mln aan Monaco kopen als pak 'm beet Aston Villa 20mln wil betalen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Standbeeld wrote: 14 Aug 2024, 14:36
Asterix wrote: 14 Aug 2024, 14:14

Tsja, je kan nog zoveel willen maar als de markt bepaalt dat je 20mln pond waard wil en PSV biedt maar 10/12mln pond, dan houdt het op. Wij gaan ook niet Baka voor 30mln aan Dortmund verkopen omdat Baka daar zou graag heen wil, terwijl we ook 50/60mln van Chelsea kunnen vangen. Wij gaan ook niet Teze voor 10mln aan Monaco kopen als pak 'm beet Aston Villa 20mln wil betalen.
Maar welke markt heeft dit bepaald dan? Er is tot zover nog geen enkele club die het wil betalen. Niet echt marktwerking dan toch..
Brael
Vedette

Trixm wrote: 14 Aug 2024, 14:29 Zeker, en soms is het uit een grote duim gezogen :)
Ja, en soms ook niet. Om achteraf te gaan roepen dat een gerucht niet is uit gekomen, tsja. De mensen zeggen niet voor niks dat het een gerucht is. Dat betekent namelijk dat ze het waarheidsgehalte niet kunnen verifiëren. Neem vooral de volgende keer dit soort geruchten wat minder serieus, als blijkt dat de melder structureel onzin vertelt.
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Vanthaman18 wrote: 14 Aug 2024, 14:36
Tsja, je kan nog zoveel willen maar als de markt bepaalt dat je 20mln pond waard wil en PSV biedt maar 10/12mln pond, dan houdt het op. Wij gaan ook niet Baka voor 30mln aan Dortmund verkopen omdat Baka daar zou graag heen wil, terwijl we ook 50/60mln van Chelsea kunnen vangen. Wij gaan ook niet Teze voor 10mln aan Monaco kopen als pak 'm beet Aston Villa 20mln wil betalen.
Maar welke markt heeft dit bepaald dan? Er is tot zover nog geen enkele club die het wil betalen. Niet echt marktwerking dan toch..
De speculatieve markt die onder andere Liverpool zelf ook bepaalt. Ze kunnen vragen wat ze willen en zien wel wat er geboden wordt en als dat niet voldoet houden ze hem zelf een jaartje als ze denken dat ze daar meer mee opschieten. Het is niet dat ze moeten verkopen, dat veranderd de dynamiek gewoonweg.
Trixm
Vedette

Brael wrote: 14 Aug 2024, 14:37
Trixm wrote: 14 Aug 2024, 14:29 Zeker, en soms is het uit een grote duim gezogen :)
Ja, en soms ook niet. Om achteraf te gaan roepen dat een gerucht niet is uit gekomen, tsja. De mensen zeggen niet voor niks dat het een gerucht is. Dat betekent namelijk dat ze het waarheidsgehalte niet kunnen verifiëren. Neem vooral de volgende keer dit soort geruchten wat minder serieus, als blijkt dat de melder structureel onzin vertelt.
Ik neem het al jaren als klinklare onzin! :) , benoemde alleen wederom de onzin.
Saibari is underrated.
Heruone
Lid scoutingsteam

Geen idee of deze hier al is gedeeld. Een zeer goed artikel van Marco die het e.e.a. goed uitlegt.

https://www.vi.nl/pro/PSV-en-het-spel-rond-van-den-berg
These users thanked the author Heruone for the post:
Trixm
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Standbeeld
Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 14 Aug 2024, 14:36
Wie bepaalt of Baka 50mln waard is? Wij weten niet of een club de 18-20mln euro al nadert voor Sepp, maar dat Liverpool vasthoudt aan 23mln euro. Het gaat erom dat het gat tussen vraagprijs en bieding vanuit PSV te groot lijkt. Dat is bijna 50% volgens de berichten. Gaat het om een procent of 10/15 dan zou je een speler nog kunnen gunnen, maar gaat het om bijna 50% dan wordt het een moeilijk verhaal. PSV kan alleen maar hopen dat niemand in de buurt van 20mln pond komt en dat Liverpool alsnog bereid is om wat te zakken. Maar dat zal dan wel in de laatste week van de window zijn.
Locked