Ik ben het hier ook gewoon met je eens hoor. Voor mij zit het grote verschil dit jaar in dat je geen fatsoenlijke back-ups hebt. Al had je dit jaar Sambo en Van Aanholt nog als back-ups, had ik er heel anders ingestaan.
Ik vind gewoon dat als je zo goed als je hele verdediging in 1 window ziet weggaan, je daar eerder op moet anticiperen. Dat hoeft niet te zijn dat je 23 miljoen voor Sepp neerlegt, alles behalve juist. Maar ik had wel gehoopt dat er een vervanger was voor Sambo en voor Van Aanholt. En dan bedoel ik niet Oppegaard. Ik snap dat je bij sommige spelers langer moet wachten. Als ze kwalitatief als Schouten of Dest zijn, 100% mee eens.
Ik had alleen gehoopt dat de talenten/back-ups al binnen waren. De nieuwe Sambos en Van Aanholts dus. Ik heb niet het gevoel dat je daar mee hoeft te wachten op het einde van de Window als je daarin pro actiever bent. Dan kost het misschien iets meer. Maar je zet Bosz dalijk qua verdediging weer zo goed als op het 0 punt. En dat is alles behalve wenselijk.
Kunnen we daar de hand op schudden. Want heb het gevoel dat ik mijzelf ook constant aan het herhalen ben. Kwam trouwens ook niet vervelend over.