Is AZ niet die vierde? Zo niet derde, omdat zij wèl een jong Elftal in de KKD hebben en Feye nietJasperPSV wrote: ↑14 Aug 2024, 18:08Vergeet AZ niet. Denk eerlijk gezegd dat die qua opleiding nog net wat hoger 'scoren'.koetje wrote: ↑14 Aug 2024, 17:05 We hebben vier grote opleidingen in NL. De afgelopen vijf jaar heeft Ajax daar het meeste geld uitgehaald maar PSV is een goede tweede. Op dit moment staat PSV wat betreft marktwaarde in de selectie toch echt op nummer een.
Ja, er kan en moeten dingen beter in de opleiding. Maar we zijn ook niet bepaald geleid door amateurs de afgelopen jaren. Die indruk krijg je hier soms.
PSV Jeugdopleiding Algemeen
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- ruuddevil
- Legende
Ome Dumfries genereert in zijn eentje en onbetaald meer interessante content dat de hele media afdeling van PSV, met hun schijtlollige tekstjes. Laat die man met rust zeg, hij publiceert niets dat niet al lang publiek toegankelijk is.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 16):
- TomPSV • koetje • Joenepsv • Tjompie • Heruone • JasperPSV • DonyellMalen • Eindhovenvoetbal • Grasmat • SKERLA • fritske • Het Kanon • Vincent Vega • Juancho • Ren Höek • ForestForest
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Ik doelde meer op AZ als tweede. Wellicht zelfs nog boven Ajax?
Weet niet of dit een nieuwe functie van Transfermarkt is, maar ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen:
[*]https://www.transfermarkt.be/PSV-eindho ... verein/383
[*]https://www.transfermarkt.be/az-alkmaar ... erein/1090
- Joenepsv
- Legende
Het is inderdaad beschamend. En waar gaat het om? Oom Dumfries doet niemand kwaad en springt in het gat wat PSV zelf heeft gemaakt. Ik vind de informatievoorziening qua jeugd bijzonder matig. Ik volg Oom Dumfries omdat hij altijd alle opstellingen en uitslagen deelt. Geen idee in hoeverre PSV dat zelf doet maar ik zie het nooit. Viel me vandaag ook op dat de jeugd elftallen nog helemaal niet op de site staan.
Wel grappig dat Oompie zijn neefje even belt en dat die het regelt
-
- Lid van verdienste
Het geeft ook aan dat Denzel nog goed binnen PSV ligt. Dat zal hij zelf ook wel kunnen waarderen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Juancho
- Mister PSV
Nou waar wacht Earnie op dan? Haal onze nieuwe RB gewoon binnen joh!Mick Jagger wrote: ↑14 Aug 2024, 18:56 Het geeft ook aan dat Denzel nog goed binnen PSV ligt. Dat zal hij zelf ook wel kunnen waarderen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
- Tijn • Jeronimo • ComeOnPSV • Ren Höek • ForestForest
- Joenepsv
- Legende
Er komt een shitload aan talent aan. Niet normaal. En dit zijn alleen nog maar de Nederlanders.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 5):
- Robson de Souza • Ykhim • LucieNilis • Ren Höek • psvgouda
-
- Vaste waarde in elftal
Als ik dit zo lees inderdaad zeg. Ik volg de jeugd slechts op afstand maar de berichten waren toch juist dat er niet veel aankwam? Of geldt dat meer voor de zeer nabije toekomst?
-
- Lid van verdienste
Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
- These users thanked the author Mick Jagger for the post (total 7):
- Eindhovenvoetbal • Ykhim • LucieNilis • Joenepsv • Robson de Souza • Youneedtogotheretocomeback • psvgouda
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zonder aankopen en met behoud van de huidige lichting O19 (en jongere spelers die daar al spelen), gaat Jong PSV er binnen twee jaar veel beter uitzien.Mick Jagger wrote: ↑30 Aug 2024, 17:57 Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Lid scoutingsteam
Daar zat ik vanochtend bij de koffie ook over na te denken, inderdaad. Dat zou een logische verklaring zijn voor het uitblijven van versterkingen.Mick Jagger wrote: ↑30 Aug 2024, 17:57 Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
-
- Legende
Denk eerder dat het een moeilijke markt is waarbij de prijzen hoog liggen. PSV heeft afgelopen jaren best wat moeite en geld gestoken hierin en overgrote deel is mislukt. Behalve de buitencategorie talenten maar daar is veel concurrentie.Ykhim wrote: ↑30 Aug 2024, 18:12Daar zat ik vanochtend bij de koffie ook over na te denken, inderdaad. Dat zou een logische verklaring zijn voor het uitblijven van versterkingen.Mick Jagger wrote: ↑30 Aug 2024, 17:57 Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
- DonyellMalen
- Legende
Niet alleen bij NL O19 veel PSV’ers, ook bij België O19.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 4):
- SKERLA • Dutch Cowboy • ForestForest • psvgouda
- DonyellMalen
- Legende
Een overzicht.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 4):
- FTS • SKERLA • ForestForest • Ren Höek
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Korte termijn naar Jong niet nee, maar zoals je ziet wel wat daaronder zit! Maar elke generatie heeft zijn verrassingen natuurlijk, dat ook.
- These users thanked the author ForestForest for the post (total 2):
- Jeronimo • Heruone
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Leuk, zo'n PSVer als bondscoach in plaats de gebruikelijke ajacied:
https://www.ed.nl/PSV/dit-presteerden-d ... haring_web
https://www.ed.nl/PSV/dit-presteerden-d ... haring_web