En daarbovenop ook nog het thuisvoordeel met publiek.
Ik weet niet of het gastland ook automatisch aan alles (of meer dan normaal) mee mag doen waardoor de kans op medallies groter is?
Olympische Spelen: Parijs 2024
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
- Maikel
- Site Admin
Ik ga de Olympische Spelen echt missen.
Ik vind dat Team NL echt een enorme gunfactor heeft gehad deze spelen, wat een topprestaties
Stiekem ook tof dat Midnight City van M83 zowel in de opening als de slotceremonie gebruikt wordt, topnummer.
Ik vind dat Team NL echt een enorme gunfactor heeft gehad deze spelen, wat een topprestaties
Stiekem ook tof dat Midnight City van M83 zowel in de opening als de slotceremonie gebruikt wordt, topnummer.
-
- Vedette
Maar echt. Sowieso ligt de likeability van de absolute helden als Bol, Hassan en Lavreysen vele malen hoger dan bij die zelfkritiekloze snotneuzen van het NL elftal.
- ComeOnPSV
- Vedette
Toch wel heel gaaf dit hoor. Nederlands volkslied bij de sluitingceremonie. Prachtig.
Wat kun je veel bereiken als klein land.
Wat kun je veel bereiken als klein land.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- ziege maar ook zagge
-
- Legende
Last minute vier wedstrijden kunnen bezoeken. Geen spijt. Geweldig evenement. Alles super geregeld. Er was veel politie en leger op het been maar ook dat ging ontspannen er aan toe.
Mooie pre-lichtshow bij het waterpolo. Toch een mooie PSV innovatie ooit tien jaar geleden. Het blijkt overigens dat je ook sfeer kan krijgen in het stadion zonder C-artiesten en hardcore te draaien. Dat wisten we natuurlijk wel maar dat moet nog doordringen bij de stadionentertainmentafdelingen in Nederland.
Mooie pre-lichtshow bij het waterpolo. Toch een mooie PSV innovatie ooit tien jaar geleden. Het blijkt overigens dat je ook sfeer kan krijgen in het stadion zonder C-artiesten en hardcore te draaien. Dat wisten we natuurlijk wel maar dat moet nog doordringen bij de stadionentertainmentafdelingen in Nederland.