DonyellMalen wrote: ↑14 Aug 2024, 17:47In ee BMG podcast zei men dat BMG, Stuttgart,Hoffenheim al was afgevallen, enkel alleen B04 zal voor hem terug gaan komen. Sepp heeft idd gezegd tegen Mainz dat hij het liefst wil blijven, het liefst iig in de BL.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 17:44 Ik denk dat hij liever bij PSV speelt. Die dikke rooie die in Zeist zit ziet spelers pas staan als ze top eredivisie of absolute top buitenland spelen.
Met meerdere CV's op de rand van Pensioen (Van Dijk twijfelt openlijk) kan hij over 2 jaar een WK spelen. Dat gaat hem bij Mainz nooit worden natuurlijk met die subtopclubs uitgedaagde.
+ je speelt goed verzorgd en aanvallend voetbal onder Peter Bosz. Peter is voor veel spelers dan ook een absolute magneet. Aanvallend voetballen is tenslotte het leukste wat er is.
Mainz zie ik dan ook niet per se als concurrentie. Clubs als Leverkusen (Xabi Alonso, CL en strijden om de titel) en Stuttgart wel.
Sepp van den Berg
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind dat NL11 argument niet zo sterk hoor. De concurrentie is zo groot dat hij daar over mag dromen maar normaal gesproken komt hij daar niet bij, ook niet als hij hier heel goed speelt.
Als hij graag naar PSV wil dan denk ik dat het vooral te maken heeft met het plaatje wat Bosz/Earnie hem kunnen voorspiegelen. Strijden als titelfavoriet voor de prijzen en Europees proberen verder te komen dan vorig jaar. En dat allemaal in een hele aanvallende speelstijl waar zijn kwaliteiten optimaal worden benut. Een jaar alles spelen met PSV, de titel winnen en door de groepsfase van de CL komen en dan is hij volgende zomer weer weg.
Als hij graag naar PSV wil dan denk ik dat het vooral te maken heeft met het plaatje wat Bosz/Earnie hem kunnen voorspiegelen. Strijden als titelfavoriet voor de prijzen en Europees proberen verder te komen dan vorig jaar. En dat allemaal in een hele aanvallende speelstijl waar zijn kwaliteiten optimaal worden benut. Een jaar alles spelen met PSV, de titel winnen en door de groepsfase van de CL komen en dan is hij volgende zomer weer weg.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit snap ik niet. Hoezo komt hij daar niet bij?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ardbeg • Smeets14
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
Kijk wat het Schouten heeft gebracht. Sepp kan twee CL spelen bij PSV. DDR kan er dan niet omheen. Ook omdat (en dat is logisch) hij iedere week in de Nederlandse pers is.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar de vraag is of DDR Schouten uberhaupt mee had genomen als Frenkie, Timber, Wieffer, de Roon en Koopmeiners allemaal topfit waren geweest. Je hoeft mij niet te overtuigen dat Schouten veel beter is dan die spelers maar DDR denkt niet zo logisch als wij.ShovingNE2 wrote: ↑14 Aug 2024, 18:42Kijk wat het Schouten heeft gebracht. Sepp kan twee CL spelen bij PSV. DDR kan er dan niet omheen. Ook omdat (en dat is logisch) hij iedere week in de Nederlandse pers is.
Als hij hier fantastisch presteert, in combinatie met een hoge transfersom, dan zal de media inderdaad heel snel verliefd kunnen zijn op een speler als Sepp. Maar de alternatieven spelen bij Inter, Liverpool, Manchester United, Tottenham en Manchester City. En Timber/Geertruida/Schuurs/Botman/Beukema zijn ook spelers die er toch ook goed op staan.
Dus nogmaals, het kan allemaal wel maar het zou geen reden moeten zijn om perse naar PSV te gaan. Dus ik denk dat hij gewoon wild enthousiast is van Boszbal en het verhaal van de chefkok.
-
- Nationale topspeler
Ik zie hem nog steeds het liefst komen. Nagalo ziet er talentvol uit, maar m.i. meer een voetballer en minder een verdediger. Sepp daarentegen vooral een sterke verdediger met indrukwekkende lengte en kopkracht die ook prima kan voetballen, maar wel in die volgorde. Sepp zou meer complementair zijn aan Boscagli/Flamingo.
- Noudke
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Kan ook zijn dat PSV ze beiden haalt als Boscagli ook nog vertrekt. Al zit je dan wel met twee rechtsbenige verdedigers.Siemen wrote: ↑14 Aug 2024, 18:58 Ik zie hem nog steeds het liefst komen. Nagalo ziet er talentvol uit, maar m.i. meer een voetballer en minder een verdediger. Sepp daarentegen vooral een sterke verdediger met indrukwekkende lengte en kopkracht die ook prima kan voetballen, maar wel in die volgorde. Sepp zou meer complementair zijn aan Boscagli/Flamingo.
- Hatseflats
- Vedette
Nagalo is ook erg goed met links.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Smeets14 • Nouwke
-
- Nationale topspeler
Is vrijwel tweebenig inderdaad. Speelt vaak als lcv.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Regelmatige invaller
- ShovingNE2
- Site Admin
Niet oneens
Het is meer het laatste stukje waarom de balans onze kant uitvalt. Niet de hoofdreden.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Dan zou Nagalo dus eventueel als vervanger van Boscagli kunnen spelen? Ik zie onze montere Monegask niet graag vertrekken, maar stel je voor dat er een niet te weigeren bod (30m) binnenkomt, dan is een centraal duo Nagalo-Sepp toch een aardige oplossing.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- Smeets14
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Internationale topspeler
Positie 12-16 moeten spelers zijn die in principe ook gewoon onder positie 1-11 geschaard kunnen worden, dus ik ben het er niet mee eens dat die zomaar eerder gehaald kunnen worden. En voor positie 17-20 hebben we al spelers, of ook al gehaald, zoals Driouech.
-
- Lid van verdienste
- Ardbeg
- Mister PSV