Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sjorske38
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Buitenspelgoal wrote: 15 Aug 2024, 09:23 Het wordt een zware dag, wetende dat Earnie het vuurwerk voor transfervrijdag bewaart.
Oh dear lord laten we het hopen he (A)
'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Joenepsv wrote: 15 Aug 2024, 07:29 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Buiten de voor de hand liggende namen staan er wel een paar interessante spelers tussen. Van Ewijk, St. Juste en Tete worden benoemd maar ook Foyth en Mingueza bijvoorbeeld.
Maar Joenepsv, Foyth is toch totaal niet reeel om te halen? TM schat zijn marktwaarde op €15m. Dat bedrag lijkt al de max in de Van den Berg-soap en gaat PSV echt niet en voor minder gaat Villareal zijn basisspeler, met nog een tweejarig contract, toch niet laten gaan?
Joenepsv
Legende

O Goleiro Grande wrote: 15 Aug 2024, 09:38
Joenepsv wrote: 15 Aug 2024, 07:29 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV

Buiten de voor de hand liggende namen staan er wel een paar interessante spelers tussen. Van Ewijk, St. Juste en Tete worden benoemd maar ook Foyth en Mingueza bijvoorbeeld.
Maar @Joenepsv, Foyth is toch totaal niet reeel om te halen? TM schat zijn marktwaarde op €15m. Dat bedrag lijkt al de max in de Van den Berg-soap en gaat PSV echt niet en voor minder gaat Villareal zijn basisspeler, met nog een tweejarig contract, toch niet laten gaan?
Geen idee hoeverre die jongen haalbaar is. Heb enkel het artikel van VI gedeeld. Die twee Fransen die genoemd worden ken ik niet. Die van Freiburg heb ik wel eens van gehoord. Foyth heb ik wel eens zien spelen en vind ik als je zijn profiel bekijkt best een interessante speler. Maar inderdaad, zal een dure knakker zijn.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    O Goleiro Grande
    MJPSV
    Bankzitter

Beetje stil op x vandaag met Rik Elfrink, zou dit stilte voor de storm zijn ....announce......
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Elke dag berichten herkauwen van nieuws heeft natuurlijk een grens. Er is veel gaande momenteel waar Rik gewoon weinig of geen weet van heeft, dat wij als supporters liever gisteren dan vandaag de selectie compleet hebben is uiteraard logisch.
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

In het hele artikel van Sam Planting van VI staan interessante namen, maar wat ik eigenlijk wel opvallend vind is dat vrijwel alle journalisten het standpunt aannemen dat er een speler moet komen die vrijwel vergelijkbaar is aan Teze. Dan ga je er dus vanuit dat Dest sowieso linksback blijft. Terwijl PSV juist misschien wel zoekt naar een linksbenige speler met hetzelfde profiel als Teze aangezien Dest eigenlijk een rechtsback is.
    Trixm
    Vedette

Den Bondskoots wrote: 15 Aug 2024, 10:57 In het hele artikel van Sam Planting van VI staan interessante namen, maar wat ik eigenlijk wel opvallend vind is dat vrijwel alle journalisten het standpunt aannemen dat er een speler moet komen die vrijwel vergelijkbaar is aan Teze. Dan ga je er dus vanuit dat Dest sowieso linksback blijft. Terwijl PSV juist misschien wel zoekt naar een linksbenige speler met hetzelfde profiel als Teze aangezien Dest eigenlijk een rechtsback is.
    De vraag is waarom je een succesvolle formule ineens zou wijzigen. Dest is als LB Europese top. Als RB moet je het weer gaan uitvinden. Wellicht dat Bosz daar voor gaat kiezen, maar het ligt niet voor de hand.
    Saibari is underrated.
    Klapstoel
    Basisspeler

Darius Olaru wordt in verband gebracht met PSV. Iemand deze speler ooit zien spelen of een analyse gelezen?

Zou hij de vervanger van Lozano zijn of staat er een andere (aanvallende) middenvelder/ aanvaller op de nominatie om te vertrekken?

https://www.transfermarkt.nl/darius-ola ... ler/395800
    Hatseflats
    Vedette

Het is eigenlijk een middenvelder waarvan PSV er meer dan genoeg heeft. Lijkt me dus onzin.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Breur
    ShovingNE2
    Site Admin

Kan mij dit niet voorstellen. Een aanvallende middenvelder. Barsten we van. Wel leuk! Een gerucht!!!! :L
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Klapstoel
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik denk dat hij in het laatje van onzin kan maar toch.

danko-lazovic
    Meervoudig international

Hatseflats
    Vedette

Vervanger van Veerman? Vind hem meer een '10' dan een '8'.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Voijke
    Standbeeld
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 15 Aug 2024, 11:19 Ik denk dat hij in het laatje van onzin kan maar toch.

Ziet er op zich best interessant uit. Een speler met overzicht, intelligentie, lijkt doelgericht, aanvoerder van zijn team. Misschien dat PSV hem in het spel van Bosz als mogelijke opvolger van Joey zou kunnen zien?
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

Hatseflats wrote: 15 Aug 2024, 11:23 Vervanger van Veerman? Vind hem meer een '10' dan een '8'.
    Je bent me net voor. Ik zie wel specifieke kwaliteiten die Veerman ook heeft. Roemeens international!

Nu ben ik benieuwd. Krijgen we nu "Een speler van FCSB is toch nooit goed genoeg voor PSV!" of "Hey, scouting, chapeau!"" :mrgreen:
    Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2024, 11:27, edited 1 time in total.
    trouwepsvfan
    Vedette

Gelukkig maar dat hij komt, want we zitten echt dun in de aanvallende middenvelders momenteel.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
    NoudkeWolf
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Tjompie
    Internationale topspeler

Die site is ook onderdeel van DPG, lijkt me dus wel aardig betrouwbaar
    Robson de Souza
    Vedette

Wellicht gaat Til weg?
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Hatseflats wrote: 15 Aug 2024, 11:23 Vervanger van Veerman? Vind hem meer een '10' dan een '8'.
    Eens! Op basis van deze beelden wel een fijne speler trouwens, mooie trap.

En met onze Peet weet je het nooit he, misschien ziet hij hier wel een voetballende RCV in :tear:
    Ardbeg
    Mister PSV

trouwepsvfan wrote: 15 Aug 2024, 11:26 Gelukkig maar dat hij komt, want we zitten echt dun in de aanvallende middenvelders momenteel.
    De post waar je op kon wachten. Het is een centrale middenvelder, type Veerman.

-Nee, dat wil niet zeggen dat PSV niet met de verdediging bezig is
    -Nee, ze geven deze positie ook geen voorrang, PSV schakelt voor meerdere posities op hetzelfde moment
    Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2024, 11:45, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    SKERLA
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Geen bevestiging van Rik tot nu toe
    Madueke
    Legende

Robson de Souza wrote: 15 Aug 2024, 11:27 Wellicht gaat Til weg?
    Zijn zaakwaarnemer(sbureau) is in elk geval lekker in het nieuws vandaag :tear:
    DonyellMalen
    Legende

In die YouTube-video toch best een leuke speler. Redelijk technisch en heeft wel flair. Maargoed, blijft een compilatie. Echt nodig hebben we ‘m nu niet, maar mocht dit waar zijn kan dit ook te maken hebben met een vertrekker vanaf het middenveld.
    Dacht ik ook aan. Tillman lijkt toch de Nr1 op zijn plek te worden. Maargoed, ik zie Guus eigenlijk niet vertrekken, maar dat is puur een gevoel.

Als je de beelden ziet dan zie ik ook wel ‘n 8 in hem.
    Last edited by DonyellMalen on 15 Aug 2024, 11:31, edited 1 time in total.
    trouwepsvfan
    Vedette

Ardbeg wrote: 15 Aug 2024, 11:28
    trouwepsvfan wrote: 15 Aug 2024, 11:26 Gelukkig maar dat hij komt, want we zitten echt dun in de aanvallende middenvelders momenteel.
    De post waar je op kon wachten. Het is een centrale middenvelder, type Veerman.

-Nee, dat wil niet zeggen dat PSV niet met de verdediging bezig is
    -Nee, ze geven deze positie ook geen voorrang, PSV schakelt voor meerdere posities op hetzelfde moment
    Volgens mij hebben we met Saibari, Land en evt Tillman genoeg smaakjes in huis op dat vlak.

En volgens mij moeten we allemaal wel tegen een beetje sarcasme kunnen
    Last edited by trouwepsvfan on 15 Aug 2024, 11:32, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Lorenzo von Matterhorn
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Robson de Souza
    Vedette

Madueke wrote: 15 Aug 2024, 11:28
    Zijn zaakwaarnemer(sbureau) is in elk geval lekker in het nieuws vandaag :tear:
    Hoezo dat?
    Post Reply