Oh dear lord laten we het hopen heBuitenspelgoal wrote: ↑15 Aug 2024, 09:23 Het wordt een zware dag, wetende dat Earnie het vuurwerk voor transfervrijdag bewaart.
Transferwindow 2024/25
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Maar Joenepsv, Foyth is toch totaal niet reeel om te halen? TM schat zijn marktwaarde op €15m. Dat bedrag lijkt al de max in de Van den Berg-soap en gaat PSV echt niet en voor minder gaat Villareal zijn basisspeler, met nog een tweejarig contract, toch niet laten gaan?Joenepsv wrote: ↑15 Aug 2024, 07:29 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV
Buiten de voor de hand liggende namen staan er wel een paar interessante spelers tussen. Van Ewijk, St. Juste en Tete worden benoemd maar ook Foyth en Mingueza bijvoorbeeld.
- Joenepsv
- Legende
Geen idee hoeverre die jongen haalbaar is. Heb enkel het artikel van VI gedeeld. Die twee Fransen die genoemd worden ken ik niet. Die van Freiburg heb ik wel eens van gehoord. Foyth heb ik wel eens zien spelen en vind ik als je zijn profiel bekijkt best een interessante speler. Maar inderdaad, zal een dure knakker zijn.O Goleiro Grande wrote: ↑15 Aug 2024, 09:38Maar @Joenepsv, Foyth is toch totaal niet reeel om te halen? TM schat zijn marktwaarde op €15m. Dat bedrag lijkt al de max in de Van den Berg-soap en gaat PSV echt niet en voor minder gaat Villareal zijn basisspeler, met nog een tweejarig contract, toch niet laten gaan?Joenepsv wrote: ↑15 Aug 2024, 07:29 https://www.vi.nl/pro/analyse/opvolging ... s-voor-PSV
Buiten de voor de hand liggende namen staan er wel een paar interessante spelers tussen. Van Ewijk, St. Juste en Tete worden benoemd maar ook Foyth en Mingueza bijvoorbeeld.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- O Goleiro Grande
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Elke dag berichten herkauwen van nieuws heeft natuurlijk een grens. Er is veel gaande momenteel waar Rik gewoon weinig of geen weet van heeft, dat wij als supporters liever gisteren dan vandaag de selectie compleet hebben is uiteraard logisch.
-
- Vaste waarde in elftal
In het hele artikel van Sam Planting van VI staan interessante namen, maar wat ik eigenlijk wel opvallend vind is dat vrijwel alle journalisten het standpunt aannemen dat er een speler moet komen die vrijwel vergelijkbaar is aan Teze. Dan ga je er dus vanuit dat Dest sowieso linksback blijft. Terwijl PSV juist misschien wel zoekt naar een linksbenige speler met hetzelfde profiel als Teze aangezien Dest eigenlijk een rechtsback is.
- Trixm
- Vedette
De vraag is waarom je een succesvolle formule ineens zou wijzigen. Dest is als LB Europese top. Als RB moet je het weer gaan uitvinden. Wellicht dat Bosz daar voor gaat kiezen, maar het ligt niet voor de hand.Den Bondskoots wrote: ↑15 Aug 2024, 10:57 In het hele artikel van Sam Planting van VI staan interessante namen, maar wat ik eigenlijk wel opvallend vind is dat vrijwel alle journalisten het standpunt aannemen dat er een speler moet komen die vrijwel vergelijkbaar is aan Teze. Dan ga je er dus vanuit dat Dest sowieso linksback blijft. Terwijl PSV juist misschien wel zoekt naar een linksbenige speler met hetzelfde profiel als Teze aangezien Dest eigenlijk een rechtsback is.
Saibari is underrated.
- Klapstoel
- Basisspeler
Darius Olaru wordt in verband gebracht met PSV. Iemand deze speler ooit zien spelen of een analyse gelezen?
Zou hij de vervanger van Lozano zijn of staat er een andere (aanvallende) middenvelder/ aanvaller op de nominatie om te vertrekken?
https://www.transfermarkt.nl/darius-ola ... ler/395800
Zou hij de vervanger van Lozano zijn of staat er een andere (aanvallende) middenvelder/ aanvaller op de nominatie om te vertrekken?
https://www.transfermarkt.nl/darius-ola ... ler/395800
- Hatseflats
- Vedette
Het is eigenlijk een middenvelder waarvan PSV er meer dan genoeg heeft. Lijkt me dus onzin.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Breur
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan mij dit niet voorstellen. Een aanvallende middenvelder. Barsten we van. Wel leuk! Een gerucht!!!!
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Klapstoel
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
- Hatseflats
- Vedette
Vervanger van Veerman? Vind hem meer een '10' dan een '8'.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Voijke
- Standbeeld
- Mister PSV
Ziet er op zich best interessant uit. Een speler met overzicht, intelligentie, lijkt doelgericht, aanvoerder van zijn team. Misschien dat PSV hem in het spel van Bosz als mogelijke opvolger van Joey zou kunnen zien?
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Ardbeg
- Ardbeg
- Mister PSV
Je bent me net voor. Ik zie wel specifieke kwaliteiten die Veerman ook heeft. Roemeens international!
Nu ben ik benieuwd. Krijgen we nu "Een speler van FCSB is toch nooit goed genoeg voor PSV!" of "Hey, scouting, chapeau!""
Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2024, 11:27, edited 1 time in total.
- trouwepsvfan
- Vedette
Gelukkig maar dat hij komt, want we zitten echt dun in de aanvallende middenvelders momenteel.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- Noudke • Wolf
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vaste waarde in elftal
Eens! Op basis van deze beelden wel een fijne speler trouwens, mooie trap.
En met onze Peet weet je het nooit he, misschien ziet hij hier wel een voetballende RCV in
- Ardbeg
- Mister PSV
De post waar je op kon wachten. Het is een centrale middenvelder, type Veerman.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2024, 11:26 Gelukkig maar dat hij komt, want we zitten echt dun in de aanvallende middenvelders momenteel.
-Nee, dat wil niet zeggen dat PSV niet met de verdediging bezig is
-Nee, ze geven deze positie ook geen voorrang, PSV schakelt voor meerdere posities op hetzelfde moment
Last edited by Ardbeg on 15 Aug 2024, 11:45, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
-
- Legende
Zijn zaakwaarnemer(sbureau) is in elk geval lekker in het nieuws vandaag
- DonyellMalen
- Legende
In die YouTube-video toch best een leuke speler. Redelijk technisch en heeft wel flair. Maargoed, blijft een compilatie. Echt nodig hebben we ‘m nu niet, maar mocht dit waar zijn kan dit ook te maken hebben met een vertrekker vanaf het middenveld.
Als je de beelden ziet dan zie ik ook wel ‘n 8 in hem.
Dacht ik ook aan. Tillman lijkt toch de Nr1 op zijn plek te worden. Maargoed, ik zie Guus eigenlijk niet vertrekken, maar dat is puur een gevoel.
Als je de beelden ziet dan zie ik ook wel ‘n 8 in hem.
Last edited by DonyellMalen on 15 Aug 2024, 11:31, edited 1 time in total.
- trouwepsvfan
- Vedette
Volgens mij hebben we met Saibari, Land en evt Tillman genoeg smaakjes in huis op dat vlak.Ardbeg wrote: ↑15 Aug 2024, 11:28De post waar je op kon wachten. Het is een centrale middenvelder, type Veerman.trouwepsvfan wrote: ↑15 Aug 2024, 11:26 Gelukkig maar dat hij komt, want we zitten echt dun in de aanvallende middenvelders momenteel.
-Nee, dat wil niet zeggen dat PSV niet met de verdediging bezig is
-Nee, ze geven deze positie ook geen voorrang, PSV schakelt voor meerdere posities op hetzelfde moment
En volgens mij moeten we allemaal wel tegen een beetje sarcasme kunnen
Last edited by trouwepsvfan on 15 Aug 2024, 11:32, edited 1 time in total.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette